Jump to content

Pornire mai greoaie


Recommended Posts

De ceva vreme, dupa ce am facut revizia masinii, schimbat filtre, ulei si filtru benzina, uneori cand dau sa pornesc masina din prima, fara sa astept sa se instaleze totul pornirea e lunga.... se chinuie sa porneasca, iar daca nu o accelerez cand se chinuie nu porneste uneori. Azi am dat sa pornesc tot din prima sa vad daca merge .... s a chinui si nu am vrut sa apas acceleratia sa vad daca ramane pornita, si a murit fara sa o accelerez, deci s a chinui vreo 3 secunde sa porneasca si a pornit iar fara acceleratie a murit.

Am incercat si altfel, sa astept dupa ce pun contactul, inchid clima care se deschide automat si cd ul, astept vreo 10-15 secunde ii dau cheie si porneste ok, "la cheie" cum s-ar zice

Iarna la -20 grade pornea din prima, nici nu asteptam sa se instaleze sau sa fiu doar pe contact si sa o pornesc. Nu stiu daca e relevant sau nu.

Tin sa mentionez ca am avut o problema cu carbunii de la alternator, nu mai incarcau bateria, si pana sa imi dau seama, s a cam consumat bateria si am avut si un subwoofer. Dar am rezolvat carbunii o data cu revizia masinii, am incarcat bateria, atunci totul mergea bine si pornea ok. De ceva vreme ma sacaie chestia cu pornitul prelungit ca in filmul de aici

numai ca la mine din 3-4 "caraieli" porneste.

 

Iar de vreo 4 luni, in primele luni aveam un suierat in masina, chiar sacaitor, cand eram pe loc si acceleram sau in timp ce mergeam, deobicei cu viteza 1,2,3 pana in 2000 ture fluiera tare...Intr o zi daca mergeam de 4 ori cu masina, se intampla doar prima si a 2 a oara sa l aud de exemplu, era ceva aleatoriu, nimic fix sa zic ca masina s-a incalzit si nu se mai aude... Uneori se auzea si o zi intreaga de mers. Tin sa mentionez ca fluieratul asta mi se parea ca vine de undeva de sub masina, nu pot sa imi dau seama deloc de unde vine, il auzem doar cand sunt in masina si merg cu ea. din exterior nu pare a fi nimic. Dar de vreo luna nu se mai aude deloc suieratul. Aveti idee de unde ar putea fi si suieratul, fluieratul. Cand am schimbat carbunii la alternator mi s a indicat sa schimb si rulmentii dar nu am facut o pentru ca cei de la service au zis ca sunt ok, nu au nici o problema, iar pe internet am mai vazut ca aceasta problema ar putea fi de la curele... dar acum nu stiu ce sa zic.

 

Ce pareri aveti? sper ca nu am fost prea obositor cu descrierea. merci :download: :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Pune-o pe tester. Se poate sa fie senzorul pozitie ax cu came , sau un alt senzor care are legatura cu parametrii pornirii.

La mine a fost cel de la axul cu came , si la fel facea , dar fara carait. Mai e unul care lucreaza impreuna cu acesta (cred ca senzor de batai).

Daca ai peste 40 000km cu filtrul debenzina ,schimbal si pe ala. I-ati presiunea in rampa la combustibil ,e foarte usor. Pompa de benzina o auzi cum lucreaza (un bazait) cand pui contactul de fiecare data(ca mie mi s-a ars si aia o data , si inainte de asta cateodata dadea in nas si murea motorul in mers)

Link to comment
Share on other sites

Pai culmea ca problemele au inceput dupa revizie, cand am schimbat si filtrul de benzina, am dat 300 si ceva de ron pe el, parca de la Bosch...cu motivul ca nu eram sigur ca l schimbase cineva, si eu mai bine fac o treaba calumea decat pe jumatate.

 

Cum sa iau presiunea in rampa la combustibil?

Link to comment
Share on other sites

Pai culmea ca problemele au inceput dupa revizie, cand am schimbat si filtrul de benzina, am dat 300 si ceva de ron pe el, parca de la Bosch...cu motivul ca nu eram sigur ca l schimbase cineva, si eu mai bine fac o treaba calumea decat pe jumatate.

 

Cum sa iau presiunea in rampa la combustibil?

Masina ta (si a mea) are filtrulde combustibil cu regulator de presiune (asa sunt mann , mahle si knecht). Este o supapa integrata in filtru. Filtrul tau avea 2 intrari si 2 irsiri , doar cao iesire mai subtire?

Sa iei presiunea in rampa dai cele 2 capace de la motor jos si vei vedea pe nijloc i tija metalica su un capacdeventil metalic pe el . Dai joscapaculsi legiun furtun cu cap ptventilacolo ,furtunulfiind legat laun manometru(mecanicii stiu cum). Pui contactul (nu mai stiu cate Atm tre sa fie , cred ca 3 sau 6). dupacepui contactul si se face presiune(doar pui contactul , nu pornesti motorul)presiunea trebuie sa ramana la fel , daca nu , nu e in regula.

 

Cand ai facut revizia aia doar au resetat intervalul de service sau au si testat-o pe tester? Daca e un tester bun laapare si daca e un senzorsau bujie sau bobina bujii sau orice legat de electrica inclusiv aprindere.

Link to comment
Share on other sites

Nu au pus o pe tester. am schimbat tot si atat.... am resetat eu uleiul din bord.

Cred ca cel mai bine merg la un tester inainte poate depistam asa... Am citit topicurile deschide de unii si problema ta la axa cu came, sper sa nu fie nevoie...

La tine ce era atunci cand aveai acceleasi simptome?

Link to comment
Share on other sites

Am fost la service, a zis ca nu are rost sa punem testeru, am verificat bujiile si au zis ca trebuiesc schimbate oricum, si ca ar presupune ca din cauza lor. Maine le schimb si daca persista problema o pun pe tester. Revin cu informatii.
Link to comment
Share on other sites

dap, asa mi a zis si mecanicul...NGK am luat,... erau la fel la preturi... 42 ron buc NGK .

Cat a fost senzorul ax came? Tie iti oscila turmetrul? sau nu mergea in parametri normali masina?

Mie imi merge ok. fuge la fel ca inainte doar pornirea e mai greoaie.... Am incercat sa i dau cheie... a pornit greu, am oprit o si i am dat imediat cheie si a luat o din prima...

Maine vad dupa ce schimb bujiile daca mai persista treaba

Link to comment
Share on other sites

dap, asa mi a zis si mecanicul...NGK am luat,... erau la fel la preturi... 42 ron buc NGK .

Cat a fost senzorul ax came? Tie iti oscila turmetrul? sau nu mergea in parametri normali masina?

Mie imi merge ok. fuge la fel ca inainte doar pornirea e mai greoaie.... Am incercat sa i dau cheie... a pornit greu, am oprit o si i am dat imediat cheie si a luat o din prima...

Maine vad dupa ce schimb bujiile daca mai persista treaba

mie , asa , o data la 8 porniri facea ca la tine. In rest ,cand pornea normal mergea totul OK.

O data cand nu a pornit am tinut la automat mult pana cand a luat-o si apornit , dar mergea,sa,infundat.

Duo la tester.

Eu cred ca senzorulax cu came (ca la mine).

A fost cam 300 Ron .

 

mie , asa , o data la 8 porniri facea ca la tine. In rest ,cand pornea normal mergea totul OK.

O data cand nu a pornit am tinut la automat mult pana cand a luat-o si apornit , dar mergea,sa,infundat.

Duo la tester.

Eu cred ca senzorulax cu came (ca la mine).

A fost cam 300 Ron .

La mine era cel din fata , daca e celalalt e mult mai ieftin.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu, am schimbat bujiile si speram ca isi va reveni.

Dupa ce a pus bujiile, dau prima cheie, la fel fara sa astept cele 10 secunde... si tot s a chinuit putin pana a luat-o. am oprit o imediat... am dat cheie a luat o din prima.

Mecanicu zice ca normal trebe sa astepti pana se instaleaza ceasurile si dupaia dai cheie... probabil se simtea putin vinovat ca nu mergea. Oricum bujiile trebuiau schimbate.

Dupa asta am decis sa o bag pe tester... dar testeru nu e original de bmw... de la Bosch. Acum nu sunt prez sigur de ce mi a aratat testeru pentru ca nu a fost setat special pentru masina mea si monitorizare, pentru ca softul nu avea versiunea cu " masina mea" si motorizare... a selectat doar anul si alta motorizare.

La Memorie motor: a aparut asa:

Releu principal - Releu nu comuta

Racire camp specific scurtcircuit plus

 

mai sunt niste erori legate de electricitate:

Comunicatie: intrerupere pe conductor

Scurcircuit masa claxon (e schimbat recent) .

Clema 15 R Intrerupere pe conductor.

Comunicatie intrerupere pe conductor

 

 

mai apar niste erori legate de cheie:

Cheia 1 Toleranta cod alternativ sporita

Cheia 1 cod modificar gresit

Cheia 1 Parola gresita

Cheia 1 Parola gresita

 

Mecanicul a spus ca aceste erori pot aparea si din cauza ca bateria a fost slaba uneori, sau cand am ramai fara carbunii de la alternator si am mers pe baterie. Pot aparea erori legate de electricitate.

A spus ca e posibil ca pornirea sa fie greoaie de la Releul respectiv si ca daca vreau as putea sa l schimb. A mai zis ceva ca ar putea fi de la ambreiaj ...ca ar trebui curatat...

El spune ca nu e axa cu came...asa crede. totusi ar fi trebuit sa apara pe tester,nu?

Voi ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Alanu stie ce sa faca cu testerul.

Dute altundeva , si intreaba-i daca au in terster si modelul tau de BMW.

Nu e vorba de axa cu came , ci de senzor pozitie axa cu came.

Omul care face testul trebuie sa stearga prima data toate erorile si dupa aceea sa dai cheie , dupa care sa vada ce erori se inregistreaza. Si sa stie sa interpreteze erorile.

 

daca ai bateria slaba , cand dai cheie si nu porneste face multe clicuri si flashuri din faruri. Daca face asa schimba bateria si e OK.

Link to comment
Share on other sites

Cunoasteti in iasi pe cineva care SE PRICEPE TATA... numai paraleli la toate. nici unu nu stie sa-si faca meseria cu simt de raspundere. numai incompetenti cu 2 clase oriunde, raspunsuri fara nici o logica. M am saturat de oamenii astia.

Trebuie sa fie ceva.

Nici nu a facut testul calumea, ai dreptate... trebuia dupa ce a sters erorile toate sa i deie cheie sa vada ce erori se inregistreaza. Eu am mai avut probleme cu bateria. deci e posibil sa fie de acolo. Cat trebuie sa arate bateria ca sa fie ok la aparatul de masura?

Link to comment
Share on other sites

Cunoasteti in iasi pe cineva care SE PRICEPE TATA... numai paraleli la toate. nici unu nu stie sa-si faca meseria cu simt de raspundere. numai incompetenti cu 2 clase oriunde, raspunsuri fara nici o logica. M am saturat de oamenii astia.

Trebuie sa fie ceva.

Nici nu a facut testul calumea, ai dreptate... trebuia dupa ce a sters erorile toate sa i deie cheie sa vada ce erori se inregistreaza. Eu am mai avut probleme cu bateria. deci e posibil sa fie de acolo. Cat trebuie sa arate bateria ca sa fie ok la aparatul de masura?

Nu stiu exact , dar cand tii la automat si nu porneste , pune pe cineva sa se uite la faruri . Daca face flashuri din faruri singura in timp ce tii pe contact , atunci masina spune ca e tensiunea prea mica , si are o protectie care nu o lasa sa porneasca . Asa sunt programate masinile noastre.

Link to comment
Share on other sites

Sunt sanse destul de mari sa fie bateria, mai aless ca am avut subwwofer pe ea o vreme mai indelungata si am consumat o la maxim de cateva ori cand am avut probleme cu carbunii.

Dute la masina , pune-o in fata la la un geam sa reflecte farurile , sau pune sa se uite cineva la ele si cand dai la automat si nu porneste (tine mai mult , dar nu peste 10 secunde) sa vedeti daca face flashuri. Asta e semnul.

Nu cred ca e bateria pt ca daca era bateria si avea mai putin curent facea flashuri si tacanea , nu o lasa protectia aia sa invarta.

Tester bun trebuie la tine , sau cineva care (chiarr pe laptop)are softul original BMW complet (multi au softul original doar general , pt ca ala extins costa de 10 ori mai mult).

Exista si alte testere car fac treaba buna (parca guttman) care le au unele seviceuri.

Eu zicca tot ceva senzor , sau poate o bobina de bujie ?

Nu stiu cu ce sfaturi sa te mai ajut . Fa un test calumea sa te ami pot sfatui ca nu stiu ce sa mai zic.

Nu schimba bateria preventiv (de cati amperi ai si ce marca? ceti amperi putere la pornire?) ca e de 2 ori mai scumpa ca orice senzor.

 

Vad ca altii nu se baga in topicul asta cu alte idei .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.