Jump to content

evacuare sport


bmw3er

Recommended Posts

e36 coupe 1997 318is m44b19

actual evacuare normala

stare:

-uneori se plafoneaza

-catalizator imbacsit, ce determina fisurarea frecventa a gelerie

-consum 10.5-12 la suta de km(mers normal) urban

 

intentionez sa fac toata evacuarea din tevi, cu finala sport inox din comert.

vreau sa-mi spune-ti care sunt avantajele si dezavantajele ce tine de, perfomantele motorului, ingrijirea motorului, sunet,consum etc

Link to comment
Share on other sites

e36 coupe 1997 318is m44b19

actual evacuare normala

stare:

-uneori se plafoneaza

-catalizator imbacsit, ce determina fisurarea frecventa a gelerie

-consum 10.5-12 la suta de km(mers normal) urban

 

intentionez sa fac toata evacuarea din tevi, cu finala sport inox din comert.

vreau sa-mi spune-ti care sunt avantajele si dezavantajele ce tine de, perfomantele motorului, ingrijirea motorului, sunet,consum etc

In general o evacuare completa sport este din inox si contine toate tobele , nu doar pe cea finala. Sunt mai rezisttente in timp , suna mai sport(mai agresiv) in functie de cum sunt facute suna mai gros sau mai ascutit .

Se spune ca lasa motorul sa evacueze gazele mai rapid(nu opun asa mare rezistenta filtrele din tobele sport) si de aici e iluzia ca se mareste puterea . Consumul cred ca creste nesemnificativ (0.5-1 L).

 

Masina suna si mai misto daca-i pui si filtru de aer sport , dar eu nu mi-as pune sa nu risc sa stric debitmetrul in timp.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa faci treaba, incepe cu schimbarea galeriei de evacuare , si de acolo cu downpipe custom si evacuare completa de diametru marit, eventual cu catalizator sport daca nu vrei sa ai probleme cu itp.

 

Consumul nu iti creste avand o capacitate de evacuare mai rapida,de asemenea te-ar mai ajuta sa pui o admisie mai rece pentru raspunsul acceleratiei ,filtrul sport nu dauneaza cu nimic , am la 3 masini fara nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Am avut eu la un moment dat o evacuarre cat back , cu anularea intermediarei, facuta "la ochi"' la pilot . 300 de euro mai tarziu ... 15Nm mai putin si 6.5 cp in minus(la un motor de 1.4 ...fa calculul) si nu se putea merge cu masina la drum din cauza zgomotului. Alt dezavantaj este ca vei fi oprit de 99% din politisti (eu asa am fost). Cea mai proasta alegere posibila dupa mine . Reversul medaliei downpipe scorpion (UK) -> +10 CP +15Nm , fara erori in bord sau pe tester , dar a costat aproape cat "'sitemul" pilot. Recomandarea ar fi sa cauti un sistem de evacuare calculat si gandit pentru masina ta si pentru aplicatie de strada . Sunt multi producatori . Ce nu gasesti la noi , gasesti pe Ebay . TUV este un plus pentru ca scapi de neplacerile cu prietenii cu cascheta alba . Bafta Edited by VNB
Link to comment
Share on other sites

vreau sa-mi spuna si mie cineva concret ce se intampla daca anulez, catalizatorul si las intermediara, si toba finala sport, ce poate sa dauneze motorului, si cum se schimba consumul, creste sau scade?

Teoretic ar trebui sa scada consumul . Dar trebuie sa anulezi catalizatorul si din soft sa nu-ti dea erori. Nu stiu ce o sa faci cu noxele al ITP.

Link to comment
Share on other sites

Teoretic ar trebui sa scada consumul . Dar trebuie sa anulezi catalizatorul si din soft sa nu-ti dea erori. Nu stiu ce o sa faci cu noxele al ITP.

 

nu are ce eroare sa-mi dea, numai sa nu afecteze comportamentul motorului, adica sa inceapa sa oscileze relantiu'sau altceva.

Link to comment
Share on other sites

am pus finala sport, se aude super si merge super, doar ca nu prea imi place cum vine pe masina. o las pe asta deocamndata, pana imi gasesc una potrivita. ma deranjeaza foarte mult, ca imi loveste in difuzorul de M o sa incerc sa remediez problema maine, daca nu, o sa-mi bag finala stock la loc pana cand imi gasesc una pe masura.
Link to comment
Share on other sites

In general o evacuare completa sport este din inox si contine toate tobele , nu doar pe cea finala. Sunt mai rezisttente in timp , suna mai sport(mai agresiv) in functie de cum sunt facute suna mai gros sau mai ascutit .

Se spune ca lasa motorul sa evacueze gazele mai rapid(nu opun asa mare rezistenta filtrele din tobele sport) si de aici e iluzia ca se mareste puterea . Consumul cred ca creste nesemnificativ (0.5-1 L).

 

Masina suna si mai misto daca-i pui si filtru de aer sport , dar eu nu mi-as pune sa nu risc sa stric debitmetrul in timp.

Se strica debimetrul de la filtru de aer sport??

Link to comment
Share on other sites

nu se strica debitmetru insa nu are valorile corecte , deoarece este softat cu un filtru de aer normal, daca vrei sa fie in parametri , atunci cand se monteaza un filtru de aer sport 100% trebuie resoftata si masina ca sa functioneze corect si debitmetrul cu noile valori , aerul trecand mult mai usor prin filtrul de aer sport.

 

ca si concluzie , daca pui un filtru de aer sport si nu modifici si softul mai rau faci, garantat ti se aprinde si check engine in bord dupa niste km

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut filtru de aer sport...dar arata ca cel stock,intra in cutia unde intra filtru de aer stock. Si doar sunetul era schimbat....in rest totul era la fel. De aia intrebam daca se strica debitmetru ca nu am mai auzit pana acuma..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.