Jump to content

Completare ulei


Recommended Posts

Salutare colegi, am o mica nelamurire daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.

 

La rece dimineata, verific nivel ulei, pe joja e undeva pe la jumate. Merg cam 10 minute cu ea, verific uleiul din nou, e aproape de minim sau chiar la minim. Cum e posibil ca atunci cand se incalzeste motorul sa scada nivelul la ulei?

 

Trecand peste asta, am vrut sa completez, am desfacut capacul de la ulei... incape acolo maxim 50 ml (sa torn ulei pe unde e pus filtru de ulei mi-e imposibil ca nu am cheie).

 

De ce se intampla ce se intampla si cum sa procedez sa completez? (masina, daca are vreo relevanta, e46 320d 2001).

Link to comment
Share on other sites

Uite pe-acolo nu am incercat dar o sa incerc in vreo 2 ore!

 

As vrea sa te intreb totusi, daca ai idee, de ce sunt doua capacele acolo sus? E ala patrat insemnat de tine si mai e unul in dreapta... eu pe ala din dreapta l-am desfacut si m-am uitat.

 

EDIT: vad ca s-a sters postarea... totusi de ce sunt doua capace?

 

Nivelul corect este cel de dimineata. E OK.

 

Si eu as vrea sa cred asta. Acu vreo 2 saptamani am fost la o diagnoza pentru punte fata, punte spate si mi-au verificat si nivelul la ulei, avand in vedere ca tot vreo 10 minute am facut pana acolo, au zis ca uleiul e pe minim.

Deci tind sa cred ca verificarea nivelului s-a facut in aceleasi conditii ca cele de azi.

Edited by icynoangel
Link to comment
Share on other sites

in manual scrie ca uleiul se verifica dupa ce ai facut un drum de cativa km si stationezi 5-10 minute.

 

oricum, ar trebui sa ai senzor de nivel ulei, verifica daca e functional. in general se aprinde inainte de a pati ceva motorul, daca nivelul scade periculos ;)

Link to comment
Share on other sites

in manual scrie ca uleiul se verifica dupa ce ai facut un drum de cativa km si stationezi 5-10 minute.

 

Deci concluzia care ar fi? Sa mai pun un pic de ulei sau nu?

Il verifici cum ti-a spus Mikken si daca e nevoie completezi pe la busonul patrat pe care ti l-am aratat in poza.

Pana la urma ai pus ulei de motor peste cel de servo?

Link to comment
Share on other sites

Citat din manualul de utilizare pentru E90:

 

"1.Atunci cand motorul este cald, deci dupa un parcurs neintrerupt de cel putin 10km, opriti autovehiculul pe o suprafata orizontala.

2. Opriti motorul

3. Extrageti joja dupa cca. 5 minute si curatati-o cu o laveta fara scame, o batista, etc.

4. Introduceti joja pana la opritor in conducta jojei si extrageti-o apoi. Nivelul de ulei trebuie sa se afle intre cele doua marcaje ale jojei"

 

Ma indoiesc ca la E46 se procedeaza altfel :)

Link to comment
Share on other sites

Citat din manualul de utilizare pentru E90:

 

"1.Atunci cand motorul este cald, deci dupa un parcurs neintrerupt de cel putin 10km, opriti autovehiculul pe o suprafata orizontala.

2. Opriti motorul

3. Extrageti joja dupa cca. 5 minute si curatati-o cu o laveta fara scame, o batista, etc.

4. Introduceti joja pana la opritor in conducta jojei si extrageti-o apoi. Nivelul de ulei trebuie sa se afle intre cele doua marcaje ale jojei"

 

Ma indoiesc ca la E46 se procedeaza altfel :)

 

Normal ar trebuie sa fie la maxim, nu? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Exista oricum o toleranta, chiar si daca nivelul e aproape de maxim pe joja...nu se intampla nimic la presiune.

 

Ideea este doar sa nu fie peste maxim, atunci pot aparea probleme.

 

Evident ca n-o sa stai acum sa calculezi fix centrul jojei si daca ai pus 2mm mai mult, tre sa scoti uleiul din motor :)

Link to comment
Share on other sites

La rece dimineata, verific nivel ulei, pe joja e undeva pe la jumate. Merg cam 10 minute cu ea, verific uleiul din nou, e aproape de minim sau chiar la minim. Cum e posibil ca atunci cand se incalzeste motorul sa scada nivelul la ulei?

E normal sa scada putin nivelul de ulei dupa ce mergi. Daca motorul este in functiune uleiul nu sta doar in partea decliva, ci este "imprastiat" pe pereti, partea exterioara a pistoanelor, etc. astfel scade putin nivelul de ulei dupa ce mergi cu masina. Daca vrei poti sa pui ulei cand masina e rece pana la max.

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare!

Am vorbit uc un prieten si spune ca dupa 15000km trebuie sa completeze cu 1L de ulei... revizia o face la 25000km este normal sa completeze cu 1L dupa 15000? mi se pare mult :| voi ce parere aveti?

dupa 15 mii mai bine faci schimbu. Am mai vazut masini cu revizia la 30 de mii, si cand dadeau uleiu afara dadeau 2 litrii jumate in loc de 4. Restu era plastilina prin motor sau arsese. Vorbesc de Fiat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.