Jump to content

Relanti oscilant E46 318i M43


Recommended Posts

Update:

 

Schimbat prima sonda lambda ... degeaba.

 

Intre timp s-a modificat putin comportamentul: Cand motorul este rece totul ok, pe masura ce se incalzeste incep problemele, in momentul in care acul de temperatura este la un sfert incep sa se manifeste primele caderi de relanti, pe masura ce urca la jumatate acestea se agraveaza, dupa ce a ajuns la jumatate peste aproximativ 15 minute masina merge perfect fara nici o ezitare la relanti.

 

Sa zicem asa:

 

- temperatura la un sfert : cand o scot din viteza la semafor cade relantiul pana la aprox. 500 ture

- temperatura la jumate : aceeasi situatie, cade relantiul pana la aprox. 350 .. 400 ture, aproape ca se opreste ( si cateodata face asta si pe loc, dintr-o data )

- la 5 mintue dupa ce a ajuns la jumate : caderile de relanti incep sa se amelioreze, 550 .. 600 rpm

- la 15 minute : totul merge perfect...

- Opresc masina timp de 20 minute, acul de la apa nu prea apuca sa se miste in schimb comportamentul anormal apare timp de 5 minute de la pornire.

 

Am incercat cu alt debitmetru fara nici un rezultat, au fost schimbati cam toti senzorii in afara de a doua sonda lambda care pe osciloscop sta constant la 0.4 volti.

 

Au fost verificate si schimbate ( unele ) furtunele de vacum, inclusiv un test cu fum in admisie.

Link to comment
Share on other sites

Update:

 

Schimbat prima sonda lambda ... degeaba.

 

Intre timp s-a modificat putin comportamentul: Cand motorul este rece totul ok, pe masura ce se incalzeste incep problemele, in momentul in care acul de temperatura este la un sfert incep sa se manifeste primele caderi de relanti, pe masura ce urca la jumatate acestea se agraveaza, dupa ce a ajuns la jumatate peste aproximativ 15 minute masina merge perfect fara nici o ezitare la relanti.

 

Sa zicem asa:

 

- temperatura la un sfert : cand o scot din viteza la semafor cade relantiul pana la aprox. 500 ture

- temperatura la jumate : aceeasi situatie, cade relantiul pana la aprox. 350 .. 400 ture, aproape ca se opreste ( si cateodata face asta si pe loc, dintr-o data )

- la 5 mintue dupa ce a ajuns la jumate : caderile de relanti incep sa se amelioreze, 550 .. 600 rpm

- la 15 minute : totul merge perfect...

- Opresc masina timp de 20 minute, acul de la apa nu prea apuca sa se miste in schimb comportamentul anormal apare timp de 5 minute de la pornire.

 

Am incercat cu alt debitmetru fara nici un rezultat, au fost schimbati cam toti senzorii in afara de a doua sonda lambda care pe osciloscop sta constant la 0.4 volti.

 

Au fost verificate si schimbate ( unele ) furtunele de vacum, inclusiv un test cu fum in admisie.

inainte sa schimbi motorul

 

ia de la cineva un debitmetru bun si verifica aceeasi problema a avut-o si un prieten , debitmetrul nu-ti functioneaza in parametrii,a schimbat sonda (prima) , curatat regulator ,etc... a primit si sfatul de a scoate catalizatorul. Debimetrul meu aceiasi problema functiona dar nu in parametri erori 141 sonda landa si 171 amestec bogat , concluzia -DEBITMETRU-

Link to comment
Share on other sites

Buna seara stimati domni , am si eu o problema cu pisicuta mea 318i (an 93 ) motor M40 b18 ( pe curea... ) imi da in nas , trebuie sa calc pedala la maxim ca sa simt ca trage , imi oscileaza relantiul , tremura si imi cam afuma toba + un consum cam mare , pe oras aprox 15-16l ( Baia Mare nefiind chiar asa de aglomerat rezultand un consum de 15 tin sa precizez ca schimb vitezele in 2000 2500 rpm ). Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi cei experimentati care au avut de aface cu aceeasi problema nu mai stiu ce naiba sa fac cu el.
Link to comment
Share on other sites

Kshu-le, sa ai parte de sanatate....am facut ce ai zis cu regulatorul(am scos mufa ptr. aprox. 1 minut, tinut usor turat) si astazi nu a mai facut figuri. Ar fi minunat sa scap de problema intr-un mod asa de simplu. :drinks:

salut ,ma bag si eu in seama ca am aceiasi problema ,dar spuneti si mie care e mufa de la regulator relanti,daca se poate o poza ar fi si mai bine ,ca vreau sa incerc si eu asta.

Link to comment
Share on other sites

Weekendul acesta am avut de facut un drum lung, m-am oprit pe autostrada dupa o ora de mers cu 140 .. 150kmh, masina a stat oprita maxim 5 minute deci nu pot sa cred ca s-a racit motorul sau altceva dar cand am pornit-o timp de 2 minute problema cu relantiul a aparut ... scadea turatia pana pe la 500 rpm dupa care urca si iar scadea si tot asa. Chiar nu stiu ce sa mai zic... consumul a fost de 7.1 l/100km.
Link to comment
Share on other sites

Sunt f f multe e46 care au aceasta problema(cu ralantiul),si tot atatea la care nu s-a rezolvat aceasta....singurul sfat pe cate ti-l pot da este acesta:cauta un motor bun si schimba-l pe al tau...sper sa nu fie cu suparare dar o sa investesti mult mai mult daca schimbi fiecare senzor si fiecare piesa...bafta! Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Salut! Am si eu un E46 318I 118 cai M43. Am si eu aceeasi problema. Imi fluctueaza relantiul dar nu asa de grav. La mine este si check-ul ala galben aprins. Am pus-o pe un tester Bosch si mi-a dat "Senzor pozitie arbore cu came neplauzibil". Am pus alt senzor "Febi", nu original, mi-a fost resetata eroarea si dupa cateva opriri, porniri s-a aprins din nou. Am schimbat si bujiile si se simte o schimbare in bine in functionarea motorului... Nici eu nu stiu ce sa fac insa nici nu ma gandesc sa ii schimb motorul cu totul. In cel mai rau caz merg cu el pana se face varza si abia apoi pun altul. (sunt din Iasi, am sa caut si eu pe cineva pe aici poate ma ajuta sa ii dau de capat)
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am si eu un E46 318I 118 cai M43. Am si eu aceeasi problema. Imi fluctueaza relantiul dar nu asa de grav. La mine este si check-ul ala galben aprins. Am pus-o pe un tester Bosch si mi-a dat "Senzor pozitie arbore cu came neplauzibil". Am pus alt senzor "Febi", nu original, mi-a fost resetata eroarea si dupa cateva opriri, porniri s-a aprins din nou. Am schimbat si bujiile si se simte o schimbare in bine in functionarea motorului... Nici eu nu stiu ce sa fac insa nici nu ma gandesc sa ii schimb motorul cu totul. In cel mai rau caz merg cu el pana se face varza si abia apoi pun altul. (sunt din Iasi, am sa caut si eu pe cineva pe aici poate ma ajuta sa ii dau de capat)

 

 

Azi am rezolvat si eu aceasta problema deosebit de enervanta:RALANTIUL.Am aceeasi motorizare 1.8,M43 si dupa ce era gata sa schimb mai mult de jumatate din motor am gasit problema...cotul de la admisia de aer!!!!!avea mai multe gauri mici si tragea aer fals!Puteti controla si dumneavoastra acest "cot".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Azi am rezolvat si eu aceasta problema deosebit de enervanta:RALANTIUL.Am aceeasi motorizare 1.8,M43 si dupa ce era gata sa schimb mai mult de jumatate din motor am gasit problema...cotul de la admisia de aer!!!!!avea mai multe gauri mici si tragea aer fals!Puteti controla si dumneavoastra acest "cot".

 

Si la mine trage aer fals. Am sa verific si eu, merci de sfat. Ceea ce ma supara pe mine este martorul "check engine" care sta aprins.

 

Am sa dau toate detaliile aici poate mai sunt cu problema mea.

Cand am cumparat-o avea bateria descarcata. I-am zis sa imi puna baterie buna pe ea si a luat o baterie de pe un 5-ar. Are 80 Ah. Cred ca pentru motorul meu trebuie o baterie mai mica... (sa ma lamureasca si pe mine cineva)

Mi s-a aprins check engine in bord. Am pus-o pe tester si mi-a dat 3 erori:1. "Senzor pozitie arbore cu came neplauzibil" 2. "Alimentare cu carburant scurcircuit plus" 3. "Rata de transformare catalizator neplauzibil".

 

Mi-a zis mecanicul sa schimb senzorul ala, l-am schimbat si dupa cateva porniri/opriri s-a reaprins check-ul galben.

Am dus-o din nou la tester si mi-a aparut doar eroarea 2.

Dupa 2 saptamani am fost din nou la tester ca mai aveam niste treaba si mi-a aparut inca o eroare pe langa eroarea 2 : Sonda Lambda 1 Intrerupere. Mi-a zis sa ma duc la un electrician...

Va rog sa ma lamuriti si pe mine!

Edited by mihayyy2000
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Intre timp am gasit un furtun facut varza (cel care pleaca din capacul motorului). L-am inlocuit, si de atunci imi flutueaza si mai tare relantiul pana spre 500 de rotatii si tot mai des. Am pus-o pe tester si mi-a zis ca sonda 2 da valori foarte mici. Mi-a resetat check-ul si s-a aprins dupa cativa km. Ar fi util daca m-as intalni cu cineva care sa aiba masina ca a mea cu aceleasi probleme sa facem niste schimburi de piese intre noi poate ii dam de capat... Oricum vad ca este destul de putina lume pe aici care sa incerce sa si ajute cu adevarat pe cineva.
Link to comment
Share on other sites

incearca cu o valva PCV buna....si eu am avut problema asta mai demult si am schimbat o groaza de piese bune...si mai verifica cotul de la admisie,e posibil sa fie copt si sa traga aer fals.Sper sa rezolvi pt ca stiu cat de enervanta e problema.

 

PS furtunul pe care l-ai inlocuit este cel gros de la valva PCV.(valva care "trage" gazele din motor)

Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare. De curand mi-am achizitionat masina din semnatura si am o nelamurire....Deci, masina ii din 1999, 1895 cmc, porneste la sfert de cheie in schimb la relantii imi coboara pana la 500 turatii iar daca nu o turez moare motorul, asta timp de cateva accelerari dupa care nu se mai opreste doar oscileaza si se aude un sunet ca un fluierat nu stiu de unde exact dar cred ca ii de la un capac care scrie compresion (ii in fata la motor), astazi spre surprinderea mea cand am scos busonul de la ulei s-a oprit, am repornit=o, am scos iar si la fel..in repetate randuri am facut aceeasi operati si la fel. Va rog ajutati-ma si pe mine, sunt disperat...am motive de ingrijorare ? poate fi ceva grav ? Poate avea urmari grave la cum se manifesta ? Ii prima masina Bmw si prima pe benzina. De mers, merge destul de fin, fara intreruperi. Cateva sugestii sunt binevenite, Va multumesc, Anticipat ! :unsure:
Link to comment
Share on other sites

Intre timp am fost la un iesean care are aceeasi model/motorizare. Am luat debitmetrul de la el si l-am pus pe a mea (au acelasi cod). Nu i-am sters martorul check engine. Nu s-a intamplat absolut nimic. Mentionez ca atunci cand scot mufa de la debitmetru nu se intampla nimic. Am luat debitmetrul meu si l-am pus pe masina lui si nu ii dadea voie sa se tureze mai mult de 4000/rot pe min. Ce parere aveti? E debitmetrul? Oricum intentionez sa imi sterg eroarea si sa mai fac o data testul... Cred ca voi schimba si sonda lambda 2 dar nu sunt atat de sigur cu ce sa incep. Sau sa sterg eroarea si sa schimb si debitmetrul si valva pcv (de la colegul iesean) si sa vad cum decurge? Edited by mihayyy2000
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Si eu la fel astept sunt disperat vad k nimeni nu ai da de cap problemei nu stiu ce sa ai mai fac acestei masini am curatat si schimbat tot ce tine de relantiu dar nimic din cand in cand oscileaza de la 800 la 500/rot pe minut cam de vreo 4,5 ori dupa care se stabilizeaza ,treaba asta se intampla numai cand astept la semafor... ma dezamagit la maxim masina asta am bagat la bani in curul ei nu ma asteptam sa fie asa prtentioasa...!! Edited by Marius318
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.