Jump to content

Problema racire,Cat e temperatura maxima la care ajunge lichidul de racire ?


candyman

Recommended Posts

My link[/url]stamp='1346518859' post='1808896']

normal ar trebui sa deschida la 85 grade.atata timp cat nu iti trece acum de jumate nu iti face probleme.dacaiti trece inseamna ca ori e termostatul defect desi nu prea cred , mai degraba as da vina pe electroventilator.clima iti merge de exemplu in stationare?sau iti da cu intreruperi?

 

clima merge bn , imi da caldura in interior,acul nu trece de jumate, dar am presiune mare in furtune si apa iese prin aerisitor cu bule cum ar fierbe,

 

 

stiu ca e o problema la ele cu racirea, problema mea este descrisa foarte bine de iceklax!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

"In Topic: Fierbe motorul ! - e46 318i

03 September 2010 - 11:21

salutare :-)

 

Masina este un E46 2000 316 1895cm

 

deci problema asta mi a mancat viata si banii

1.prin 2008 mi -a plesnit vasul de expansiune , - l am schimbat ,dupa care am obsertvat ca pierd apa.

2.am fost mecanic mi a spus ca m problema la pompa de apa - am schimbat pompa de apa , dupa care am observat ca pierd apa din nou

3.am fost din nou la mec mi a spsus ca am un cot in spatele chiloasei care e crapat - la m schimbat si ni nou pierdeam apa

4. intr un final mi a spus ca am granitura arsa si intra apa in uli si asa se evapora - am schimbat garnitura.

 

dupa cam 1500 de km mi sa aprins becul la apa si a inceput sa creasca temperatura deja eram un mare pachet de nervi .

 

m a dus la mecanic din nou , mi a spus ca este termostatul de vina ca este blocat si ca mi l da jos sa vada cum merge fara - mi a scos temostatul , si dupa o perioada ..a inceput sa imi creasca tem si sa pierd apa din nou ...

 

dupa aceasta aventura m am enervat maxim si m am dus la un alt mecanic . Acela mi a spus din start ca este granitura de chiloasa arsa pentru ca primu mec nu mi a planat chiloasa .

 

din nou mi am schimbat garnitura ,mi a planat chiloasa , mi am schimbat radiatorul , vasul de expansiune , si ma anunta mecanicul bucuros ca mi a reparat masina :-)))

 

m am dus bucuros sa o iau . Dar acesta mecanic mi a spus ca inca nu mi a pus termostatul deoarece vrea sa vada cum functioneaza fara si sa merg la el dupa cateva miii de km sa imi puna termostatul

 

Mentionez ca toata distractia asta m a costat undeva pe la 1500 e

 

dupa aproximativ 5000 de km mi a crescut apa din nou putin de tot dupa care a revenit , zilele trecute dupa ce am plecat de la serviciu ..aproape de casa mi a crescut din nou ..

 

a parcat si adoua zi de dimineazta am observat ca nu mai aveam apa deloc .

 

deci in acest moment sunt disperat de aceasta problema care mi a mancat si bani si nervi la maxim ...

 

NU STIU ce sa mai fac ...

 

nu am temostat pe masina in acest moment ,,

 

ajuta ti am va rog , am sjuns in situatia in care vreau sa dau masina pentru ca nu reusesc sa o mai scot la capat cu problema asta

In Topic: Problema Chiloasa ..Oare?

28 April 2009 - 07:47"

Link to comment
Share on other sites

eu am intrebat daca merge clima pe rece in stationare.si mie mi se incalze motorul si clima mergea in reprize in stationare numai.la mers normal imi mergea clima si temperatura apei era ok.la mine a fot defect modulul electronic care comanda electroventilatorul.spune-mi ce motor ai la bmw-ul tau.eu am 320d 136 cp

 

 

 

ps. am observat ca ai si martorul la motor aprins.bag=o neaparat pe tester si vezi ce eori iti da pe acolo

Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

eu am intrebat daca merge clima pe rece in stationare.si mie mi se incalze motorul si clima mergea in reprize in stationare numai.la mers normal imi mergea clima si temperatura apei era ok.la mine a fot defect modulul electronic care comanda electroventilatorul.spune-mi ce motor ai la bmw-ul tau.eu am 320d 136 cp

 

 

 

ps. am observat ca ai si martorul la motor aprins.bag=o neaparat pe tester si vezi ce eori iti da pe acolo

 

merge clima si in

stationare si in mers, motor: 01/2000 E46 318i Touring cmc 1895 87 / 118 M 43 B 19, M 43 B 19 TU,,martorul ala e de la sonda landa, trb sa o schimb.. la tine ajungea apa la 111 - 114 grade? , in caz de mai ai masina si pleci pe undeva te poti uitat la temperatura sa vezi in ce parametri se mentine temperatura apei? mersi!

Link to comment
Share on other sites

da am masina.a mea este 320d diesel 1951 cm cubi.cand aveam modulul de la electroventilator defect mi s-a ridicat apa si la 125 grade cand stateam la semafor mai mult timp.in mers era cat de cat ok temperatura.chiar astazi am monitorizat temperatura si in mers si in stationare si plaja a fost 88 grade - 95 grade.dar ti-am zis , eu am motor diesel.

 

cand iti ajunge la 110 grade da-te jos din masina si vezi daca se aude electroventilatorul mergand.daca nu se aude inseamna ca ori ai senzorul de temperatura de pe chiulasa defect , ori este electroventilatorul defect.sau poate ai cu vascocuplaj , nu ma prea pricep la varianta ta de motor.vezi intai daca porneste sau nu electroventilatorul.daca nu porneste de acolo e buba cu supraincalzirea apei

Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

da am masina.a mea este 320d diesel 1951 cm cubi.cand aveam modulul de la electroventilator defect mi s-a ridicat apa si la 125 grade cand stateam la semafor mai mult timp.in mers era cat de cat ok temperatura.chiar astazi am monitorizat temperatura si in mers si in stationare si plaja a fost 88 grade - 95 grade.dar ti-am zis , eu am motor diesel

 

da difera diesel-ul de benzina la temperatura, acum i-am bagat niste praf lichid in caz de am o fisura ceva, sa vad ce sa mai intampla :download:

Link to comment
Share on other sites

Si eu pierdeam apa, nu se stia pe unde. Mi s-a spart vasul de expansiune (a doua oara in 6 luni), l-am inlocui si pierdea apa mult mai mult. Mi s-a confirmat ca e garnitura de chiulasa, am realizat ce costuri implica piesele, manopera, planatul chiulasei si am ajuns la concluzia ca mai bine schimb motorul. Garnitura de chiulasa nu se arde degeaba, banuiesc ca problema e din chiulasa. La fel si la tine!

 

Ca sa intelegi, am achizitionat ieri un motor de la un coleg de forum de mare incredere (eu am luat M43 316i, mai are unul si de 318i). Toata distractia costa undeva la 2000 de lei (motor, manopera schimb, etc).

Link to comment
Share on other sites

dap, fa un leak down test, e mult mai relevant decat un simplu test de compresie.

Aparate de detectat fisuri in chiulasa sunt foarte rare, trebuie substante speciale de contrast etc etc.. cam greu pe la noi la romanica..

 

e greu si te rup de bani! :(

la noi cam tot ce faci, iti rupe buzunaru. pleci fericit ca ai rezolvatat-o dar in acela-si timp trist ca ai ramas falit :laugh: :ermm: :bye:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am revenit, mai nou am schimbat radiatoru si vasul de expansiune(al 2-lea in 3 luni), si problemele persista...

 

Am scos termostatu in server ptr ca nu dadea drumu nici la 110 grade..., am bagat inapoi carcasa de plastic fara termostat toate bune,.. pornesc -> exact la fel, furtunul putin caldut pe retur...

 

Daca sta normal la 800 de turati apa urca fara oprire.. cred ca s-ar duce la 200 grade...

Daca o turez 3000 turati pe loc sau in mers apa coboara... de la ce o fi ? pompa sau ceva infundat?

 

Va rog sa imi dati un raspuns sa stiu maine ce sa ii fac..

 

Cost reparati pana in momentul asta 900 lei -> radiator -> vas exapasiune -> antigel aral

Link to comment
Share on other sites

deci daca la turatii iti scade apa iti recomand sa ii faci foarte bine aerisirea , apeleaza la cineva foarte priceput.iti mai recomand sa verifici si pompa de apa , sa nu cumva sa ai unul , doi sau mai multi paleti rupti.incearca sa schimbi si busonul de la vasul de expansiune cu unul nou.la fel un amic de al meu avea un e46 si tot i se incalzea apa foarte tare.a trecut pe la cateva reprezentante si service-uri , dupa ce l-au uscat de o gramada de bani de au schimbat ce nu trebuia schimbat s-a dus la un alt mecanic care ii spune s schimbe busonul de la vasul de expansiune,cand surpriza.problema rezolvata.eu totusi cred ca la tine ori nu e aierisirea facuta corect , ori pompa de apa are cativa paleti rupti.sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat
Link to comment
Share on other sites

deci daca la turatii iti scade apa iti recomand sa ii faci foarte bine aerisirea , apeleaza la cineva foarte priceput.iti mai recomand sa verifici si pompa de apa , sa nu cumva sa ai unul , doi sau mai multi paleti rupti.incearca sa schimbi si busonul de la vasul de expansiune cu unul nou.la fel un amic de al meu avea un e46 si tot i se incalzea apa foarte tare.a trecut pe la cateva reprezentante si service-uri , dupa ce l-au uscat de o gramada de bani de au schimbat ce nu trebuia schimbat s-a dus la un alt mecanic care ii spune s schimbe busonul de la vasul de expansiune,cand surpriza.problema rezolvata.eu totusi cred ca la tine ori nu e aierisirea facuta corect , ori pompa de apa are cativa paleti rupti.sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat

 

Busonul l-am schimbat o data cu radiatoru si vasul de expansiune , am facut aerisirea cred eu bine... am spalat si azi motoru parca ceva mai bine se raceste dar de problema tot nu am scapat, am putin joc la pomba de apa... o fi pompa sau _chiulasa_/garnitura?

 

Manifestare - turatie > relanti/800rpm apa urca .. pana la maxim -> nu vine caldura in habitaclu

- turatie > 2800 3000 rpm temperatura apei scade -> vine caldura mare in habitaclu

 

????????????? deja am bagat 1000 lei fara rezultate :|

Link to comment
Share on other sites

mai baga 280 lei intr-o pompa de apa marca HEPU si ai rezolvat problema.e clara treaba nu?daca la turatie mica nu baga caldura inseamna ca nu isi face treaba pompa de apa (unul sau mai multi paleti sunt rupti) , ir la turatie mare pompa isi face treaba cat de cat , ca na e turatie mai mare si in felul asta iti baga si caldura.e o chestie logica.gandeste-te putin si ai sa-mi dai dreptate.tine-ne si pe noi la curent.succes
Link to comment
Share on other sites

Ai rezolvat problema? Eu am problema exact inversa, adica nu imi urca apa mai sus de zona albastra indiferent de cum as tura-o... pe digital temperatura e la maxim 48-50 de grade... pana acum am schimbat senzorul de temperatura de pe chiulasa, senzorul de temperatura de pe furtunul ce intra jos in radiator(in partea stanga), termostattul e si el schimbat de ceva vreme( BEHR)..partea proasta e ca nu imi porneste nici racirea desi electroventilatorul e bun... pot sa o las si 1 zi la relanti ca tot nu urca apa de 50 de grade si nu porneste racirea... caldura in habitaclu imi baga foarte bine si iarna si vara... acum umblu cu ea de ceva timp asa dar nu stiu ce sa-i mai fac... probabil e vreo problema electrica... stie cineva? multumesc. 318i e46 1998. Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

deci esti sigur ca apa nu se incalzeste?poate iti arata eronat in bord.

revin cu informatii... cu privire la ce-ai spus, apa se incalzeste, dar nu-mi arata mie, aia e problema. dar mai nou de cand e mai rece afara isi revine singura, de vreo 2-3 zile a inceput iar sa urce acul pana la jumate... cateodata mai scade, alteori oscileaza, dar sta preponderent la jumate... inainte la cald imi pornea subturat acum daca acul de la apa se ridica imi porneste foarte bine... o sa schimb apa din instalatie cu amestec apa-antigel cand vine frigul in rest nu stiu ce sa-i mai fac... daca isi revine, o las asa... dar e foarte ciudat... am mers toata vara si acul nu se misca de pe albastru. acum ca e mai rece imi arata aproximativ bine :)))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.