Jump to content

Probleme acceleratie , afuma toba , relantiu oscilatii si tremura


djandr3y

Recommended Posts

Buna seara stimati domni , am si eu o problema cu pisicuta mea 318i (an 93 ) motor M40 b18 ( pe curea... ) imi da in nas , trebuie sa calc pedala la maxim ca sa simt ca trage , imi oscileaza relantiul , tremura si imi cam afuma toba + un consum cam mare , pe oras aprox 15-16l ( Baia Mare nefiind chiar asa de aglomerat rezultand un consum de 15 tin sa precizez ca schimb vitezele in 2000 2500 rpm ). Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi cei experimentati care au avut de aface cu aceeasi problema nu mai stiu ce naiba sa fac cu el.
Link to comment
Share on other sites

si eu as zice tot sonda lambda sau catalizatorul, si eu am o problema cu esapamentul,imi consuma cam tot asa 15 la suta, dar mie imi merge super ok.

la mine cred ca este vb de racordul care vine pana in catalizator este spart, mi-a zis cineva ca daca ar fi catalizatorul spart motorul nu mai mergea rotund,deci la tn poate fi catalizatorul

Link to comment
Share on other sites

O alta problema ar putea fi si in zona fiselor de la bujii. Verifica izolatia lor, orice crapatura a izolatiei oricat de mica ar putea provoca un scurt ce duce la nefunctionarea in parametrii a bujiilor.

Sonda lambda o poti verifica prin simpla deconectare a mufei acesteia. Nu trebuie sa o scoti de pe toba ci doar sa "desurubezi" mufa.

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul l-am verificat si este bun , sonda lambda am incercat s-o deconectez dar e intepenita mufa poate daca voi avea o pozitie mai buna de lucru sub ea voi reusi , adevarul e ca masina are 215.700 km , nu cred ca a fost schimbata sonda vreodata . O sa vad cum se comporta dupa ce iau una noua originala. Din bujii nu poate fi problema? am uitat sa mentionez masina trage doar cand vrea ea .
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
M-am uitat cu atentie si am descoperit o crapatura pe furtunul de la debitmetru acolo unde e cotul , l-am infasurat cu banda sa vad daca are efect . Acum trage mai bine masina , urmeaza sa schimb acel furtun , dar tot are mici ezitari uneori in acceleratie si imi afuma toba + mici oscilatii la relantiu . partea cu acceleratia mai slabuta si oscilatii la relantiu se intampla dupa ce motorul este cald ,la rece nu am probleme in acceleratie trage bine .Banuiesc ca ar fi sonda lambda dupa cum spun multi cunoscatori a situatiei . Voi ce parere aveti ?
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat cu atentie si am descoperit o crapatura pe furtunul de la debitmetru acolo unde e cotul , l-am infasurat cu banda sa vad daca are efect . Acum trage mai bine masina , urmeaza sa schimb acel furtun , dar tot are mici ezitari uneori in acceleratie si imi afuma toba + mici oscilatii la relantiu . partea cu acceleratia mai slabuta si oscilatii la relantiu se intampla dupa ce motorul este cald ,la rece nu am probleme in acceleratie trage bine .Banuiesc ca ar fi sonda lambda dupa cum spun multi cunoscatori a situatiei . Voi ce parere aveti ?

incearca sa cureti regulatoru de relanti,poate fi si asta o cauza .eu am curatat sonda lambda cu decarbusol ,debitmetru nu era ,l-am verificat ,si am curatat oarecum si regulatorul ,merge mai bine ,dar mai am si eu oscilatiile uneori ,dar trage mai bine ,totusi eu am schimbat si toba finala ,care cred ca era cam infundata.am pus una sport.

 

Debitmetrul l-am verificat si este bun , sonda lambda am incercat s-o deconectez dar e intepenita mufa poate daca voi avea o pozitie mai buna de lucru sub ea voi reusi , adevarul e ca masina are 215.700 km , nu cred ca a fost schimbata sonda vreodata . O sa vad cum se comporta dupa ce iau una noua originala. Din bujii nu poate fi problema? am uitat sa mentionez masina trage doar cand vrea ea .

ridica mnasina pe rampa ,si pulverizeaza o solutie pe mufa lasa cateva minute si apoi se va desuruba,e intepebita de la mizerie,praf si altele ,eu asa am facut ,am pulverizat solutie de dters geamurile,mi-a fost la indemana si a mers.problema mai mare e daca va trebui sa dai sonda jos ,e mult mai greu,eu am demontato la cald cu autogenul ,altfel nu se poate,si risti sa o strici.

Link to comment
Share on other sites

Motorul meu merge 95% rotund , nu am foarte mari probleme la relanti , foarte slab oscileaza si rar numai ca ma deranjeaza chestia asta . Azi am dus-o la service sa-i fac o diagnoza si mecanicul deacolo mi-a zis de sonda lambda ca trebuie inlocuita , si sa verific regulatorul daca pot sa pun altul sa vad cum se prezinta. Inca o problema ce mai am la ea consumul , imi ia cam 12.5 - 13 in oras acum urmeaza sa schimb sonda lambda sa vad apoi ce modificari revin la consum , totusi i destul de mare consumul la 1.8 benzina 113 caluti , normal trebuie sa ia 9.5- 10 in oras.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

il mareste. cu putin sau mai mult, depinde.

oricum pe tine te doare sa stii daca chiar asta e cu problema sau altceva.

 

 

daca sonda are mai mult de 150k km merita schimbata.

pentru celelalte, cauta intrun manual TIS, de ex, sa vezi ce alte componente duc la cresterea consumului si cum se verifica.

Link to comment
Share on other sites

Poi acum am remediat problema cu trasul , era furtunul de la adimsie spart , am pus masina pe tester si mi-a dat ca e sonda lambda , masina are 217 k clar ca trebuie schimbata , chiar maine imi vine comanda si o pun sus. Am optat pe o sonda VDO sper sa fie buna , asta am gasit-o la 382 ron cea mai ieftina la mine in oras .
Link to comment
Share on other sites

e slaba galeria inseamna . mare grija cum sudezi si cine sudeaza, ca eu azi mi-am schimbat sonda lambda si nu am putut-o da jos numai infocata cu autogen , si infocand-o cu autogen mi-a luat foc undeva sub ea catre motor , am stins-o repede , ceva izolatie s-a aprins , mare grija!!! ( nu eu am infocat-o ca sunt paralel cu autogenul , am dus-o la un sudor specialist)
Link to comment
Share on other sites

e slaba galeria inseamna . mare grija cum sudezi si cine sudeaza, ca eu azi mi-am schimbat sonda lambda si nu am putut-o da jos numai infocata cu autogen , si infocand-o cu autogen mi-a luat foc undeva sub ea catre motor , am stins-o repede , ceva izolatie s-a aprins , mare grija!!! ( nu eu am infocat-o ca sunt paralel cu autogenul , am dus-o la un sudor specialist)

 

si eu tot la un sudor specialist, mi-a zis mie acest sudor, ca nu o sa ma tina mult,ptr ca am catalizatorul infudat, si el mi-a sugerat sa imi faca o evacuare, doar din tevi, fara catalizatoare, si finala sport. se merita?

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca e nasol fara catalizator daca te prinde rar-ul , dar din punct de vedere tehnic nu cred ca ar fi problema , sunt destui cu catalizatoare infundate care le-au spart si masina merge ok. acuma nu stiu ce sa zic si catalizatorul ala are rolul lui
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.