Jump to content

probleme turbina e90 - 320da - an 2007 - 163 cai


zaha316

Recommended Posts

Daca nu scoate fum alb cu un miros intepator de ulei nu ai dece sa iti faci griji....iti recomand sa o lasi 1-2min pornita dupa ce ai ajuns la destinatie dupa un drum lung

 

Oricum nu intentionez sa fac drumuri lungi in astea 2-3 saptamani dar nu inteleg de ce sa scoata un fum alb? Cat despre miros simt un miros intepator cand pornesc motorul care intra pe ventilatie (cred ca am mai spus intr-un post anterior) dar mecanicul la care am schimbat turbina mi-a dat explicatia ca ar putea fi de la spray-ul care l-a mai folosit sa dea pe la suruburi cand a desfacut turbina plus ce a mai curatat uleiul ce s-a scurs.

Link to comment
Share on other sites

daca ti se va rupe fulia vei ramane in mijocul drumului, eu nu as merge cu zgomote din astea suspecte la masina, mai bine o lasi pe dreapta pana o repari daca nu o poti face acum. In privinta mirosului e posibil sa ai racordul flexibil fisurat...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca ti se va rupe fulia vei ramane in mijocul drumului, eu nu as merge cu zgomote din astea suspecte la masina, mai bine o lasi pe dreapta pana o repari daca nu o poti face acum. In privinta mirosului e posibil sa ai racordul flexibil fisurat...

.....si o sa ti se blocheze volanul:......nu este o senzatie prea placuta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si mie mi-a picat turbina la motorul de 2.0D, 163 CP (M47TU2). Doar ca a fost oarecum vina mea. Am turat-o destul de mult la 4800 rot/min, pana la 220 km/h in treapta a 5-a si abia dupa 30 sec am schimbat a 6-a. Cand am redus viteza am auzit zbarnaitul si mi-am dat seama ca s-a dus turbina cea minunata, marca Mitsubishi, mai ales ca pierdusem si puterea. Avea joc foarte mare in lagare si erau si rotoarele atinse.

Eu am reconditionat-o deja si merg cu ea de ca. 2 saptamani, si 1000 km. Se comporta bine momentan si nu mi-au aparut alte probleme. Am 135.000 km si fulia originala pe arborele cotit.

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi-a picat turbina la motorul de 2.0D, 163 CP (M47TU2). Doar ca a fost oarecum vina mea. Am turat-o destul de mult la 4800 rot/min, pana la 220 km/h in treapta a 5-a si abia dupa 30 sec am schimbat a 6-a. Cand am redus viteza am auzit zbarnaitul si mi-am dat seama ca s-a dus turbina cea minunata, marca Mitsubishi, mai ales ca pierdusem si puterea. Avea joc foarte mare in lagare si erau si rotoarele atinse.

Eu am reconditionat-o deja si merg cu ea de ca. 2 saptamani, si 1000 km. Se comporta bine momentan si nu mi-au aparut alte probleme. Am 135.000 km si fulia originala pe arborele cotit.

 

Interesant ca ai reusit sa o reconditionezi. Din ce am mai citit pe forumuri vazusem ca nu exista un kit de recomnditionare pentru minunatul model mitsu.

 

Am schimbat de saptamana trecuta fulia, rolele intinzatoare si curelele si a disparut zgomotul.

 

Ce ma mai deranjeaza acum este un zgomot (mai mult ca o bolboroseala) care se aude pe revenire dupa ce merg cu ea turata. Zgomotul se aude pe la 1500rpm si din ce am mai vorbit cu 2 posesori de diesel mi-au spus ca e un zgomot normal care se aude de la diverter valve - scoate presiunea din turbina. Cei care mai aveti acest model se aude si la voi acest zgomot (bolborosit)?

Link to comment
Share on other sites

nu merge asa cu ea la cum bate se poate rupe oricand si ramai fara alternator servo deci tre sa o lasi in drum acolo......

 

Am schimbat de saptamana trecuta fulia, rolele intinzatoare si curelele si a disparut zgomotul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.