Jump to content

problema turbina


Recommended Posts

De cateva zile masina mea se tureaza doar pana in 4000 de ture si nu mai ''trage''.Un manager de la un service mi a spus ca rezultatul testerului arata faptul ce debimetrul nu da suficient aer inca sa puna turbina in functiune,insa de la alt service unde am schimbat filtrul de aer si de motorina si am curatat EGRul mi au spus ca dupa parerea lor debimetrul ar functiona si numai daca vor da turbina jos isi vor da seama sau nu.Un alt service mi a oferit o parere gratuita si anume ca filtrul de particule ar trebui curatat,ca de aici ar rezulta problema...Insa parerile sunt impartite,nimeni nu isi prea face treaba iar problema mea inca exista.Ce anume se intampla?Stie cineva , care ar fi cauza?
Link to comment
Share on other sites

daca ai spune de la inceput despre ce masina e vorba si ce motor are si daca nu ai crede ca aici e service ambulant la dispozitia ta, poate s-ar discuta altfel.

Asa, cu harfe, gen "evident ca este bla bla bla", mai greu.

Nu erau harfe ci doar graba,vina mea! Este vorba de un BMW 525D din 2004,130 kw.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg cum e cu debitmetrul tau....Din cate stiu eu ala ori merge ori nu si cel mai repede se vede la un tester, ori ca eroare directa ori intri la valori reale ale aerului si valori nominale...

Poti sa intri pe tester direct la turbo si vezi acolo , la fel cu valori reale si nominale. Merge KTS, adica eu cu el am lucrat si mi-am facut treaba foarte bine.

Sa imi spui si mie de la ce a fost.... Apropo, pe langa EGR a curatat si Galeria de Admisie?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

revin cu un update asupra problemei...A fost data jos turbina de pe masina,am trimiso la Brasov la Turbonet costul a fost undeva la 1200 ron au schimbat kitul la ea, totul bine si frumos pana la momentul in care mi au spus mecanicii ca e la fel masina,adica problema mea nu s-a solutionat,iar ei nu au idee ce ar putea fi...Devine frustrant si tare enervant:(...daca poate sa ma ajute cineva ar fi extraordinar:D

 

Eu nu inteleg cum e cu debitmetrul tau....Din cate stiu eu ala ori merge ori nu si cel mai repede se vede la un tester, ori ca eroare directa ori intri la valori reale ale aerului si valori nominale...

Poti sa intri pe tester direct la turbo si vezi acolo , la fel cu valori reale si nominale. Merge KTS, adica eu cu el am lucrat si mi-am facut treaba foarte bine.

Sa imi spui si mie de la ce a fost.... Apropo, pe langa EGR a curatat si Galeria de Admisie?

da,a fost curatata si admisia...

Link to comment
Share on other sites

Verifica furtunele de vacuum prima data sa nu fie vreunu ciupit si sa piarda vacuum p-acolo. Dar eu cred 80% ca e din electrovalva de la turbo. Un tester ti-ar fi de mare ajutor. Scapi ieftin, o electrovalva e pana in 400 de lei. Doar e un 5-ar :download:

 

Da-mi ultimele 7 caractere din seria de caroserie si te ajut eu cu o identificare si cu un pret pt electrovalva. :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Inainte sa inlocuiesti toata masina incepe cu filtrul de motorina...

Am patit de doua ori ceva similar... A stat masina in service trei saptamani timp in care si-au dat cu presupusul o sumedenie de specialisti... Intr-un final le-am zis sa-i faca un schimb de ulei si filtre si s-o lase asa... Surpriza, si-a revenit...

Link to comment
Share on other sites

De unde stii ca omul nu a schimbat filtrul de motorina impreuna cu celelalte?

am schimbat si filtrul de aer si de motorina,luate pe original,numai pe cel de ulei si uleiul nu l am schimbat...ultimele 7 cifre sunt B123376

 

la mine a fost catalizatorul infundat ...pana am dat de el am cam schimbat totul :) . da jos si catalizatorul si curatal.

s-a curatat si catalizatorul,nu stiu ce sa zic,problema o fii mecanicii pana la urma o sa ajung sa o fac singura:))

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat acum pe seria de carserie si tind sa cred ca turbina ta este actionata electric, pentru ca in apropierea ei nu se afla niciun convertizor. In schimb, am gasit unil la EGR codul este: 11 74 7 796 634 . In cazul in care exista un convertizor care actioneaza turbina si eu m-am inselat este acelasi cod cu cel pe care ti l-am dat eu. :thumbsup: Ca si la E46, convertizorul de la EGR are acelasi cod cu cel de la turbo. :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat acum pe seria de carserie si tind sa cred ca turbina ta este actionata electric, pentru ca in apropierea ei nu se afla niciun convertizor. In schimb, am gasit unil la EGR codul este: 11 74 7 796 634 . In cazul in care exista un convertizor care actioneaza turbina si eu m-am inselat este acelasi cod cu cel pe care ti l-am dat eu. :thumbsup: Ca si la E46, convertizorul de la EGR are acelasi cod cu cel de la turbo. :thumbsup:

 

Daca este asa trebuie calibrat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.