Jump to content

E39 nu porneste


Recommended Posts

De ceva timp nu am mai pornit-o ,defapt din luna decembrie,folosind o alta masina pana acum.am incercat azi sa o pornesc si nu vrea.i-am pus baterie noua,invarte cu putere,motorina vine la filtru in fata(e adevarat nu cu presiune).

sigurantele din spate de deasupra bateriei sunt ok,nu stiu daca si releele.nu stiu daca mai are sigurante pe undeva ascunse ,pe la motor sau in alta parte.pompa de sub scaun sofer se aude dar in spate nu se aude nimic.cum pot verifica pompa rezervor?

precizez ca am gasit urme de umezeala,condens in portbagaj si bancheta din spate relativ umeda.

Cine a mai trecut prin asta rog sa ma jute cu informatii...Multumesc

Link to comment
Share on other sites

da e vb de 520d.azi am mai incercat odata sa o pornesc.nimic.am dat bancheta jos si pompa rezervor(dreapta)se aude perfect.am dat iar furtunurile jos de la filtru,cum am zis vine motorina dar presiune mica ,lasand sa curga intr-un vas cam la un minut sa oprit,am luat si dat contact pornit iar....sa fie oare o protectie sau defect?

 

unde sunt pozitionate relee bujii.incerc trasa si sa mai pun diesel.

(bateria noua e identica ca amperaj)

 

Cine a zis ca masina care sta se strica mare adevar a graitscratchchin.gif. Multumesc mult de raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

Nu ai treaba cu bujiile, la temperatura de acum ar trebui sa o ia si fara bujii.

Eu am dat jos furtunul de la iesirea din filtru si vine presiune f mare, adica numai 1 2 sec. tinut pe automat si a improscat f multa motorina.

Daca ai presiune scazuta inainte de fitru sigur e o problema de la pompa/pompe de prealimentare. Cand verifici scoate furtunul de la intrarea in filtru si roaga pe cineva sa dea la cheie (la automat), nu doar sa puna contactul, ca sa vezi exact cat baga pompa aia.

Daca vine motorina cu presiune scazuta eu cred ca e problema cu pompa din rezervor. Eu am avut problema cu pompa de sub scaunul soferului, iar daca aia nu merge nu trece deloc motorina prin ea, asa ca la filtru nu ar trebui sa vina deloc.

Link to comment
Share on other sites

vallentin motorul lui e altfel decat al tau, presiunea in sistemul de alimentare de la 2.5D si 3.0D e mult mai mare decat la 2.0d

cred ca problema lui e dintr-un releu sau din contact. aparent pompa de injectie nu deschide circuitul de motorina. e o electrovalva undeva pe pompa care comanda alimentarea cu motorina (are un fir de + care o alimenteaza), posibil sa se fi defectat/blocat de la statul degeaba si de-aici comportamentul.

Link to comment
Share on other sites

moaka_mik specifica-i faptul ca te referi la pompa electrica de carburant :)

vallentin - la mine, dupa 2-3 testere in care nu s-a elucidat cine genereaza comportamentul ala (pornea doar daca ii dadeam curent de la alta masina, cu bateria ei nu vroia/nici cu alta baterie noua) am ajuns la valva aia. cel mai bine elimina cauzele una cate una, pe parcurs, incepand cu cea mai accesibila ca pozitie si pret. ce-am schimbat eu era penultima pe lista, daca nu era de-aici ma apucam de injectoare, iar acolo e durere la munca si costuri :(

daca el are 520d cred ca are pompa de injectie diferita de a mea (530d), parca motorul de pe 520 nu e commonrail.

Link to comment
Share on other sites

moaka_mik specifica-i faptul ca te referi la pompa electrica de carburant :)

vallentin - la mine, dupa 2-3 testere in care nu s-a elucidat cine genereaza comportamentul ala (pornea doar daca ii dadeam curent de la alta masina, cu bateria ei nu vroia/nici cu alta baterie noua) am ajuns la valva aia. cel mai bine elimina cauzele una cate una, pe parcurs, incepand cu cea mai accesibila ca pozitie si pret. ce-am schimbat eu era penultima pe lista, daca nu era de-aici ma apucam de injectoare, iar acolo e durere la munca si costuri :(

daca el are 520d cred ca are pompa de injectie diferita de a mea (530d), parca motorul de pe 520 nu e commonrail.

 

Enumeri te rog piesele la care te-ai uitat,sau operatiile pe care le-ai facut in ordine eliminatorie.azi am incercat iar sa o pornesc la prima cheie mai ca dadea semn de pornire,dupa a murit .doar invarte motorul si atat.am schimbat relee intre ele fiind identice ca parametri,si nimic.

 

Enumeri te rog piesele la care te-ai uitat,sau operatiile pe care le-ai facut in ordine eliminatorie.azi am incercat iar sa o pornesc la prima cheie mai ca dadea semn de pornire,dupa a murit .doar invarte motorul si atat.am schimbat relee intre ele fiind identice ca parametri,si nimic.

 

motorul e fara commonrail

Link to comment
Share on other sites

astazi am dat toate bujiile jos.3 din ele erau moarte(cred ca erau din fabrica pe motor).am luat 4 bujii noi ,am schimbat si filtru de motorina care era gol,nu stiu de ce(probabil tot scotand tur-retur-urile).pornit la sfert.

 

 

 

Multumesc tuturor pt sfaturi-pareri!

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
salutare tuturor de pe forum bmw,am si eu o problema cu pornirea,acum 3 saptamani am cumparat un bmw e39 520d,aseara am parcato in garaj,si azi nu a mai vrut sa porneasca,am descarcat si incarcat bateria de vreo 4 ori,m-am gandit ca poate nu mai am motorina,precizez ca acul nu imi indica,sta mereu pe 0,am fost cu taxi la benzinarie am luat 10 litri de motorina,tot nu vrea sa porneasca,am mai fost o data am mai luat 10 litri tot nimic,am desfacut furtunul de la filtru sa vad daca baga motorina si am vaz ca nu baga decat foarte slab,am desfacut pompa din rezervor,practic pompa se aude cum bazaie incet dar nu baga nimic motorina,am jumate de rezervor de motorina,eu sant aproape sigur ca e pompa dar...nu sant expert,maine merg si iau o pompa noua,o sa anunt pe forum daca am rezolvat problema,scuze pentru roman...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.