Jump to content

E90 330d LCI vs E60 530d LCI


buldy

Recommended Posts

Si era sa uit, care e duma asta cu "sa fie automata frate". Cum adica ca e mai comod? Pentru voi schimbatul vitezelor reprezinta un ... discomfort, un efort care va consuma energia in activitatea numita "condus"? Mie mi se pare ceva foarte dinamic care are o mare pondere in tot ceea ce insemna placerea de a conduce, placerea de a detine controlul si a participa la deciziile masinii, mai exact TU controlezi masina.

 

Nu este vorba aici de manuala vs automata, sunt milioane de posturi pe internet si cred ca au spus toti cam tot ce era de spus, aceasta fiind o lupta care nu are un castigator, exact ca diesel vs benzina. DAR, este vorba de meteahna asta romaneasca de care efectiv m-am saturat, pe toti ii aud cu argumentul asta suprem: "e mai comod".

 

Sunt la al treilea BMW, iubesc marca asta si nu o sa ma despart niciodata de ea. Am condus automata chiar la un 330xd si pot sa spun ca pe mine personal ma enerveaza lag-ul, turatul ala de 0.5 secunde in gol pana se hotaraste sa retrogradeze ca i-am dat kickdown, ca retine un stil de condus unde schimba optim sa spunem si daca vreau sa o calc va schimba o treapta la 3500, urmatoarea la 4000 si de abia urmatoarea undeva spre redline pe la 4500. Se adapteaza, este un algoritm electronic simplu ... If X Then Y Else Z. Daca vorbim de DSG-ul de la VAG, am condus automata respectiva si da, este o diferenta, nu mai exista dezavantajele expuse de mine mai sus. Practic cine alege o face in functie de personalitate si atat.

 

1. esti o persoana dinamica - manuala

2. esti o persoana mai relaxata - automata

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Multumesc pentru informatii Nicky. Pana la urma am ales E60 automata din considerente de confort si spatiu. Pur si simplu mi-a placut mai mult decat E90 plus ca E90 nu prea am gasit cu cutie automata. Referitor la norma de poluare Euro4 am rezolvat-o dandu-i in judecata.
Link to comment
Share on other sites

Cumnata-miu are 530d full. Eu am avut 335i(a fost a lui taca-miu) si am 325i. Urasc spatiul de care ai nevoie pt manevre cu 5 plus ca petrec prea mult timp in voiaje pe vapoare si nu am chef de barca si pe asfalt. 5-ul este mult mai scump la intretinere+ daca mai vb si de diesel sumele cresc si mai si.

Sunt 100% adept benzina. Aici vb de 5 vechi nu seria noua cu cutia noua si blah blah care este super.

3-ul este de departe mult mai sportiv, mai "arogant", mai agil in traficul din orase +ca sincer pe viraje se inteapa mult mai bine decat 5.

+ca pentru mine (strict parere personala) cand vorbesc de limuzine de comfort..mari -chiar nu mi-as permite sa ma dau jos din ele in adidasi sa-mi cumpar un cico.

Pt mine seria 5 este o masina frumoasa, de comfort care se preteaza unei categorii mai in varsta si cu un anumit statut social.

 

ps: acestea sunt strict pareri personale fara intentie de flame la adresa cuiva

Edited by Silviu1980
Link to comment
Share on other sites

Cumnata-miu are 530d full. Eu am avut 335i(a fost a lui taca-miu) si am 325i. Urasc spatiul de care ai nevoie pt manevre cu 5 plus ca petrec prea mult timp in voiaje pe vapoare si nu am chef de barca si pe asfalt. 5-ul este mult mai scump la intretinere+ daca mai vb si de diesel sumele cresc si mai si.

Sunt 100% adept benzina. Aici vb de 5 vechi nu seria noua cu cutia noua si blah blah care este super.

3-ul este de departe mult mai sportiv, mai "arogant", mai agil in traficul din orase +ca sincer pe viraje se inteapa mult mai bine decat 5.

+ca pentru mine (strict parere personala) cand vorbesc de limuzine de comfort..mari -chiar nu mi-as permite sa ma dau jos din ele in adidasi sa-mi cumpar un cico.

Pt mine seria 5 este o masina frumoasa, de comfort care se preteaza unei categorii mai in varsta si cu un anumit statut social.

 

ps: acestea sunt strict pareri personale fara intentie de flame la adresa cuiva

 

Multumesc pentru argumente! Totusi nu sunt de acord cu cateva dintre ele.

 

1. De ce anume este mult mai scumpa la intretinere seria 5? Considerand aici ca au aceleasi motoare si aceleasi roti etc...Parerea mea este ca e doar putin mai scumpa in niciun caz mult mai scumpa.

2. Sunt de acord ca seria 3 sta mai bine pe curbe si este mai agil dar in niciun caz seria 5 nu e vreo balena. Totusi, diferenta de greutate intre ele nu e chiar asa de mare.

Link to comment
Share on other sites

1. De ce anume este mult mai scumpa la intretinere seria 5? Considerand aici ca au aceleasi motoare si aceleasi roti etc...Parerea mea este ca e doar putin mai scumpa in niciun caz mult mai scumpa.

2. Sunt de acord ca seria 3 sta mai bine pe curbe si este mai agil dar in niciun caz seria 5 nu e vreo balena. Totusi, diferenta de greutate intre ele nu e chiar asa de mare.

 

Totusi cat costa un seria 5 nou si un seria 3 nou dotari la fel sa zicem?hm? Diferenta de greutate este cam mare ma refer e60/e90.Sta destul de bine in curbe e60 nu e o 'balena'(la e60 vine din fabrica o bara de rigidizare special pt a fi cat mai stabila in curbe,poate si e 90 are nush) .Cum ziceau si alti colegi daca vrei sa cobori din masina cu un sacou armani $e60$,daca trening sport -e90-.

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Sa iti rĂŁspund la ĂŽntrebare, de ce este mai scump seria 5 pe articulatii: articulatia nu ĂŽnseamnĂŁ doar roti. Sunt construite pe platforme tehnice diferite. Articulatia de la seria 5 este ceva mai complexa si toate piesele DirecĂâşiei, suspensiei, articulatiei sunt mai scumpe la seria 5. Este adevĂŁrat ca seria 3 este mai sportiv, dar asta este si ideea de la care a pornit construcĂâşia acestui model: o berlina sport de dimensiuni oarecum reduse si cu o dinamica excelenta, raport de distribuĂâşie a greutatii pe punti de 50/50 sau cat mai aproape de acest prag (la f30 exista acest raport). Seria 5 este mai greoi datoritĂŁ plusului de spaĂâşiu si totodata dimensiunilor mai mari, este orientat mai mult cĂŁtre confort.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

:))) Bine, hai ca te las, ca oricum asta faci pe forum, flame.

 

 

Pentru cine zice ca un 3 e mai stabil, sa vina cu argumente, un 5 are mai multe brate, da, pierde la manevrabilitate, dar atat....

5- are 2 brate (2 pivoti)

3- un trapez (2 pivoti)

care-i diferenta?stabilitatea nu se face doar la brate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.