Jump to content

530i E60


Acero99

Recommended Posts

Cele de E60 nu. Au ET18 pe fata si ET32 pe spate.

Iti trebuie de X3. Alea sunt cu ET46 pe fata si ET51 pe spate.

 

Ptr 4x4 e prea mare ET-ul. Osa vina prea in interior jantele.

ET potrivit ar fi 42-43.

 

La ET 20 sau mai mic rotile ies in afara caroseriei (in special pe fata).

Link to comment
Share on other sites

Ptr 4x4 e prea mare ET-ul. Osa vina prea in interior jantele.

ET potrivit ar fi 42-43.

 

La ET 20 sau mai mic rotile ies in afara caroseriei (in special pe fata).

Da, stiu. Dar e singura varianta de a monta Style 128 pe xDrive. ET-ul prea mare poate fi corectat cu distantiere.

Eu asta as face daca as avea integrala. Imi plac prea mult jantele ca sa ma impiedice doar ET-ul necorespunzator.

Link to comment
Share on other sites

pozele promise

 

http://img836.imageshack.us/img836/3540/sg203268.jpg

 

http://img89.imageshack.us/img89/445/sg203266.jpg

 

http://img21.imageshack.us/img21/8958/sg203288.jpg

 

http://img812.imageshack.us/img812/9171/sg203273.jpg

 

http://img687.imageshack.us/img687/334/sg203278.jpg

 

http://img24.imageshack.us/img24/6281/sg203294.jpg

 

http://img837.imageshack.us/img837/5928/sg203277.jpg

 

http://img46.imageshack.us/img46/5469/sg203297.jpg

 

http://img803.imageshack.us/img803/237/sg203306.jpg

 

http://img59.imageshack.us/img59/406/sg203309.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

ms de aprecieri , masina a fost ingrijita de fostul proprietar , dar lacul nu a scapat "atentiei" spalatoriilor si carpelor sintetice ( piele de caprioara sintetica ) , initial am zis ca scap doar cu mediu + finish dar nici nu il mangaiam cu polishul mediu . au fost necesare 2 treceri cu Menzerna FG400 ( compound polish ) pe cel mai abraziv pad de la LakeCountry - galben , pentru a reduce simtitor zgarieturile de la nivelul lacului , insa sunt destul de multe zgarieturi mici dar adanci care nu au putut fi rezolvate , si bara fata + partea de jos a capotei sunt ciuruite de la drumurile lungi extra-urbane , astea s-au mai remediat dar nu 100% , oricum se vede ca are vopseaua originala , lucru care conteaza destul de mult

 

imi plac oglinzile de M5 E60 , vad ca sunt ~ 600 de lire pe ebay , dar cred ca riscul sa iti traga de ele creste exponential

 

si ca fapt divers culoarea asta este senzationala , am spalat masina sambata noapte spre duminica pe la 01.30 aprox , azi dupa masa pe la ora 14.30 cand am facut pozele deja exista un strat substantial de praf pe ea :getlost: , pe nuantele deschise praful devine vizibil usor dupa 2-3 zile , cu negru / albastru inchis de genul asta , dupa 1 zi nu poti sa mai spui ca ai masina curata

 

LE : si uscarea ei este la fel de senzationala , orice strop de apa sau dunga de apa nestearsa bine devine o frumoasa pata sau dara albicioasa :)) , eu folosesc 2 prosoape de microfibra imediat dupa ce o spal si cand ajung jos cu ea in garaj mai folosesc 2-3 microfibre de buffing + QD ( quick detailer ) sa fiu sigur ca nu se usuca cu urme pe undeva

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

am facut proba pe portbagaj 2 treceri compound + 2 treceri mediu + 1 trecere finish pe jumatate de element si pe cealalta parte fara finish , rezultatul fiind identic , polishul de finish este mai mult un pas de jeweling , de aspect , nu prea mai face mare lucru la nivel de lac , mai ales dupa o trecere atat de agresiva 2 compound + 2 mediu , in general polishul de finish se foloseste pentru a mentine aspectul de lac curat , eu personal am facut masina acum asa si undeva pe la sfarsitul lui august , o sa decontaminez iar lacul si o sa fac 2 treceri cu polish de finish ( Menzerna FF4000 ) + protectia aferenta pentru a mentine lookul masinii

 

oricum totul depinde de brandul de polish folosit , Menzerna se axeaza pe o politica de a face cat mai puni pasi pana la aspectul final , de aceea si doar dupa cele 2 treceri cu Menzerna FG400 ( FastGloss - compound ) lacul arata bine si are destule reflexii , nu matuieste atat de rau precum 3M FastCutPlus de exemplu , de aceea nu este imperativ necesar sa fie urmat de mediu + finish

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

am facut proba pe portbagaj 2 treceri compound + 2 treceri mediu + 1 trecere finish pe jumatate de element si pe cealalta parte fara finish , rezultatul fiind identic , polishul de finish este mai mult un pas de jeweling , de aspect , nu prea mai face mare lucru la nivel de lac , mai ales dupa o trecere atat de agresiva 2 compound + 2 mediu , in general polishul de finish se foloseste pentru a mentine aspectul de lac curat , eu personal am facut masina acum asa si undeva pe la sfarsitul lui august , o sa decontaminez iar lacul si o sa fac 2 treceri cu polish de finish ( Menzerna FF4000 ) + protectia aferenta pentru a mentine lookul masinii

 

oricum totul depinde de brandul de polish folosit , Menzerna se axeaza pe o politica de a face cat mai puni pasi pana la aspectul final , de aceea si doar dupa cele 2 treceri cu Menzerna FG400 ( FastGloss - compound ) lacul arata bine si are destule reflexii , nu matuieste atat de rau precum 3M FastCutPlus de exemplu , de aceea nu este imperativ necesar sa fie urmat de mediu + finish

 

Vreau si eu sa ma apuc sa imi polishez masina acum in vara ,dar nu m-am hotarat ce pad sa folosesc la ff4000.Sa folosesc LC negru sau alb?Ca vreau sa cumpar o orbitala si multi zic ca ar fi indicat alb,tu ce zici...

Si inca o chestie am tot citit si toti inteleg diferit cand zic "o trecere".La tine o trecere cum este?http://i46.tinypic.com/qouk5v.jpg

Edited by alinys
Link to comment
Share on other sites

Aici nu este nimic definit 100% pentru ca depinde de tipul de polish folosit / de paduri / de orbitala sau rotativa / de temperatura de afara

 

in principiu pentru orbitala 1 trecere in cazul meu arata cam asa ( zona lucrata este de dimensiunea unei microfibre medii desfacuta complet ) :

 

- pui 3-4 boabe de polish pe burete , intinzi polishul pe zona pe care o lucrezi cu masina oprita

- pornesti orbitala pe viteza 2 sau 3 si incepi sa lucrezi polishul usor de la stanga la dreapta + sus si jos de aprox 4 ori adica 2 + 2 treceri

- maresti viteza orbitalei la 5 si incepi sa corectezi lacul , faci aproximativ 8 treceri - 4 + 4 sus jos si stanga dreapta

- maresti viteza la 6 ( maxim ) corectezi lacul , faci aproximativ 8 - 10 treceri cum am descris mai sus , acum polishul trebuie sa aiba un aspect clar , sa se vada ca a inceput sa se "sparga" pe lac

- scazi orbitala la viteza 5 si corectezi - 6 treceri

- scazi orbitala la viteza 3 si termini - 4 treceri

- faci buffing cu o microfibra de calitate si inspectezi cona cu un proiector cu halogen

 

Cam asta reprezinta o trecere pentru acea zona mica a masinii , deci 2 treceri - de 2 ori ce am scris mai sus pe aceeasi suprafata mica

 

pentru FF4000 e recomandat padul LC verde de finish , dar poti sa il folosesti si cu padul mediu LC - alb

Link to comment
Share on other sites

a si am uitat sa specific daca folosesti orbitala si vrei sa corectezi ceva mai grav de pe lac trebuie sa apesi destul de tare pe masina , cand ajungi la pasul cu viteza maxima in functie de nevoie trebuie sa aplici destul de multa presiune altfel nu prea o sa scoata mare lucru , pentru ca ma gandesc ca vrei sa iti cumperi o orbitala normala de genul DAS6 Pro nu cele scumpe de la Flex sau Rupes care sunt in alta categorie si au o putere mult mai mare , corecteaza mult mai bine si fara a apasa tare pe masina Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

am rezolvat punctele mari , pentru o rezolvare 100% bara fata + capota ar trebui revopsite , dar nu ma grabesc avand in vedere ca este o nuanta de negru mai ciudata , in lumina se vede ca un albastru inchis

 

azi a fost ziua farurilor , care erau intr-o stare destul de proasta , mai ales zona de sus , "spranceana" , am folosit smirghel ud 600 + 1200 + 2000 + 3000 + Menzerna FG400 pe padul galben LC 2 treceri + Menzerna PF2500 pe padul alb LC 2 treceri + Menzerna FF4000 pe padul alb LC 1 trecere + 2 straturi de Jetseal aplicate manual

 

rezultatul final este multumitor , se putea si mai bine daca incepeam probabil de mai jos cu smirghelul si saream in pasi mai mici gen 400-600-800-1000-1200-2000-3000 dar asta ar fi durat f f f mult

 

http://img16.imageshack.us/img16/6131/sg203311.jpg

 

http://img854.imageshack.us/img854/8269/sg203312.jpg

Edited by Acero99
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.