Jump to content

320d fl epava prinde viata dar m-am blocat...HELP ME


MariusMad

Recommended Posts

buna seara dupa luuungi asteptari mam hotarat sa merg la bmw repr am luat senzorul de pe rampa l-am pus si a pornit ca prin minune se accelereaza mai bine dar daca trec de 2000 rpm se aprinde DDE si nu trece de 4000 rpm uneori se opreste cu debitmetru de aer scos nu are putere mai deloc adca se accelereaza in relantiu dar in sarcina moare

mi-am instalat INPA nu stiu mare lucru ce e acolo dar am resetat tot ca eram super curios sa vad ce se int dupa resetare si parca asa cateva sec in treapta 1 atras apoi gata sa aprins iar dde si pauza puere:)) oricum e un lucru bun...zic eu ca totusi porneste acum de vreo 3 ore am lasat-o sa meaga ca a intepenit de mai o luna de cand sta.un pr de al meu din tara care se pricepe sa uitat prin team viewer si zice ca nu am suficienta presiune in rampa,nu ma tare grabesc astept e cineva cu un tester mai bun sa imi zica de ce se aprinde dde si de ce nu am suficienta presiune in rampa

va salut

revin cu noutati sper sa fie folositoare cuiva in viitor

Link to comment
Share on other sites

ai citit codurile de eroare de la dde?

si din shadow?

nu ai gasit nimic?

la status ai intrat?

dai toate meniurile la rand si vezi ce este cu semnul exclamarii si ce este in afara limitelor normale

daca se aprinde dde, si ti-a mai spus si altii ca nu ai presiune in rampa e posibil sa fie din pompe

alea intermediare sau aia de inalte

 

ai instalat si disv57?

fara debitmetru nu o sa ai nici un pic de putere

verifica toate erorile asa cum tb

Link to comment
Share on other sites

ai verificat pompa din rezervor si cea de sub scaunul soferului?!verifica cat de bine ajunge motorina la pompa de injectie,poate fi si filtrul de motorina murdar.nu am citit tot dar cand se aprinde DDE si se mai si opreste,de regula e devina e reteaua de alimentare cu combustibil.pompa de sub scaun,chiar daca merge bine la turatii mici e posibil sa cedeze la turatii mari,iar cea din rezervor o poti verifica cu curent direct(scoasa afara)
Link to comment
Share on other sites

ai verificat pompa din rezervor si cea de sub scaunul soferului?!verifica cat de bine ajunge motorina la pompa de injectie,poate fi si filtrul de motorina murdar.nu am citit tot dar cand se aprinde DDE si se mai si opreste,de regula e devina e reteaua de alimentare cu combustibil.pompa de sub scaun,chiar daca merge bine la turatii mici e posibil sa cedeze la turatii mari,iar cea din rezervor o poti verifica cu curent direct(scoasa afara)

 

 

maine de dimineata asta am sa fac o sa verific pompele ,filtru e nou adica na nou pus de o luna as vrea sa las filtru pus cand o sa pun contactul sa vad cum iese motorina,dar problema e ca habar nu stiu cum trebuie sa vina...sper sa fie asta rezolvarea ca deja mi-a mancat zile noptile ganduri si neuroni :)))

Link to comment
Share on other sites

maine de dimineata asta am sa fac o sa verific pompele ,filtru e nou adica na nou pus de o luna as vrea sa las filtru pus cand o sa pun contactul sa vad cum iese motorina,dar problema e ca habar nu stiu cum trebuie sa vina...sper sa fie asta rezolvarea ca deja mi-a mancat zile noptile ganduri si neuroni :)))

daca motorina ajunge bine(sa zicem ca in 1 minut ar trebui sa curga 2 litri),sistemulde admisie merge bine(turbo sufla bine si nu ai scapari de presiune)ar fi pompa de injectie.sau mai este o posibilitate sa fie cablurile de la injectoare.

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca pompa e buta,furtunul care intra i admisie se umfla cand o turez il vad cu ochiu cum se umfla ,laadmisie nu-mi da eroare de senzoru map sau altceva,singura eroare e posibilitate de a fi presiune slaba in rampa tradus din germ pe google translate,eu inclin la senzorul din spatele rampei poate da prea multa motorina pe retur si de acolo lipsa de presiune zic si eu...daca nu e ala mai ramane regulatorul din pompa

la cald porneste la fel ca la rece se poate sa fie pompa de inalte dusa si sa porneasca la fel cald/rece?

Link to comment
Share on other sites

am rulat cu inpa pornit am gasit cauza clara de ce se opreste nu are presiune daca in relantiu are nevoie de aprox 400 bar primeste 250bar cand o misc cere 6-700 si primeste 300-370 maxim eu cred ca e normal ca ecu sa opreasca azi iau regulatorul de presiune din spatle rampei daca nu e nici ala il iau pe cel din pompa de inalte sunt mai mult ca zigur ca e din ceva senzori care lucreaza defectuos....sper :ike: Edited by MariusMad
Link to comment
Share on other sites

am luat o pauza ca parca nu eram cu toate in cap de cum ma trezeam pana seara tot citeam forumuri si probleme legate de regulator de presiune pompe de inalte presiune slaba in rampa la un mom dat am vrut sa dau jos pompa de inalte sa o duc la verificat atat am citit ca nu am mai inteles nimic o las asa o vreme sa-mi mai limpezesc mintea stiu ca ar fi mai usor daca as duce-o la un mecanic adevarat dar atunci nu voi sti niciodata care a fost problema si nu-mi place mai stau o zi doua si o iau iar pe'ndelete am autodata si ma apuc de verificat fiecare desii eu suspectez regulatorul de presiune de pe rampa cu inpa pe masina dupa ce opresc motoru presiunea in rampa e de 4 bar nu tine presiunea cand dau la automat urca undeva la 120bar ori e pompa ori e regulatorul sa de-a pe retur prea mult

ca sa dau eu jos pompa,nu tare m-as lega la cap

Edited by MariusMad
Link to comment
Share on other sites

se tureaza doar pana in 4000rpm si livedata arata ca are nevoie de 583.72 si primeste 390.99 in sarcina nu stiu exact la ce turatie am facut print-ul arata ca are nevoie de 379.57 si a primit 261.41

charge air pressure cere 1003.88 primeste 964.91

air-mass cere 330.71 primeste 330.32

pacat ca nu pot uploada poze

la 2000-2500 in relntiu se aprinde dde-ul si in sarcina pe la 1200-1500 prm

e ceva de la presiune ori regulatorul de presiune ori pompa de inalte orice ar fi o sa postez

Edited by MariusMad
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

buna seara si dupa cum am promis "orice va fi o sa postez in continuare" ei bine,intr-un final am rezolvat problema in noapte asta dorm linistit :)

daca mai apar probleme legate dde fara eroare de un anumit senzor sau alta parte la diagnoza decat presiune slaba puteti incerca varianta mea

am dat jos inca o data valva regulatoare am dat w-40 in ea si senzorul de pe pompa de inalte la fel w-40 si l-am batut de podul palmei am simtit cum ceva se misca in el am dat iar w-40 am repetat de cateva ori(cand am dat jos prima data rampa am dat cu sprei pt discuri ala e cam uscat si mam gandit ca din cauza ca e asa uscat probabil a blocat valva si senzorul de pe pompa de a ceea am mai dat inca o data senzorii jos si am folosit w-40 e mai "gras" sfatul patitului la senzorii care nu au contact cu aerul w-40 e mai bun in rest map maf si cel de temperatura al aerului zic ca cel pt frane e ok pt ca se usca mai repede),am montat tot sus si surpriza se accelereaza trage de rupe (acum e ud pe jos cu jante 255/35r18 dupa 3000 rpm intra asc din mers in treapta 1 daca deculpez si ii dau1 apoi 2 rupe cam 10m deci traage :rolleyes:

cu ce am inceput

senzorul de presiune schimbat pt ca il aveam ca eroare

furtune vacum

filtu de motorina

verificat popma de sub scaunul soferului

pompele din rezervor (daca deschizi usita si scoti busonul rezerorului cand pui contactul se aude daca lucreaza)

injectoare reconditionate

turbo reconditionat nu cred ca are turbo legatura cu dde-ul sau mai exact cu presiunea scazuta in rampa problema care am avut-o eu,dar intamplarea a facut ca sa dus axul acum 2 zile cand mam apucat iar de ea pentru ca dupa cum se vede nu am mai postat nimic nici nu mam mai stresat cu ma sina mi-am luat o mica vacanta :popcorn:

va doresc cat mai multi km fara probleme :rolleyes:

Edited by MariusMad
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.