Jump to content

E90 Alb B-727-FLY


B0yCk

Recommended Posts

Salut,

 

Am facut un pas mare in decembrie 2012, si am sarit de la Fiat Stilo coupe la acest seria 3 e90 din pozele de mai jos.

Visul meu a fost modelul LCI, dar bugetul nu a fost asa mare pe cat mi-am dorit.

 

Cum pe celalalt forum am fost mereu activ cu fosta masina, a venit randul si noii masini sa intre in randul noului club - bmwclub.

 

Prezentarea masinii o s-o fac momentan succint, voi adauga pe parcurs ce modific/schimb/imbunatatesc la ea:

- e90 sedan, fabricatie 03.2007, 139 900 km, adusa in tara in 2010 la 120 000km.

Motorul lenes 318d 122cp. Va urca la un upgrade safe in jur de 140 cai luna viitoare- nu vreau sa fortez masina, desi se poate face la 156cai.

Ca dotari mi-am dorit neaparat: navigatia mare.

O sa pun optiunile aparute in bmwvin.com

 

Nu stiu cat de important/relevant este, la testarea masinii s-a obtinut un punctaj de 94/100.

 

 

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles

S200A DIESELPARTIKELFILTER Diesel particle filter

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel

S2BFA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 154 BMW alloy wheel, double spoke 154

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering

S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Trailer coupling

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger

S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

 

 

S521A REGENSENSOR Rain sensor

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business

S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices

P735A BASICPACKAGE Basic Package

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German

S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP

P9BFA NAVIGATIONSPACKAGE Navigation Package

 

 

 

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle color

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Interior trim finishers Titanium matt

S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German

post-808-0-81403200-1357485726_thumb.jpg

post-808-0-77624700-1357485732_thumb.jpg

post-808-0-60951500-1357485774_thumb.jpg

post-808-0-45984800-1357485792_thumb.jpg

Edited by B0yCk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am updatat acum motorizarea in post. 318d 122 "neupgradat" inca :download:

 

@RaYn3: a fost facut in Autovit, desi nu recomand sa faceti testarea acolo decat daca cunoasteti pe seful service-ului sau vrun inginer :thumbsup:

 

Multumesc, sa fie, cat mai multi kilometri. Am avut un drum de 1000km deja si a fost o placere sa invart de covrig:)

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.E 318d scrie mai sus.E bine 94 puncte,eu am obtinut 98.La ce ai fost depunctat?

avea discurile si placutele spate critice, frana de mana era egala cu 0, agata in treapta 1 si avea niste urme de ulei pe la simering de la cutie.

Problemele s-au rezolvat ulterior schimbandu-se la RObert la BimmerService :)

Edited by B0yCk
Link to comment
Share on other sites

A fost cumparata in 2008 de la o firma de leasing auto din belgia(fosta proprietara mi a dat si foaia de achizitie cu stampila ) , iar in RO e din 2010. A fost doar a unei fete in RO.

A fost 10000.

 

Imi pare rau doar de motor, dar sper sa mai invie putin cu cipul dusa la 140cai. Maximul e 156 dar nu stiu la ce sa ma astept de la cutie si turbina apoi. Am citit atatea pareri diferite si idei de te ia capul :)

Edited by B0yCk
Link to comment
Share on other sites

A scris baiatul in prezentare 318 :)

 

 

In momentul cand eu am facut observatia chiar nu era precizat in prezentare motorizarea.S-a editat ulterior,fapt confirmat de detinatorul masinii inainte de observatia de genul ca unii se uita la poze fara sa citeasca textul.Oricum scuze pt. polemica inutila.

Link to comment
Share on other sites

A fost cumparata in 2008 de la o firma de leasing auto din belgia(fosta proprietara mi a dat si foaia de achizitie cu stampila ) , iar in RO e din 2010. A fost doar a unei fete in RO.

A fost 10000.

 

Imi pare rau doar de motor, dar sper sa mai invie putin cu cipul dusa la 140cai. Maximul e 156 dar nu stiu la ce sa ma astept de la cutie si turbina apoi. Am citit atatea pareri diferite si idei de te ia capul :)

 

In locul tau as fi multumit de motor, pentru ca e din familia M47, mai exact M47TU2D20. In general nu are probleme si e cea mai optimizata varianta a M47 in 4 cilindri.

 

Frumoasa masina, sa ai bafta de ea.

Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos!

 

Eu zic sa nu o resoftezi. Si eu am fost in cumpana in 2009 cand am luat 318d-ul daca sa il softez sau nu. L-am lasat asa. A mea are km exact cat a ta (136.777 avea azi) si o am de la 40.000. Tot belgia a fost provenienta. Daca ai foaia de provenienta e ok. Eu am trimis mail la dealerul de unde fusese cumparata (J Riche) si mi-a zis ultima intrare in service la ei, care era pt schimb bara spate. Prima revizie a avut-o in RO a mea.

 

Daca mai ai niste bani disponibili, ar merita un retrofit la xenon OEM.

 

PS: a mea agata in treapta 1 de cand am luat-o. Si mai am 2 cunoscuti cu 318d care au aceeasi problema: unul a luat-o de noua, iar altul pana in 20k. Ambii au problema de ani de zile.

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

buna alegere ai facut daca ai trecut de la fiat stilo la bmw.aceeasi alegere am facut-o si eu prin august anul trecut , am trecut de la fiat stilo 1.6 (cele mai nereusite masini posibile ) la bmw 320d e46.am deja 40.000 cu el si sunt foarte multumit.in legatura cu chiptuning-ul eu iti recomand sa il faci , si eu am facut de ceva vreme si nu am nici o problema cu masina.atata timp cat nu iti bati joc de ea si folosesti puterea suplimentara doar in depasiri de exemplu nu o sa ai probleme cu ea.frumoasa masina , LA MULTI ANI!
Link to comment
Share on other sites

PS: a mea agata in treapta 1 de cand am luat-o. Si mai am 2 cunoscuti cu 318d care au aceeasi problema: unul a luat-o de noua, iar altul pana in 20k. Ambii au problema de ani de zile.

 

Cand am cumparat-o agata la fiecare folosire a treptei 1 (aproape). Am schimbat lichidul si e mult mai bine. Sa zicem ca din 15 folosiri a treptei 1, in 3-4 agata. Stiu ca mai citisem pe aici de treaba cu agatatul.

 

am trecut de la fiat stilo 1.6 (cele mai nereusite masini posibile ) la bmw 320d e46.

Am avut 1.9jtd cel de 115 cai. Nu mureai acasa:) dar au atatea probleme electrice...

Nu stiu cum a fost la tine, dar trecerea a fost una majora. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.