Jump to content

Garnitura _chiulasa_ arsa?


Winst

Recommended Posts

se poate inchide topicul mi-a explodat motorul :bye: ...defapt nu mi-a puscat glumeam...e garnitura de _chiulasa_ sigur pentru ca acum cand am ajuns acasa am deschis aerisitorul de la radiator si venea miros de benzina si la un moment dat la un semafor scotea un fum(pe esapament) ce avea un miros asa dulciu(ca antigelul cand) si pentru ca pe o distanta de 70 de km m-am oprit de 5 ori pentru ca imi fierbea apa in instalatie...am lasat aerisitorul deschis,iesea apa, completam apa de fiecare data 2 litri cel putin,mai mergeam vreo 10 km dupa care se incalzea iar,opream,aeriseam,puneam apa,si tot asa...ba odata mi-a si sarit un furtun si tot o apa a facut acolo sub capota tot de la presiune...o sa schimb garnitura de _chiulasa_,termostatul si furtunul care a sarit din colier(are o mica gaura)

Multumesc tuturor de sfaturi nu credeam nici eu ca e garnitura de _chiulasa_ la inceput si dupa multe intrebari la multi mecanici se pare ca asta este :wacko:

 

Sistemul de racire de la BMW functioneaza sub presiune si la 90 de grade deci este normal sa fie furtunele tari !

stiu ca e normal sa fie furtunele tari dar nu presiune asa mare incat sa sara un furtun si nu e normal sa piarda apa asa din 10 in 10 km si sa fiarba dupa fiecare aerisire

Link to comment
Share on other sites

Schimba si termostatul ala preventiv nu e o avere si te scapa de alte neplaceri.

Ai ventilator electric sau elice cu vascocupla? Nu de alta da eu am fisurat o chiulasa din cauza la vascocuplaj.

vascocupla care a fost schimbata recent de 100 de km si termostatul o sa-l schimb oricum

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu recent ceva probleme asemanatoare cu ale tale ... , e si un topic aicea daca il cauti il gasesti.

Eu l-am fiert in 2 zile de 4 ori si garnitura nu are nimic.

Pana nu am luat tot sistemul de racire la mana nu i-am dat de cap, si cand i-am dat de cap am facut fix pix , acuma ajunge greu rau de tot apa la jumate din motivul ca la mine vasco cupla noua sigur intra mai devreme decat trebuie :|.

 

Termostat gasesti separat fara cot, din cot il demontezi in circa 5 secunde si ca sa il pui la loc dureaza vreo 2 minute. E posibil sa ai termostatul blocat pe inchis.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu recent ceva probleme asemanatoare cu ale tale ... , e si un topic aicea daca il cauti il gasesti.

Eu l-am fiert in 2 zile de 4 ori si garnitura nu are nimic.

Pana nu am luat tot sistemul de racire la mana nu i-am dat de cap, si cand i-am dat de cap am facut fix pix , acuma ajunge greu rau de tot apa la jumate din motivul ca la mine vasco cupla noua sigur intra mai devreme decat trebuie :|.

 

Termostat gasesti separat fara cot, din cot il demontezi in circa 5 secunde si ca sa il pui la loc dureaza vreo 2 minute. E posibil sa ai termostatul blocat pe inchis.

Stiu ca mi-e blocat termostatul,dar e normal sa piarda asa multa apa cate 2 litri la 10 km de mers lejer?ma refer neturat...eu zic ca e garnitura de chiulasa pentru ca motorul baga compresia in instalatia de racire

Si termostatul nou se gasestr si fara cot?ca daca iau unul second hand poate muri si el...

Edited by Winst
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca tu nu poti intelege ce sugereaza colegii, atat timp cat nu faci ceva cu termostatul ala care stii ca e blocat nu rezolvi nimic; o sa arzi garnitura chiar daca inca e buna din incapatanarea ta de a inlocui termostatul. Sau scoate-l de tot si vezi ce se intampla, daca se mai incalzeste.
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca tu nu poti intelege ce sugereaza colegii, atat timp cat nu faci ceva cu termostatul ala care stii ca e blocat nu rezolvi nimic; o sa arzi garnitura chiar daca inca e buna din incapatanarea ta de a inlocui termostatul. Sau scoate-l de tot si vezi ce se intampla, daca se mai incalzeste.

ideea e ca oricum ii schimb garnitura termostatul,un cot de acolo de la racire cu multe ramificatii ca am mai avut unul spart si un furtun care are o mica gaura prin care mai picura apa...pai numai la ultimul drum cu masina am fiert apa de 5 ori si inca de vreo 3-4 ori inainte deci clar ii arsa...nu mai merge rotund nu mai e la fel combustibilul am deschis acolo la aerisitor si era miros de benzina nu sunt incapatanat :)) dupa ce am schimbat vascocupla si alea alea am vazut ca nu mai fierbe am zis bun fac un drum mai lung dus nu a avut nimic intors bai mare o sa va spun ce a avut :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Omule intelegene si pe noi ca nu ne batem aicea gura de pomana.

 

Lucru asta cred ca toata viata il voi spune si tot uni nu vor intelege, garnituru de chiulasa busita este cauza unui defect, nu defectul in sine. Daca tie iti urca apa acuma pe rosu presupunand ca ai garnitura zarzavat, daca schimbi garnitura cu una noua, apa tot pe rosu va urca si tot va fierbe.

 

Tu trebuie sa descoperii cauza ce a dus la fieberea lichidului de racice in motor, poate din ghinion si arderea garnituri de chiulasa, inlaturi defectul, apoi schimbi garnitura.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

se poate inchide am schimbat pana la urma in total:garnitura _chiulasa_,furtun radiator cel de sus,cotul in care intra,inca 2 coturi de la sistemul de racire,pompa de apa,termostatul,vascocupla si merge brici acum aaaa si antigel de 3 ori :))

Garnitura era arsa la maxim la ultimul piston intra apa in cilindru,termostatul blocat deschis si un furtun cu o gaura mica prin care de asemenea pierdea apa multumesc inca odata pentru sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.