Jump to content

320d Probleme cu acceleratia


Kenbobo

Recommended Posts

Salut. In ultimele zile am observat ca am un loc pe pedala, unde daca o tin exact acolo merge masina in suturi. Adica.. tot zvacneste. Daca ridic un mm piciorul sau o apas un pic... foarte finut nu mai face asa. E undeva la inceputul cursei. In rest nu am probleme de genul... pot accelera linistit si kick-down... frana de motor face foarte bine fara sa mearga in suturi,merge foarte lin. Ma gandesc ca are vreo legatura cu contactele de la pedale sau cu clapeta de acceleratie. Astept pareri. Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Oare sa nu fie din arcurile de al cursa pedalei? Un amic a avut ceva problema asemanatoare si era un arc slabit...Bafta!

Multumesc.O sa verific. Dar,nu ar trebui sa simt pedala diferit ? Pe toata cursa pedalei,se apasa la fel.

Am acceleratie electronica,in cazul in care conteaza .(am o cutiuta neagra sub pedala de acceleratie)

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si eu ma confrunt cu problema asta de ceva timp. Nu face tot timpul dar cand face e destul de iritant. Mi sa intamplat de la 1800-2100RPM cateodata si nu tot timpul la aceeasi turatie, dar in acest interval. Exact aceleasi simptome, daca dau drumul pedalei sau accelerez se comporta normal si daca incerc iar sa prind acel moment nu tot timpul reusesc. Daca afla cineva cum sta treaba sper sa imparta si cu noi.

 

Va salut cu stima,

Mr. BIG

 

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma confrunt cu problema asta de ceva timp. Nu face tot timpul dar cand face e destul de iritant. Mi sa intamplat de la 1800-2100RPM cateodata si nu tot timpul la aceeasi turatie, dar in acest interval. Exact aceleasi simptome, daca dau drumul pedalei sau accelerez se comporta normal si daca incerc iar sa prind acel moment nu tot timpul reusesc. Daca afla cineva cum sta treaba sper sa imparta si cu noi.

 

Va salut cu stima,

Mr. BIG

 

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

In momentul cand masina se comporta asa sa te uiti in oglinda sa vezi daca scoate fum. :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

salut si eu ma confrunt cu aceeasi problema.am un 318d 2002, i0am facut un tester dar fara motor pornit si nu mi-a aratat nici o eroare,tin sa precizez ca testerul nu l-am facut pt problema aceasta ci pt senzorul de prezenta pasager pe care l-am resetat. da nu imi dau seama de ce face asa.daca ar scoate fum ce ar putea fi? polarx 19 cum se verifica arcurile de la pedala?cursa pedalei pare sa fie la fel pe tot traseul.ms Edited by max318d
Link to comment
Share on other sites

salut si eu ma confrunt cu aceeasi problema.am un 318d 2002, i0am facut un tester dar fara motor pornit si nu mi-a aratat nici o eroare,tin sa precizez ca testerul nu l-am facut pt problema aceasta ci pt senzorul de prezenta pasager pe care l-am resetat. da nu imi dau seama de ce face asa.daca ar scoate fum ce ar putea fi? polarx 19 cum se verifica arcurile de la pedala?cursa pedalei pare sa fie la fel pe tot traseul.ms

Injectoare...in prima faza...depinde si de culoarea fumului...mai poate fi senzor MAP...EGR defect...admisie incarcata...epurator neschimbat la timp.... :thumbsup: pot fi si altele...sau cele de mai sus combinate... :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Exact asa face si la mine intre 1800-2100 rpm. Am deschis si un topic pe tema asta da nu m-a lamirit nimeni. Cineva mi-a zis ca ar putea fi de la turbina si mai face si dimineata la prima pornire oscileaza relentiul scade brusc de la 900 la 500 , face o data sau de 2 ori timp in care scoate un fum albastru si miroare urat. Daca stie cineva multumim.
Link to comment
Share on other sites

Exact asa face si la mine intre 1800-2100 rpm. Am deschis si un topic pe tema asta da nu m-a lamirit nimeni. Cineva mi-a zis ca ar putea fi de la turbina si mai face si dimineata la prima pornire oscileaza relentiul scade brusc de la 900 la 500 , face o data sau de 2 ori timp in care scoate un fum albastru si miroare urat. Daca stie cineva multumim.

Dupa ce am schimbat epuratorul s-a imbunatatit situatia 95%. Acum mai oscileaza foarte putin relantiul doar cand e rece, trepideaza putin in treapta 5 la 2000 rot/min si da un pic de fum albastru la pornire dimineata, dupa ce masina a stat toata noaptea in garaj. Am iesit ieri cu ea pe autostrada si i-am dat 230, dupa care masina nu a mai trepidat nici macar in treapta 5. :thumbsup:

 

Din pacate nu am avut motorina aditivata in rezervor. Vreau sa bag un plin de aditivata si sa fac o plimbare pana la Bucuresti...sa o tin undeva la peste 150 de km/h. :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Am vazut pe forum unii baieti au spus ceva de clapetele de la admisie. Le scos cineva ? Unii zic ca ar exista ceva care dupa ce le-ai scos sa astupi locul unde erau instalate. Adica sa le elimini definitiv. Este bine sau nu?

Daca ai modelul facelift(150 de cai), este bine sa le elimini, vezi ca este un topic destul de amplu aici despre eliminarea acestor clapete. :thumbsup:

NFL-ul nu are clapete. :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Din cate am citit nu e o operatiune foarte conplicata.

In primul rand o sa comand de pe ebay uk niste swirl flap blanks ( dopuri , capace ) sa astup gaurile unde ar fi trebuit sa fie paletele. Sunt in jur de 25 £. Am vazut ca multi baieti au facut asta si masinile se comporta la fel ca inainte. Sigur va creste consumul cu 0,5 l / 100km da nu cred ca ar fi o problema. Astfel eliminate nu mai exista riscul de a fi aspirate in motor. Oricum voi ajunge cu ea service unde le voi verifica inainte deoarece i-am spus unui mecanic de problema mea si anume ca intre 1800-2400 rpm mptorul se aude urat si nu prea trage , cum dospare acel zgomot masina are un zvac , ca si cum ar trece un prag si merge normal. Asta doar daca o accelerez usor sau merg constant , si mecanicul mi-a spus ca aceste clapete ar fi cauza. Poate una e slabita sau cine stie. Prefer sa fac aceasta operatie decat sa fiu nevoit sa schimb motorul sau pistoane si nu stiu mai ce s-ar strica in caz ca o clapeta ar fi aspirata. O sa postez dupa ce le scot.

Link to comment
Share on other sites

asta inseamna ca e un lucru bun banuiesc.nu imi dau seama ce ar putea fi de tot smuceste? am citit toate postarile de pe club si pana acum nu s-a gasit nici o rezolvare.

Injectoarele cum se prezinta? Unde circuli de regula cu masina, in oras sau afara? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

eu nu o am numai din octombrie 2011, dar inainte s-a circulat mai mult cu ea inafara orasului, naveta dej-cluj cam un jumate de an. eu circul si prin cluj dar mai dau cate o fuga pe luna si pana in maramures.nici prin oras nu circul foarte mult, sa zic asa de 2-3 ori pe sapt.cum as putea sa imi dau seama cum sunt injectoarele?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.