Jump to content

BMW E93 M Aerodynamic 320i 2009


neo_andersson

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Scaunele sport mai mult pt aspect , pt ca la E.90 , E92 scaunele normale au acelasi spatar cu cele sport adica stai f comod in ele .Nu e ca la E46 unde diferenta e majora. F frumoase pragurile iluminate . Edited by Myx
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Neo, plasa aia de jos la pasager e pusa de tine? Pare mai mare decat cea normala.

 

Plasa e retrofit, exista un kit original bmw, vine plasa si clemele in care se fixeaza, e mai mare decat cea care vine din fabrica, si are si 2 copartimente (buzunare).

Daca vrei ma uit si iti dau codul.

 

Dotata masina, s-o stapanesti sanatos.

Ce consum are?

 

Daca e voie cu sugestii.... eu as zice ca merg scaune sport.

 

 

Real consuma 11-12 in oras cand merge sotia, mie imi ia si 13 ca o mai calc, afara media e pe la 8-9.

 

Nu simt lipsa scaunelor sport, astea sunt full electrice, incalzite, cu memorii si suport lombar.

Scaunele SH de e93 sunt destul de rare si nu am gasit un set la un pret civilizat.

 

Ledurile de la angel eyes de la Lux cum ti se par?Ti-au facut probleme?Cum se vad ziua cand sunt pe DRL?Si cat te-au dus cu tot cu transport:)?

 

Led-urile sunt OK, de departe cele mai vizibile pe tip de zi, le am de un an, nu am avut nici o problema cu ele.

Fata de pretul lor de pe site + transport am mai platit vreo 250 ron taxe vamale si tva la noi pentru ca vin din USA si au factura si valoare declarata.

Link to comment
Share on other sites

Cand te referi la "cel original" vrei sa zici farurile cu angel CCFL de pe e92/e93 LCI, x5 lci sau F-uri?

Daca da, nu are aceasi intensitate, si nici nu are cum. farurile de pe modelele noi nu au led la AE, au CCFL, care este o tehnologie complet diferita, este un fel de neon.

CCFL = Cold Cathode Fluorescent Tube

 

AE-ul modelul vechi cu bec, foloseste un ghid de lumina. Nu poti obtine cu un ghid de lumina uniformitatea in iluminare pe care o are un tub fluorescent.

Ghidul de lumina va disipa din intensitate si indiferent de puterea de iluminare a led-ului/becului, la extremitati vor fi pierderi.

 

Led-ul de la Lux are o intensitate foarte buna comparativ cu alte produse similare, se vede bine si pe timp de zi, noaptea aproape ca se confunda cu un CCFL, iar avantajul major este dat de faptul ca nu are interferente si rezista bine in timp.

Link to comment
Share on other sites

Aiurea! Scaunele normale n-au niciun fel de sustinere laterala, si eu sufar de aceeasi problema.

Asa am si eu..Cand merg mai sportiv ,tre sa ma tin bine :))

 

Cand te referi la "cel original" vrei sa zici farurile cu angel CCFL de pe e92/e93 LCI, x5 lci sau F-uri?

Daca da, nu are aceasi intensitate, si nici nu are cum. farurile de pe modelele noi nu au led la AE, au CCFL, care este o tehnologie complet diferita, este un fel de neon.

CCFL = Cold Cathode Fluorescent Tube

 

AE-ul modelul vechi cu bec, foloseste un ghid de lumina. Nu poti obtine cu un ghid de lumina uniformitatea in iluminare pe care o are un tub fluorescent.

Ghidul de lumina va disipa din intensitate si indiferent de puterea de iluminare a led-ului/becului, la extremitati vor fi pierderi.

 

Led-ul de la Lux are o intensitate foarte buna comparativ cu alte produse similare, se vede bine si pe timp de zi, noaptea aproape ca se confunda cu un CCFL, iar avantajul major este dat de faptul ca nu are interferente si rezista bine in timp.

Vbesc de becul normal de angel,care a fost inainte sa-l inlocuiesti cu LUX.

Link to comment
Share on other sites

Lumineaza mai bine ca cel original.

Becul original e galben si in soare nu se vedea bine deloc. Led-ul de la LUX se vede bine in soare.

Pe site la lux sunt niste poze foarte bune cu un e92 in soare, sunt poze trimise de cumparatori.

 

Uita-te aici : http://luxangeleyes.com/photos

 

E nu am poze cu AE-ul in soare dar promit sa fac cu prima ocazie. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Intre timp am mai facut ceva upgrade-uri:

 

- SA481A - Scaune Sport electrice, incalzite cu memorie la sofer

- SA488A - Suport lombar sofer si pasager

- SA248A - Volan Incalzit

- SA575A - Priza 12v in compartiment pasager

- Grile fata M Performance

 

http://imageshack.com/a/img836/4526/udkc.jpg

 

http://imageshack.com/a/img844/266/v347.jpg

 

http://imageshack.com/a/img202/2756/p5wv.jpg

 

http://imageshack.com/a/img29/2203/sisj.jpg

 

http://imageshack.com/a/img209/8914/t3yx.jpg

 

http://imageshack.com/a/img545/9084/6trj.jpg

 

http://imageshack.com/a/img694/6198/qs40.jpg

Edited by neo_andersson
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

le-am luat din Germania de la un parc de dezmembrari de pe un M3 E93 2010 de pe care am mai luat si alte piese, sistemul prologic7 de ex. l-am luat acum vreo 3-4 luni de pe aceeasi masina.

Respectivul M3 avea exact acelasi cod de culoare si piele cu al meu E93, Dakota Schwartz asa ca nu a fost nevoie sa iau decat cele 2 scaune fata.

 

Am platit pe ele 900 euro din care 150 euro a fost transportul.

 

Scaunele au fost complete adica cu airbag si calculatoare in configuratia full electric cu incalzire, suport lombar si memorie la sofer asa ca a fost extrem de usor la instalare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.