Jump to content

INCRESEAD EMISSIONS E90


Recommended Posts

Salut,

 

Banuiesc ca s-au mai lovit si alte persoane in timp ce rulau cu eroarea " incresed emissions + martor check engine aprins".

 

Am inteles de la mai multe persoane urmatoarele variante"

 

1 - cand apare eroarea, filtrul de particule incepe regenerarea

2 - filtrul de particule s-a infundat.

 

Daca este cineva care a rezolvat problema asta il rog sa detalieze ce anume a facut.

 

Ieri cand s-a aprins am iesit cu masina pe autostrada pana la fundulea si inapoi mentinand motorul turat in 3000, cand am oprit motorul si am repornit eroarea a disparut. Este a doua oara cand o patesc si as vrea sa stiu daca este vre-o solutie pt a scapa de problema asta...dar nu solutii de genul scoate filtru de particule :p

 

Va multumesc.

Edited by G30
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ai 3 variante sa iti rezolvi problema.

 

1. Dai jos filtrul de particule, vezi in ce stadiu se afla si il trimiti la o firma specializata sa il curete si sa il usuce, daca ai noroc si nu se sparge nimic la el scapi cu cca 1000 de lei

2. Renunti la DPF de tot, ori il spargi, ori cumperi o tubulatura care il inlocuieste si iti resoftezi masina - pretul depinde de cine iti resofteaza masina ~200-450e

3. Cea mai scumpa solutie, e sa il cumperi nou, nu recomand sa il iei de pe o masina SH, s-ar putea sa dai banii pe unul la fel de prost ca al tau. ~ 1000e

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu, masina nu semnalizeaza in niciun fel cand se face regenerarea filtrului de particule.

 

Iar dupa ce se face aceasta regenerare, am citit ca este indicat sa schimbi uleiul.

 

Are 2000 km decand am facut revizia....cam devreme totusi. Si care e legatura dintre filtru de particule si ulei ? ca-mi scapa :p

Link to comment
Share on other sites

Iar dupa ce se face aceasta regenerare, am citit ca este indicat sa schimbi uleiul.

Regenerarea se face la < 1000km, daca mergi exclusiv urban. Nu trebuie schimbat niciun ulei dupa asta :logik:

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ai 3 variante sa iti rezolvi problema.

 

1. Dai jos filtrul de particule, vezi in ce stadiu se afla si il trimiti la o firma specializata sa il curete si sa il usuce, daca ai noroc si nu se sparge nimic la el scapi cu cca 1000 de lei

2. Renunti la DPF de tot, ori il spargi, ori cumperi o tubulatura care il inlocuieste si iti resoftezi masina - pretul depinde de cine iti resofteaza masina ~200-450e

3. Cea mai scumpa solutie, e sa il cumperi nou, nu recomand sa il iei de pe o masina SH, s-ar putea sa dai banii pe unul la fel de prost ca al tau. ~ 1000e

 

1. gresit,te costa ~150E

 

2.corect,ultima data cand am discutat cu persoane care se pricep la aceasta operatie au spus ca pretul este de 400E

 

3.gresit,e peste 1500E unul nou.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am auzit, DPF-ul se regenereaza de maxim 50 ori...deci daca ar face asta la fiecare 1000km sau mai putin, ar insemna in maxim 50.000km sa trebuiasca schimbat...putin probabil.

 

Citisem pe niste forumuri ca atunci cand incepe regenerarea, ajunge cumva motorina in ulei si de aceea e indicat sa fie schimbat dupa. Detalii din pacate nu stiu, nu ma pricep atat de bine...e posibil sa nu fie adevarat :)

 

Habar n-am cum iti dai seama cand incepe regenerarea, pe bord nu afiseaza niciun indicator. Intr-un filmulet pe youtube vad ca scoate fum alb:

 

Oricum stiu ca regenerarea poate fi activata si din soft, cu un tester. Asadar, eu inainte de a schimba uleiul data viitoare, voi activa si o regenerare ;)

Link to comment
Share on other sites

Cine ti-a spus ca DPF se poate regenera de maxim 50 de ori?

Cum ar putea ajunge motorina in ulei din cauza regenerarii? astea sunt povesti pescaresti :)

 

In filmul pus de tine ceva nu este in regula cu masina, sau s-au folosit ceva aditivi pt 'curatarea' DPF-ului. Nu este normal sa faca fum in timpul regenerarii. La mine, singurul simptom este ca masina pastreaza o turatie usor mai ridicata (2000+rpm) la un mers normal in D, cand in mod normal ar fi schimbat treapta superioara. Dupa 2-3km de mers in acest fel revine la normal.

 

Regenerarea se poate initia si din tester, atunci cand procesul automat nu se mai poate desfasura singur, din anumite probleme tehnice.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.