Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sunt de acord ca in general a scazut calitatea constructiei peste tot. Dar la BMW e ceva special. pe langa electronica si alte probleme , pica niste piese care nu ar trebui sa pice si nu pica la nici o alta marca.

Exemplu : caseta de directie. De la la e39 se stia ca e cu probleme. LA e60 au mers pe acelasi rahat de ansamblu de suspensie fata desi se stia ca e un rahat cu perje. Mie mie greu sa cred ca inginerii aia de la BMW nu au putut veni cu alta solutie tehnica care sa protejeze caseta. Pur si simplu ii doare in fund...

Si nu pica dupa 8 ani de mers prin Romania, ci in 2-3...

 

In Germania tot asa pica caseta de directie la un E60?Dupa 2-3 ani se strica?

Daca este asa de varza masina comparativ cu alte marci de ce ti-ai mai cumparat BMW?Bun, nu ai stiut ca sunt foarte proaste si acum ai aflat, de ce nu il vinzi pentru a scapa de probleme? :lol:

Eu asta nu inteleg.Sunt unii de se vaita tot timpul.Domne nu a mai mers navigatia, arata aiurea strazile, s-a stricat caseta, electronica este varza, s-a stricat turbina,etc.

Eu cred ca doar le place sa se vaite deoarece masina tot n

u o vand. :)

 

Ai probleme mari daca gandesti asa, fiule. O sa vait mai rau ca o baba cand o masina noua se strica in halul si atat de des ca un BMW. Pentru ca ma vait pe banii mei. Munciti.

Si nu e vorba de bani. Ci si de niste principii, pana mea am dat 60 k pe o masina si sa nu mearga nimic pe ea ? Sa stau cu ea in service non-stop ? daca nu sunt in stare sa le faca bune in banii astia sa se lase ...sau sa fie mai scumpe dar bune.

Toti urlati cand cumparati o masina o masina SH la pret de impecabila cu probleme. Strigati "hotul hotul" "Atunci ai dreptul sa urli..Dar cand iei una noua si se dovedeste a fi cu probleme ce se intampla? nu mai ai voie sa fii nemultumit ?

Am e34. chiar cu 16 ani in spate e mai fiabila decat un e60. Sunt multumit de el. A bagat probabil in el bani mai multi decat marea masa a poserilor astia de BMW e60 care taie FAP si pun o teava, smecherasi de 2 lei cu suruburi infipte in furtune, jante de 18" si sarmele iesite prin cauciuri. Daca ma hotarasc sa il vand probabil nici 2500 de euro nu iau pe el. Asa ca la mine nu e problema. Sunt fan BMW, dar asta nu insemana ca o sa permit BMW sa isi bata joc de banii mei.

Cipanezul, caseta de directie NU are voie sa pice nici de la drumuri proaste. E o problema de design. Socurile se transmit la ea, nu sunt preluate de suspensie. Cand zici "am dat intr-o groapa de am indoit bratul fata si a aparut si un joc in caseta" , da poti da vina pe drumuri. Altfel nu. Efectul cumulativ al uzurii si drumurilor de o calitate mai slaba nu ar trebuii sa fie vizibile in casta. Prefer sa schimb niste bucsi de 200 de euro la 50k km decat o caseta de directie de 1500-2000 de euro + bucsi..

Pica si in Germania nu iti face probleme. Poate nu pica dupa 2 ani ca in Romania dar pica. Si pica si la e34 dar mult mai rar. A mea e buna.

 

 

Daca citeai cu atentie vedeai ca spuneam ca parca as lua un model mai nou. Sunt tentat. De asta ii pasa mie de BMW -uri noi desi am e34. Ca as lua unul, dar nu am ce. Pur si simplu nu mai rabdare si timp sa acord masinii asteia atentia si timpul care le merita. Desi acum e pusa la punct d.p.d.v mecanic, chiar nu mai am nici o problema. Dar sunt chestii marunte care ma enerveaza, gen ba un proiector se aprinde ba nu, senzorul de temp exterioara nu mai merge, interiorul trebuie muncit la el si apoi frecat non stop, si tot asa.

Din pacate nu vad ce as putea sa cumpar de la BMW in momentul asta. Ca orice om care vrea sa cumpare ceva de peste 2-300 de euro imi fac si eu temele. Am vorbit cu oameni care au avut numai BMW-uri noi de 10ani incoace. Am citit destul si nu pe forumuri romanesti. Am citit tot felul de studii. Si iti spun ca am luat o decizie, daca ma hotarasc sa dau niste bani pe un model mai nou, ceva din 2004 in sus, din aceasi clasa, va fi mercedes sau Lexus. Lexus au si ei 6 in linie benzina si tractiune spate, am mers cu unul dar avea motor mai slabut, as vrea sa ma dau odata si cu un IS 300,am inteles ca sunt mai vioaie.

Oricum din punct de vedere al design-ului nu imi plac BMW-urile noi. Lexus e la fel de urata iar C-klasse asta dupa 2007 e chiar frumusel. Motorul 200 Kompressor e marfa, desi nu suna ca un 6 in linie, totusi iti ofera cuplu destul si un consum elegant la ce ofera, nu mai vorbsc de asigurare si taxe....

 

 

Pur si simplu, dupa parerea mea un BMW nou nu isi merita banii. Calitatea constructiei e la pamant. Ai mai ramas doar motoarele din ele, alea pe benzina. Care te fac sa uiti pentru o vreme, dar apoi ramai cu un CD infipt in sistemul audio in noua ta masina de 60k si ii dai foc dupa ce te duci si dai 200 de euro la reprezentanta sa iti faca "update de soft" ca sa il scoata ..Eu unul asa as face.

Sistemul ala de navigatie care costa o caruta de bani e inutil. Cica sa iti iei o masina mai noua ca e ma dotata si sa mai dai nu stiu cate mii pe extra...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

hai sa va povestesc eu din experienta directa cu multe marci

 

renault - toata masina e o consumabila, piese scumpe.

ford - cad diverse, electronice la greu, piese scumpe, probleme pe care mecanicii de la noi nu le dau de cap, stiu caz de cazut motor pe strada la focus in stare excelenta. ma intreb ce ar spune un posesor de bmw la asta?

vag-urile - vw, seat, audi - cad pe capete turbine, ambreiaje, probleme la motoarele pe benzina mici, probleme mari la filtru de particule, probleme la softuri, optionale exagerat de scumpe la modele non-premium, la audi dublezi valoarea doar din optionale (asta ca tot se discuta de bmw si lipsa de optionale si jante etc. e fix la fel)

subaru - masini sport sau macar cu tenta sportiva, asa mai spre bmw. dar daca te dai la ele, cad diferentiale, motoare, cutii, frane

mercedes - am povesti de cosmar, poate cea mai tare faza e cu discuri de frana sparte. ce-ar spune posesorul de bmw?

hyundai - cazut pe capete diverse, inclusiv motor (s-au rupt suruburile)

daewoo - surprinzator, nu prea s-au stricat, stiu masini de firma, forjate din greu

logan - la fel

bmw - aici as putea discuta foarte mult. e drept ca X3-ul l-am luat si pt ca in topurile de fiabilitate era pe primele locuri, e si E46 la baza. dar modele mai noi foarte des au diverse probleme electronice, turbo etc. acum intre noi fie vorba, dintre toti, posesorii de bmw cred ca merg de departe cel mai tare. dintre masinile conduse tare si care au rezistat binisor, ar fi culmea audi, nu mercedes sau bmw.

 

ce vreau sa spun e ca nu mai exista masina buna si de noi, nici una nu-si merita banii. actualmente, devalorizarea e atat de mare, incat iti permiti sa renunti si la garantie. dai juma de pret pe masina. cam orice s-ar strica nu costa atat. macar ai cel putin sansa sa nu cada nimic si sa castigi 50% din bani, ca doar nu cade toata masina dintr-o data, oricare ar fi ea, orice bmw ar fi sau altceva.

Link to comment
Share on other sites

Toti colegii care eram in firma la care am lucrat aveam clio noi symbol 1.4 pe benzina. Toti mergeam prin judet la service. Faceam peste 30k pe an. Dat in ele cum se da in masinile de firma, pe drumuri proaste judetene. In afara de interorul care avea greieri dupa mai putin de 15k, absolut nici o problema in 60k km.. Nici macar o bucsa

La ford la diesel pica injectoarele alea in draci...in rest nu am auzit de peise scumpe

VW e cam la fel de prost si de scump de intretinut ca BMW sau pe aproape.

Mercedes mi se pare mult peste BMW ca fiabilitate, dar este si el cu probleme. In nici un caz cate are BMW. Cel putin astea pe benzina nu au treaba. Mult mai rar probleme cu electronica.

Honda civic am mers cu modelul nou care avea 200k km facuti in romania, 1.8 benzina...schimbate doar nistea amortizoare si niste bucsi..

O honda civic SH de 3 ani costa infiorator de mult, se devalorizeaza mult mai putin.. Si una de 8 ani e inca scumpa. Din cauza ca nu se strica si sunt ieftin de intretinut.

La audi nu stiu ca nu m-a interesat. Nu imi plac de loc din cauza tractiunii numai fata sau integrala.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

 

Ai probleme mari daca gandesti asa, fiule. O sa vait mai rau ca o baba cand o masina noua se strica in halul si atat de des ca un BMW. Pentru ca ma vait pe banii mei. Munciti.

Si nu e vorba de bani. Ci si de niste principii, Sistemul ala de navigatie care costa o caruta de bani e inutil. Cica sa iti iei o masina mai noua ca e ma dotata si sa mai dai nu stiu cate mii pe extra...

 

 

Baiete, nu iti place ceva nu cumperi.Bineinteles ca este vorba de bani, tot timpul este vorba de bani.Degeaba te vaiti aici ca E60-ul este urat, ca este varza, etc... cei de la BMW nu dau doi bani pe parerea ta, asta poate sa iti fie clar.

Ultima oara cand am citit stateau destul de bine cu vanzarile, deci 2-3 oameni care isi cumpara un BMW nou si dupa aia plang la fiecare defectiune nu intra in targetul lor de clienti.

Link to comment
Share on other sites

la ford, ai idee cat costa o unitate de control la turbo? si culmea, am un prieten cu parc auto, 7 focus diesel, 7 unitati duse. plus alte probleme.

 

la mercedes iti spun eu, discuri distruse, cutie stricata, scaun rupt, masina de cateva luni. asta ce e mai important. si mai stiu oameni cu probleme de electronica la E care le-au dat asa, pt ca nu le-a reparat nimeni.

 

nici o masina nu e perfecta. si japonezele noi nu mai au treaba cu alea vechi. am mers recent cu noua honda accord. trancanea toata. incredibil.

la subaru au avut serii unde bubuiau motoarele de noi, fara forje.

 

audi stiu cateva cu 2-300k km care merg perfect si arata incredibil de bine. in afara de 2 cazuri de schimbat turbo pe la 100k si mici probleme la automatele de pe A6, masini excelente.

 

repet, toate astea sunt din jurul meu sau ce am avut personal.

Link to comment
Share on other sites

amicul asta al meu, care are zeci de masini in parc, si mici si mari, cel mai multumit a fost de megane I si acum este de logan. cam astea 2 nu i-au dat batai de cap aproape deloc, cel putin pt megane mai am ceva prieteni care confirma. masinile conduse la maxim, f putine piese schimbate in 200k km si un consum (culmea, sunt diesel) extrem de mic. megane 2 in schimb, dumnezeu cu mila.

 

am si prieteni cu bmw diesel care merg brici si prieten cu bmw benzinar care a avut probleme electronice serioase, insa nu s-a gandit o clipa sa dea masina din cauza asta. nici cel cu mercedes, desi a stat in service o gramada. astea sunt acum, calde. nu prea mai exista masina care sa te tina ani de zile, decat la noroc sau sa ai mare grija de ea.

mai pot da exemplu de 2 subaru, identice, luate in aceeasi zi, la una au cazut franele, amortizoare, bateria de vreo 3 ori etc. alta a mers impecabil. ghinion? la un prieten a bubuit motorul (de nou). si subaru era masina fiabila prin definitie.

 

 

 

eu nu sunt fan vreo marca, incer sa spun ca nu mai ai ce sa iei si sa fii sigur ca aia merge o viata. s-au dus mercedesurile de acum 30 de ani, care inca le vedem pe strazi, cu piesele originale.

 

oricum daca vrei sa iei masina rational, iei ieftine si de care nu-ti pasa. eventual iei 2 mai ieftine (eu am avut si 3 intr-o vreme, mergeam cu alta, cum se strica una) si-ti faci treaba. altfel, iei una din pasiune si aia e. nu-si ia nimeni bmw pt ca e fiabil, ci pt ca-i dai pe curbe cat poti. la nemti pe ring am vazut niste bmw-uri de nu-mi venea sa cred cum mergeau. pasiunea costa.

Link to comment
Share on other sites

Problema e clara oricum: mercedesul e mai scump.Ma refer in special la mana a 2 a.De exemplu cu 15.000 euro iti iei un 3 ar frumos, dar cu aceiasi bani nu poti sa-ti iei c-ul nou. Si pot sa continui...cu 15.000 iti iei un e 46 coupe face lift care e criminal dupa parerea mea,dar nu-ti poti lua un clk....asa ca e o oferta mai buna pt bmw pe piata.

 

In ceea ce priveste pozitia in scaun ,mie mi se pare ca stai la fel de bine in ambele, identic chiar.

 

Hmm ia sa ne gandim putin, E90 a aparut in 2005 , C-Klasse W204 a aparut in 2008... oare de ce o fi diferenta aia de pret

 

 

 

 

 

In 2007 a aparut C-ul nou W204.E adevarat ca e mai nou pe piata si de-aia are si pret mai mare dar nu e singurul motiv.Compara e 46 cu C-ul ala vechi din acelasi an sa vezi ca e mult mai scump C-ul.Pana si mertzanele alea vechi de prin '90 se vand cu cateva mii de euro.....

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti de ce va vaitati de masinile noi?

E stiut de mai toata lumea (sau cel putin ar fi trebuit sa stie pasionatii de masini) ca masini adevarate s-au fabricat pana in anul 2000 maxim.

Pai voi cum ati vrea, ca BMW, Mercedes, VW, Audi, Subaru, etc. sa vanda productia de la anul sau de peste 5 ani daca masinile voastre noi nu se strica?

Au trecut de mult anii 1970, 1980 sau 1990 cand masinile erau proiectate sa tina 20-30 de ani. Acum durata de viata a unei masini e de maxim 10 ani!

Vorbiti si voi cu mecanicii. Mie marea majoritate mi-au spus ca masini facute cu simt de raspundere nu mai sunt de multi ani pe piata (indiferent de firma).

Traim intr-un timp al supraproductiei! Acum cand se face un produs e gandit sa se strice ca sa se poata vinde urmatoarele generatii (productia, cantitatea conteaza)!!!!!

Masinile noi sunt pline de electronica si au motoare foarte sofisticate, e normal sa se strice mai repede!

Vreti fiabilitate mare? Vreti sa mergeti 50.000km si sa nu schimbati nimic? Cumparati si voi un diesel clasic de 2.0 litri si 75CP (fara turbo sau comman-rail) si ati scapat de vaitat ca pica turbina, ambreiajul sau mai stiu eu ce, da voi vreti si sportivitate si fiabilitate si sa coste putin si sa consume putin si mai stiu eu ce....!

Mai intelepti cei care cumpara o masina din 1990, reface motorul, schimba tot pe ia (la final a cheltuit vreo 6000 de euro) merge 5-10 ani schimband doar consumabile si are super fiabilitate! Daca esti dispus sa dai 50.000 euro pe o masina insemana ca ai buget sa o intretii orice ar pica! Nu-ti permiti?....cumpara ceva mai ieftin si nu te mai amara! Obrazul subtire cu cheltuiala se tine.

Vreti sa nu aveti probleme cu Navigatia? Cumparati si voi masina fara navigatie!

Stiti de ce sunt masinile japoneze mai fiabile? Pai japonezul nu pune toate "nimicurile" pe masina cum fac nemtii! (Stiti ca in America VW, Honda, etc nici macar nu monteaza Climatronic ci doar AC simplu? De ce? Pai acolo daca clientul e nemultumit de masina o aduce inapoi la dealer si cere banii dati pe ea. Uitati-va sa vedeti de dotari au masinile VW in America. La noi se numesc "chele". Dotari putine - fiabilitate mare. Cum sa se strice incalzirea in scaune cand nu are asa ceva?)

Romanul vrea masina full da sa nu pice nimic! Cum sa nu se strice? Vreti sa moara de foame mecanicii sau producatorii de piese?

Voi nu vedeti ca NASA cheltuieste miliarde de dolari pe o naveta si se amana plecarea din cauza unui senzor! Auzi tu, atatea miliarde si sa nu fie fiabila!? Cum sa pice un senzor?

Curios ca adesea se vaicaresc cei care conduc masinii de zeci de mii de euro si nu se plang astia de abia stang cateva mii ca sa-si ia o masina amarata la care cad mai multe ca la una noua!

Poate ar trebui sa invatam sa ne bucuram de ce avem si sa vedem partea plina a paharului nu cea goala! Era mai bine sa nu fi condus nimic si sa nu se strice nimic? Nu cred!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
E stiut de mai toata lumea (sau cel putin ar fi trebuit sa stie pasionatii de masini) ca masini adevarate s-au fabricat pana in anul 2000 maxim.

 

Vreti sa nu aveti probleme cu Navigatia? Cumparati si voi masina fara navigatie!

 

Foarte adanci cugetarile astea, mi-au placut :)

Link to comment
Share on other sites

E stiut de mai toata lumea (sau cel putin ar fi trebuit sa stie pasionatii de masini) ca masini adevarate s-au fabricat pana in anul 2000 maxim.

 

Vreti sa nu aveti probleme cu Navigatia? Cumparati si voi masina fara navigatie!

 

Foarte adanci cugetarile astea, mi-au placut :)

 

 

 

Romanul vrea raspunsuri simple! Daca rationamentul e prea complicat pentru el nu-i adevarat.

Cu rationamentele e ca si cu mancarea....cu cat e mai simpla e mai usor de digerat. Daca patrunzi prea profund in problematica unii nu te mai urmaresc pentru ca ei stiu una si buna " daca a costat atat trebuia sa tina" de parca in viata totul se reduce la bani si parca banul trebuie si poate cumpara orice. Pentru roman (sau mai corect pentru unii romani ca nu e bine si nici frumos sa generalizam) totul graviteaza in jurul banului.

Apropo banul e (sau ar trebui sa fie) un mijloc folosit pentru o viata mai frumoasa nu un scop al vietii. La fel si masina. E doar un mijloc de imbunatire al existentei.

Chiar ai nevoie de navigatie in Romania? Daca eram in USA intelegea necesitatea ei (desi multi americani se descurca si fara ea) da la noi de multe ori e un moft!!!! Se descurca ei si nemti fara ea si au ceva mai multe strazi fata de ce avem noi in Tara Romanesca! Da vorba aceea parca "da mai bine" cu Navi! Da da mai bine .... si la buzunar ca il cam goleste cand se strica si te mai umple si de nervi ca "a costat o caruta de bani"!

Cum o dai nu-i bine! Si auti tu neamtul e vinovat ca nu a facut-o buna ca eu am dat bani pe ea. Da, mai baieti noi cum de nu am fost capabili (ca romani), nu doar sa o facem o navigatie mai buna ca a lor, dar surpriza... nici macar nu am fost in stare sa o punem pe lista de obtionale a autohtonei noastre Dacii (asta dupa ce ne-au cumparat francezii, ca de nu veneau ei nu aveam nici ABS in 2009, pe cand la nemti masinile au ABS de prin 1992)! Ce nepriceputi sunt nemtii astia de la BMW ca n-au creat navigatia perfecta!!! Auzi tu ce neseriosi sunt, si asta pe banii mei!!!

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti de ce va vaitati de masinile noi?

E stiut de mai toata lumea (sau cel putin ar fi trebuit sa stie pasionatii de masini) ca masini adevarate s-au fabricat pana in anul 2000 maxim.

Pai voi cum ati vrea, ca BMW, Mercedes, VW, Audi, Subaru, etc. sa vanda productia de la anul sau de peste 5 ani daca masinile voastre noi nu se strica?

Au trecut de mult anii 1970, 1980 sau 1990 cand masinile erau proiectate sa tina 20-30 de ani. Acum durata de viata a unei masini e de maxim 10 ani!

Vorbiti si voi cu mecanicii. Mie marea majoritate mi-au spus ca masini facute cu simt de raspundere nu mai sunt de multi ani pe piata (indiferent de firma).

Traim intr-un timp al supraproductiei! Acum cand se face un produs e gandit sa se strice ca sa se poata vinde urmatoarele generatii (productia, cantitatea conteaza)!!!!!

Masinile noi sunt pline de electronica si au motoare foarte sofisticate, e normal sa se strice mai repede!

Vreti fiabilitate mare? Vreti sa mergeti 50.000km si sa nu schimbati nimic? Cumparati si voi un diesel clasic de 2.0 litri si 75CP (fara turbo sau comman-rail) si ati scapat de vaitat ca pica turbina, ambreiajul sau mai stiu eu ce, da voi vreti si sportivitate si fiabilitate si sa coste putin si sa consume putin si mai stiu eu ce....!

Mai intelepti cei care cumpara o masina din 1990, reface motorul, schimba tot pe ia (la final a cheltuit vreo 6000 de euro) merge 5-10 ani schimband doar consumabile si are super fiabilitate! Daca esti dispus sa dai 50.000 euro pe o masina insemana ca ai buget sa o intretii orice ar pica! Nu-ti permiti?....cumpara ceva mai ieftin si nu te mai amara! Obrazul subtire cu cheltuiala se tine.

Vreti sa nu aveti probleme cu Navigatia? Cumparati si voi masina fara navigatie!

Stiti de ce sunt masinile japoneze mai fiabile? Pai japonezul nu pune toate "nimicurile" pe masina cum fac nemtii! (Stiti ca in America VW, Honda, etc nici macar nu monteaza Climatronic ci doar AC simplu? De ce? Pai acolo daca clientul e nemultumit de masina o aduce inapoi la dealer si cere banii dati pe ea. Uitati-va sa vedeti de dotari au masinile VW in America. La noi se numesc "chele". Dotari putine - fiabilitate mare. Cum sa se strice incalzirea in scaune cand nu are asa ceva?)

Romanul vrea masina full da sa nu pice nimic! Cum sa nu se strice? Vreti sa moara de foame mecanicii sau producatorii de piese?

Voi nu vedeti ca NASA cheltuieste miliarde de dolari pe o naveta si se amana plecarea din cauza unui senzor! Auzi tu, atatea miliarde si sa nu fie fiabila!? Cum sa pice un senzor?

Curios ca adesea se vaicaresc cei care conduc masinii de zeci de mii de euro si nu se plang astia de abia stang cateva mii ca sa-si ia o masina amarata la care cad mai multe ca la una noua!

Poate ar trebui sa invatam sa ne bucuram de ce avem si sa vedem partea plina a paharului nu cea goala! Era mai bine sa nu fi condus nimic si sa nu se strice nimic? Nu cred!

 

am mai dat un quote, sa-l mai citeasca lumea inca o data :)

 

 

nevoie de navi la noi este, pt ca nu sunt semne. dar nu as folosi in veci una de pe masina, ci tot aia a mea, de buzunar :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bavaria, pe bmw ii doare in fund de mine. Bine zici. Si pe mine de ei.

Tot uitati ca vorbim aici de niste masini foarte scumpe. Daca de la o masina de 15k nu pot avea pretentii la una de 60k eu unul ridic niste pretentii. Am pretentia sa mearga si bine,sa fie si sportiva si fiabila (macar in niste limite rezonabile) . Din pacate nu se ridica la ele. Pentru mine nu merita.

Ca sa rezum, la masini dupa 2004 sa zicem, nu as lua BMW. Nou nici picat cu ceara nu as da banii. Sunt convins ca sunt alte marci care imi pot oferi chestii misto la aceasi bani si fara atatea batai de cap. Respect istoria firmei, imi plac multe din modele, imi place foarte mult asta care il am, au facut la un moment dat niste chestii misto. Sper sa isi revina.

Si total subiectiv, in afara de 2 masini mai recente desenate mai de doamne ajuta,restul sunt catastrofe de design. Nimic care sa il recunosti de la 2 km....care sa iti inspire ceva... Asa ca eu nu am nici un motiv sa ma gandesc la unul.

Topicul se numeste "imi cam schimb parerea ....". Asta e parerea si optiunea mea. NU cred ca o sa imi cumpar vreodata vreun model mai nou de la BMW , dupa 2004.

Link to comment
Share on other sites

Bavaria, pe bmw ii doare in fund de mine. Bine zici. Si pe mine de ei.

Tot uitati ca vorbim aici de niste masini foarte scumpe. Daca de la o masina de 15k nu pot avea pretentii la una de 60k eu unul ridic niste pretentii. Am pretentia sa mearga si bine,sa fie si sportiva si fiabila (macar in niste limite rezonabile) . Din pacate nu se ridica la ele. Pentru mine nu merita.

Ca sa rezum, la masini dupa 2004 sa zicem, nu as lua BMW. Nou nici picat cu ceara nu as da banii. Sunt convins ca sunt alte marci care imi pot oferi chestii misto la aceasi bani si fara atatea batai de cap. Respect istoria firmei, imi plac multe din modele, imi place foarte mult asta care il am, au facut la un moment dat niste chestii misto. Sper sa isi revina.

Si total subiectiv, in afara de 2 masini mai recente desenate mai de doamne ajuta,restul sunt catastrofe de design. Nimic care sa il recunosti de la 2 km....care sa iti inspire ceva... Asa ca eu nu am nici un motiv sa ma gandesc la unul.

Topicul se numeste "imi cam schimb parerea ....". Asta e parerea si optiunea mea. NU cred ca o sa imi cumpar vreodata vreun model mai nou de la BMW , dupa 2004.

 

Pai asta este altceva.Nu iti place masina si nu o cumperi.Foarte corect.Este mai bine asa decat sa cumperi un BMW si dupa aia sa plangi ca s-a stricat ceva. :)

Link to comment
Share on other sites

pai oameni buni, daca ultimele tipuri de bmw nu va mai satisfac nevoile, pe o parte e de inteles datorita problemelor, hai frumos la Nemtia si ii ususram pe aia de toate pisicile si ursuletii care dupa parerea mea merita toti banii la ora actuala...

unii vor spune: ba, ce pana mea , imi iau un urs sa imi consume 20% !!!!! :)

concluzia mea e urmatoarea : raportul calitate-cantitate a luat-o razna rau de tot.......

eu oricum sunt in cautarea unei pisicute putin tunata (cu gust ca nu am chef sa apar pe aici la sectiunea pe care o stiti si voi) , deocamdata alta masina nu mi-a dat senzatiile pe care mi le da BMW ! :lol:

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

E stiut de mai toata lumea (sau cel putin ar fi trebuit sa stie pasionatii de masini) ca masini adevarate s-au fabricat pana in anul 2000 maxim.

 

Au trecut de mult anii 1970, 1980 sau 1990 cand masinile erau proiectate sa tina 20-30 de ani. Acum durata de viata a unei masini e de maxim 10 ani!

 

Vorbiti si voi cu mecanicii. Mie marea majoritate mi-au spus ca masini facute cu simt de raspundere nu mai sunt de multi ani pe piata (indiferent de firma).

 

Mai intelepti cei care cumpara o masina din 1990, reface motorul, schimba tot pe ia (la final a cheltuit vreo 6000 de euro) merge 5-10 ani schimband doar consumabile si are super fiabilitate!

 

Ai un stil incredibil de a exagera.

 

Mecanicii sunt atât de pricepuÞi, adevãraÞi analiºti ai calitãÞii?

 

Am mai auzit astfel de teorii.

Cum se face cĂŁ persoanele care le emit nu-Âşi permit o maÂşinĂŁ mai recentĂŁ?

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezul, caseta de directie NU are voie sa pice nici de la drumuri proaste. E o problema de design. Socurile se transmit la ea, nu sunt preluate de suspensie. Cand zici "am dat intr-o groapa de am indoit bratul fata si a aparut si un joc in caseta" , da poti da vina pe drumuri. Altfel nu. Efectul cumulativ al uzurii si drumurilor de o calitate mai slaba nu ar trebuii sa fie vizibile in casta. Prefer sa schimb niste bucsi de 200 de euro la 50k km decat o caseta de directie de 1500-2000 de euro + bucsi..

Pica si in Germania nu iti face probleme. Poate nu pica dupa 2 ani ca in Romania dar pica. Si pica si la e34 dar mult mai rar. A mea e buna.

Având ĂŽn vedere ĂŽn ce hal sunt drumurile din România, mai degrabă ele sunt problema, nu casetele.

Pe mine mă interesează să am o direcţie cât mai exactă, nu să ţină 20 de ani.

Am condus multe maşini de diferite mărci, direcţia de BMW este printre cele mai exacte.

Dacă ĂŽţi permiţi un BMW, ĂŽţi permiţi şi costul casetei.

 

Daca citeai cu atentie vedeai ca spuneam ca parca as lua un model mai nou. Sunt tentat. De asta ii pasa mie de BMW -uri noi desi am e34. Ca as lua unul, dar nu am ce. Pur si simplu nu mai rabdare si timp sa acord masinii asteia atentia si timpul care le merita. Desi acum e pusa la punct d.p.d.v mecanic, chiar nu mai am nici o problema. Dar sunt chestii marunte care ma enerveaza, gen ba un proiector se aprinde ba nu, senzorul de temp exterioara nu mai merge, interiorul trebuie muncit la el si apoi frecat non stop, si tot asa.

Din descrierea pe care ai făcut-o se vede treaba că tu nu ai nevoie de o maşină modernă.

Vrei o maşină cât mai rudimentară, astfel ĂŽncât să nu ai ce să schimbi.

Senzorul de temperatură este o problemă atât de mare? :lol: Să fim serioşi. L-am schimbat o singură dată ĂŽn 3 ani de zile. Mare pagubă. :)

 

Din pacate nu vad ce as putea sa cumpar de la BMW in momentul asta. Ca orice om care vrea sa cumpare ceva de peste 2-300 de euro imi fac si eu temele. Am vorbit cu oameni care au avut numai BMW-uri noi de 10ani incoace. Am citit destul si nu pe forumuri romanesti. Am citit tot felul de studii. Si iti spun ca am luat o decizie, daca ma hotarasc sa dau niste bani pe un model mai nou, ceva din 2004 in sus, din aceasi clasa, va fi mercedes sau Lexus. Lexus au si ei 6 in linie benzina si tractiune spate, am mers cu unul dar avea motor mai slabut, as vrea sa ma dau odata si cu un IS 300,am inteles ca sunt mai vioaie.

Oricum din punct de vedere al design-ului nu imi plac BMW-urile noi. Lexus e la fel de urata iar C-klasse asta dupa 2007 e chiar frumusel. Motorul 200 Kompressor e marfa, desi nu suna ca un 6 in linie, totusi iti ofera cuplu destul si un consum elegant la ce ofera, nu mai vorbsc de asigurare si taxe....

Ănseamnă că nu eşti pasionat de BMW cu adevărat.

BMW-urile ĂŽţi oferă nişte senzaţii deosebite dacă doreşti să le apreciezi.

Există BMW-uri noi superbe, şi spun acest lucru ĂŽn cel mai obiectiv mod cu putinţă.

 

Pur si simplu, dupa parerea mea un BMW nou nu isi merita banii. Calitatea constructiei e la pamant. Ai mai ramas doar motoarele din ele, alea pe benzina. Care te fac sa uiti pentru o vreme, dar apoi ramai cu un CD infipt in sistemul audio in noua ta masina de 60k si ii dai foc dupa ce te duci si dai 200 de euro la reprezentanta sa iti faca "update de soft" ca sa il scoata ..Eu unul asa as face.

Sistemul ala de navigatie care costa o caruta de bani e inutil. Cica sa iti iei o masina mai noua ca e ma dotata si sa mai dai nu stiu cate mii pe extra...

Nu e chiar aşa.

Am scos de mai multe ori cd-uri blocate la un E60.

Pur şi simplu ieşi din maşină, o ĂŽnchizi, aştepţi 2-3 minute şi apoi intri şi ĂŽncerci iar să-l scoţi.

A funcţionat de fiecare dată.

Sistemul de navigaţie este o opţiune.

Nu eşti obligat să-l cumperi.

 

Ănsă, ĂŽn cazul tău, e clar că nu-şi atinge scopul nici un argument.

 

Vrei o maşină bună şi ieftină, iar BMW nu produce maşini ieftine.

 

Şi E34 ĂŽşi face foarte bine treaba, te duce ĂŽntr-un mod confortabil de la A la B.

Dacă-ţi satisface nevoile, ce rost are să-l schimbi?

 

Ăn maşina mea am băgat ~ 11 000 € ĂŽn 3 ani.

Ănsă nu o voi vinde pentru că ĂŽncă ĂŽmi place foarte mult.

Iar atunci când ĂŽmi voi permite, voi cumpăra şi alte BMW-uri noi, ĂŽmi plac foarte mult dar momentan nu-mi permit acest lux.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E stiut de mai toata lumea (sau cel putin ar fi trebuit sa stie pasionatii de masini) ca masini adevarate s-au fabricat pana in anul 2000 maxim.

 

Au trecut de mult anii 1970, 1980 sau 1990 cand masinile erau proiectate sa tina 20-30 de ani. Acum durata de viata a unei masini e de maxim 10 ani!

 

Vorbiti si voi cu mecanicii. Mie marea majoritate mi-au spus ca masini facute cu simt de raspundere nu mai sunt de multi ani pe piata (indiferent de firma).

 

Mai intelepti cei care cumpara o masina din 1990, reface motorul, schimba tot pe ia (la final a cheltuit vreo 6000 de euro) merge 5-10 ani schimband doar consumabile si are super fiabilitate!

 

Ai un stil incredibil de a exagera.

 

Mecanicii sunt atât de pricepuÞi, adevãraÞi analiºti ai calitãÞii?

 

Am mai auzit astfel de teorii.

Cum se face cĂŁ persoanele care le emit nu-Âşi permit o maÂşinĂŁ mai recentĂŁ?

 

 

1. Inainte de a emite o judecata de valoare ar trebui sa argumentezi sau sa contraargumentezi pentru a demonstra contrariul sau a infirma afirmatia facuta de cel cu care porti dialogul. A arunca de sus o afirmatie e foarte simplu. Si eu pot afirma "stilul exagerat e poate doar in mintea ta nu si a mea!". Ce rezolva asta? Nimic. Poate cel mult sa ne creeze indispozitii.

2. Un mecanic lucreaza zi de zi cu masini, ca urmare vede defectele care apar si frecventa lor. Ca urmare a acestui aspect poate emite afirmatii legate de fiabilitate. Apropo si "leacurile babesti" cica sunt bune si au efecte bune asupra imbunatatirii sanatatii dar totusi e mai bine sa tii cond de sfatul medicului cand ai probleme de sanatate.

3. E foarte simplu. Cei care se plang de masinile nu sunt cei care nu si le permit ci cei care si le permit. Omul care nu-si permite o masina foarte scumpa nu inseamna ca nu se pricepe la masini. Din contra! Cand ai putini bani te interesezi de 10 ori inainte de a cumpara ceva si verifici de 20 ori inainte de a da banii ca dupa aceea nu o sa-ti fie prea bine (cel putin asa fac cei care stiu ce vor de la viata). Cand alege nu se ghideaza dupa criteriile "imi place, da bine, e tare masina, o sa dau fum celorlalti in trafic, etc" ci dupa "imi permit, e fiabila, merita banii, o sa-mi permit sa o intretin eficient, etc."

Nu te supara da ultim ta afirmatie facuta e cam aroganta! Banii nu te fac nici intelept si nici nu-ti dau valoare cu atat mai putin masina pe care o conduci.

Faptul ca-ti permiti un anumit lucru, si altul nu-si permite, nu te plaseaza int-o categorie superioara!!!!! Banul nu-ti da valoare! Valoarea o ai fie ca ai bani, fie ca nu ai bani.

Link to comment
Share on other sites

1. Tu nu ai dat argumente. Argumentul tĂŁu a fost "Mecanicii spun..." Mecanic poate sĂŁ se numeascĂŁ aproape oricine. DacĂŁ eÂşti mecanic, nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ neapĂŁrat te Âşi pricepi la maÂşini Âşi poĂži emite astfel de pĂŁreri. MulĂži mecanici nu sunt ĂŽn stare sĂŁ execute corect lucruri simple.

 

2. Ai spus cĂŁ durata unei maÂşini este de maxim 10 ani. Am un E39 fabricat ĂŽn 1998, dar aproape identic cu cele fabricate dupĂŁ anul 2000.

Prin urmare, ar trebui sĂŁ o duc la REMAT pe baza logicii tale?

Durata de viaĂža a unei maÂşini Ăžine mai degrabĂŁ de ĂŽntreĂžinere Âşi de modul de exploatare, nu este calculatĂŁ precis de fabricant.

Majoritatea mecanicilor din România nu sunt adevãraÞi "doctori" auto, ca sã folosesc metafora ta.

Sunt doar niÂşte oameni care vor sĂŁ facĂŁ bani Âşi din ĂŽntâmplare s-au apucat de reparaĂžii auto. Ăn general folosesc orice minciunĂŁ pentru a scoate cât mai mulĂži bani de la diverÂşi naivi, dau tot felul de diagnostice, ĂŽnsĂŁ ĂŽn cele mai multe cazuri nu au idee despre ce vorbesc.

Prin urmare, foarte puĂžini mecanici au pĂŁreri care pot fi luate ĂŽn calcul.

 

3. Ăn general, cei care se plâng de maÂşinile noi sunt cei care nu Âşi le permit ĂŽntr-adevĂŁr. AdevĂŁrul doare, ĂŽnsĂŁ e bine sĂŁ fim corecĂži.

Dacã ÎÞi permiÞi un E60 diesel, nu te apucã plânsul când te gândeºti cã la 200 000 km trebuie sã schimbi filtrul de particule care costã 6000 Ron. Pur ºi simplu Îl schimbi ºi rãmâi satisfãcut de maºina pe care ai cumpãrat-o ºi care-Þi dã multe satisfacÞii la volan.

 

AfirmaĂžia mea nu a fost arogantĂŁ ci menitĂŁ sĂŁ arate cĂŁ deÂşi am bĂŁgat destul de mulĂži bani ĂŽntr-un BMW, nu am renunĂžat la el Âşi nu voi renunĂža doar pentru cĂŁ ĂŽntreĂžinerea este scumpĂŁ.

Cu alte cuvinte, existĂŁ motive pentru a avea un BMW chiar dacĂŁ trebuie sĂŁ bagi ceva bani ĂŽn el.

Bãnuiesc cã pãrerea mea valoreazã mai mult În ochii unui potenÞial cumpãrãtor de BMW decât afirmaÞia altor posesori de BMW care spun cã nu vor cumpãra un BMW mai nou dar nu vorbesc din proprie experienÞã ci iau ca argumente vorbele unor "mecanici".

Link to comment
Share on other sites

Citesc mult adevar in cugetarile unora...........in definitiv,ne deosebesc virste,prioritati,coeficiente de inteligenta,stari de spirit,niveluri de venit....de aceea si prioritatile sunt diferite....in final fiecare cumpara ce vrea............ideea e sa fie loc de pareri fara dispute........cred ca ma incadrez in grupul-ce nu isi poate permite un E60 datorita nu costului ci fiabilitatii scazute,de aceea ma indrept tot spre oldies but goldies.....de gustibus..Ati tras careva o concluzie de genul-intr-un an am savurat aceasta masina dar costurile de intretinere au fost de x ron,in schimb alta masina mi-ar fi dat mai putine satisfactii,dar costurile de intretinere anuale ar fi fost mult diminuate?Desigur intervine si factorul pasiune,ce da peste cap toate socotelile,factor ce nu poate fi cuantificat,din pacate...
Link to comment
Share on other sites

1. Tu nu ai dat argumente. Argumentul tĂŁu a fost "Mecanicii spun..." Mecanic poate sĂŁ se numeascĂŁ aproape oricine. DacĂŁ eÂşti mecanic, nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ neapĂŁrat te Âşi pricepi la maÂşini Âşi poĂži emite astfel de pĂŁreri. MulĂži mecanici nu sunt ĂŽn stare sĂŁ execute corect lucruri simple.

 

2. Ai spus cĂŁ durata unei maÂşini este de maxim 10 ani. Am un E39 fabricat ĂŽn 1998, dar aproape identic cu cele fabricate dupĂŁ anul 2000.

Prin urmare, ar trebui sĂŁ o duc la REMAT pe baza logicii tale?

Durata de viaĂža a unei maÂşini Ăžine mai degrabĂŁ de ĂŽntreĂžinere Âşi de modul de exploatare, nu este calculatĂŁ precis de fabricant.

Majoritatea mecanicilor din România nu sunt adevãraÞi "doctori" auto, ca sã folosesc metafora ta.

Sunt doar niÂşte oameni care vor sĂŁ facĂŁ bani Âşi din ĂŽntâmplare s-au apucat de reparaĂžii auto. Ăn general folosesc orice minciunĂŁ pentru a scoate cât mai mulĂži bani de la diverÂşi naivi, dau tot felul de diagnostice, ĂŽnsĂŁ ĂŽn cele mai multe cazuri nu au idee despre ce vorbesc.

Prin urmare, foarte puĂžini mecanici au pĂŁreri care pot fi luate ĂŽn calcul.

 

3. Ăn general, cei care se plâng de maÂşinile noi sunt cei care nu Âşi le permit ĂŽntr-adevĂŁr. AdevĂŁrul doare, ĂŽnsĂŁ e bine sĂŁ fim corecĂži.

Dacã ÎÞi permiÞi un E60 diesel, nu te apucã plânsul când te gândeºti cã la 200 000 km trebuie sã schimbi filtrul de particule care costã 6000 Ron. Pur ºi simplu Îl schimbi ºi rãmâi satisfãcut de maºina pe care ai cumpãrat-o ºi care-Þi dã multe satisfacÞii la volan.

 

AfirmaĂžia mea nu a fost arogantĂŁ ci menitĂŁ sĂŁ arate cĂŁ deÂşi am bĂŁgat destul de mulĂži bani ĂŽntr-un BMW, nu am renunĂžat la el Âşi nu voi renunĂža doar pentru cĂŁ ĂŽntreĂžinerea este scumpĂŁ.

Cu alte cuvinte, existĂŁ motive pentru a avea un BMW chiar dacĂŁ trebuie sĂŁ bagi ceva bani ĂŽn el.

Bãnuiesc cã pãrerea mea valoreazã mai mult În ochii unui potenÞial cumpãrãtor de BMW decât afirmaÞia altor posesori de BMW care spun cã nu vor cumpãra un BMW mai nou dar nu vorbesc din proprie experienÞã ci iau ca argumente vorbele unor "mecanici".

 

 

1. Ai dreptate! Vezi tu eu ma referam la mecanicii care stiu meserie. Cand nu stiu e dezastru pt. masina si pentru buzunar.

2. Nu am vrut sa spun ca trebuie sa o duci la REMAT ci ca masinile noi nu mai sunt lucrate ca alta data (sunt mai sportive dar cedeaza mai usor piesele, din diferite motive).

3. Mare adevar (nu le pot intretine dar le cumpara)!!!! Daca nu ti-o permiti nu o cumpara! Cei care si le permit nu se plang pe forum de pretul pieselor sau cat de repede se strica. Atat timp cat conduc ce le place nu conteaza cat costa.

 

Felicitari pentru ca iti intretii masina asa cum trebuie!!!

Sa fie cat mai multi ca tine.

Link to comment
Share on other sites

Da Ciupanezul, vreau o masina care daca e sa zicem de 2-3 ani, in conditii de exploatare si intretinere corecta sa mearga. Scuza ma pentru tupeul de a dori asa ceva si poate si naivitatea mea. Se pare ca BMW nu intra in categoria asta dupa cum ai spus si tu.

Nu ma doare buzunarul de un senzor de temp de 10 euro, ci de bataia de cap...

Sunt multe masini cu directia precisa si nu le cad casetele. Nu stiu ce tot insisti cu treaba asta ca e normal... nu e normal. Sunt extrem de proaste. NU incerca sa scuzi ca vezi doamne e precisa si de aia... Sunt alte zeci de marci care merg tot in Romania si nu pica.

NU am vazut caseta picata nici la loganurile de la APIA care sunt hingherite offroad la greu.

Vreau o masina sa functione corespunzator mai mult de 8 luni pe an, si sunt multe inca care pot face treaba asta, si cu directie precisa, si cu tractiune spate si motoare bune. Si nu vorbesc cum spui tu de o masina care sa ma duca din A in B. Pentru asta e Logan..isi face foarte bine treaba la un pret mic.

Tot ce imi spui tu ma convinge ca un BMW mai nou nu e o masina pentru mine. Ai dreptate.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

1. Ai dreptate! Vezi tu eu ma referam la mecanicii care stiu meserie. Cand nu stiu e dezastru pt. masina si pentru buzunar.

2. Nu am vrut sa spun ca trebuie sa o duci la REMAT ci ca masinile noi nu mai sunt lucrate ca alta data (sunt mai sportive dar cedeaza mai usor piesele, din diferite motive).

3. Mare adevar (nu le pot intretine dar le cumpara)!!!! Daca nu ti-o permiti nu o cumpara! Cei care si le permit nu se plang pe forum de pretul pieselor sau cat de repede se strica. Atat timp cat conduc ce le place nu conteaza cat costa.

 

Felicitari pentru ca iti intretii masina asa cum trebuie!!!

Sa fie cat mai multi ca tine.

 

1. Un mecanic care Âştie meserie dar care lucreazĂŁ la un service oarecare nu are foarte multe ocazii de a trage concluzii corecte cu privire la fiabilitatea unor maÂşini pentru cĂŁ nu are de-a face cu maÂşini noi sau cu puĂžini km ci cu maÂşini de +150 000 km.

 

2. ExistĂŁ avantaje oferite de maÂşinile moderne, nu e corect sĂŁ fie evidenĂžiate doar presupusele defecte.

 

3. Din pĂŁcate, mulĂži cumpĂŁrĂŁ ceea ce nu-Âşi permit.

 

Da Ciupanezul, vreau o masina care daca e sa zicem de 2-3 ani, in conditii de exploatare si intretinere corecta sa mearga. Scuza ma pentru tupeul de a dori asa ceva si poate si naivitatea mea. Se pare ca BMW nu intra in categoria asta dupa cum ai spus si tu.

 

Eu cred cĂŁ tragi concluzii greÂşite.

Un E60 nu este nici pe departe atât de puÞin fiabil pe cât crezi.

Majoritatea maºinilor cu probleme de care ai auzit sunt maºini sh, aduse În România când deja aveau peste 150 000 km, poate chiar peste 200 000 km.

DacĂŁ iei o maÂşinĂŁ cu puĂžini km, sunt slabe Âşanse sĂŁ ai probleme.

 

Nu ma doare buzunarul de un senzor de temp de 10 euro, ci de bataia de cap...

Sunt multe masini cu directia precisa si nu le cad casetele. Nu stiu ce tot insisti cu treaba asta ca e normal... nu e normal. Sunt extrem de proaste. NU incerca sa scuzi ca vezi doamne e precisa si de aia... Sunt alte zeci de marci care merg tot in Romania si nu pica.

NU am vazut caseta picata nici la loganurile de la APIA care sunt hingherite offroad la greu.

Vreau o masina sa functione corespunzator mai mult de 8 luni pe an, si sunt multe inca care pot face treaba asta, si cu directie precisa, si cu tractiune spate si motoare bune. Si nu vorbesc cum spui tu de o masina care sa ma duca din A in B. Pentru asta e Logan..isi face foarte bine treaba la un pret mic.

Tot ce imi spui tu ma convinge ca un BMW mai nou nu e o masina pentru mine. Ai dreptate.

 

Ămi pare rĂŁu dar nu sunt deloc de acord.

Casetele picĂŁ la multe maÂşini, ĂŽnsĂŁ mulĂži ignorĂŁ aceastĂŁ problemĂŁ.

Atunci când existã un joc mare În casetã, În mod normal ar trebui schimbatã. La fel În cazul În care caseta pierde lichid de servo.

ĂnsĂŁ mulĂži ignorĂŁ aceste probleme, merg cu bĂŁtĂŁi sau jocuri ĂŽn articulaĂžie sau direcĂžie.

 

Eu am un BMW de 11 ani. Ăl am de 3 ani de zile Âşi nu am probleme la casetĂŁ, poate chiar n-a fost schimbatĂŁ vreodatĂŁ.

Prin urmare, este destul de incorect sĂŁ spui cĂŁ toate BMW-urile au probleme la casetele de direcĂžie.

 

Un BMW nou este o maÂşinĂŁ potrivitĂŁ pentru oamenii cu un venit peste mediu.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.