Jump to content

3-ul meu


VNB

Recommended Posts

Scuze de lipsa de activitate . Eu am aripile spate bricolate de maestrul Brandex . In conditiile aripilor roluite am distantiere de 20mm pe spate cu et-ul originalde 35 => 9j 255/35 18 et 15 si ar mai fi putin loc . Inainte aveam distantiere de 12 pe spate si erau ok , dar nu cred ca intrau mult mai mari(poate un 15-16 in loc de 12 ) . Pe fata sunt distantierele vechi de 12 cu et-ul original de 35=> 8j 225/40 18 et 23 si ar mai fi loc fara probleme .
Link to comment
Share on other sites

asta stiu dar zice ca merge cu J 9,5 un ET 27.

deci diferenta in 8,5 si 9,5 care este?

scuze de offtopic.

 

pai la tine merge distantier de 22,5mm pentru ca ai 10mm odata de la ET37 la ET27 si inca 12,5mm de la 8,5J la 9,5J

 

eu am unele de 20mm care mi-au ramas la mine a intrat maxim 18mm :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

65.500 am schimbat fulia motor , role , intinzatoare si curea accesorii ... paguba mare , dar acum dorm iar linistit .yahoo.gifCat am asteptat masina am pus ochii pe schimatorul performance si pana am iesit din service mi se si lipise de mana . Nu pot spune decat ca face toti banii .

Am comandat de la DTUK si un power box si un pedal box si acum stau in portbagaj .geek.png

Saptamana viitoare as vrea sa-i fac un schimb de ulei si de filtre si probabil ca dupa voi instala gadgeturile .

Ca o paralela ce nu este in legatura directa cu masina sunt foarte dezamagit de ceea ce inseamna piata auto din Romania . Dupa 1 luna de tinut masina pe Hautovit 0 telefoane , insa tot felul de mailuri cu cereri dubioase de schimb alde teren "construibil" golfuri pe balegaria si tot felul de minuni . Maine probabil ca o sa ofere unu o perie de WC si diferenta . Inteleg ca 15.000 este peste piata din Romanica , dar sub De cu vreo 2-3000 . Inteleg din asta ca ori o tin pana mor , ori o fac cadou cuiva , ori o las pana la 1.000.000.000 de km dupa care o dau cu 8000 si 120k reali bossssssssssshairy.png Stupid ! Anyway ... Lasand problemele pilozofice masina cel mai probabil va mai ramane la mine o perioada(probabil ca destul de buna) .

post-50188-0-31797700-1350155033_thumb.jpg

post-50188-0-82232900-1350155057_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am facut si schimbul de ulei ca-mi statea pe cap . Am montat power boxul si sunt cu el in reglaje . Pana una alta mi se pare ca a ridicat plaja de cuplu si cuplul considerabil . Urmeaza update-uri .

Inainte sa sariti pe mine ca am pus power box , cei de la DTUK sunt o firma micuta si respectabila si dintre cei mai ok de pe piata europeana din punctul meu de vedere , de unde si pretul . Am mai avut un PB de la ei si in 60.000 km nici o stricaciune . Fingers crossed .:D

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Krebs . Si mie imi place . Intra bine in mana si parca (placebo absolut) schimbarile sunt mai precise .Azi a venit si mansonul "paros" de la Xpertautothumbsup.png .

Power Box-ul este excelent . Am apucat azi sa ma "dau" putin la ea . Trage liniar , cuplul , cel putin , este semnificativ mai mare si plaja de cuplu maxim clar s-a marit . Clar este alta masina . Inca trec cu ea prin programe si setari de putere . Dupa ce gasesc o harta si o setare de putere care sa mi se potriveasca urmeaza si instalarea Pedal Box-uluii . ( Pedal Box-ul este o unitate care permite reglarea timpului de reactie la apasarea pedalei de acceleratie . Practic face cee-a ce face un buton sau mod sport pe masinile care au asa ceva . E90 nu are ...Practic poti sa croiesti raspunsul acceleratiei dupa stilul tau de condus . Teoretic . Ramane de vazut popcorm1.gif)

post-50188-0-88680300-1350668047_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Arata foarte bine nuca de la schimbator, si mansonul la fel. Cat despre vanzarea masinii, ai putea sa o pui pe un site extern de vanzare a masinilor. O cunostiinta a vandut un S60R unui cetatean austriac. La ce putere a urcat motorul cu powerbox-ul? Asteptam feedback dupa instalarea pedal-box-ului. :)

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu-ti da nici o eroare pe acolo? Eu am incercat de la Racechip si n-a mers,intra in safe mode si pe langa faptul ca aparea eroarea "Reduced power.." nici nu tragea ca stock. L-am trimis inapoi in Germania dupa o serie lunga de mail-uri in care m-am tot certat cu ei. N-au fost in stare sa-mi explice de ce nu merge,am schimbat setari tot ce trebuie dupa cum au zis si degeaba. Si mai ziceau ca box-ul e setat pt fiecare motorizare in parte. Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Pedal Box-ul este o unitate care permite reglarea timpului de reactie la apasarea pedalei de acceleratie . Practic face cee-a ce face un buton sau mod sport pe masinile care au asa ceva . E90 nu are ...Practic poti sa croiesti raspunsul acceleratiei dupa stilul tau de condus . Teoretic . Ramane de vazut popcorm1.gif)

Daca Pedal Box-ul asta e un fel de Sprint Booster, atunci el nu face nimic altceva decat sa aplifice semnalul potentiometrului de la pedala de acceleratie (expl: cand ai pedala apasata 25%, el va transmite un semnal ca si cum ar fi la 50%, dand senzatia ca raspunde mai bine masina).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca Pedal Box-ul asta e un fel de Sprint Booster, atunci el nu face nimic altceva decat sa aplifice semnalul potentiometrului de la pedala de acceleratie (expl: cand ai pedala apasata 25%, el va transmite un semnal ca si cum ar fi la 50%, dand senzatia ca raspunde mai bine masina).

exact...nu ii vad rostul.

Link to comment
Share on other sites

.Azi a venit si mansonul "paros" de la Xpertautothumbsup.png .

Power Box-ul este excelent . Am apucat azi sa ma "dau" putin la ea . Trage liniar , cuplul , cel putin , este semnificativ mai mare si plaja de cuplu maxim clar s-a marit . Clar este alta masina . Inca trec cu ea prin programe si setari de putere . Dupa ce gasesc o harta si o setare de putere care sa mi se potriveasca urmeaza si instalarea Pedal Box-uluii . ( Pedal Box-ul este o unitate care permite reglarea timpului de reactie la apasarea pedalei de acceleratie . Practic face cee-a ce face un buton sau mod sport pe masinile care au asa ceva . E90 nu are ...Practic poti sa croiesti raspunsul acceleratiei dupa stilul tau de condus . Teoretic . Ramane de vazut popcorm1.gif)

 

mansonul---e din microfibra sau piele intoarsa si cat te-a costat ca ma intereseaza si pe mine unu pt frana de mana ca la schimbator am /dar pt frana nu mai gasesc material :rolleyes:

Edited by Sibianul
Link to comment
Share on other sites

pana acum nici o eroare .:D puterea a crescut sesizabil . producatorul promite 215 cp si ceva peste 400 NM pe setarea cea mai inalta de putere . deocamdata nu urc pana acolo . legat de pedal box nu ii stiu exact principiul de functionare . in cutie are o placa cu circuite si pini pentru setari . personal cred ca este o chestie interesanta . poti face masina sa raspunda iolent la pedala sau langsam pentru o calatorie comoda .mansonul a fost facut de cei de la xpertauto si a costat 100 de ronisori

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

un cuplu ridicat vaduce la o scadere a vietii volantei, dar evident numai daca o omori cu plecari si schimbari violente . eu sunt mai calm de la o vreme . deci nu-mi fac griji. repet eu am mai avut un power box de la domnii astia pe un opel si la 230cp/450nm alergata corespunzator unui hot hatch in 60000 n-a picat absolut nimic. iar chestia cu peste 400nm care fac varza cutia se aplica la automata ori eu am manuala . manuala este destul de greu s-o strici aici tot omorul il ia volanta si ambreiajul , ori daca conduci cetatean...

 

Link to comment
Share on other sites

din ce stiu eu ce este peste 400nm dauneaza grav ambreajului si cutiei de viteze...

Si daca are 399Nm? Dauneaza oricum ar fi,totul tine de sofer. Daca soferul isi baga p*la in ea de masina normal ca se duce si ambreiajul si volanta...si turbina..etc.

Nu scrie nicaieri de vreo limita de cuplu. Astea sunt vorbe,c-ar fi ca n-ar fi bine...asa toata lumea isi da cu parerea.

Link to comment
Share on other sites

Si daca are 399Nm? Dauneaza oricum ar fi,totul tine de sofer. Daca soferul isi baga p*la in ea de masina normal ca se duce si ambreiajul si volanta...si turbina..etc.

Nu scrie nicaieri de vreo limita de cuplu. Astea sunt vorbe,c-ar fi ca n-ar fi bine...asa toata lumea isi da cu parerea.

plm....am zis si eu pentru ca ma intereseaza si pe mine detaliile astea.

si a mea este manuala si curand ma bate gandul la un DPF off,deoarece mai am vreo 4500 km pe BC...il resetez si daca mai merge il mai las.daca nu DPF off si resoftare.

 

ambreajul are 163.000 km deja si daca pica pica.

Link to comment
Share on other sites

deoarece mai am vreo 4500 km pe BC...il resetez si daca mai merge il mai las.daca nu DPF off si resoftare.

Si tu acum. Crezi ca DPF-ul e ca o clepsidra? :)

Depinde de stilul de condus,poate sa tina 150k km daca mergi subturat sau peste 250k km normal.

Ce arata in bord n-are nici o legatura cu realitatea.

Link to comment
Share on other sites

Si tu acum. Crezi ca DPF-ul e ca o clepsidra? :)

Depinde de stilul de condus,poate sa tina 150k km daca mergi subturat sau peste 250k km normal.

Ce arata in bord n-are nici o legatura cu realitatea.

hai ca facem offtopic in masa :))

pai nu ma iau dupa ce zice BC...tocmai asta am zis...il resetez..daca mai merge bine, daca nu OUT si resoftare si ceva putere in plus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.