Jump to content

intrebare: cutie de viteze


bmw3er

Recommended Posts

salut, aceasta intrebare este una generala:

am observat ca , cateodata cutiile de viteze scot un sunet, ca sirena...ce inseamna asta?

s-a intamplat de cateva ori si la bmw meu, 318is, doar ca la mine s-a intamplat in decelerare...

la alte masini am observat ca se aude la accelerare, intr-o anumita treapta.

vreau sa-mi explice si mie cineva acest fenomen. nu am auzit pana acum ca s-a vb de chestia asta, pana cand am vazut un anunt, cu o cutie de viteza, si specifica vanzatoru, ca aceasta "nu caraie,nu sireneaza" si m-a pus putin pe ganduri.

Link to comment
Share on other sites

da .

Nu cred ca de la cutie de viteze se aude un asemenea zgomot :LMAO: si la mine se auzea la 320ci si era pompa secundara de aer ( asa mi-au zis la service) ..la mine se auzea doar cand era frig afara cateva minute dupa ce porneam masina si se auzea doar dupa 1500 de ture .

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca de la cutie de viteze se aude un asemenea zgomot :LMAO: si la mine se auzea la 320ci si era pompa secundara de aer ( asa mi-au zis la service) ..la mine se auzea doar cand era frig afara cateva minute dupa ce porneam masina si se auzea doar dupa 1500 de ture .

 

ba de la cutie se aude, de exemplu la un opel vectra de-al meu, se aude mai intens cand tin mana pe maneta de viteze,

la bmw se aude doar la decelerare.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Nu deschid un alt topic si imi expun "problema" aici:

 

Ieri, cand erau 5-6 grade afara am pornit masina si totul ok pana am ajuns la semafor si fiind in D masina a inceput sa tremure destul de ciudat. Nu existau variatii de turatii sau alte simptome. Am plecat de pe loc si totul ok, masina schimba foarte bine fara sa agate. La urmatoarea oprire in trafic masina a facut la fel si am schimbat in N unde vibratiile si tremuratul au incetat. Cand masina s-a incalzit simptomele au disparut.

Am 3 din 4 bujii arse insa nu cred ca este de la asta pentru ca pornirea a fost buna.Oricum urmeaza sa le schimb. Ma gandesc sa fie oare de la uleiul din cutie? Trebuie schimbat?

Masina este e90 320d steptronic.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu deschid un alt topic si imi expun "problema" aici:

 

Ieri, cand erau 5-6 grade afara am pornit masina si totul ok pana am ajuns la semafor si fiind in D masina a inceput sa tremure destul de ciudat. Nu existau variatii de turatii sau alte simptome. Am plecat de pe loc si totul ok, masina schimba foarte bine fara sa agate. La urmatoarea oprire in trafic masina a facut la fel si am schimbat in N unde vibratiile si tremuratul au incetat. Cand masina s-a incalzit simptomele au disparut.

Am 3 din 4 bujii arse insa nu cred ca este de la asta pentru ca pornirea a fost buna.Oricum urmeaza sa le schimb. Ma gandesc sa fie oare de la uleiul din cutie? Trebuie schimbat?

Masina este e90 320d steptronic.

 

Multumesc!

 

defapt mai de graba este de la sincroane, se intampla cu picioru pe frana, apasat la maxim? sau cand e apasat usor, daca e apasat usor, nu ar fi o problema, dar daca e la maxim, ceva,ceva nu este in regula, imi amintesc ca la fostul e46 325ci tiptronic, la fel facea numai dimineata, cum dadeam in D ,tremura masina. din pacate nu am depistat problema, nu i-am dat importanta

Link to comment
Share on other sites

Nu a mai facut pana acum. Sincer nu mi-am dat seama dacã face la frana scurta sau lunga. Dupã 5-6 minte când se incalzeste motorul vibratia dispare.eu ma gândeam ca este de la uleiul din cutie,nivelul sa fie scãzut.

 

nu strica, sa-i faci o verificare si la ulei, sau chiar sa-l schimbi, daca nu a fost schimbat, la astia automate, se recomanda schimbul de ulei, la un anumit interval de km, nu stiu exact , rog sa-ti raspunda colegi mai priceputi. sau cauta pe forum .

Link to comment
Share on other sites

nu strica, sa-i faci o verificare si la ulei, sau chiar sa-l schimbi, daca nu a fost schimbat, la astia automate, se recomanda schimbul de ulei, la un anumit interval de km, nu stiu exact , rog sa-ti raspunda colegi mai priceputi. sau cauta pe forum .

Eu stiu ca pe la 150.000km se schimba. Eu am 144.000km. Oricum intentionez ca sapt.aceasta sa merg sa-mi schimb si bujiile si uleiul in cutie.Ideea daca are ceva mergand asa.

Link to comment
Share on other sites

Nu a mai avut nimeni aceste simptome? Sa nu fie de la cutia de viteze? Ideea e ca numai atunci cand cuplez in D sau R dar fiind cu piciorul pe frana se intampla asta. Si pentru cateva minute pana masina se incalzeste.

 

Ce se schimba atunci cand umbli la cutia spettronic? Stiam ca se schimba doar uleiul? Cati litri intra?

Link to comment
Share on other sites

Nu a mai avut nimeni aceste simptome? Sa nu fie de la cutia de viteze? Ideea e ca numai atunci cand cuplez in D sau R dar fiind cu piciorul pe frana se intampla asta. Si pentru cateva minute pana masina se incalzeste.

 

Ce se schimba atunci cand umbli la cutia spettronic? Stiam ca se schimba doar uleiul? Cati litri intra?

 

 

intra 9 litri, dar nu o sa poti schimba mai mult de 6 fara pompa flush sau daca nu desfaci cutia ( desfacutul te costa mult prea mult )

 

se schimba si baia care contine filtrul si garnitura

mai este recomandat schimbul de suruburi

Link to comment
Share on other sites

Nu a mai avut nimeni aceste simptome? Sa nu fie de la cutia de viteze? Ideea e ca numai atunci cand cuplez in D sau R dar fiind cu piciorul pe frana se intampla asta. Si pentru cateva minute pana masina se incalzeste.

 

Ce se schimba atunci cand umbli la cutia spettronic? Stiam ca se schimba doar uleiul? Cati litri intra?

 

 

Iti recomand sa citesti acest topic :thumbsup:

Sigur vei intelege anumite chesti despre cutiile septronic

 

scuze linkul este in emoticon :bb:

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

Nu deschid un alt topic si imi expun "problema" aici:

 

Ieri, cand erau 5-6 grade afara am pornit masina si totul ok pana am ajuns la semafor si fiind in D masina a inceput sa tremure destul de ciudat. Nu existau variatii de turatii sau alte simptome. Am plecat de pe loc si totul ok, masina schimba foarte bine fara sa agate. La urmatoarea oprire in trafic masina a facut la fel si am schimbat in N unde vibratiile si tremuratul au incetat. Cand masina s-a incalzit simptomele au disparut.

Am 3 din 4 bujii arse insa nu cred ca este de la asta pentru ca pornirea a fost buna.Oricum urmeaza sa le schimb. Ma gandesc sa fie oare de la uleiul din cutie? Trebuie schimbat?

Masina este e90 320d steptronic.

 

Multumesc!

Bujiile incandescente nu functioneaza numai la pornire ci si un timp dupa, tocmai pt a incalzi mai repede camera de ardere si pt a micsora noxele si a mari cantitatea de motorina arsa. Daca masina are DPF poate sa ti-l infunde prematur si sa ai probleme cu evacuarea, lucru care poate sa creeze trepidatii la motor.

 

Cutiile automate au si un filtru de ulei (probabil ca si a ta are) care se schimba odata cu uleiul. Nu strica sa le schimbi inainte de a incerca alte variante.

Link to comment
Share on other sites

Bujiile incandescente nu functioneaza numai la pornire ci si un timp dupa, tocmai pt a incalzi mai repede camera de ardere si pt a micsora noxele si a mari cantitatea de motorina arsa. Daca masina are DPF poate sa ti-l infunde prematur si sa ai probleme cu evacuarea, lucru care poate sa creeze trepidatii la motor.

 

Cutiile automate au si un filtru de ulei (probabil ca si a ta are) care se schimba odata cu uleiul. Nu strica sa le schimbi inainte de a incerca alte variante.

 

Da, da, da, de 3 ori da ....mergeti mai departe ai talent :goodjob:

 

Pot sa spun ca ai dreptate in faza cu bujiile, chiar mare dreptate, da vezi tu multi ignora si cred ca ajuta doar la pornire, doar apoi se intreaba de ce DPF-u lor este deja distrus si vecinul are 200000+ km

 

Totusi eu cred ca el are alta problema, care nu vine de la buji, zice ca daca scoate in N nu mai trepideaza :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Da, da, da, de 3 ori da ....mergeti mai departe ai talent :goodjob:

 

Pot sa spun ca ai dreptate in faza cu bujiile, chiar mare dreptate, da vezi tu multi ignora si cred ca ajuta doar la pornire, doar apoi se intreaba de ce DPF-u lor este deja distrus si vecinul are 200000+ km

 

Totusi eu cred ca el are alta problema, care nu vine de la buji, zice ca daca scoate in N nu mai trepideaza :rolleyes:

Multumesc de sfaturi! Ma gandeam si eu ca este posibil de la bujii mai ales ca in vara am facut o diagnoza si a reesit ca am 3 din ele arse. Am si dpf. Singura ciudatenie e ca face doar cand introduc in D .Oricum face pt. putin timp si numai daca este rece afara. As incerca pt. inceput sa schimb bujiile si sa mai las schimbul la steptronic.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Multumesc de sfaturi! Ma gandeam si eu ca este posibil de la bujii mai ales ca in vara am facut o diagnoza si a reesit ca am 3 din ele arse. Am si dpf. Singura ciudatenie e ca face doar cand introduc in D .Oricum face pt. putin timp si numai daca este rece afara. As incerca pt. inceput sa schimb bujiile si sa mai las schimbul la steptronic.

Am schimbat de o saptamana bujiile si masina tot face asa: cand introduc in D sau R dar sunt pe frana masina trepideaza. Se calmeaza cand motorul se incalzeste. Ma gandesc ca este o problema de lubrifiere, ca poate uleiul in cutie este sub nivel,etc. Se poate completa uleiul in cutie fara a schimba filtru, si alte lucruri. Incerc sa-mi dau seama de la ce face.

 

Solutii?

Link to comment
Share on other sites

dute si schimba uleiul din cutie nu mai astepta rezolvari miraculoase ,eu am schimbat cutia din cauza asta (ulei vechi si in plus de asta nu ma anuntat deloc inainte ,adica nu a dar nici un sut nimic )dupa un drum galati-bucuresti si retur cand am ajuns in fata curtii am oprit am bagat in p ,sa deschid portile ,cad am bagat in R mi_a dat un sut de mi_a ametit ideile si aia a fost (pinion viteaza 3,5,R a inceput sa iasa span din ele) Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

dute si schimba uleiul din cutie nu mai astepta rezolvari miraculoase ,eu am schimbat cutia din cauza asta (ulei vechi si in plus de asta nu ma anuntat deloc inainte ,adica nu a dar nici un sut nimic )dupa un drum galati-bucuresti si retur cand am ajuns in fata curtii am oprit am bagat in p ,sa deschid portile ,cad am bagat in R mi_a dat un sut de mi_a ametit ideile si aia a fost (pinion viteaza 3,5,R a inceput sa iasa span din ele)

este adevarat ca nu da alte semne, doar pana se incalzeste. Am citit pe forum ceva de racordul flexibil pe evacuare. Din cate am vazut are cam aceleasi simptome ca ale mele. Cum pot sa-l verific?

Link to comment
Share on other sites

este adevarat ca nu da alte semne, doar pana se incalzeste. Am citit pe forum ceva de racordul flexibil pe evacuare. Din cate am vazut are cam aceleasi simptome ca ale mele. Cum pot sa-l verific?

din cate am vazut eu are doua busoane baia de ulei dar din pacate sunt situate prea jos sa afli nivelul de ulei (nu stiu cum se verifica nivelul)

de obicei stiu ca schimb 6l de ulei cam atat se scurge fara sa demontezi cutia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.