Jump to content

Curatare EGR motor N47


Recommended Posts

Cand am schimbat distributia la BMW (110k km) mi-a spus mecanicul ca n-a avut ce curata, nici la EGR, nici la admisie, fiindca erau curate (mult mai curate fata de altele care spunea ca i-au trecut prin mana).

Acum nu stiu ce concluzie putem trage de aici. Eu am cutie automata si, cel putin in oras, masina merge f. mult subturata.

Link to comment
Share on other sites

se pare ca nimeni nu stie/nu vrea sa impartaseasca cunostintele...daca spui ca platesti, sa vezi ce sar omuletii cu serviceuri....

 

Dar tu ai avut vreo contributie incat sa se simta cineva obligat sa te ajute?

Si, in afara de asta, ti-a limitat cineva accesul la google? Nu poti cauta singur?

Insinuezi niste chestii foarte urate.

 

Plus ca insisti. Si pe pagina anterioara ai scris ceva asemanator.

In primul rand, ce EGR ai? Pune o poza.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

intram in polemici si chiar nu e cazul. ca si raspuns scurt, da, am contribuit in a-i ajuta pe unii colegi incat sa fiu nevoit sa sterg multe din mesajele private pentru a putea primi/trimite altele cat si in ariile unde am avut ceva de zis.

nu cred ca am cerut sa mi/ni se raspunda imediat la problema. dar asta este ceea ce am crezut eu (gresit sau partial gresit,fara intentia de jignire), dat fiind ca sunt destui colegi care au un service. sa fim realisti, clientii se fac si pe forum-uri.

 

pe google am gasit diverse informatii care se cam bat cap in cap - ar trebui curatat vs nu este cazul.

 

ca si concluzie personala, din ce au zis colegii care au efectuat aceasta operatiune, nu ar trebui la n47 atat de devreme.

Edited by Danyro
Link to comment
Share on other sites

Contributia asta nu prea se vede, dar sa zicem ca exista.

 

Principiul ramane - nu este nimeni dator sa raspunda. Daca unii au service, asta nu inseamna ca trebuie sa ofere consiliere pe forum.

 

Eu mai scriu in limita timpului disponibil pentru ca imi face placere, insa ceea ce ai insinuat tu este destul de urat.

 

Informatia trebuie sa fie intr-adevar gratuita. Insa informatia se cauta, se obtine in urma unei documentari. Cand vrei sa ti se raspunda la o intrebare, asta e deja consiliere si n-are nici o legatura.

Multi cred ca daca-ti faci un cont pe un forum, trebuie sa ti se dea totul mura-n gura. Trebuie sa ai acces la cele mai mici preturi si la cele mai bune servicii. Asta fara sa oferi ceva in schimb. Cumva exista impresia ca li se cuvine acest lucru. Lucrurile nu stau asa.

 

Revenind la subiect, n-are cum sa-ti raspunda cineva cu certitudine fara sa vada piesa. Ai valva EGR electrica sau vacuumatica?

 

La N47 am vazut galerii de admisie pline de calamina. Valvele EGR arata destul de bine in general. Problema e ca admisia nu poate fi curatata in regim DIY, acasa.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

La fel este. Eu iau de buna ce spun colegii anterior si il las in pace. Am sa il "zgandar" anul viitor odata cu galeria (nu am fost sincer incantat de ultima curatare gen DIY).

@Bogdan pregateste-te ;).

Link to comment
Share on other sites

da, sunt f constient ca nu e obligat nimeni sa ofere consiliere sau sa aiba obligativitate sa raspunda. scuze daca am jignit pe cineva prin parerea mea.

 

la mine arata asa: EGR N47 fara racitor.

 

banuiesc ca si la colegul mco ar fi la fel.

Cel mai simplu ar fi sa-l demontezi. Daca vezi multa calamina, merita curatat. Daca arata ok, nu are rost sa-l cureti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
E cineva care a demontat EGR-ul la un 520d F10? Astazi am incercat sa il dau jos dar m-am impotmolit la manunchiul ala de cabluri care nu prea iti permite sa lucrezi - vedeti poza. Am desfacut surubul care tine cutia aia, iar pe urma iti permite sa o ridici putin, dar nu e de ajuns... Cum ar trebui sa manipulez cablurile alea ca sa pot sa ajung la EGR?

post-84449-0-78541800-1552131032_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

La N47 am vazut galerii de admisie pline de calamina. Valvele EGR arata destul de bine in general. Problema e ca admisia nu poate fi curatata in regim DIY, acasa.

 

Colegu' tin sa te contrazic. Se curata foarte bine si sigur iese mult mai curata decat la orice service.

Sunt cateva suruburi si cateva mufe pe care este greu sa le incurci.

Si pentru cine are mana grea si ii este frica sa nu stranga prea tare, se gaseste cheie dinamometrica la Bricostore la 80 ron.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E cineva care a demontat EGR-ul la un 520d F10? Astazi am incercat sa il dau jos dar m-am impotmolit la manunchiul ala de cabluri care nu prea iti permite sa lucrezi - vedeti poza. Am desfacut surubul care tine cutia aia, iar pe urma iti permite sa o ridici putin, dar nu e de ajuns... Cum ar trebui sa manipulez cablurile alea ca sa pot sa ajung la EGR?

 

Am uitat sa precizez ca am gasit ceva instructiuni in TIS, dar conform instructiunilor de acolo, din doi pasi esti cu EGR-ul in mana... Am citi aici - https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520d-lim/repair-manuals/11-engine/11-74-exhaust-gas-recirculation-valve/D4O5DdI9

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.