Jump to content

Chip Tuning la 320d


augustin

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

i-am afcut un obd tunig si la a mea, am dus-o in 183 caluti... merge super bine si nu se simte nici o diferenta, alta decat performanta.

185947[/snapback]

Ma intereseaza si pe mine in ce consta obd tuning-ul. Ce modul se foloseste pentru rescrierea chip-ului prin obd? Eu am un modul de diagnostic pt BMW care poate modifica anumiti parametri, limba, etc. Iti trebuie un anumit modul si soft sau cu soft-ul adecvat se poate scrie si prin modulul de diagnostic?

Link to comment
Share on other sites

Ma intereseaza si pe mine in ce consta obd tuning-ul. Ce modul se foloseste pentru rescrierea chip-ului prin obd? Eu am un modul de diagnostic pt BMW care poate modifica anumiti parametri, limba, etc. Iti trebuie un anumit modul si soft sau cu soft-ul adecvat se poate scrie si prin modulul de diagnostic?

189045[/snapback]

 

100% da !

Link to comment
Share on other sites

Graficele atasate provin de la un 320d 2004 110kw al lui boby2108 membru pe acest forum.

 

OBSERVATII:

1) dyno testerul de la autovit nu masoara corect cuplu la BMW dar se vede clar diferenta inainte si dupa modificare.

2) softul este unul facut special pt cei cu cutie automata pentru a avea o curba de cuplu liniara si a nu transmite socuri in transmisie evitand uzura.

post-1315-1170788425_thumb.jpg

post-1315-1170788440_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ce e interesant e ca reusesti o crestere de 35 de hp la motor cu 136 hp si tot 35hp la motor de 150 hp deci la primul motor ii dai o crestere de 25% power increase sa inteleg ca la un motor cu 193 hp il duci in apox 250hp ????? mi se pare destul de mult , sa nu zic exagerat in cazul tau in care duci dieselul doar din soft de la 150 la 200 hp asta mi se pare aberant de mult , asta ar insemna ca daca modifici intakeul , coolerul , turbina stage 3 si o evacuare mai lejera faci 350 hp pe 2000 diesel?????? cam increzatoare cifre ...... iar kestia cu fumul mie greu sa cred ca nu scoate mai ales cand urci turbina la peste 90% din capacitatea ei Edited by AR99RMS
Link to comment
Share on other sites

Ah sunt multe de zis, daca chiar vrei sa iti explic cum reusesc sa scot puterea respectiva te astept sa-mi faci o vizita si vb. Iti inteleg neincrederea ca asa eram si eu acum 3-4 ani s-a rugat cineva de mine 2 luni ca sa ma faca sa imi schimb softul.
Link to comment
Share on other sites

Ce e interesant e ca reusesti o crestere de 35 de hp la motor cu 136 hp si tot 35hp la motor de 150 hp deci la primul motor ii dai o crestere de 25% power increase sa inteleg ca la un motor cu 193 hp il duci in apox 250hp ????? mi se pare destul de mult , sa nu zic exagerat in cazul tau in care duci dieselul doar din soft de la 150 la 200 hp asta mi se pare aberant de mult , asta ar insemna ca daca modifici intakeul , coolerul , turbina stage 3 si o evacuare mai lejera faci 350 hp pe 2000 diesel?????? cam increzatoare cifre ...... iar kestia cu fumul mie greu sa cred ca nu scoate mai ales cand urci turbina la peste 90% din capacitatea ei

192964[/snapback]

chestia cu fumul ti-o zic eu ca mi-am facut chip iar hartile alea de putere sint de la mine.cind o calci scoate fum destul.aveam 200 pe autostrada si o calcam sa merg mai tare iar in oglinda se vedea destul fum,la fel cind pleci de pe loc si o calci,dar cred ca nu prea are cum sa obtina putere fara supraalimentare adica fum,asta este putere=fum

Link to comment
Share on other sites

Ah sunt multe de zis, daca chiar vrei sa iti explic cum reusesc sa scot puterea respectiva te astept sa-mi faci o vizita si vb. Iti inteleg neincrederea ca asa eram si eu acum 3-4 ani s-a rugat cineva de mine 2 luni ca sa ma faca sa imi schimb softul.

192972[/snapback]

 

chiar as vrea sa ne explici putin aici .....pt ca eu am incercat vreo 4 softuri pe masina mea si crede_ma ca nu vb vreun toma necredinciosu , eu chiar is curios de unde exact aduci tu putere de 50 hp la motor de 150hp e vorba de un 33% power increase .....enorm omule

toti ce fac chip tuning dau sub 20% ....am mai intrebat un motor de 193 de cai in cat il duci ? ....in 256 hp? si nu scoate nici fum si dai si garantie macar pe turbina sa nu zic motor si cutie cand restul urca pana in 216hp

Link to comment
Share on other sites

sunt multe de spus dar o sa fiu cat pot de scurt.

retine cateva idei:

1 - putere = aer+motorina

2 - orice motor diesel poate beneficia de o crestere de 25-35cp fara probleme si nu este necesar se se schimbe nimic la masina

( se mareste presiunea la turbo cu max 8% si se optimizeaza amestecul de combustibil).

3 - daca avem AER mai mult putem sa injectam si mai multa motorina = MAI MULTA PUTERE.

Cam asta am facut si eu cu masina mea, ca sa obtin cei 50CP in loc sa maresc presiunea cu max 8% am pus 10%, se strica e problema mea ma duc si imi cumpar alta, dar uite ca nu are nimic de 6 luni si trag de ea cat pot. Alt aspect esta ca am marit cuplul foarte mult, repet chestie pe care nu o fac pentru clienti, testele le fac pe masina mea. Evident risc sa uzez ambreajul mult mai repede dar asta e ma duc si imi pun unul nou daca se strica dar macar stiu la cat rezista.

Deja ma gandesc sa merg mai sus cu ea si sa incerc un 220cp, o sa fac niste teste pe dyno si o sa revin cu un grafic dar asta poate luna viitoare.

 

Un golf4 de 90CP motor ALH daca ii pui injectoare mai mari si o turbina care sa faca o presiune de 1.6 - 1.7 bar ajunge la 150cp lejer.

 

Concluzie: oricine isi pune o turbina mai mare si are mai mult AER poate avea o putere mult mai mare pe un turbo-diesel.

Eu inca astept raspuns de la turbo man sa imi zica cum sa imi pun una mai mare + intercooler si atunci poate o sa am 250cp .

Edited by scandy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

au trecut deja 4 luni de cand am chiptuningul la masina.

pana acum nici o problema, fuge mai tare decat benzinarul ( yep, sorry )

o singura chestie am observat, si la a mea si la roverul unu prieten de al meu care si-a facut si eu chiptuning, altundeva.

motorul are PERIOADE. are unele perioade din cand in cand cand il apuca de nu fuge. Poate imi explica cineva de ce.

ideea este ca eu sunt obisnuit cu el sa mearga cumva si uneori ma lasa balta si merge cam cu 140 de cai asa...

Dar asta se intampla ff rar, cam o data pe saptamana.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.