Jump to content

320d fl epava prinde viata dar m-am blocat...HELP ME


MariusMad

Recommended Posts

Buna seara dupa cum e si titlul incepe sa prinda viata desi a fost cam dezastru l-am readus cat de cat pe linia de plutire (prima cheie scotea fum negru la relanti,am dat sa merg cu ea i-am dar jar in 3500 plafona si nu mai vedeam ce e in spatele meu de la fum mai mult de 120 nici gand sa se duca dar fiindca imi plac provocarile am zis fie il cumpar)dar dupa ce am citit `nspe sute de discutii deja mie capu plin in mare mhhm cam stiu cum sta treaba dar va intreb poate va da-ti cu presupusul ca la tester a iesit doar fuel pressure sensor

Cred ca ceva "schimbator de piese" a mesterit la motor ca

admisia era prinsa in 3 piulite din cele 5

garniturile de la ghidaje lipsa 3 si cele 2 ramase saibele indoite stranse asa

clapetele rupte toate da rupte cu tot cu ax

egr-ul strans in 3 surube

din electrovalva de la turbo pe iesirea de out era bagat vacummul si pe vacum furtunasul care merge la turbo

epuratorul ....ceva pasla prinsa cu sarma...ce mai pff filtru de aer negru imbacsit

filtru de polen nu suportul filtrului prins in 2 surube

furtunele de vacum coapte strangulate in cleme

furtunul de la motorina care intra in rampa ciupit

colierul de la furtunul care iese din intercooler spre egr lipsa

ulei la minim

deci in concluzie ...cam dezastru am schimbat electrovalve filtre ulei furtunase vacum + motorina curatat tot ce se putea admisie senzor presiune senzor temperatura egr coliere noi si se duce 170 in treapta 4 dar nu de 150 de cai uneori mai plafoneaza la 4000 asa scurt si apoi iar o ia inca cele 500rpm ramase asta in treapta 1 2

fum scoate normal la blana :) dar nu-mi place de el pentru ca tija de la turbo nu se misca decat ft putin (sa fie electrovalva???)sau turbo?

am un sunet daca il tin constant 2000 -3000 rpm asa ca un carait daca il calc tace dar suna altceva ca o transmisie fara ulei un fluierat dar ciudat in frana de motor nu se aude nimic decat la accelerare sa fie lantul,pompa de inalte turbo injector (nu am facul leak test-ul inca) ceva crapaturi pe furtunele de la turbo? ca pe loc daca il turez nu aud fluierat decat in sarcina .. in relantiu se aude o tacaneala din zona pompei si a injectoarelor

testerul nu zice nimic.

Edited by MariusMad
Link to comment
Share on other sites

:laugh:

bine ai venit in universul bmw

nici nu o sa iti spuna nimeni nimic,asa st oamenii

daca vrei o parere de la mine iti pot doar sfatui sa verifici injectoarele daca nu st blocate, senzorul presiune de pe rampa de inj verificat sau inlocuit ptr proba cu altul, si daca iti mai functioneaza pompele de motorina

daca un inj e blocat o sa porneasca greu la cald in special

daca tija nu se trage verifica furtunele de vacuu si schimba electrovalvele intre ele, daca ai actuator electric pe turbo e mai nasol

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

bine ai venit in universul bmw

nici nu o sa iti spuna nimeni nimic,asa st oamenii

daca vrei o parere de la mine iti pot doar sfatui sa verifici injectoarele daca nu st blocate, senzorul presiune de pe rampa de inj verificat sau inlocuit ptr proba cu altul, si daca iti mai functioneaza pompele de motorina

daca un inj e blocat o sa porneasca greu la cald in special

daca tija nu se trage verifica furtunele de vacuu si schimba electrovalvele intre ele, daca ai actuator electric pe turbo e mai nasol

 

Senzorul de presiune cica ar fi problema acm astept pana luni sa merg sa il iau

Furtunele de vacum toate sunt noi electrovalvele la fel

Porneste greu doar la prima cheie dimineata cand e cald o ia dar invarte de 2 3 ori o sa schimb senzorul de presiune de pe rampa si sper ca asta sa fie rezolvarea am citit pe un site la englezi ca cica nu avea boost la turbo si intr-un final a schimbat senzorul de pe rail si sa rezolvat aceea fiind singura lui eroare (http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=4&t=119168).de carait nu stiu ce sa zic...o sa vad dupa ce schimb senzorul sper sa taca vreau sa fac si test la injectoare cu seringi sau eventual o sa cumpar un chit pt test e bun pt viitor:)

Edited by MariusMad
Link to comment
Share on other sites

Acuatorul e actionat de vacumm cand pornesc motorul tija e trasa dar daca accelerez decat la blana se misca dar ft putin

Uneori mai galopeaza in relantiu si cand a facut asta mam gandit la injectoare si am scos pe rand fiecare mufa si motorul se opreste sunt ft curios de senzorul de presiune

Va tin la curent sper sa fie de folos.

Edited by MariusMad
Link to comment
Share on other sites

normal sa se opreasca e commonrail nu? daca desfaci o sa piarda toata presiunea din rampa

e bn ca schimbi senzorul dar cred ca ai si un inj sau altceva gen pompa de inj

dar banuiesc ca pe tester toate se pot citi in livedata, presiune rampa,injectoare etc

daca schimbi dupa ureche o sa bagi o gramada de bani

de unde poti fi sigur ca nu e un senzor rpm de ex?

Link to comment
Share on other sites

normal sa se opreasca e commonrail nu? daca desfaci o sa piarda toata presiunea din rampa

e bn ca schimbi senzorul dar cred ca ai si un inj sau altceva gen pompa de inj

dar banuiesc ca pe tester toate se pot citi in livedata, presiune rampa,injectoare etc

daca schimbi dupa ureche o sa bagi o gramada de bani

de unde poti fi sigur ca nu e un senzor rpm de ex?

 

Ai dreptate poate sa fie presiunea slaba in rail eu am zis sa schimb si senzorul asta ca pe 2 testere doar eroarea asta a iesit nu vreau sa bag o carca de bani degeaba si sa fie altceva nu stiu ce sa zic o sa vad si injectoarele cum scot pe la retur motorina si apoi o sa sch senzorul. Maine o sa postez cum sta treaba cu injectoarele dar se poate sa fie varianta ca e slaba presiunea in rampa si sa dea eroare de senzor de presiune??

Link to comment
Share on other sites

da. la asta m-am referit, si presiune slaba poate fi de la injectoare blocate sau pompe de motorina, sau pompa de inalte

incearca sa-ti iei un inpa si un cablu usb obd2, e bine sa il ai in casa. costa exact cat dai pe o diagnoza de cct la service si nici nu intelegi nimic din ce te imbrobodesc aia

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu am mai postat nimic pt ca nu mi-a venit senzorul si mam hotarat sa il curat ...surpriza mare am gasit span in rampa si pe capul regulatorului de presiune ...am curatat cu spray pt discuri tot am mai dat jos inca un senzor de pe pompa de inalte era curat fara span am fost curios daca gasesc ceva in el,i-am dat si lui in bot niste jeturi l-am montat si cum am vazut ce era in rampa mam gandit la injectoare de 4 zile lucratoare sunt la verificat nici un raspuns ft greu se misca oameni astia sper sa fie rezultate bune ca injectoarele clar is bubuite si.... Stiu o sa bag ulei 2 tmp si doamne sper sa mai tina pompa de inalte .

Va tin la curent cum merge dupa ce e pe drum.

 

Apropo exista vre-un mod de aliniere a injectoarelor adica inainte sa le dau jos mufele erau 45 de grade indreptate spre habitaclu conteaza gradele sau le pun asa la ochi ca sa ajunga mufele inapoi la ele?

Link to comment
Share on other sites

is ca nebun :)) am montat inapoi injectoarele unu reconditionat restul doar curatate abia a pornit alea alea aer pe instalatie,bun a pornit sa oprit a pornit sa oprit l-am lasat in pace ca era tarziu acm dim am mers la el a pornit greu greu a mers un pic sa oprit apoi a pornit si nu sa mai oprit.bun merge frumos in relantiu dar putere din parti daca il accelerez cu mufa de la debitmetru nu face nimic adica apas pedala nu face nimic scot mufa se tureaza :laugh: dar doar pana in 3700 ceva de genu l-am scos pe drum abia se misca parca ar avea vreo 10 cai si alea martoage ma dispra cu capu fum nu scoate de carait numai caraie era clar injectorul ziceam eu ca am un carait constant am ajuns la 110km/h dar asa fumand o tigara

va intreb voi ati mai intalnit asa ceva?dupa ce scoti injectoarele si le le repara specialistu si dupa ce dai cu sprei pt discuri pe fiecare senzor si in rampa si masa montezi totul la loc sa porneasca dupa ce ti vreo 30 de sec la automat si sa nu traga deloc?ce mama zmeului are :blink: oare trebuie dat un reset?

parca prind drag de masina asta ca nu se lasa cu una cu doua ma amuza deja :popcorn:

Edited by MariusMad
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfat azi sau maine trebuie sa imi vina softul plus cablurile(BMW Cable Set - If you BMW has the older round 20 pin round diagnostic socket normally under the bonnet/hood this is the Complete Cable Set you need for diagnostics. The Adapter cable has a 20 pin BMW plug to female OBD2 connector which plugs into the blue diagnostics cable supplied

(see Picture above).

 

This Cable Set allows full Coding , Programming and Diagnostics for your BMW. Everything you need to get up and running is included with the cable (drivers, instructions, software etc). This uses the latest quality chipset and also comes with the latest drivers. It plugs in directly into your USB port for simplicity and ease of use.

 

Comes with INPA , EDIABAS , DIS / GT1 (v57) , SSS / PROGMAN (v32) , NCS EXPERT , NAVCODER + Much more)sper sa fie ceva de el am postat doar ce face ca link-uri am inteles ca nu e ok, nu am mai scris niciodata nu am mai facut niciodata diagnoza un sfat un link cu o problema asemanatoare este? Sau pasii pt rescrierea injectoarelor ca de amestecat sigur sunt amestecate desi cineva mi-a zis ca nu ar trebui in mod normal rescrise ma gandesc si la cauza asta. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

cand iti vine softul sa imi spui si mie

daca e ce cred eu o sa ai ceva batai de cap, e ft greu se setat statia daca nu stii chiar daca ai si instructiunile alea idioate

cand ai montat injectoarele ai pus si saibe noi?

ptr ce spui tu o sa ai nevoie de un laptop cu win xp, nu merge pe windows7

are el o buba, o afli sigur cu inpa

Link to comment
Share on other sites

Daca indoia vre-o biela batea nu? Am pus ulei castrol 2t la recomandarea unui mecanic ca sa faca pelicula fara mufele de la injectoare am dat la automat a invartit de 2 3 ori,acm nu stiu oricum uleiul nu mai e acolo e clar ca a pornit cum porneste ea greu eu zic ca daca facea soc hidraulic desi nu am auzit de asa ceva si omu cat traieste invata batea dar nu bate maraie super doar ca nu are vlaga.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.