Jump to content

BMW 318I Turbo


Gherghel Dan

Recommended Posts

Nu cred ca o sa gasesti pt. ca este pierdere de vreme sa pui turbo pe motor asa de mic...

 

 

Cum asa? pai s-a ajuns sa se puna turbo pe motoare de 1 litru sau 1.2l, si tu consideri ca motorul de 2.0 sau chiar si 1.8 e mic? hai sa ne uitam la alte marci cu motoare de 2l sa vedem cati cai dezvolta cu turbo pe ele. De ex la audi motorul de 1.8 turbo dezvolta 160 sau 163 cp, cel de 2.0 ajunge chiar si la 211 cp....cum poti sa zici ca e pierdere de vreme?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca DYC sa referit la faptul ca nu prea gasesti kit turbo complet cum gasesti pentru 2.5,2.8,3.0...si ca e mai complicat pt 1.8,modificari de soft etc!!! oricum se poate grecii au turbo pe doua masini pe 1.6 si pe 1.8 ambele M43...

 

 

Si la ce putere au ajuns cu ele?

Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la faptul ca mult mai ieftin pui direct alt motor mai mare, mai putina bataie de cap; presupun ca te refereai la E46, cu banii de pe un kit de turbo iei un motor de 3L si tot acolo iesi; referitor la omologari, si daca te opreste RAR-ul cu turbo pus si neomologat e acelas lucru ca si cum ai alt motor.

 

Ce spune ala este SF, adica un motor de 143 Cp (318IS) la 240CP doar din turbo, fara schimbare de interne)?

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la faptul ca mult mai ieftin pui direct alt motor mai mare, mai putina bataie de cap; presupun ca te refereai la E46, cu banii de pe un kit de turbo iei un motor de 3L si tot acolo iesi; referitor la omologari, si daca te opreste RAR-ul cu turbo pus si neomologat e acelas lucru ca si cum ai alt motor.

 

Ce spune ala este SF, adica un motor de 143 Cp (318IS) la 240CP doar din turbo, fara scimbare de interne)?

Nu ma refer neaparat la 318i am zis ca si pe 320i! un motor mai mare ar insemna costuri mai mari la intretinere! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

exemplifica te rog, te referi la 1L de ulei in plus la schimb? Gandeste-te in primul rand ca acele kit-uri nu sunt facute de catre proiectantul motorului, turbinele creeaza suficiente probleme si la masinile prevazute cu ele din fabrica. Sa pui turbo pe un motor care nu a prevazut din fabrica se merita doar pt. o folosinta ocazionala, nu regulat.

 

Si eu sunt in aceeasi situatie, nu imi ajung cei 150 de CP dar vreau sa trec la 2.5/2.8, nu sa ma complic cu vreun kit aiurea.

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

exemplifica te rog, te referi la 1L de ulei in plus la schimb? Gandeste-te in primul rand ca acele kit-uri nu sunt facute de catre proiectantul motorului, turbinele creeaza suficiente probleme si la masinile prevazute cu ele din fabrica. Sa pui turbo pe un motor care nu a prevazut din fabrica se merita doar pt. o folosinta ocazionala, nu regulat.

Ma refer la taxe...

Link to comment
Share on other sites

Pai nu il omologhezi, daca te opreste RAR-ul e fix acelas lucru, adaugarea turbinei la un motor care nu prevede constituie modificare majora si necesita omologare. Intre 2L si 2.5 e diferenta de vreo 50 de lei pe luna la impozit, ii scoti lejer din diferenta de consum intre 2.5 stock si 2.0 turbo.

 

@Catalin BMW: nu aducem in discutii masini cu turbo din fabrica, aici vorbim de retrofit, stiu si eu pe ce motoare se pune turbo :thumbsup:

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie 50 ron diferenta la impozit intre 2.0 si 2.5? E cam de cateva sute de ron diferenta, vreo 6.

 

Si sa vedem ce ne pregatesc de la anul stimatii.

 

 

 

LE: @DYC88 Aha, ai zis 50ron pe luna, deci inmultit cu 12 :) Impozitul nu se plateste lunar, de asta am fost indus in eroare.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni, deja ne complicam prea mult....aici sunt doua aspecte de luat in calcul: daca vrei un motor mai mic cu taxe mici si cu consum relativ mai mic, poti sa-ti pui turbo pe el si ajungi la o putere semnificativ mai mare; toata treaba asta necesita muuuulta chinuiala si multi bani. Dar,....cu si mai multi bani, te duci frumusel prin germania la un tunner renumit si ai scapat fara prea mari eforturi.

Insa daca vrei putere mare fara prea multe costuri, ti-at trantit frumusel un 3.0 sau 3.5 benzina si ai terminat balciul...insa te scobesti de taxe marite si faci contract cu petrom-ul pt benzinica.

 

Totul e simplu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.