Jump to content

E90 330d LCI vs E60 530d LCI


buldy

Recommended Posts

Pimp eu nu am spus ca 3 e mai bun ca 5, am spus ca 3 are o alta dinamica, am spus ca 5 este mai greoi dar nu am spus ca este mai prost, ci ca 3-ul este mai fun. Am mai pus accent ca 5 este mai confortabil, mai spaĂâşios si totodata mai scump. Nu am spus ca una este mai buna decat alta.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

L. E. Alegerea dintre cele doua tine de preferintele fiecĂŁruia

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5- are 2 brate (2 pivoti)

3- un trapez (2 pivoti)

care-i diferenta?stabilitatea nu se face doar la brate.

 

Cred ca te inseli aici. Din cate stiu E90 si E60 au ambele cate 2 brate. Diferenta consta in faptul ca la E60 bratele sunt ceva mai groase si mai lungi.

Cand spui trapez poate te referi la suspensia de pe E46 care nu se aseamana deloc cu cea de pe E90.

Link to comment
Share on other sites

Am condus ambele.

 

Mi-a placut mai mult E60-ul in primul rand pentru spatiu. La E90 ma lovesc cu piciorul drept de consola. Nu imi place asta.

 

Apoi, la E60 mi-a placut mai mult vizibilitatea.

 

Nu in ultimul rand locul din spate la E60 este mult mai mare fata de E90. Deci daca ai familie si copii, e mai nasol cu E90-ul.

 

N-as putea spune nimic pe partea de "fun" pentru ca pe ambele le-am condus pe drumuri publice si condus in limita bunului simt.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca te inseli aici. Din cate stiu E90 si E60 au ambele cate 2 brate. Diferenta consta in faptul ca la E60 bratele sunt ceva mai groase si mai lungi.

Cand spui trapez poate te referi la suspensia de pe E46 care nu se aseamana deloc cu cea de pe E90.

Da este adevarat ce spui ,scuze!sunt aproape identice baratele de e60 /e90.parerea mea este ca stabilitatea mai mult se face din amortizoare si arcuri.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu neg stabilitatea superioara a E90 pentru ca e normal sa fie asa din moment ce este o masina mai usoara, mai joasa etc...Insa cat am condus masina pana acum nu pot spune ca am avut nevoie vreodata de mai multa stabilitate. Masina a venit cu suspensie sport din fabrica si pentru mine este arhisuficient. Nu sunt genul care sa imping masina la limita, pentru mine este suficient sa aiba un demaraj rapid, frane eficiente si confort lucruri pe care le regasesc la masina cumparata. Nu regret deloc ca nu am cumparat un 3. Edited by buldy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La viteza mare 5-ul este mai stabil decat 3-ul tocmai din cauza greutatii suplimentare mai ales in conditii nefavorabile. Pierzi totusi pe retrogadare si franare, tranzitia greutatii este mai lenta. Si eu sunt in dubii referitor la viitoarea masina (tot e60 sau e90). Stiu ca e90-ul este mai fiabil tocmai din cauza greutatii si siplicitatii acestuia (mecanic si electronic) , consum mai mic, agilitate. Totusi venind dupa 5 (touring) ma simt putin captiv si nu imi ofera incredere si siguranta. In e39 am spatiul meu, stau lejer intins ( ba chiar am dormit boiereste in portbagaj cu pernuta si plapuma pe autobahn). Ma dezamageste in special suspensia fata si electronica pe 5-uri iar la e60 m57-ele si problemele lui. Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

La viteza mare 5-ul este mai stabil decat 3-ul tocmai din cauza greutatii suplimentare mai ales in conditii nefavorabile. Pierzi totusi pe retrogadare si franare, tranzitia greutatii este mai lenta. Si eu sunt in dubii referitor la viitoarea masina (tot e60 sau e90). Stiu ca e90-ul este mai fiabil tocmai din cauza greutatii si siplicitatii acestuia (mecanic si electronic) , consum mai mic, agilitate. Totusi venind dupa 5 (touring) ma simt putin captiv si nu imi ofera incredere si siguranta. In e39 am spatiul meu, stau lejer intins ( ba chiar am dormit boiereste in portbagaj cu pernuta si plapuma pe autobahn). Ma dezamageste in special suspensia fata si electronica pe 5-uri iar la e60 m57-ele si problemele lui.

 

Poti detalia umpic ce te deranjeaza la suspensia fata de E60 si la M57? Stii ca suspensia fata de pe E90 are aceeasi arhitectura cu cea de pe E60 nu?

Link to comment
Share on other sites

Suspensia fata la 5-uri este slaba si complicata pentru drumurile noastre si mai ales pentru m57 care este si cel mai greu motor. In Moldova se cauta piese ieftine din Ucraina, Rusia deoarece s-au obisnuit sa le schimbe la an. Admisie, injectoare, turbina, actuatoare de m57 la e60 sunt de proasta calitate. Suspensia e90 este asemanatoare ca format dar ea in sine este mai simpla,usoara, rezista sesizabil mai mult si costa mai putin Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Ok deci tu spui ca admisia, injectoarele, turbina si actuatoarele de M57 puse pe E60 sunt de proasta calitate rezulta de aici ca si cele de pe E90 sunt de proasta calitate, doar e acelasi motor si pe E90 nu? Referitor la suspensie, daca este asemanatoare ca format(pe puntea fata) cum poate fi mai simpla? Sunt de acord ca E90 este masina mai usoara insa si elementele de suspensie sunt mai firave decat la E60 care are brate si bucsi mai solide.
Link to comment
Share on other sites

@buldy - sunt de proasta calitate fata de actualul meu M57. As alege alt motor pentru e90. Supensie simpla (elemente mai scurte, mai subtiri, posibilitatea schimbarii unor bucsi si nu a ansamblului) ... sunt mai firave dar in exploatare rezista mai mult decat la e60 !!! Cunosc e90-uri cu 220.000 km (poate nici nu sunt reali) la care s-au schimbat decat capete de bara de curand si bielete antiruliu sa fie la pachet (nu pentru ca aveau nevoie). Spune-mi tu daca un e60 trece de 130.000 km fara sa schimb brate superioare si inferioare ??
Link to comment
Share on other sites

@buldy - sunt de proasta calitate fata de actualul meu M57. As alege alt motor pentru e90. Supensie simpla (elemente mai scurte, mai subtiri, posibilitatea schimbarii unor bucsi si nu a ansamblului) ... sunt mai firave dar in exploatare rezista mai mult decat la e60 !!! Cunosc e90-uri cu 220.000 km (poate nici nu sunt reali) la care s-au schimbat decat capete de bara de curand si bielete antiruliu sa fie la pachet (nu pentru ca aveau nevoie). Spune-mi tu daca un e60 trece de 130.000 km fara sa schimb brate superioare si inferioare ??

 

Nu pot spune daca ar trece sau nu, depinde de foarte multi factori gen starea drumurilor, jante/cauciucuri, stilul de condus etc...Oricum cred ca 130.000 de km e un interval destul de generos. Daca m-ar tine atat o pereche de brate OEM as fi extrem de multumit.

Link to comment
Share on other sites

Uite eu am in bord 200.000 km la e39 si toata suspensia este de fabrica, mai putin bieletele si capetele de bara. Trebuie sa schimb bratele pe stg (automat si dreapta) si bucsile punte spate, nu bat rau dar toata lumea mi-a spus ca pot sa iau si brate oem si nu ma tin mai mult de 30-40k cu noroc, mai ales ca am neamuri prin alianta in moldova si merg de 4 ori pe an Iar asta ma dezamageste tinand cont de preturile oem chiar si lemforder. Este o marca premium dar alte marci da posibilitatea schimbarii unei singure bucsi nu toata bascula.
Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai 200.000 de km in bord asta ar inseamna ca daca vei cumpara brate OEM ar trebui sa te mai tina inca 200.000. Bine, probabil ca nu vor mai tine atat pentru ca restul suspensiei nu mai e la prima tinerete dar un 100.000 tot te vor tine.
Link to comment
Share on other sites

Uite eu am in bord 200.000 km la e39 si toata suspensia este de fabrica, mai putin bieletele si capetele de bara. Trebuie sa schimb bratele pe stg (automat si dreapta) si bucsile punte spate, nu bat rau dar toata lumea mi-a spus ca pot sa iau si brate oem si nu ma tin mai mult de 30-40k cu noroc, mai ales ca am neamuri prin alianta in moldova si merg de 4 ori pe an Iar asta ma dezamageste tinand cont de preturile oem chiar si lemforder. Este o marca premium dar alte marci da posibilitatea schimbarii unei singure bucsi nu toata bascula.

 

Ai 200 mii din care cati in romania? crezi ca asta nu conteaza?ai tu in bord 200 mii, da poate 150 sau mai multi sunt facuti dincolo..

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

@buldy - sunt de proasta calitate fata de actualul meu M57. As alege alt motor pentru e90. Supensie simpla (elemente mai scurte, mai subtiri, posibilitatea schimbarii unor bucsi si nu a ansamblului) ... sunt mai firave dar in exploatare rezista mai mult decat la e60 !!! Cunosc e90-uri cu 220.000 km (poate nici nu sunt reali) la care s-au schimbat decat capete de bara de curand si bielete antiruliu sa fie la pachet (nu pentru ca aveau nevoie). Spune-mi tu daca un e60 trece de 130.000 km fara sa schimb brate superioare si inferioare ??

Cine a zis ca nu se pot schimba bucsile decat tot ansamblul?Ala greseste.

 

@buldy - sunt de proasta calitate fata de actualul meu M57. As alege alt motor pentru e90. Supensie simpla (elemente mai scurte, mai subtiri, posibilitatea schimbarii unor bucsi si nu a ansamblului) ... sunt mai firave dar in exploatare rezista mai mult decat la e60 !!! Cunosc e90-uri cu 220.000 km (poate nici nu sunt reali) la care s-au schimbat decat capete de bara de curand si bielete antiruliu sa fie la pachet (nu pentru ca aveau nevoie). Spune-mi tu daca un e60 trece de 130.000 km fara sa schimb brate superioare si inferioare ??

Spune-mi tu ce masina luata de noua din Romania trece de 130k si nu ii face nimic la suspensie?Ca imi iau o pereche.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.