Jump to content

Turbo pe 535i e34 sau 735i e32


ionutz_ng

Recommended Posts

Salut.Sunt un pasionat al bmw-urilor de generatie mai veche si doar pt fun mi-ar placea un e32 care sa fie si f nervos.Am citit pe forum ca motorul de 3,5l in 6 pistoane pus pe 735i e32,este f pretabil pt un upgrade de turbo pe el.Asta probabil datorita raportului de compresie (9:1).Motorul,care se numeste M30B35,venind aspirat din fabrica.

Cam cat ar costa toata interventia (manopera + piese) si cam la ce putere ne putem astepta in conditii de siguranta,fara a schimba si internele motorului?Deci doar din a pune o turbina si a modifica parametrii computerului odata cu asta.

Este pretabil sau mai degraba un 540i este mult mai ok si la indemana?

Merci,astept raspunsuri la obiect.

Link to comment
Share on other sites

nu e chiar la obiect, dar in cazu in care nu gasesti ceea ce cauti poti sa-ti faci un e30 cu m50b25 turbo, cred ca ar fi mai fun. :p

 

http://www.driftworks.com/forum/drift-car-projects-builds/175540-m50b25-turbo-e30-rocket-build.html

http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=81696

etc.

 

si la noi in tara sunt cateva proiecte interesante :p

Link to comment
Share on other sites

pe e34 535i s a pus turbo.chiar biturbo

 

se numea alpina b10 si avea peste 300cp

 

s a mai pus si pe seria sapte,vechiul 740i daca nu ma insel era tot 3500 turbo.modelul anterior lui e32

 

 

 

http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/alpinaboard-com-bmw-alpina-discussion/62998d1208629914-finally-b10-bi-turbo-432-photos-bt4.jpg

Link to comment
Share on other sites

s a mai pus si pe seria sapte,vechiul 740i daca nu ma insel era tot 3500 turbo.modelul anterior lui e32

E23 745i. Dar avea un bloc un pic mai special.

Din ce am inteles, pe internele stock de M30 merge bine un turbo de presiune mica. Dar am si gasit niste exemple cu motoarele stock care au rezistat abuz mare :)

 

http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=39675&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Kit-uri Turbo erau available pentru M30, bolt-on.

Link to comment
Share on other sites

E32 e cam mare sa fie fun. Si daca il dotezi cu o putere de neimaginat o sa fie scary in opinia mea. Bine, poate de fapt vrei sa te sperii de frica si nu am inteles eu cum trebuie.

Dintr-un vapor de pasageri nu ai cum sa faci o barca pentru viteza. Orice ai face cu el, tot vapor de pasageri ramane.

Link to comment
Share on other sites

E32 e cam mare sa fie fun. Si daca il dotezi cu o putere de neimaginat o sa fie scary in opinia mea. Bine, poate de fapt vrei sa te sperii de frica si nu am inteles eu cum trebuie.

Dintr-un vapor de pasageri nu ai cum sa faci o barca pentru viteza. Orice ai face cu el, tot vapor de pasageri ramane.

Exact asta e si ideea!Un tanc mare si fioros.Astea imi plac mie.

Acum am un 740i e38 care am inteles ca nu se poate remapa deloc.Este din 97,4,4 litri dar e motorul m62b44,cel fara vanos cuplu 420nm.S a facut 2 ani 1996-1998 si culmea e ca atat motorul de dinaintea lui (m60b40 4 litri 94-96) cat si cel de dupa el (m62tub44 4,4l 98-2001) pot fi remapate fara probleme.:)

Nu stiu cum am putut sa l nimeresc exact pe asta.:))

Link to comment
Share on other sites

Mi as dori un pic de brutalitate in plus la plecarea de pe loc.Eu sunt obisnuit cu Mercedes si cele cu motoare mari au un fel de zvac f agresiv la piscarea pedalei,smuceste tare la plecare.I am spus odata prietenei sa mute un e420 1m mai in fata si era sa darame toate tomberoanele din zona dar ea doar piscase putin pedala.Consider insa e38 (si e39) mult mai atragatoare ca aspect,mai ales interior,dar imi lipseste acea smuceala de la merc.
Link to comment
Share on other sites

In cazul in care te hotarasti la 735 E32 sau 535 E34 trebuie sa iei in calcul un drum prin strainatate, nu stiu daca la noi mai sunt multe.

Turbo probabil ca merge montat dar ma gandesc la o suma de bani nu tocmai mica. Daca banii nu sunt o problema, tot ce zici ca vrei mai sus nu e chiar greu de realizat. Si pe urma poti sa ceri discount la cauciucuri pentru ca o sa cumperi mai multe decat crezi.

Din pacate cred ca va trebui sa te impaci cu manuala pentru ca daca pompezi cai putere in motorul ala o sa scoata la pensie repede automata cu care a fost conceput sa convietuiasca.

Pentru costuri estimative in caz ca te intereseaza poti sa-i ceri cuiva o parere avizata pentru tot ce inseamna kit turbo. Ma refer la cel care o sa-ti lucreze la masina.

Daca vrei ceva clasic de la BMW ce ai zis mai sus sunt alegeri foarte ok si merita pastrat motorul original ca sa nu ai probleme cu autoritatile.

Si apropo, acum de vanzare pe autovit e un M5 E34 superb. Daca maine nu mi-ar pasa de 10000 eur, as suna vanzatorul. E foarte potrivit pentru ce iti doresti in momentul asta.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea sunt fan e34.E 32 imi place mult mai mult.Bani as putea investi,dar nu as da niciodata o groaza de bani sa modific un motor de 3,5 l,si in final sa obtin cam puterea pe care as obtine-o cumparand direct un 740i eventual remapat.

Cred ca nimeni in lumea asta nu ar prefera sa bage in masina + modificari un total de ,sa zicem 6000 euro pt a obtine in final 300 cp,aceeasi putere el putand-o obtine mai simplu daca ar lua din start un 740i care trebuie doar remapat.

Daca insa as putea obtine un 400 cp din acel motor ar fi altceva,dar mi-e cam greu sa cred asta,cel putin nu cu orice suma de bani,ci trebuiesc schimbate si toate internele motorului.Si nu sunt tentat de asa ceva.Ma intereseaza strict sa adaug o turbina si in rest motorul sa ramana cel din fabrica.

Link to comment
Share on other sites

baiatul ala Hexer stie ce face.oricum in ungaria sunt departe la capitolul asta fata de noi

 

Vezi ca era un user Costin_BMW parca care vinde un motor de m5 e39, 400 cp si ai terminat ...

 

 

 

 

 

si io ce am scris mai sus?

Link to comment
Share on other sites

Mai cauta si tu pe google, cel putin pentru vems trebuie sa gasesti firme de tuning auto capabil pentru un proiect de gen. Daca vrei sa te apuci de asa ceva mi se pare ca efortul de a cauta pe net este mic fata de efortul total necesar.

 

Daca vrei sa obtii doar un raspuns mai bun la acceleratie si nu neaparat putere mai multa, poti incerca ceva de gen sprintbooster:

http://www.cksperformance.com/index.php?main_page=product_info&cPath=36_1281_1282_1283_1384&products_id=17292&zenid=5808216ea0ff07eb1740144cbfd1e7da

Masina o sa fie mai sensibila la miscari de pedala.

Link to comment
Share on other sites

Pana una alta maine cred ca o sa ii trag o remapare nervoasa si fioroasa.Mi-au promis cei de la chiptuning.ro ca ma ajuta.Au sediu pe undeva prin Baneasa.Al meu 740i merita cu desavarsire un upgrade (ca in reclama cu reono fluence).

Upgradeul se va vedea cu usurinta la 0-100.Acum e pe undeva pe la 7,4 sec,cu plecare de pe loc de la ralanti (cutie automata).Daca se duce macar intr-un 7.0 sec ar fi mare lucru.

 

Buna ideea si cu spring boosterul!

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.