Jump to content

Problema bmw 530d e60 2004 automat


Recommended Posts

Am revenit cu o alta idee...

 

*Am gasit o cutie am pus`o deja pe masina...e o problema si cu asta...daca merg usor cu masina schimba perfect...daca accelerez putin mai tare in prima treapta are o mica ezitare la schimbare...iar la a-2 a si a-3a treapta pe la 2000 de rotatii are tot un fel de ezitare..mi-a dat o eroare ca si cum nu a putut sa schimbe din treapta 6 - > 5 (Trans Fault System).. am oprit motorul si l-am repornit .. si-a revenit *

*Cutia este SH .. ar fi fost data jos acum 4-5 ani cand avea vreo 70 mii km si nu a fost umblata in ea (nu stiu cat o fi de adevarat...dar na) avea si convertizorul, am schimbat si uleiul,filtru etc. *

 

Am schimbat uleiul...am auzit ca uleiul se schimba doar cu un calculator special sau ceva de genul si "Dorel" care mi-a facut schimbul de ulei nu a folosit nici un calcutaor/tester ceva...l-a pus cu un furtun si un motoras <_< ... acum ma gandeam ca problemele de mai sus ar fi de la ulei...PARERI?

Edited by mghax
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am revenit cu o alta idee...

 

*Am gasit o cutie am pus`o deja pe masina...e o problema si cu asta...daca merg usor cu masina schimba perfect...daca accelerez putin mai tare in prima treaba are o mica ezitare la schimbare...iar la a-2 a treapta pe la 2000 de rotatii are tot un fel de ezitare si dupa aia 3-4-5-6 merge bine.*

*Cutia este SH .. ar fi fost data jos acum 4-5 ani cand avea vreo 70 mii km si nu a fost umblata in ea (nu stiu cat o fi de adevarat...dar na) avea si convertizorul, am schimbat si uleiul,filtru etc. *

 

Am schimbat uleiul...am auzit ca uleiul se schimba doar cu un calculator special sau ceva de genul si "Dorel" care mi-a facut schimbul de ulei nu a folosit nici un calcutaor/tester ceva...l-a pus cu un furtun si un motoras <_< ... acum ma gandeam ca problemele de mai sus ar fi de la ulei...PARERI?

uleiul se schimba cu o pompa si cu rabdare fara calculatoare fara testere fara nimic.

Link to comment
Share on other sites

uleiul se schimba cu o pompa si cu rabdare fara calculatoare fara testere fara nimic.

 

am inteles ca s-ar schimba fara calculator/tester ...la cutiile manuale, iar la automate ar fi alta istorie..acum unde am intrebat pe aici mi s-a zis ca trebuie calculator/tester... :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat ulei la cutie la bavaria odata si tot cu o pompa si un furtun . singura chestie este ca zf recomanda schimbare uleiului la o anumite temperatura a cutiei. asta e tot
Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat ulei la cutie la bavaria odata si tot cu o pompa si un furtun . singura chestie este ca zf recomanda schimbare uleiului la o anumite temperatura a cutiei. asta e tot

 

 

pai bun...si nu iti trebuie un calculator/tester ceva ca sa stii temperatura la care trebuie sa fie cutia? daca Dorel mi-a schimbat uleiul la ghici fara sa stie temperatura...nu ar putea cauza problemele de mai sus?

Link to comment
Share on other sites

pai bun...si nu iti trebuie un calculator/tester ceva ca sa stii temperatura la care trebuie sa fie cutia? daca Dorel mi-a schimbat uleiul la ghici fara sa stie temperatura...nu ar putea cauza problemele de mai sus?

ma indoiesc ca de la asta iti bruscheaza cutia... sincer

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa merg..dar vreau sa mai aflu niste pareri inainte sa ajung acolo.

Mersi pt timpul acordat

ti am zis parerea mea este din blocul hidraulic daca cutia e f buna. nu e complicat sa se repare nici f scump. daca vrei iti dau un contact bun in bucuresti. garantez pentru om

Link to comment
Share on other sites

Ok mersi. Dar sunt in italia

 

Am revenit cu o alta idee...

 

*Am gasit o cutie am pus`o deja pe masina...e o problema si cu asta...daca merg usor cu masina schimba perfect...daca accelerez putin mai tare in prima treapta are o mica ezitare la schimbare...iar la a-2 a si a-3a treapta pe la 2000 de rotatii are tot un fel de ezitare..mi-a dat o eroare ca si cum nu a putut sa schimbe din treapta 6 - > 5 (Trans Fault System).. am oprit motorul si l-am repornit .. si-a revenit *

*Cutia este SH .. ar fi fost data jos acum 4-5 ani cand avea vreo 70 mii km si nu a fost umblata in ea (nu stiu cat o fi de adevarat...dar na) avea si convertizorul, am schimbat si uleiul,filtru etc. *

 

Am schimbat uleiul...am auzit ca uleiul se schimba doar cu un calculator special sau ceva de genul si "Dorel" care mi-a facut schimbul de ulei nu a folosit nici un calcutaor/tester ceva...l-a pus cu un furtun si un motoras <_< ... acum ma gandeam ca problemele de mai sus ar fi de la ulei...PARERI?

 

Poate mai are cineva vreo idee pls

Link to comment
Share on other sites

Ok mersi. Dar sunt in italia

 

Am revenit cu o alta idee...

 

*Am gasit o cutie am pus`o deja pe masina...e o problema si cu asta...daca merg usor cu masina schimba perfect...daca accelerez putin mai tare in prima treapta are o mica ezitare la schimbare...iar la a-2 a si a-3a treapta pe la 2000 de rotatii are tot un fel de ezitare..mi-a dat o eroare ca si cum nu a putut sa schimbe din treapta 6 - > 5 (Trans Fault System).. am oprit motorul si l-am repornit .. si-a revenit *

*Cutia este SH .. ar fi fost data jos acum 4-5 ani cand avea vreo 70 mii km si nu a fost umblata in ea (nu stiu cat o fi de adevarat...dar na) avea si convertizorul, am schimbat si uleiul,filtru etc. *

 

Am schimbat uleiul...am auzit ca uleiul se schimba doar cu un calculator special sau ceva de genul si "Dorel" care mi-a facut schimbul de ulei nu a folosit nici un calcutaor/tester ceva...l-a pus cu un furtun si un motoras <_< ... acum ma gandeam ca problemele de mai sus ar fi de la ulei...PARERI?

 

Poate mai are cineva vreo idee pls

 

 

 

EU AM AJUNS LA CONCLUZIA CA BMW CAND SE STRICA ORI IL ARUNCI ORI BAGI BANI LA NESFIRSIT SI TOT NUL REPAR

EU ABIA ASTEPT SA MA SCAP DE E50 535 A MEU CA MA RUPT LA BUZUNARE SI TOT NUMI CONVINE CUM MERE

BMW=GUNOI DE MASINA

Link to comment
Share on other sites

@Lexius - nu mai scrie cu CAPSLOCK. Este deranjant.

 

Cat despre problemele tale, atunci cand iti cumperi masina noua, ai garantie. Ei ti-o repara pe banii lor.

 

Daca o iei sh si ai luat teapa, bagi multi bani in ea. Insa aici nu mai este vina BMW...

Link to comment
Share on other sites

Am revenit, lipseau 2 l de ulei in cutie...cutia schimba perfect, dar in a 2-a cand scade viteza ca si cum imi intra cineva in spate. Pana sa completez uleiul nu facea nimic de genul...doar problemele de mai sus, ma gandesc poate am stricat eu cutia daca am mers vreo cativa km 2-300...fara 2l de ulei...pareri?
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.