Jump to content

Probleme serie motor


Guest404

Recommended Posts

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu siguranta nu e seria de sasiu/ motor - cele 2 serii care te intereseaza pentru a trece fara probleme autentificarea de la RAR. Deci din punct de vedere al RAR-ului si al seriei de pe oala respectiva poti sta linistit.

 

LE: Dupa cum a zis si KIP, seria e pe motor si doar pe motor. Detectarea ei de catre RAR tine de capabilitatea celui care iti face autentificarea.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta nu e seria de sasiu/ motor - cele 2 serii care te intereseaza pentru a trece fara probleme autentificarea de la RAR. Deci din punct de vedere al RAR-ului si al seriei de pe oala respectiva poti sta linistit.

 

LE: Dupa cum a zis si KIP, seria e pe motor si doar pe motor. Detectarea ei de catre RAR tine de capabilitatea celui care iti face autentificarea.

Deci m-am speriat degeaba... Slava Domnului .

Daca e asa . Nu stiu ce ar putea insemna seria accea . In fine

Multumesc mult tuturor ..

Daca aflati ce serie e acolo spuneti si mie .

Link to comment
Share on other sites

Mie mi s-a Întâmplat 'una buna'

Mașina era intrata ĂŽn tara din 2002 și pana nu a ajuns la mine seria motor nu s-a gĂŁsit. Tipul de la rar a dat un capacel de plastic de sub motor și seria 'a aparut'. Am fost la un service ce 'mi-a schimbat motorul' am plĂŁtit o taxa de 100 de lei la rar și gata treaba. Acum e ĂŽn regula. Așa e la noi, dai ceva și nimeni nu vede nimic, toti au fost orbi 9 ani

Link to comment
Share on other sites

in functie de lucratorul RAR se poate sa iti treaca sau nu seria de motor la prima inmatriculare in RO. eu am avut 320d 01.2003 si era fara serie( asa s-a facut identificarea la ALBA). cand am mers la RAR CLUJ au gasit-o baietii si m-au intrebat daca vreau sa imi modifice in carte sa treaca seria dar m-au sfatuit sa o las asa ca in cazul unui schimb ulterior de motor e mult mai simplu( adicaa nu tre sa faci nimic). acum am un 320d 2001/12 si i-au trecut baietii la CRAIOVA seria. dar cea mai corecta metoda e sa iti faci actele necesare pt schimb motor in acte. adica o fact si deviz montaj de la service autorizat si parca o declaratie pe proprie raspundere ca ai cumparat motorul e pe piata libera. sau fa sa nu se vada seria si te duci cu tupu ca tu asa ai luat-o si in functie de cat e de amabil omul de la rar vezi ce se intampla.
Link to comment
Share on other sites

poi nu e de pastrat masina..si nu prea as vrea legal..e un opel calibra,diferenta e ca de la 2.0 8v 115 cai parca are acum are 2.0 16v 150 cai..fsi sau ceva de genu,as vrea un itp sa il fac ca al doilea numai apuc eu ... e frumoasa masina ca e aranjata dar singura problema e chestia cu seria..si nu am idee ce as putea sa i fac ca astia de aici nu vor desi am un prieten care a facut un itp la un espero si nu avea cartea masinii si a reusit,iar eu nu reusesc..posibil ca m-au vazut mai tanar si nu vor sa se complice,si modificarea nu am facut-o eu,abia am luat-o,am o saptamana Edited by alexiguana
Link to comment
Share on other sites

E motor prezent pe acelasi model? Ca daca e ai o sansa daca nu e din seria respectiva e rau. De ex nu poti sa te duci la rar cu un 318 care ascunde un v12. Daca ai seria 3 de exemplu mi se pare ca se admite swap doar cu alt motor de seria 3(din aceeasi generatie), nu neaparat identic. Nu sunt sigur 100% dar mi se pare ca astea sunt regulile. Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Cea mai buna solutie in cazul tau e sa gasesti un itp care sa te rezolve. trebuie sa gasesti pe undeva, cu spaga mai mare, mai departe de tine dar gasesti.

E mult prea complicata treaba sa omologhezi motoare etc, pt o masina de vechimea celei despre care vb.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

daca e sa fac la rar toata treaba asta,nu am nevoie de proprietar?plus ca eu personal nu am schimbat absolut nimic..asa am luat masina,nu se poate rezolva cumva? si motorul e prezent pe accelasi model,daca nu gasesc pana la sf saptamanii sa il fac,o trec la bulgari si cam asta a fost Edited by alexiguana
Link to comment
Share on other sites

am un prieten care si-a pus pe cobra din 80 motor 300td dupa ochios din 97 cu tot tot . l-a facut ochios in caroserie de cobra. a platit 700 la rar si a avut ceva devize si facturi de la un service autorizat rar .

 

daca e sa fac la rar toata treaba asta,nu am nevoie de proprietar?plus ca eu personal nu am schimbat absolut nimic..asa am luat masina,nu se poate rezolva cumva? si motorul e prezent pe accelasi model

 

contract de vanzare cumparare ai? daca da , tu esti proprietarul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.