Jump to content

Combaterea inmatricularii in BG - intre mit si manipulare


kosfunny

Recommended Posts

Ce e trist in cazul Dacia e ca orice taxa ar baga ei nu va face nicio persoana sa ia logan. Cine vrea sa isi ia Dacia o sa isi ia indiferent daca exista sau nu taxa.

ba chiar prin taxele de poluare enorme de la loganurile sub 2007 au descurajat cumpararea de dacii. Oamenii aia nu isi mai pot vinde loganurile deci nu au cum sa mai cumpere altele.

Deci desi au intentii bune ei isi dau singuri in cap din cauza incompetentei si proastei cunoasteri a fenomenului.

Si pana la urma ca sa fim seriosi Dacia vinde extrem de putin in Romania de cativa ani. Nu se mai cumpara asa cum s-a cumparat intre 2004-2008.

 

Prin protejarea firmei Dacia statul protejeaza indirect si poluatia. Cred ca unii nici nu banuiti cati oameni traiesc de pe urma fabricarii de Dacia in tara noastra. Sunt o multime mare de tot de firme care produc pt dacia.

Link to comment
Share on other sites

deci in traducere libera ala a facut un bluf de zile mari, a facut pe prostu ca vinde si statul i-a spus sa stea pe curul lui ca-i da ce vrea.

 

cand aduci o suma atat de mare la buget esti in pozitie sa negociezi si sa faci pe prostu`

 

 

Cu alte cuvinte, ala gasise mana de lucru ieftina prin asia, dar asta insemna concedierea catorva zeci de mii de muncitori, iar statul a intervenit imediat si-a clarificat situatia. Dar nu prin taxe de poluare asa cum se face la noi....

Link to comment
Share on other sites

Ma viper, intelege ca oricine cauta mana de lucru ieftina, Dacia pleaca oricum la un moment dat. In Africa, Asia, vad ei. Asta iti zicea si ovidiucro.

 

nu e sigur ca pleaca de tot, ca vor deschide si acolo o fabrica tot ce e posibil

 

da toata lumea cauta mana de lucru ieftina dar totusi fabrici de masini sunt gramada prin europa

Link to comment
Share on other sites

nu e sigur ca pleaca de tot, ca vor deschide si acolo o fabrica tot ce e posibil

 

da toata lumea cauta mana de lucru ieftina dar totusi fabrici de masini sunt gramada prin europa

 

 

Posibil sa n-o inchida, dar tare mi-e c-o vor tine doar pt componente si piese... si-atunci sa vad ce va face statul roman, ca tot ii tine partea.

Link to comment
Share on other sites

Mai nou ITP se poate face si la noi la Rar in orice oras cu programare si e valabil 2 ani, deci mai ramane decat RCA sa il faci in BG.

Il poti face la Groupama, Uniqa, Allianz din Bulgaria si eventualii pagubiti pot deschide la omologii din Romania dosar de dauna. Si cu asta sunteti in plus fata de cei cu masini inmatriculate la noi cu RCA de Carpatica si Euroins !

 

Sunt cativa brokeri in Romania care au contract cu asiguratorii bulgari, deci nu mai e nevoie de nicio deplasare in Bulgaria pentru a fi in regula !

Edited by kosfunny
Link to comment
Share on other sites

Uzina din Maroc va fi cea mai competitivã fabricã a grupului Renault a promis ºeful Renault, Carlos Ghosn, Încã din 2007, când a fost anunÞat proiectul.

 

SalariaĂžii africani vor avea cam jumĂŁtate din salariile de la PiteÂşti.

 

Fabrica de la Tanger este prima construitã de la zero, dupã 1998, când a luat fiinÞã fabrica din Brazilia, de la Curitiba.

 

Cam atat despre Dacia, despre Bulgaria sa ne zica cei care au deja numere, dupa ce se da legea, ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

...deci nu mai e nevoie de nicio deplasare in Bulgaria pentru a fi in regula !

Eu am mașina personalĂŁ ĂŽnmatriculatĂŁ ĂŽn Varna :wink:

Actele expirĂŁ pe 8 august. SĂŁ vezi ce jale e sĂŁ te duci atunci la Nisipuri și sĂŁ cheltuiești diferența de bani pe care o cere statul român :yahoo:

post-54487-0-46911900-1361991880_thumb.jpg

Edited by ovidiucro
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@P.I.M.P: 530 pe care-l am e din 1999, deci euro 2. Nu am calculat sa vad cat ar iesi timbrul, daca-l fac non-euro pt. RAR dupa care sa montez inapoi catalizatoarele.:hyper:

 

 

In fine, discutam discutii. Astept sa vad daca trece ordonanta.

 

 

Le: @ovidiucro: nu sunt patriot cu toate ca ar trebui, da' am iesit si eu cu masina sa aduc ceva mai voluminos de la Dedeman si m-au si oprit vreo 2 echipaje la interval de 4km. E deranjant, mai ales sa-i vezi ce fete fac.

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

ma ce vrei sa-ti faca tie statul? sa te lase sa samsaresti masini din germania pe gratis? fara sa dai un ban la buget? sau ce vrei sa la faca statul restul romanilor?

 

 

 

 

sa ma suga, ar fi o idee...

 

vad ca tie iti place sa dai bani DEGEABA la stat... din UK. bani aia munciti din salariu deja impozitat ii dai statului pentru ceva, NU CA ASA SCRIE LA LEGE. iar legile pot fi cretine, iar cand o lege e cretina, oamenii cu creiere functionale o iau ca atare (constientizeaza) si ii fut in gura p'aia care au dat legea aia pana o retrag...

 

 

Catalin, vezi ca am postat eu cu vreo 6 pagini in urma proectul de lege de pe pagina MAI, si a postat versattu tot din "lege" portitele, de asemenea si XXL a postat cateva argumente solide ptr care proiectul are sanse sa pice...pag 21

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

...am iesit si eu cu masina sa aduc ceva mai voluminos de la Dedeman si m-au si oprit vreo 2 echipaje la interval de 4km. E deranjant, mai ales sa-i vezi ce fete fac.

Pe mine, în 7 ani de când am numere nu m-a oprit nici-odată poliția bulgară! :console:

Cred că sunt recunoscători că aduc bani la bugetul lor și ei fiind bugetari, ca toți polițiștii... :pardon:

Edited by ovidiucro
Link to comment
Share on other sites

ma ce vrei sa-ti faca tie statul? sa te lase sa samsaresti masini din germania pe gratis? fara sa dai un ban la buget? sau ce vrei sa la faca statul restul romanilor?

 

 

 

ma curcesc cand citesc ce scrieti. ce interese personale ma? ce vrei sa protejeze la populatie? vrei sa-ti subventioneze tie motorul de 5000 ca nu ai bani de benzina? sau ce vrei sa protejeze?

 

 

Sa-mi dea mie Dumnezeu sanatate cati bani am adus eu in romanica de 4 ani de cand sunt p-aici. Si unde e rasplata? ca vreau sa circul si io cu o masina in tara mea acolo unde m-am nascut si vin astia si-mi cer taxe cat pe ma-sa si pe ta-su? Deci imi rup oasele p-afara (ca sa nu mai zic ca sunt platitor de taxe si pe la astia p-aici) sa aduc bani in tara si statul roman ce-mi da, imi da la mwi? e corect asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

mai baieti mai lasati-o cu tratatele europene ca nu te obliga nici un tratat sa bagi rahatul asta de taxa, si singurul lucru obligatoriu este o acciza minima la benzina, care la noi e depasita de multisor..

iubitorilor de tratate le mai aduc aminte ca exista un principiu de predictibilitate fiscala, si romania a semnat un tratat legat de asta, care zice ca nu poti creste peste noapte taxe, si ca ele trebuie anunatate..din timp si crescute gradual...

 

exemplu concret : cand am cumparat masina in DE, cand a venit impozitul in 2009, a venit cu o avertizare cum ca in 2012 ( deci peste 3 ani), impozitul creste la masina mea de la 6 E/100 cmc la 7.5...

NU ca la noi unde azi impozitul era de 400 RON , si peste noapte a sarit la 900, apoi dupa inca un an la 1050...

 

 

 

 

 

 

 

Iar polonezii stiu ei ce fac, nu sunt prosti. E absurd sa crezi sa vei face pe cineva sa cumpere masini noi cand pur si simplu nu sunt bani. Ce kkt sa cumperi cand venitul mediul in ROmania e de 400E/luna. Cam unde te gandesti ca se incadreaza majoritatea populatiei ?

fa un calcul sumar asa la un leasing la o masina de pana in 7k euro.. ia vezi ce iese.. oare cati se incadreaza .. ?

 

. daca ar face cineva un grafic simplu in care se leaga PIB/cap de locuitor si vechimea parcului auto nebunii astia care cred ca taxa asta va stimula cumpararea de masini noi o sa aiba un soc....sa vezi surpriza, tara din UE cu cel mai mare PIB/cap de locuitor are si cel mai nou parc auto.. in speta Luxembourg, a carui medie e de 4 si ceva ani.

 

Si sa mai vezi coincidenta, legata de varsta parcului auto, care e putin peste 4 ani...

orice rezident luxembourghez poate cumpara odata la 4 ani o masina noua fara sa plateasca TVA.deci din start dispare 15% pretul masinii..

Ca sa nu mai zic ca masina o puteai lua de oriunde din europa., nu neaparat un dealer luxembourghe,TVA -ul se returna...

. ca sa nu mai zic de prima ECO ( nu de casare a masinii vechi) ci o prima de 750 de de euro pentru masini care emit sub 100g CO@/km, 1500 pentru sub 90 si 5000 de euro pentru masini electrice si hibiride..

 

Si inca a mai scazut prima asta ECO, pot sa va spun cu certitudine ca in 2010 prima eco pentru masini cu emisii sub 100g CO2./km era de 2500 de euro.. si sa vezi concindenta dracului, cand in anul 2010 nr de masini noi vandute a scazut in toata europa, in Luxembourg a fost singura tara tara care avusese crestere mica dar constanta din 2007 incoace...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cine imi spune si mie pasii pt a inmatricula masina pe bg? daca n-o vand, acum cand ma duc acasa o bag pe bg. Cum se procedeaza?:)

Ăți trebuie actele mașinii briful mare/mic și 500€. Atât.

MĂŁ suni și merem ĂŽmpreunĂŁ la Varna. Ăn 3 ore ai numerele pe mașinĂŁ, actele gata, procura de la notar inclusiv traducerea ei ĂŽn românĂŁ, legalizatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

iti pot recomanda firma pe care am folosit-o eu , firma, nu o persoana X..

Firma are sediul in Biciresti si punct de lucru la RUSE

Eu am fost multumit de cum am fost tratat.. a fost tot foarte ok.

 

MAsina va fi inmatriculata pe persoana juridica si tit face contract de comodat, delegatie si contract de VC.. deci chiar daca schimba legislatia cu persoana fizica procura etc.. la firme le rupe coada..

 

la a mea a costat 450 de euro, cu tot cu platit impozit anual..RCA la Viena insurance etc..

Anul asta o sa platesc in jur de 250 toate.. adica RCA, impozit inspecite...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.