Jump to content

Garnitura de Chiulasa (E46 si nu numai)


Iulian_C

Recommended Posts

Am update-uri.

Am inlocuit bobina de inductie si totusi am eroare in bord. Mi se aprinde ledul galben de eroare de motor.

Motorul merge bine si trage la fel ca inainte.

Ce sa fie, ce sa fie???

 

se face vreun reset ceva?

 

 

 

... mai tre sa instalez alte drivere? update-uri? cum ii dau reboot? :help:

Edited by Iulian_C
Link to comment
Share on other sites

Am update-uri.

Am inlocuit bobina de inductie si totusi am eroare in bord. Mi se aprinde ledul galben de eroare de motor.

Motorul merge bine si trage la fel ca inainte.

Ce sa fie, ce sa fie???

 

se face vreun reset ceva?

 

 

 

... mai tre sa instalez alte drivere? update-uri? cum ii dau reboot? :help:

 

 

s-a rezolvat. nici a treia bobina nu era infipta bine in motor si de-aia facea asa.

deci totul ok pana aici.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Salutare,

 

Observ ca de buna vreme nu a mai scris cineva pe aici si ma gandesc ca dintr.un motiv pozitiv. Adica, ati gasit mecanici priceputi si v.ati rezolvat problemele.

As vrea sa gasesc si eu un mecanic de incredere, de aceea apelez la voi :D

 

Nu de mult,conduc un E46 318i 2004 2l.

 

Acum am urmatoarea problema:

1. Presiune foarte mare in instalatia de racire(furtun beton dupa cativa km aprox 40)

2. Ulei in antigel (instalatie + vas expansiune )

3. Pasta alba pe capac alimentare ulei dar si in interior pe pereti (pe joja nu apare)

 

Mentionez ca dupa 40 km de mers constant, instalatie racire foarte tare dar niciun pic de fum in mers sau stationat desi in vas expansiune aveam si ulei nu doar antigel. Am lasat masina 10 15 min oprita apoi a pornit abia dupa a 5 a incercare si a dat nor de fum alb alb.

 

Dupa o saptamana in care nu am folosit masina, i.am schimbat termoflot, uleiul, antigelul(cateva spalari) apoi am pornit.o si am turat motorul vreo 10 min pe loc. In astea 5 min nu mai dat fum alb insa uleiul continua sa apara in vas si nu scap nici de presiunea foarte mare sau de pasta aceea alba.

 

Din documentari, inteleg ca se datoreaza garniturii de _chiulasa_, chiuloasei sau blocului.

 

Pentru verificare chiulasa ce atelier bun recomandati ?

Pentru toata operatiunea ce mecanic recomandati?

Ce parere aveti, poate fi altceva decat ce cred eu ?

 

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Observ ca de buna vreme nu a mai scris cineva pe aici si ma gandesc ca dintr.un motiv pozitiv. Adica, ati gasit mecanici priceputi si v.ati rezolvat problemele.

As vrea sa gasesc si eu un mecanic de incredere, de aceea apelez la voi :D

 

Nu de mult,conduc un E46 318i 2004 2l.

 

Acum am urmatoarea problema:

1. Presiune foarte mare in instalatia de racire(furtun beton dupa cativa km aprox 40)

2. Ulei in antigel (instalatie + vas expansiune )

3. Pasta alba pe capac alimentare ulei dar si in interior pe pereti (pe joja nu apare)

 

Mentionez ca dupa 40 km de mers constant, instalatie racire foarte tare dar niciun pic de fum in mers sau stationat desi in vas expansiune aveam si ulei nu doar antigel. Am lasat masina 10 15 min oprita apoi a pornit abia dupa a 5 a incercare si a dat nor de fum alb alb.

 

Dupa o saptamana in care nu am folosit masina, i.am schimbat termoflot, uleiul, antigelul(cateva spalari) apoi am pornit.o si am turat motorul vreo 10 min pe loc. In astea 5 min nu mai dat fum alb insa uleiul continua sa apara in vas si nu scap nici de presiunea foarte mare sau de pasta aceea alba.

 

Din documentari, inteleg ca se datoreaza garniturii de _chiulasa_, chiuloasei sau blocului.

 

Pentru verificare chiulasa ce atelier bun recomandati ?

Pentru toata operatiunea ce mecanic recomandati?

Ce parere aveti, poate fi altceva decat ce cred eu ?

 

Multumesc anticipat !

 

 

Simptomele sunt destul de evidente.....zic eu, insa un test de compresie ar trebui sa fie edificator, si nu trebuie sa fie un service SF sa faca acest test.. Completeaza locatia la profilul tau si probabil colegii te vor putea indruma catre cineva din zona ta.

Link to comment
Share on other sites

Simptomele sunt destul de evidente.....zic eu, insa un test de compresie ar trebui sa fie edificator, si nu trebuie sa fie un service SF sa faca acest test.. Completeaza locatia la profilul tau si probabil colegii te vor putea indruma catre cineva din zona ta.

 

Daca in urma testului se dovesteste ca compresia difera intre cilindree, ma gandesc ca tot nu imi dau seama daca problema este din garnitura, chiulasa sau bloc, nu?

Faza este ca doar ce am pus garnitura noua si dupa o saptamana mi-a facut ce v-am povestit mai sus.

A fost asa:

Masina consuma 1l ulei la aprox 900 km si scotea fum albastru (nu stiu ce folosea vechiul proprietar, eu folosesc ulei LIQUI MOLY 5w40 );

M-am decis ca tebuie sa schimb simeringurile la supape si distributia(avea un tacanit, s-a dovedit a fi sparta patina);

Cand sa schimbam simeringurile, am obs ca cilindrii 1 si 2 comunica, atunci am decis sa dam chiulasa jos (intradevar, garnitura, intre cilindree avea ca un sant, arata ca o lovitura de dalta). Am dus _chiulasa_ la planat, rectificat insa fara verificare de fisuri(greseala mea pentru ca m-am luat dupa mesterul de acolo ca "...imi spune el daca e vreo problema, ca are experienta..." si a zis sa stau linistit ca nu e fisurata/sparta). Am luat chiulasa "buna" am montat.o cu garnitura noua, suruburi noi, toate bune o saptamana. Dupa o saptamana, surpriza, ulei in antigel, presiune pe furtun...ce va spuneam mai sus..

 

Ce nu inteleg:

1. De ce nu facea presiune si inainte pe instalatie?

2. De ce nu aveam ulei in antigel ?

 

Ce vreau sa fac:

1. sa desfac iar chiulasa si sa merg cu ea undeva sa o verific sa stiu 100% ca nu are nicio fisura si sa elimin aceasta necunoscuta...si sincer prefer sa fie fisurata decat sa am ceva la bloc.. :no::(

:frantics:

As putea sa o verific de fisuri acolo unde am planat(cutitul de argint), insa nu mai sunt atat de increzator in locatie.

Va rog ajutati-ma, daca cunoasteti pe cineva cu experienta, la care ati fost si ati rezolvat de preferat situatii asemanatoare sau vreun atelier/service serios, unde pot verifica chiulasa, fac cinste dupa rezolvare :drinks:

Edited by jwr
Link to comment
Share on other sites

Nu stie nimeni un mecanic/service(care sa nu se "sperie" de vvt sau de masinile astea "vechi") bun in Bucuresti ?

Daca nu mecanic macar un atelier(service) care se ocupa cu verificari sau reconditionari chiuloase.. Cu Google am gasit 2 astfel de ateliere insa nu stiu peste ce dau acolo, speram sa-mi recomandati voi.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Cumpar _chiulasa_ cod 11127581141 !!!��

E46 318i 2l 2004 N46b20A

 

 

este aceeasi chiulasa ca si la motorul N42B20A, asa o gasesti mult mai usor.

 

Daca cumperi chiulasa, sa o cumperi completa, adica cu axe cu came, culbutori, supape etc.

 

Ca mecanic du-te la Florin din Chitila, este doctor in vvt. Poate gasesti la el chiulasa.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.