Jump to content

TAXA PRIMA INMATRICULARE


GTR

Recommended Posts

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

doamna sulfina barbu, a recunoscut ca taxa nu e ecologica, e pur fiscala. tocmai, daca e fiscala nu e logica taxa. peste tot in EU se percepe o taxa ecologica, dar asta de ex in germania, e inclusa in impozit, adica platesti impozit in functie de norma de poluare. asa este si corect, asa puteau (trebuia) sa faca si la noi.
Link to comment
Share on other sites

Constitutia Romaniei ne permite sa abrogram legea?! :blink: Eu zic sa te mai documentezi si sa nu mai folosesti termeni straini tie. :)

221467[/snapback]

 

Atat m-a dus pe mine capul. Rog pe domnul moderator sa corecteze exprimarea mea nedocumentata.

 

"ARTICOLUL 74 - Initiativa legislativa

(1) Initiativa legislativa apartine, dupa caz, Guvernului, deputatilor, senatorilor sau unui numar de cel putin 100.000 de cetateni cu drept de vot. Cetatenii care isi manifesta dreptul la initiativa legislativa trebuie sa provina din cel putin un sfert din judetele tarii, iar in fiecare din aceste judete, respectiv in municipiul Bucuresti, trebuie sa fie inregistrate cel putin 5.000 de semnaturi in sprijinul acestei initiative.

(2) Nu pot face obiectul initiativei legislative a cetatenilor problemele fiscale, cele cu caracter international, amnistia si gratierea."

Link to comment
Share on other sites

Sa spijine aceasta initiativa. Daca tot te`ai documentat, trebuia sa citesti si pasii urmatori. Cuvantul magic al zilei este parlament.

221964[/snapback]

nu e chiar asa.

 

Trebuie sa fie un "comitet de initiativa" (cel putin 10 cetateni cu drept de vot) care sa intocmeasca propunerea legislativa. Apoi 100k de oameni care sa "sustina" propunerea. Propunerea se vizeaza de "Consiliul Legislativ" in termen de 30 de zile si apoi se publica in MO...

Listele de sustinatori cuprind denumirea propunerii legislative si identificarea Monitorului Oficial al Romaniei in care aceasta a fost publicata, judetul si localitatea in care isi au domiciliul sau resedinta sustinatorii; numele, prenumele si domiciliul sustinatorilor, identificarea cartilor de alegator, pentru cei care le poseda, a actului de identitate si a codului numeric personal; semnaturile sustinatorilor.

Formularele pentru listele de sustinatori se imprima pe coli de hartie format A4, detasabile si numerotate...

etc, etc...

 

Nu stiu daca asta e ultima lege (http://legislatie.resurse-pentru-democratie.org/189_1999.php), dar oricum ceea ce am semnat" pe net e mumu. Un soi de poll. N-are nicio valoare oficiala.

Link to comment
Share on other sites

suntem o tara de lasi , pana nu mergem sa ne luam de viata lor nu facem nimic.

221980[/snapback]

 

 

suntem o tara de lasi si ignoranti. sunt alte probleme mult mai grave de care ne-am putea lua, dar nu vrem sa le sarim in gat decat atunci cand se iveste o problema ce ne priveste strict pe noi. sunt total impotriva TPI, dar sunt alte chestii, mai importante, pt care trebuia sa le sarim in gat demult....

Link to comment
Share on other sites

suntem o tara de lasi si ignoranti.  sunt alte probleme mult mai grave de care ne-am putea lua, dar nu vrem sa le sarim in gat decat atunci cand se iveste o problema ce ne priveste strict pe noi.  sunt total impotriva TPI, dar sunt alte chestii, mai importante, pt care trebuia sa le sarim in gat demult....

221985[/snapback]

 

 

Am spus si eu asta, insa n`a avut efectul unui ecou. Este adevarat ca suntem pe un forum auto...

Link to comment
Share on other sites

in opinia mea forma ar fi corecta si completa in urmatoarea maniera:

1.valoare minimala pentru + EURO 4

2.valoare acceptabila pentru EURO 3

3.o valoare destul de mare pentru - EURO 3 ca sa ii faca sa se gandeasca de doua ori pe cei ce doresc un auto din aceasta categorie (nu cred ca avem nevoie de mai multe rujdule decat avem)

4.in cazul in care predai o epava la fier vechi sa iti dea ocazia neconditionata sa inmatriculezi cu taxa 0 un autoturism de o conditie perfecta....

 

mie mi se pare de o discriminare intolerabila ca reinoirea parcului sa fie conditionata a se face doar cu auto nou.

 

chiar nu suntem tara in care sa ne permitem sa aruncam pe fereastra cu acele procente cat se devalorizeaza masina in primul an.

Link to comment
Share on other sites

Perfect pentru 1/2/3 si concluzii, mai putin punctul 4.

222584[/snapback]

Eu gandesc ca daca un posesor de Kadet ciuruit hotaraste sa il predea, acestuia sa ii dea dreptul sa isi inmatriculeze o Astra sau ceva de o conditie mai buna. Si chiar ar fi ok sa poata sa-si vanda acest drept cuiva care are puterea sa importe un auto mai bun. Asa se produce innoirea parcului si numarul de unitati nu creste...

Mie daca bunicul imi lasa mostenire Skoda direct la Remat o parchez si cu bonul de predare as inmatricula un M3 E46. Eu zic ca e bine!

Link to comment
Share on other sites

Adevarul iese acum la iveala.......TAXA DE PRIMA IMATRICULARE A ADUS BUGETULUI DE STAT IN PRIMUL TRIMESTRU AL ACESTUI AN SUMA DE 27 MILIOANE EURO.... :blink: .

Mai trebuie comentat ceva???????? taxa nu v-a fi scoasa decat dupa ce Comunitatea Europeana v-a amenda Romania, dar stati linistiti aceasta amenda tot din banii nostri se va plati :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.