Jump to content

Problema pornire E36 ciudata


Recommended Posts

Salut,

 

Am avut si eu parte de un eveniment ciudat in seara asta.

Din pacate nu am gasit nimic pe forum dar poate nu am stiut eu sa caut cum trebuie.

Cand am dat sa pornesc masina nu a pornit!

Este vorba despre un Compact E36 din 1995 motor 1,6 M43B16

Am intrat in masina, am pus contactul, am asteptata sa se stinga becurile din bord, am dat la automat si surpriza, nimic! Nici un zgomot nici macar un "tac" ceva, liniste totala. Iau contactul il pun iar, astept becurile sa se stinga si la fel nici un zgomot, scot cheia o introduc iar in contact, pun contactul claxonez, aprind lumini (deci clar aveam baterie), astept sa se stinga martorii si dau la automat, masina porneste la sfert fara nici o problema.

Are cineva idee din ce cauza nu a pornit?

Exista posibilitatea sa fie o problema cu chip-ul din cheie?

Mentionez ca am avut o super nova la care am avut fix problema asta, dar cand mi se intampla, nu pornea cu zileie.

 

Astept raspunsuri si sugesti de la voi.

 

Multumesc anticipat si scuze daca nu am cautata cum trebuie si mai exista un topic similar

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Prima varianta in depistarea problemei,ar fi bateria.Verifica bornele de la baterie sau tensiunea in ea.Se poate sa ai fie un consumator,fie sa fi cedat si sa necesite o reincarcare(in cel mai fericit caz)

Edited by polarx19
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am si eu la masina cu cheia principala.se aprind toate becuri si cand sa dau la automat nu se intampla nimic.

cu cheia de rezerva ma lasa sa dau la automat.dupa ce opresc si incerc iar cheia principala(interval max 2min) merge.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Prima varianta in depistarea problemei,ar fi bateria.Verifica bornele de la baterie sau tensiunea in ea.Se poate sa ai fie un consumator,fie sa fi cedat si sa necesite o reincarcare(in cel mai fericit caz)

 

O sa vf. bateria sa vada daca este in parametrii, dar nu cred ca problema e legata de baterie deoarece a pornit a 3-a oara fara probleme

 

si a mea a facut asa, si acum vre-o doi ani si acu 2 saptamani. E de la contact cred, s-a mai uzat, stai fara griji.

 

Te referi strict la contact sau poate sa fie piesa care imi citeste chip-ul din cheie?

Link to comment
Share on other sites

 

Te referi strict la contact sau poate sa fie piesa care imi citeste chip-ul din cheie?

 

contactu propriuzis, Eu uneori din graba cand pun contactu in loc sa ma opresc pe treapta 2 dau inca o treapta. Practic dau la automat din prima(dar nu realizezi pt ca nu cupleaza electromotorul),astfel ca dupa ce astept sa se stinga martorii nu o sa mai dea la automat. Asta se inampla din graba dar si din uzura mecanica.

Link to comment
Share on other sites

Bateria poti sa o excluzi. Daca era asa de terminata incat sa nu invarta deloc din prima, nu putea porni a treia oara. Eventual, preventiv, poti verifica contactele de la bornele bateriei.

 

Cipul din cheie sau cititorul cipului pot ridica probleme. Am incercat sa pornesc masina cu o cheie fara cip in ea, de curiozitate sa vad cum se comporta - facusem o cheie noua si nu apucasem sa introduc cipul in ea. A avut exact acelasi comportament ca cel descris de tine, cu exceptia faptului ca nu a pornit deloc. :D

 

O alta problema asemanatoare am avut-o la un Opel Astra. S-a dovedit a fi electromotorul - periile erau uzate. Interesant cum nu facea nici cel mai mic zgomot. Initial am suspectat imobilizatorul sau cheia, dar s-a dovedit a fi electromotorul.

Edited by m_3512
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Din pacate, trebuie sa revin cu noi simptome despre problema de mai sus. :angry2:

 

Problema pornitului a revenit, dar de data asta, se pare ca face figuri doar cand este lasata nepornita mai mult timp (2-3 zile).

Se comporta ca si cum nu ar avea benzina sau scateie (deci exclus electromotor si baterie, care oricum a fost testata si functioneaza in parametrii)

 

Cineva a scris mai sus ca ar fi contactul sau cititorul de chip.

Cum pot verifica sa fiu sigur??

 

P.S. Ultima oara a trebuit sa dau la automat de 8 ori ca sa porneasca (dar nu lung, ca sa nu prajesc electromotorul)

Link to comment
Share on other sites

pai e posibil sa ti se duca benzina din rampa, daca zici ca e ca si cand nu ai avea benzina.

EWS-ul daca e nu iti invarte de loc.

cazul cel mai rau la e36 se duce ECU, la modelul asta are niste scurgeri pe langa cutia in care sta, daca se infunda iti intra apa acolo si in timpse corodeaza si decedara lui incepe cu simptomele descrise de tine.

Faza cu ECU e problema comuna la e36

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cu ecu mi-am patit-o eu, era parcata si cu partea compartimentului unde e localizat intr-o parte, a plouat la greu si....dupa verificat pompa, sigurante, relee, fise etc, am desfacut compartimentul la ecu, a curs cred ca 1l de apa...

 

scoate o fisa si vezi daca in momentul in care dai contact iti face scanteie (cu grija sa nu pui mana), daca nu face poate fi de la bobina de inductie sau nu primeste semnal de la ecu, poti verifica ochiometric sa vezi daca ai apa, sau daca e corodat pe margini.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.