Jump to content

Probleme la motor.Nu ii dau de cap


Alexutz4u2005

Recommended Posts

Am un BMW 525i din 88'.Am 2 mari probleme.

1.In momentul cand merg cu masina..in toate treptele,atunci cand acelerez parca imi intrerupe ceva puterea masini..nu se mai acelereaza..imi da in "nas"..ce sa fac???

2.NU baga caldura..cu toate ca am aerisit..nu merge..in momentul cand merg constant..baga caldura f bine,dar daca merg incet nu bag iar acul la indicator trece de jumate si ajunge la urmatoarea liniuta..de ce am aceste probleme ajutati-ma va rog..prima e mult mai importanta..daca va ajuta cu ceva daca o tin turata ..si tin aceleratia intrun anumit punct incepe sa se acelereze cum ar trebui...ce sa fac ..va rog sa ma ajutati pentru ca nu ma pricep si nu am bani acum sa ma duc undeva ci am doar cateva bunuri..camera foto digitala ,imprimanta si alte chestii din astea dar nu am bani..Multumesc frumos si astept raspunsurile voastre

3A treia problema ar fi ca in momentukl in care pornesc nu numai ca imi porneste greu dar si se aude in treapta 1,2,3 un turuit la curea cred ca e ..se poate strange??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

La punctul 1 ai putea incepe cu verificatul injectoarelor sa nu fie vreunul infundat si sa nu se alimenteze bine caz in care nici motorul nu ar mai merge rotund.Poti sa mai verifici debitmetrul(eventual sa faci proba cu altul ca si al tau) si sa verifici cotul de la debitmetru si furtunele de aer de la regulator sa nu traga aer fals asta daca ai cumva oscilatii la relanti.Problema ta pare o problema de alimentare sau de amestec incorect.

La punctul 2 verifica daca deschide termostatul circuitul de racire pentru ca nu e normal sa treaca acul de jumatate si verifica daca e bun vascocuplajul desi iarna putin probabil sa se incalzeasca din cauza lui.

La pct 3 se aude doar cand accelerezi?Poate sa fie cureaua de servo sau pompa de apa si sa aiba legatura cu punctul 2.

Nu sunt specialist doar imi dau cu parerea.

Multa bafta. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am un 520 din 88.Daca o acelerez pe la 2000 de ture imi da in nas in orice viteza.Am incercat de la buji,benzina,ulei cutie,filtru de aer, delcou(cred ca asa se scrie),mai am sa incerc pompa de benzina dar atat nu stiu ce sa ii mai fac aveti idee

2.I-am facut aerisirea din nou 2 zile a mers bine caldura, nu aveam treaba apoi acelasi fenomen.Creste temperatura la bord dar in masina baga aer rece si cand zic creste ma refer la faptul ca trece cu o liniuta peste jumate,iar furtunurile sunt tari(apropo are cinva furtunurile de sus de la aerisire...ale mele sunt inadite

3 Am vrut sa schimb azi uleiul si cand sa dasfac surubul sa scot uleiul am obs ca in jurul surubului ca e lipit.Ce ma sfatuiti sa fac si cat m-ar costa ..eu stiu sa o sudez(si daca da unde?)..sau cat costa o baie de ulei.CU speranta ca ma ve-ti ajuta cu aceste probleme va multumesc si respect.Sper sa ma puteti ajuta pentru ca eu nu mai stiu ce sa fac

Link to comment
Share on other sites

cand am avut injectoarele infundate pornea f greu am bagat solutie de curatat si nu am rezolvat nimic chiar nimic, a trebuit data jos rampa cu injectoarele si curatate am rezolvat problema cu 500.000 lei vechi, dar la turatie a mers fara probleme mai greu la relanti. :) .

cu incalzitul sa nu fie de la termostatul care iti da drumul la apa in calorifer.

nu sunt specialist si a mea are probleme nu te descuraja. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am un BMW 525i din 88'.Am 2 mari probleme.

1.In momentul cand merg cu masina..in toate treptele,atunci cand acelerez parca imi intrerupe ceva puterea masini..nu se mai acelereaza..imi da in "nas"..ce sa fac???

2.NU baga caldura..cu toate ca am aerisit..nu merge..in momentul cand merg constant..baga caldura f bine,dar daca merg incet nu bag iar acul la indicator trece de jumate si ajunge la urmatoarea liniuta..de ce am aceste probleme ajutati-ma va rog..prima e mult mai importanta..daca va ajuta cu ceva daca o tin turata ..si tin aceleratia intrun anumit punct incepe sa se acelereze cum ar trebui...ce sa fac ..va rog sa ma ajutati pentru ca nu ma pricep si nu am bani acum sa ma duc undeva ci am doar cateva bunuri..camera foto digitala ,imprimanta si alte chestii din astea dar nu am bani..Multumesc frumos si astept raspunsurile voastre

3A treia problema ar fi ca in momentukl in care pornesc nu numai ca imi porneste greu dar si se aude in treapta 1,2,3 un turuit la curea cred ca e ..se poate strange??? :blink:

170317[/snapback]

daca vrei itzi dau un mecanik bun care se poate uita la masina le cunoaste pe dinafara si am fost cu o gramada de pb la el si le-a rezolvat pe toate fara pb unde multi mecanici se scarpinau in fund apoi in nas.....si zice pai poate sa fie de la aia ba nu de la cealalta....... id-ul meu de mess e mayer_maryus si itzi dau nr lui de tel te intalnesti rez pb si totul e ok .....

Link to comment
Share on other sites

salut!cred ca ai 525 cu 12v,si nu stiu mare lucreu despre motoarele astea pt ca am avut numai cu 24v,si prima ta probl am avut o si eu,dar dadea in nas numai in turatii mici,cada treceam de 2500 rot/min,mergea bine,si probl a fost 2 bobine care nu mergeau,la probl 2 e posibil sa ai probl cu termostatu,iar cu pornitu greu mi s a intamplat si mie,imi pornea la a saptea keie,si s a dovedit a fi pompa de benzina,dar daca porneste la prima keie,doar ca invarte de mai multe ori,e posibil sa fie bijiile.toate astea mi s au intamplat la un 520,24v,nu stiu daca sunt exact aceleasi principii!!

sper s o rezolvi!!

Link to comment
Share on other sites

Am un BMW 525i din 88'.Am 2 mari probleme.

1.In momentul cand merg cu masina..in toate treptele,atunci cand acelerez parca imi intrerupe ceva puterea masini..nu se mai acelereaza..imi da in "nas"..ce sa fac???

2.NU baga caldura..cu toate ca am aerisit..nu merge..in momentul cand merg constant..baga caldura f bine,dar daca merg incet nu bag iar acul la indicator trece de jumate si ajunge la urmatoarea liniuta..de ce am aceste probleme ajutati-ma va rog..prima e mult mai importanta..daca va ajuta cu ceva daca o tin turata ..si tin aceleratia intrun anumit punct incepe sa se acelereze cum ar trebui...ce sa fac ..va rog sa ma ajutati pentru ca nu ma pricep si nu am bani acum sa ma duc undeva ci am doar cateva bunuri..camera foto digitala ,imprimanta si alte chestii din astea dar nu am bani..Multumesc frumos si astept raspunsurile voastre

3A treia problema ar fi ca in momentukl in care pornesc nu numai ca imi porneste greu dar si se aude in treapta 1,2,3 un turuit la curea cred ca e ..se poate strange??? :blink:

170317[/snapback]

1.verifica prsiunea in rampa de injectoare,verifica toate bujiile si fisele inclusiv fisa de la bobina.schimba filtrul de benzina verifica filtrul de aer.

2.probabil electrovalva de la calorifer nu functioneaza bine(sau termostatul e stricat,antigelul cand l-ai schimbat)cum ai facut aerisirea?

3.vezi ce am zis la punctul 1

4.daca nu ai bani sa poti intretine masina mai bine o vinzi :)

Link to comment
Share on other sites

eu unul nu as vinde masina decat ptr una mai noua si tot bmw, nu este mare diferenta de preturi la piese fata de un seat spre exempul si rezistenta ,durata in timp confortul, sigurnta si tot ce vrei nu se compara important este sa gasesti un mecanic bun si care nu se uita la marca cand iti spune cat te costa reparatia. eu sunt din jud cta si cunosc cativa care au luat ceva tepe printre care si eu in privinta mecanicilor
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat dupa ce m-am chinuit cu narcis(tot membru la acest forum)care e un baiat de aur...ma ajutat si nu mi-a luat nici un ban....extraordinar baiat...am verificat pompa,debitmetru,bujii,draci laci,am dat masina peste cap,era de la BOBINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.CU 700 LEI AM SCAPAT...acum mai am o problema..in jurul busonului de la baie..pe unde se inlocueste uleiul....am vazut ca e crapat..nu f mult dar e crapat...nesimtitu de la care am luat masina nu mi-a spus..dar eu sunt prost :blink:..si ma intereseaza daca stiti unde sa pot sa o sudez...o sudez de tot si scot uleiul pe sus..daca stiti unde pot sa fac asta si cat ar costa.Ms si voau pentru tot ceea ce faceti..de grija
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat dupa ce m-am chinuit cu narcis(tot membru la acest forum)care e un baiat de aur...ma ajutat si nu mi-a luat nici un ban....extraordinar baiat...am verificat pompa,debitmetru,bujii,draci laci,am dat masina peste cap,era de la BOBINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.CU 700 LEI AM SCAPAT...acum mai am o problema..in jurul busonului de la baie..pe unde se inlocueste uleiul....am vazut ca e crapat..nu f mult dar e crapat...nesimtitu de la care am luat masina nu mi-a spus..dar eu sunt prost :)..si ma intereseaza daca stiti unde sa pot sa o sudez...o sudez de tot si scot uleiul pe sus..daca stiti unde pot sa fac asta si cat ar costa.Ms si voau pentru tot ceea ce faceti..de grija

174880[/snapback]

ma asteptam sa fie de vina una sau mai multe bobine la probl nr1,dar nu eram sigur,pt ca eu am patit la un 520,24v,care are cate o bobina pe fiecare bujie,iar la motoarele cu 12v nu am habar cum este,oricum,bine ca ai rezolvat problema!!

la faza cu baia de ulei,zi mi si mie te rog pe unde ai tu de gand sa mai scoti uleiu daca ii sudezi busonu,pt ca mie mi se pare absurd!!!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

E relativ simplu. In unele sevice-uri scot joja de ulei si cu un aparat trage uleiul afara. :blink:

174905[/snapback]

tot ce i posibil,da eu nu stiam decat metoda cu busonu de golire de pe baie.oricum,mi se pare o idee proasta sa sudezi busonu de la baie!ar trebui gasita o idee mai buna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.