Jump to content

Pompa benzina defecta?


Sorel SRN

Recommended Posts

Salut baieti. Am un BMW 318is ,an de fabricatie 1995,motor m42b18.Azi de dimineata am patit urmatoarele. Am plecat cu masina la un amic la 15 km distanta. La dus masina a mers normal.Am stat vreo ora dupa care am plecat inapoi spre casa. Masina a pornit normal si am plecat. Dupa vreo 6 km a inceput sa "imi dea in nas", dupa care s-a potolit, apoi iar.Am calcat-o sa trec de 3000 de turatii si iar s-a potolit. Am ajuns acasa, am stat vreo doua ore si a trebuit sa plec iar. Am pornit masina, si motorul a murit in 2-3 secunde. Am asteptat cateva secunde dupa care am pornit-o iar. A pornit cam greu dar am plecat. De la mine de acasa drumul e in vale.Dupa 100 m motorul a murit iar si am pornit-o din mers,din pedala. Am mers cu masina in sarcina, in treapta a 3-a pana la prima intersectie unde a trebuit sa cedez trecerea, am scos-o pe liber si a murit iar. De data asta nu a mai vrut deloc sa porneasca. Electromotorul invarte, are forta dar motorul nu porneste. Pe furtunasul ala care intra in motor nu vine benzina. Un amic a zis ca nu am suficienta benzina si masina a stat parcata pe plan inclinat, a tras aer si a taiat alimentarea. In rezervor am 15 l de benzina, am mai pus inca 5 litri si tot nu porneste. Pompa de sub bancheta din spate, de la rezervor se aude cand pun contactul. Tacane o data scurt, dar motorul tot nu porneste. Ce ar putea fi? Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Verifica presiunea pompei de alimentare, vezi daca iti baga sau nu ceva.

(presiunea in rampa, trebuie sa ai undeva la 3 bari si ceva, sau presiunea direct de la pompa, trebuie sa ai undeva peste 6 bari).

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

verifica siguranta 18, apoi scoate o fisa si vezi daca ai scanteie cand dai sa pornesti (cu atentie), verifica releele pompei si DME-ului sa nu fie arse (cum vezi in pozele din link), apoi cu releul pompei scos, cu contactul pus fa o punte cu un fir intre pinii 30 si 87 (sunt notati acolo) dupa cum ii vezi si in pozele din linkul de mai jos, practic pui pompa pe direct si vezi daca se aude in injectoare benzina (ar trebui sa auzi un fasait), si poate ar trebui sa verifici si compartimentul DME-ului sa nu fie plin de apa...

 

http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw-oem-parts-department-diys-faqs/8287-e36-fuel-pump-diagnosis-replacement.html

Link to comment
Share on other sites

ar trebui sa se auda si cum trage benzina;)

 

din cate stiu, ar trebui sa ai 2pompe in rezervor;)

 

 

Te inseli! nu sunt 2 pompe! intradevar rezervorul este impartit in 2 si sunt 2 senzori de nivel dar este o singura pompa de benzina in partea rezervorului unde este busonul , in cealalta parte este un fel de pompa vacumatica , imi pare rau ca nu am facut o fotografie atunci cand am avut ocazia sa umblu acolo. Motorasul de acolo nu are nici un motiv sa tacane daca nu e blocat! ar trebui sa se auda ca functioneaza pana face presiune in sitem iar dupa ce porneste masina sa se auda incontinu!

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti. Am un BMW 318is ,an de fabricatie 1995,motor m42b18.Azi de dimineata am patit urmatoarele. Am plecat cu masina la un amic la 15 km distanta. La dus masina a mers normal.Am stat vreo ora dupa care am plecat inapoi spre casa. Masina a pornit normal si am plecat. Dupa vreo 6 km a inceput sa "imi dea in nas", dupa care s-a potolit, apoi iar.Am calcat-o sa trec de 3000 de turatii si iar s-a potolit. Am ajuns acasa, am stat vreo doua ore si a trebuit sa plec iar. Am pornit masina, si motorul a murit in 2-3 secunde. Am asteptat cateva secunde dupa care am pornit-o iar. A pornit cam greu dar am plecat. De la mine de acasa drumul e in vale.Dupa 100 m motorul a murit iar si am pornit-o din mers,din pedala. Am mers cu masina in sarcina, in treapta a 3-a pana la prima intersectie unde a trebuit sa cedez trecerea, am scos-o pe liber si a murit iar. De data asta nu a mai vrut deloc sa porneasca. Electromotorul invarte, are forta dar motorul nu porneste. Pe furtunasul ala care intra in motor nu vine benzina. Un amic a zis ca nu am suficienta benzina si masina a stat parcata pe plan inclinat, a tras aer si a taiat alimentarea. In rezervor am 15 l de benzina, am mai pus inca 5 litri si tot nu porneste. Pompa de sub bancheta din spate, de la rezervor se aude cand pun contactul. Tacane o data scurt, dar motorul tot nu porneste. Ce ar putea fi? Va multumesc.

 

Eu am patit ceva asemanator cu tine la un e36 316i. Cand scoteam masina pe liber sau calcam ambreiaju sa-i schimb viteza, turatia scadea pana se oprea motorul. In viteza,turata mergea,dar se ingatuia. A fost de la debitmetru, cand i-am scos mufa a mers perfect. Cum o cuplam,cum se oprea si motorul.

Link to comment
Share on other sites

Ridica bancheta , scoate capacul si verifica direct de pe furtun daca pompa baga benzina! daca zici ca se aude un tzac nu e prea bine , tzac se aude doar daca pompa e blocata si nu face o tura completa , adica adica e blocata

 

Ai avut dreptate, "tzacul" ala nu era de bine. Pompa era blocata, am inlocuit-o si am remediat problema. Multumesc si multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi. Va salut !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.