Jump to content

*** Intrebare ***


silver84

Recommended Posts

Am un 318i din 2000,l-am luat acum 1 an.Mi se pare ca nu mai are "zvac''motoru ca la inceput.Am schimbat uleiu la motor,curele,filtre dar tot mi se pare ca nu mai fuge ca la inceput.Am curatat corpul de acceleratie,valva de relanti.Din cate am inteles eu pe www.forum.e46fanatics.com cica daca il cureti constati o imbunatatire majora a mersului.Voi ce ma sfatuiti?A incercat cineva sa curete debitmetru?E bine sa-mi bag nasu? :blink:
Link to comment
Share on other sites

Am un 318i din 2000,l-am luat acum 1 an.Mi se pare ca nu mai are "zvac''motoru ca la inceput.Am schimbat uleiu la motor,curele,filtre dar tot mi se pare ca nu mai fuge ca la inceput.Am curatat corpul de acceleratie,valva de relanti.Din cate am inteles eu pe www.forum.e46fanatics.com cica daca il cureti constati o imbunatatire majora a mersului.Voi ce ma sfatuiti?A incercat cineva sa curete debitmetru?E bine sa-mi bag nasu? :blink:

168913[/snapback]

nu am auzit pe nimeni sa curete debitmetrul, doar se schimba, daca afli ceva de genul asta sa-mi spui si mie

Link to comment
Share on other sites

Am un 318i din 2000,l-am luat acum 1 an.Mi se pare ca nu mai are "zvac''motoru ca la inceput.Am schimbat uleiu la motor,curele,filtre dar tot mi se pare ca nu mai fuge ca la inceput.Am curatat corpul de acceleratie,valva de relanti.Din cate am inteles eu pe www.forum.e46fanatics.com cica daca il cureti constati o imbunatatire majora a mersului.Voi ce ma sfatuiti?A incercat cineva sa curete debitmetru?E bine sa-mi bag nasu? :blink:

168913[/snapback]

 

 

la e46 nu se curata debitmetrul... cel putin asta stiu eu si nu am auzit niciodata altceva...

 

daca mai vrei ceva imbunatatiri in comportament iti recomand un set nou de bujii NGK si o curatare a injectoarelor... ar merge sa pui si un filtru standard K&N cu debit marit (e sport dar intra in cutia standard a masinii)...

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
la e46 nu se curata debitmetrul... cel putin asta stiu eu si nu am auzit niciodata altceva...

 

daca mai vrei ceva imbunatatiri in comportament iti recomand un set nou de bujii NGK si o curatare a injectoarelor... ar merge sa pui si un filtru standard K&N cu debit marit (e sport dar intra in cutia standard a masinii)...

169316[/snapback]

 

eu vad o problema si la achizitionarea buiilor astea minune NGK,de unde le iei ca sa fi sigur ca sunt originale?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Cei care aveti probleme cu masinile, adica nu mai trag, s-a gandit cineva si la ambreiaj vreun pic, asa am crezut si eu ca am motorul dus, sau debitmetru, sau benzina, si am schimbat bujiile, am pus aditiv in benzina, am schimbat uleiul, dupa o zi am am obs cu stupoare ca dupa mai mult cox, adica 5, 7 cerculete a inceput sa scoata fum ambreiajul si sa nu mai intre in viteza normal, intra mai greu, dupa inca 2 zile nu mai intra decat cu forta, asa ca pana in week-end o las in fata blocului, sambata ma apuc si schimb tot ambreijul pe ea. A fost doar o complectare, nu o ironie, nu cu dusmanie. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Cei care aveti probleme cu masinile, adica nu mai trag, s-a gandit cineva si la ambreiaj vreun pic, asa am crezut si eu ca am motorul dus, sau debitmetru, sau benzina, si am schimbat bujiile, am pus aditiv in benzina, am schimbat uleiul, dupa o  zi am am obs cu stupoare ca dupa mai mult cox, adica 5, 7 cerculete a inceput sa scoata fum ambreiajul si sa nu mai intre in viteza normal, intra mai greu, dupa inca 2 zile nu mai intra decat cu forta, asa ca pana in week-end o las in fata blocului, sambata ma apuc si schimb tot ambreijul pe ea.  A fost doar o complectare, nu o ironie, nu cu dusmanie. Bafta

220098[/snapback]

 

 

Doar nu te astepti sa iti rezolve cineva problema din vorbe,pe un forum,ca se mai intampla ca unele sfaturi sa se nimereasca este altceva,dar masina se repara la un service. :blink:

Link to comment
Share on other sites

se poate curata debitmetrul,eu am un bmw 318i si am intimpinat aceeasi problema,am demontat debitmetrul,am cumparat un litru de decarbusol si o periuta fina,am pus pret de 2 minute debitmetrul la muiat iar apoi usor l-am curatat cu periuta,de uscat se usuca instantaneu,se monteaza inapoi si gata,are zvic :blink: ,de precizat faptul ca eu in acelasi timp am curatat si spalat inclusiv si corpul de la acceleratie,la mine a mers,incercati si voi si sa-mi spune-ti cum e
Link to comment
Share on other sites

Pai cu firul din interior ce ai facut?

220796[/snapback]

cu firul din interior nimic,deci am scos debitmetrul din locasul lui(adica din teava de plastic),am scos mufa,apoi am procedat la muierea lui in acea solutie de curatare(foarte puternica) circa 2 minute,dupa care usor l-am curatat usor cu o perie finuta,tre spalat in capul debitmetrului,acolo e senzorul(sunt vreo aprox 2 fire sau chiar 3 murdare-nu se observa chiar foarte bine),dar trebuie insistat acolo,vei vedea cata murdarie este,efectiv solutia care este incolora devine neagra,in timp debitmetrul datorita faptului ca nu se schimba filtrul de aer la timp,acumuleaza praf iar senzorul respectiv se imbicseste de praf si nu-si mai face treaba,asta-i tot,incearca si vei vedea diferenta,o poti face singur acasa,nu e mare lucru,daca vei merge la reprezentanta iti vor pune altul nou ca sa-ti ia banii.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
eu am un 525 d din 2002 si as vrea sa stiu dc acceasi operatiune se poate face si la mine.. ma refer la curatarea debitmetrului...

259317[/snapback]

da se poate , e un pic mai complicat de scos de acolo dar se poate...cu spray WD-40 si sters asa usor cu o carpa fina lasat la uscat si e mai bine sigur dupa :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu mai vorbiti prostii: nu se sterge debitmetrul cu carpa sau cu peria (fie ea si fina), pentru ca lamelele de contact au 1/10 mm grosime si sunt foarte sensibile la orice presiune aplicata asupra lor... De fapt, pentru cineva care tine un debitmetru in mana pentru prima oara, e foarte greu sa isi dea seama de simpla lor prezenta in interiorul debitmetrului. Puteti observa ansamblul senzorului, insa lamelele pot trece foarte usor neobservate, nemaipunand la socoteala faptul ca la anumite modele nici nu aveti acces la senzor. Daca va mananca palma totusi, inmuiati-l intr-un litru de Decarbusolv timp de 1-2 minute, plimbandu-l USOR prin lichid... si apoi lasati-l la uscat fara sa-l stergeti cu nimic.

post-1921-1184446346_thumb.jpg

post-1921-1184446355_thumb.jpg

post-1921-1184446363_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu mai vorbiti prostii: nu se sterge debitmetrul cu carpa sau cu peria (fie ea si fina), pentru ca lamelele de contact au 1/10 mm grosime si sunt foarte sensibile la orice presiune aplicata asupra lor... De fapt, pentru cineva care tine un debitmetru in mana pentru prima oara, e foarte greu sa isi dea seama de simpla lor prezenta in interiorul debitmetrului. Puteti observa ansamblul senzorului, insa lamelele pot trece foarte usor neobservate, nemaipunand la socoteala faptul ca la anumite modele nici nu aveti acces la senzor. Daca va mananca palma totusi, inmuiati-l intr-un litru de Decarbusolv timp de 1-2 minute, plimbandu-l USOR prin lichid... si apoi lasati-l la uscat fara sa-l stergeti cu nimic.

259379[/snapback]

la seria 5 este altfel :blink: poti sa-l stergi cu carpa si perie cu conditia sa fie foarte moi :) eu asa l-am curatat si este perfect sanatos :)

Link to comment
Share on other sites

Iar referitor la intrebarea din titlul topicului: schimati filtrul de aer mai des (la fiecare 2-3.000 km / sau verificati-l periodic si schimbati-l cand prezinta semne de imbracsire).

 

PS: Si nu mai folositi filtre sport (valabil in RO). Filtrele normale au o toleranta pentru particule intre 0.3 si 10 microni, iar cele sport au o toleranta mult mai mare, pentru ca trebuie sa lase un volum de aer substantial mai mare sa treaca catre motor. Volum mai mare <=> particule de praf mai mari => debitmetru stricat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.