Jump to content

Probleme BMW E90 320d M47 163 CP


Recommended Posts

in general la marca bmw o sa te lovesti de toate problemele stiute si nestiute

bai lexius, m-ai disperat :bashwall: , ai mai postat pe undeva tot ceva de genu asta, tu ce faci postezi la misto peste tot sa strangi posturi sau cum? la ORICE marca auto te lovesti de probleme, pe mine ma intereseaza la motorul asta ca d'asta n-am avut pana acum.

Asa ca ori posteaza ceva legat de motorul asta, daca ai avut probleme la el, cum le-ai rezolvat etc. ori abtinete.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare! De o luna jumate am in dotare un 320D E90 din 2007 si de vreo 2 sapt, se aude o bataie asa in "spate". Nu prea stiu cum sa-i zic exact...exista o bataie :) M-am intalnit cu un prieten care are acelasi model si am fost la niste "experti de mecanici" si mi-au zis ca unul din injectoare merge asincron, ca a luat un gunoi ceva si ca trebuie sa o "calaresc" ceva mai tare sa-si dea drumu. Este o problema des intalnita sau mai bine sa merg la tester. Imi ziceau ca poate fi de la motorina. Eu pana mai atunci alimentam doar OMV si motorina neadidivata. La remarcile lor de dupa am inceput sa bag doar rompetrol si cea aditivata(ALTO). La o sapt dupa ce am cumparat masina am fost cu ea pe tester si totul a fost in regula, inclusiv injectoarele erau sincronizate si in parametrii. In rest masina merge bine, trage OK, doar ca ma enerveaza zgomotul(bataia) acela "aditional" In ultima sapt parca nu mai este asa pronuntat zgomotul, s-a mai redus.

 

Alta chestie ce am vrut sa va intreb: in cartea masinii(din belgia) scrie ca are 110KW ==> 150CP. Motorul este M47N2 acelasi care furnizeaza 163CP. Pe siteul BMW unde poti sa verifici optionalele, dupa VIG-ul meu este mentionat ca are 163CP. Din cate am auzit sunt tari in care se declara sau se pune un soft cu mai putini cai decat nominal, intrucat acolo se plateste pe numarul total de cai.... Sau? Ce parere aveti ca sunt putin in ceata de ceva vreme, mai ales ca atunci cand am cumparat-o stiam ca are 163CP :| seria de sasiu: VG17259

Link to comment
Share on other sites

Salut! Multumesc de raspunsuri. Fiind acelasi motor ca si cel cu 163CP probabil ca pe viitor voi pune acelasi soft(de 163CP). Pe moment nu-mi prea dau seama daca se merita sa fac lucrul acesta, sper sa nu fie un efect de placebo. Spre exemplu un prieten care are acelasi 320d ca si al meu doar ca al lui este de 163CP in momentul in care l-a condus pe al meu chiar nu si-a dat seama ca ar fi diferente fata de al lui. Pe parcurs voi vedea daca se merita sa investesc 100E in resoftare!
Link to comment
Share on other sites

evident ca se poate sa o duci in 163 de cai doar e acelasi motor . Este redusa puterea din calculatorul de injectie. 100 de euro e destul de greu gasesti sa iti puna cineva ... dar la 200 sigur gasesti. La BMW cred ca e vreo 300 euro
Link to comment
Share on other sites

Unde pui softul de 163 cu 100E? Este macar posibil sa pui softul original de 163CP pe a ta, sau ii faci o remapare ca s-o duci in 163?

 

 

Se poate. Chiar am vorbit cu tipul la care am pus-o pe tester si e posibil. Chiar se stie....

Link to comment
Share on other sites

Se poate. Chiar am vorbit cu tipul la care am pus-o pe tester si e posibil. Chiar se stie....

logic ca se poate

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Se poate. Chiar am vorbit cu tipul la care am pus-o pe tester si e posibil. Chiar se stie....

Si de unde face rost de softul original al modelului cu 163CP? Nu stiu daca poate fi copiat de pe alta masina, dar cine stie :)

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Si de unde face rost de softul original al modelului cu 163CP? Nu stiu daca poate fi copiat de pe alta masina, dar cine stie :)

logic ca merge copiat dupa o masina identica dar cu 163 de cai doar nu crezi ca aia la bmw fac soft de injectie personalizat pentru fiecare masina. Sau poate pur si simplu merge la Bmw aia au softurile originle pentru 163 de calutzi

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Un coleg cu un 320d 2006 a patit o chestie ciudata.

Vara trecuta , intr-o zi , a pornit motorul si s-a auzit un zgomot puternic dupa care s-a oprit.

Nu mai pornea si n-a stiut ce sa faca. A chemat pe cineva care s-a uitat sub capota si rezultatul : un surub al unei role intinzatoare a curelei de la alternator s-a desprins din locul lui si s-a fisurat. Si , logic , motorul s-a oprit si nu mai avea cum sa porneasca :)

Pana la urma a comandat alt surub si n-a patit nimic la motor.

Totusi mie mi s-a parut foarte ciudat. Cred ca un defect de fabricatie.

Nu stiu daca ar avea legatura cu faptul ca are masina resoftata de la 163cp la 200cp.

Exact acelasi lucru l-am patit si eu tot vara trecuta, doar nu mi s-a oprit motorul, s-a aprins semnul ca nu mai incarca bateria. Am schimbat cureaua, surubul si ambele role, masina avand aproape 180k atunci si din cate am inteles acest kit se schimba la fiecare 90,000km. Surubul acela care s-a rupt este mai complex fiind cu filet dublu - pe el se fixeaza una din role, costul lui undeva la 20lei si nu se schimba in mod normal cu kit-ul dar cand se rupe...

Am mai schimbat o conducta de la rezervor - este un defect de fabricatie la o anumita serie de E90: cand faci plinul complet la masina, curge 1-2l de motorina. Investitia a fost de 300lei.

Alte probleme nu am avut cu masina dar si circul putin cu ea, am doar 40,000km parcursi de mine.

As schimba volanta pentru ca motorul se opreste brusc si ambraiajul prinde tot mai sus - altii care au condus-o au zis ca nu merita investitia, masina merge bine. Cand fac rost de ceva bani, am sa o fac: investitia e decenta in raport cu masina: 2600lei kit complet cu disc,placa,volanta,rulment originale pentru seria mea de sasiu. La alte serii sasiu doar volanta costa aprox 4000lei pe original.

Edited by shimano
Link to comment
Share on other sites

Exact acelasi lucru l-am patit si eu tot vara trecuta, doar nu mi s-a oprit motorul, s-a aprins semnul ca nu mai incarca bateria. Am schimbat cureaua, surubul si ambele role, masina avand aproape 180k atunci si din cate am inteles acest kit se schimba la fiecare 90,000km. Surubul acela care s-a rupt este mai complex fiind cu filet dublu - pe el se fixeaza una din role, costul lui undeva la 20lei si nu se schimba in mod normal cu kit-ul dar cand se rupe...

Probabil ca exista un interval pentru schimbul intinzatorului si rolelor dar se poate si verifica in timp daca vreo rola are joc sau daca arcul intinzatorului e slabit.

 

In total sunt 3 role din care 2 simple si una in capatul intinzatorului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.