Jump to content

3-ul meu


VNB

Recommended Posts

Cand te gandesti la cresteri de putere , componentele care au de suferit sunt : turbina , pompa de injectie , volanta/ambreiaj , DPF si eventual cauciucurile . Cutia manuala nu are moarte . Cutiile automate insa sufera destul de tare la cresterile de cuplu . Deh nu mai schimbi volanta , insa schimbi cutia cu totul .

Alex , parerea mea este ca daca ai banii pentru DPF off si remapare merita . Nu cred ca poti sa-ti dai seama cat de tare este gatuit motorul de catre DPF si catalizator . Daca stii ca in rest stai ok cu turbina si injectia (adica sa nu fie obosite ) go for it . In plus daca nu esti pus pe dezmembrarea masinii prin stilul de condus sansele sa apara probleme sunt mici .

Daca mai ajungi pe la intalniri pot sa iti dau argintul meu sa faci o tura sa vezi cam cum se simte .

Link to comment
Share on other sites

Cand te gandesti la cresteri de putere , componentele care au de suferit sunt : turbina , pompa de injectie , volanta/ambreiaj , DPF si eventual cauciucurile . Cutia manuala nu are moarte . Cutiile automate insa sufera destul de tare la cresterile de cuplu . Deh nu mai schimbi volanta , insa schimbi cutia cu totul .

Alex , parerea mea este ca daca ai banii pentru DPF off si remapare merita . Nu cred ca poti sa-ti dai seama cat de tare este gatuit motorul de catre DPF si catalizator . Daca stii ca in rest stai ok cu turbina si injectia (adica sa nu fie obosite ) go for it . In plus daca nu esti pus pe dezmembrarea masinii prin stilul de condus sansele sa apara probleme sunt mici .

Daca mai ajungi pe la intalniri pot sa iti dau argintul meu sa faci o tura sa vezi cam cum se simte .

ms.

ajung sigur si la alte intalniri.poate chiar vineri....ideea e ca masina mea,nu ca o laud =)) , dar merge foarte bine si sunt sigur ca suporta cu bine si turbina si injectoarele o remapare.am amanat momentul asta pentru ziua cand DPF se duce.

Link to comment
Share on other sites

DPF se poate duce si cand ii zici tu sa se duca devil.png . Este o chestie pe care am contemplat-o si eu multa vreme dar fac eforturi pentru a ma abtine in a mai baga bani in masina ca iese cu discordie conjugala . hairy.png

stiu, dar pana nu se duce nu imi vine :download:

mai am putina rabdare...in plus am cam terminat si eu cu masina si investitile pe partea estetica.fac tot ce este nevoie pentru masina ca sa fie la punct.

ma gandesc la un logic 7 si cam atat.

Link to comment
Share on other sites

De banii pe care ii dai pentru un logic 7 retrofit poti face ceva mult mai misto pe partea de sunet . Dar vorbind serios cata muzica de pe cd-uri bune asculti(ascultam) ca sa se justifice investitia in audio high end ? Personal constat ca ascult foarte mult radio si mp3-uri, deci material de 2 bani . Bunicul car audio in Romania , Relu , zicea " calitatea unui sistem este daata de cea mai slaba componenta", si zicea bine .

Probabil ca voi investi si eu inartea de audio , dar moderat . Niste helix-uri esprit sau niste focal polyglass si stau cuminte in rest .t

Am cam luat-o in balarii. Alex , repet , daca vrei sa vezi argintul pe PB ne vedem la o intalnire si o probezi . Poate te conving sa omori DPF-ul

 

devil.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 incat sa merite investitia .

Link to comment
Share on other sites

stiu, dar pana nu se duce nu imi vine :download:

mai am putina rabdare...in plus am cam terminat si eu cu masina si investitile pe partea estetica.fac tot ce este nevoie pentru masina ca sa fie la punct.

ma gandesc la un logic 7 si cam atat.

 

mai bine sa il dai jos inainte sa se duca, sa nu patesti cum am patit eu, am zis ca il mai las pana se duce, si mi-a dus si turbina...diferenta foarte mare, dupa ce dai jos dpf-u, masina trage bine de tot..

Daca masina colegului @VNB nu are dpf, eu zic sa mergi sa dai o tura cu ea, si sunt sigur ca il dai si tu jos, pana nu iti face si alte probleme.. la mine la 180 mii a cazut..

Link to comment
Share on other sites

Un prieten si-a resoftat 320d e90 de 163cp la powerchip(colentina/ probabil ati auzit de ei/300euro a costat).

E varianta fara DPF (fabricat prin 2005). Inainte nu scotea deloc fum, acum scoate la greu , aproape ca te lasa in ceata cand baga talpa in ea de la 2500-3000rpm in sus.

 

In rest n-a patit nimic pana acum si are softul de 1 an si ceva.

 

Dar eu nu m-as impaca sa fac din masina o fumigena.

Link to comment
Share on other sites

Din experienta mea cu opelul , care era decatalizat si evident fara DPF masina scoate fum in cam 3 situatii :

1.amestec prea bogat .Daca ai soft nu prea ai ce sa-i faci , la power box este vorba de un simplu reglaj al cresterii de putere/al hartii

2.Masina are nevoie de o revizie . In general dupa 7000-7500km masina incepea sa dea fum in accelerare . odata schmbat uleiu/filtrele era din nou ok

3.Stil de condus necorespunzator . Adica sa zicem ca esti intr-a 5-a la 1500rpm si in loc sa rtrogadezi o calci. va da fum pana intra turbina k lume a 2000-2200 rpm . bineinteles punctul 3 este dependent si de primele 2 .

Si mai da fum daca ai probleme cu turbina sau injectia , dar aste n-au legatura cu resftarea .

Legat de DPF off si soft in 300 de euro ... mi se pare dubios de ieftin . Personal as face DPF off cam la oricine , dar pentru soft as merge la unii cunoscuti , alde skn , rbn , racing code etc.

Link to comment
Share on other sites

Legat de DPF off si soft in 300 de euro ... mi se pare dubios de ieftin . Personal as face DPF off cam la oricine , dar pentru soft as merge la unii cunoscuti , alde skn , rbn , racing code etc.

Pai n-a avut DPF pe masina. Inainte era optional la E90 prin 2005.

Si 300 euro ti se pare putin? Sunt unii mai priceputi care iau cam 200 si nu-ti transforma masina in fumigena.

 

Cine stie ce parametrii aiurea i-a setat ala de la powerchip in soft de ramane motorina nearsa si de aici rezultand fumul.

 

Inainte nu scotea gram de fum.

Link to comment
Share on other sites

Dpf se poate anula si din softul actual al masinii, fara nicio alta modificare...Nu e nevoie sa faci chiptuning daca vrei sa scapi de dpf!

Nu serios? Si daca e DPF-ul infundat mai merge masina?

Normal ca nu. Trebuie dat jos iar in locul lui se sudeaza o teava goala. Iar la cele de pana in 2007 DPF-ul fiind corp comun cu catalizatorul,nu se da jos ci se scot sitele si se pune o teava prin el.

Faza a 2-a e eliminarea erorii prin codare.

Link to comment
Share on other sites

Nu serios? Si daca e DPF-ul infundat mai merge masina?

Normal ca nu. Trebuie dat jos iar in locul lui se sudeaza o teava goala. Iar la cele de pana in 2007 DPF-ul fiind corp comun cu catalizatorul,nu se da jos ci se scot sitele si se pune o teava prin el.

Faza a 2-a e eliminarea erorii prin codare.

 

M-am referit la faptul ca anularea din soft nu necesita neaparat chiptuning, efectiv se dezactiveaza din soft prin codare asa cum ai spus si tu. De eliminare fizica nici nu se mai pune problema, aia o faci prima data, apoi te gandesti ce faci cu softul!

Edited by allex_nastase
Link to comment
Share on other sites

Nu serios? Si daca e DPF-ul infundat mai merge masina?

Normal ca nu. Trebuie dat jos iar in locul lui se sudeaza o teava goala. Iar la cele de pana in 2007 DPF-ul fiind corp comun cu catalizatorul,nu se da jos ci se scot sitele si se pune o teava prin el.

Faza a 2-a e eliminarea erorii prin codare.

 

Nu se sudeaza nici o teava goala, dpf are locul lui, il scoti afara si sudezi la loc si gata (cel putin la E60 asa este)la e90 nu stiu cum este...

Cam toate masinile fara DPF scot fum in sarcina,peste 3500-4000.. mai ales daca sunt si resoftate..

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

Oare daca faci resoftare Hamann (care apropo la e90 318d/320d este 1200e+TVA) la Bavaria cu acte si toate cele, se face cu DPF on ? Sau si in acest caz il vor scoate atat fizic cat si din soft ?

 

Nu cred ca o sa-l scoata, la reprezentanta nu scoate DPF-ul.. ei recomanda sa il schimbi.. o resofteaza cu DPF on..

Link to comment
Share on other sites

Cine zice ca nu se poate face cu DPF on? DPF off il face doar la cererea clientului!.. Sau daca vrei un soft mai agresiv, Stage 2 ca sa zic asa..

Oricine poate face soft cu DPF on, nu trebuie scos DPF-u...Eu l-am scos, pentru ca s-a infundat si mi-a stricat turbina.. si nu am vrut sa dau 80 milioane pe altu, atata mi-au cerut la reprezentanta..

 

Poti sa-ti resoftezi masina linistiti cu DPF pe ea..

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

Acum mai depinde si de calitatea soft-ului pe care vrei sa-l pui, ca daca pui unul prost facut, care face masina sa dea fum aiurea, s-ar putea sa infunzi filtrul la scurt timp dupa. Sunt prea multi care fac soft-uri, si majoritatea se fac pe genunchi, la ochi. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.