Jump to content

BMW 320D


Recommended Posts

Buna seara,

 

as avea si eu nevoie de ajutor.

Am un BMW 320 diesel din 1999. A trebuit sa-i schimb injectorul cu senzor si de cand am schimbat acel injector masina se comporta ciudat. Accelereaza mai greu pana la 3000de ture si acolo cade in nas...nu se mai tureaza, ramane constant...dupa ce iau piciorul de pe acceleratie, pe la 2000de ture scoate putin fum cam 1secunda. M-am enervat si am tinut masina turata in treapta 3de viteza pana ce a urcat la 3500ture si acolo parca s-ar fi desfundat ceva si a mers foarte bine dupa accea, nu a avut nici-o problema. Mentionez ca nu de fiecare data pot rezolva asa situatia, am fost la tester unde mi-au spus ca le da eroare pe EGR si inceput de injectie...oare ar fi din pompa de injectie sau e infundat EGR-ul? Sau care e rezolvarea?

 

Multumesc mult de rapsunsuri...

Link to comment
Share on other sites

vezi ca sunt daua valve in stanga si in dreapta motorului, PDV, incearca-le si pe alea

scoate mufa de la EGR si vezi cum merge

Buna seara,

 

as avea si eu nevoie de ajutor.

Am un BMW 320 diesel din 1999. A trebuit sa-i schimb injectorul cu senzor si de cand am schimbat acel injector masina se comporta ciudat. Accelereaza mai greu pana la 3000de ture si acolo cade in nas...nu se mai tureaza, ramane constant...dupa ce iau piciorul de pe acceleratie, pe la 2000de ture scoate putin fum cam 1secunda. M-am enervat si am tinut masina turata in treapta 3de viteza pana ce a urcat la 3500ture si acolo parca s-ar fi desfundat ceva si a mers foarte bine dupa accea, nu a avut nici-o problema. Mentionez ca nu de fiecare data pot rezolva asa situatia, am fost la tester unde mi-au spus ca le da eroare pe EGR si inceput de injectie...oare ar fi din pompa de injectie sau e infundat EGR-ul? Sau care e rezolvarea?

 

Multumesc mult de rapsunsuri...

Link to comment
Share on other sites

pai daca schimbarea a aparut exact in momentul in care ai schimbat injectorul cu fir, iar cu injectorul vechi mergea bine(care presupunem ca nu era bun, daca l-ai schimbat) prima data ar trebui sterse erorile din calculator cu testerul, probabil ca pompa de injectie comunica defectuos din moment ce vechiul injector era intrerupt.

daca nu se rezolva nimic cu asta, inseamna ca pompa de injectie abia acum lucreaza in parametrii reali, iar prin urmare da rateuri fiind defecta electronica,

sa-ti pregatesti bugetul de o pompa de injectie ...

Edited by MSasha
Link to comment
Share on other sites

regulatorul de presiune din pompa,,,senzorul din admisie...da jos admisa curato curata si EGR-ul curata senzorul de pe admisie,ar mai putea fi o cauza da-le jos si fa-le o inspectie curata-le bine desi eu nu pres sunt de acord cu,curatatul eu am av senzorul de pe rail dus mi-l dadea pe tester l-am curatat si mai rau i-am facut ca nu mai pornea deloc dupa,problema sa rezolvat cand am schimbat senzorul porneste dar nu am presiune in rampa azi o sa iau alt senzor cel din spatele rampei,tu nu ai rampa stiu ,doar am complectat si eu ca`s patit nu schimba pompa (cum adica inceput de injectie? nu ai presiune la injectoare sau cum ca asta nu inteleg cand un mecanic da cu presupusu dupa cum crede el,eu stiu ca pompa ori merge ori nu,la cald porneste ca la rece?),ia pas cu pas cauzele mai mici mai ieftine verifica pompa din rezervor am mai vazut ca poate sa bage discontinu sau slab din cauza paletilor care se duc la un anumit nr de km. Edited by MariusMad
Link to comment
Share on other sites

Intr-o situatie asemanatoare am fost si eu, acceleram si la un moment dat nu mai tragea si nici turometrul nu urca in turatii...In service mi s-a spus ca "e dus injectorul cu fir" si mi sa mai zis ceva de pompa de injectie, am schimbat injectorul cu unul sh, de la baietii de pe forum. Masina si-a revenit insa dupa cateva zile la fel pierdea din putere.

La mn era motorina proasta, pusesem de la "baieti"...intre timp am schimbat si furtumasele de vacuum.Acum cu motorina buna mananca asfaltul fara nici o intrerupere chiar pana la 4500 de turatii.

Mult noroc! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am curatat EGR-ul, m-am uitat la turbo la toate electrovalvele functioneaza OK...mi-au spus ca debitmetrul functioneaza undeva la 30% din capacitate(este dus), acum vreau sa vad daca pun unul nou se clarifica problema...

 

mi-a spus si mecanicul meu ca nu crede ca este vb de pompa de injectie pt ca masina porneste normal si la -15grade la prima cheie...

 

mas12...am pus si eu motorina de la "baieti" vara aceasta, dar de prin August m-am lasat de "sportul" acesta...acum ramane sa las masina la mecanic o saptamana sa inceapa sa ia toate posibile cauze la puricat...

 

mersi mult de raspunsuri, daca reusesc sa-l fac va anunt care a fost problema...astept in continuare sfaturi de la cei cu probleme asemanatoare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.