Jump to content

zmucitura acceleratie 318d


Recommended Posts

Salutare tuturor.

Am o problema la BMW-ul meu 318d, e46, cutie manuala.

Daca e putin subturat, in momentul in care accelerez are o zmucitura. Nu e foarte mare, dar ma gandesc sa nu ma lase in drum.

Nu obisnuiesc sa conduc subturat (deloc), dar am observat acest lucru la un moment dat si nu stiu ce e. M-am gandit la ambreiaj sau turbina. Sper sa nu fie turbina pentru ca nu da alte semne, pe cand ambreiajul face un sunet ciudat in momentul apasarii.

A mai patit cineva asta? Ce poate fi?

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai probleme cu volanta.Cred ca mai degraba sunt trepidatii la pornirea de pe loc.

Salut,

Problema nu e la pornirea de pe loc. In orice viteza, daca las motorul sa se decelereze pana ajunge subturat si apoi accelerez in prima faza accelereaza, dupa urmeaza un mic "rateu", dupa care accelereaza normal.

Multumesc oricum pentru raspuns.

Link to comment
Share on other sites

nu va ganditi neaparat la volanta...eu am avut "smucituri" la debraiere in a 1-a. am schimbat kit ambreiaj, volanta si cilindru receptor, pentru a se dovedi ca de fapt era un tampon care pivota mai mult decat trebuia cand eram in frana de motor, permitand motorului sa se ridice pe partea stanga, iar la debraiere "cadea" motorul dand acea "smucitura". trebuie verificat insa temeinic deoarece, nefiind tamponul rupt ci doar insertia acestuia - care limiteaza cursa tamponului, eu nu am reusit sa depistez probema decat urcat pe elevator si simulam frana de motor cu frana de mana. abia asa s-a descoperit problema. totul ar fi costat 500 de ron insa asa am sarit de 5000. succes!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu va ganditi neaparat la volanta...eu am avut "smucituri" la debraiere in a 1-a. am schimbat kit ambreiaj, volanta si cilindru receptor, pentru a se dovedi ca de fapt era un tampon care pivota mai mult decat trebuia cand eram in frana de motor, permitand motorului sa se ridice pe partea stanga, iar la debraiere "cadea" motorul dand acea "smucitura". trebuie verificat insa temeinic deoarece, nefiind tamponul rupt ci doar insertia acestuia - care limiteaza cursa tamponului, eu nu am reusit sa depistez probema decat urcat pe elevator si simulam frana de motor cu frana de mana. abia asa s-a descoperit problema. totul ar fi costat 500 de ron insa asa am sarit de 5000. succes!

Multumesc mult.

Am mai avut acum vreo 2 ani probleme cu un tampon de la motor. Atunci efectiv se ridica motorul pana lovea in capota. Atunci nu am sesizat smucitura, dar dupa cum am spus nu conduc subturat niciodata. A fost o intamplare ca vorbeam la telefon intr-un sens giratoriu si nu am mai schimbat viteza si asa am descoperit problema.

Multumesc inca o data. O sa verific (cand am timp sa ajung pe la mecanic) si revin.

 

Ce tip de injectie ai?... common rail sau cu pompa de injectie vp44?

???

Raspuns: DA :)))

Unde pot verifica. Habar nu am :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.