Jump to content

BMW E60 525D 2007 modificat


dj_rzn

Recommended Posts

Probabil nu-i place ca nu are numere de BG ca a lui :))

Prietene sunt tipsuri de MAGNUM.

http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-TechArt-Magnum-de-Sede-based-on-Porsche-Cayenne-Rear-Angle-1280x960.jpg

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Eu recunosc sincer ca nu am atatia bani sa bag in masina s-o fac cum vreau eu. Ca nu am zis ce am zis fiindca sunt strugurii acrii. Pot sa fiu critic si cu masina mea, pot sa fiu foarte critic si sunt multe chestii pe care le-as schimba.

 

 

Dar de masina ta ce sa zic? Are becuri albastre. Si foarte puternice. Imi plac jantele. Interiorul e cam plictisitor. E un E60, bufonul seriei 5 de la BMW. E diesel, deci orice i-ai face... ramane un diesel. Poti sa pui toba si tipsuri de Cayenne ca sa nu-l mai auzi, dar motorul tot hâr hâr hâr face.

 

 

E o masina ok, dar tu vrei s-o prezinti drept "M5 replica", cand ea e de fapt jumatate de M5. Motor, suspensii, frane, dotari... e jumatate de M5.

Link to comment
Share on other sites

E diesel, deci orice i-ai face... ramane un diesel. Poti sa pui toba si tipsuri de Cayenne ca sa nu-l mai auzi, dar motorul tot hâr hâr hâr face.

 

asa e,un dizel tot o masina de nimic ramane ....nu se tureaza ca un benzinar,nu trage ca un benzinar ,nu fuge ca un benzinar,scoate fum de mama focului si nu suna de nicio culoare.Chiar acuma ma uitam la asta

si ma gandeam cata dreptate NU am ! :wacko: Edited by Calin SL
Link to comment
Share on other sites

asa e,un dizel tot o masina de nimic ramane ....nu se tureaza ca un benzinar,nu trage ca un benzinar ,nu fuge ca un benzinar,scoate fum de mama focului si nu suna de nicio culoare.Chiar acuma ma uitam la asta

si ma gandeam cata dreptate NU am ! :wacko:

 

Fum nu scoate, de tras, trage excelent... Sunetul e foarte ok, mult mai ok in realitate. Sa fie oare problema cu strugurii? (Ma refer la X6-le dat ca exemplu)

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Eu recunosc sincer ca nu am atatia bani sa bag in masina s-o fac cum vreau eu. Ca nu am zis ce am zis fiindca sunt strugurii acrii. Pot sa fiu critic si cu masina mea, pot sa fiu foarte critic si sunt multe chestii pe care le-as schimba.

 

 

Dar de masina ta ce sa zic? Are becuri albastre. Si foarte puternice. Imi plac jantele. Interiorul e cam plictisitor. E un E60, bufonul seriei 5 de la BMW. E diesel, deci orice i-ai face... ramane un diesel. Poti sa pui toba si tipsuri de Cayenne ca sa nu-l mai auzi, dar motorul tot hâr hâr hâr face.

 

 

E o masina ok, dar tu vrei s-o prezinti drept "M5 replica", cand ea e de fapt jumatate de M5. Motor, suspensii, frane, dotari... e jumatate de M5.

 

Har har dar cu 2000 de euro fac 535d (turbo hibride, evacuare directa inox, soft + EGR OFF, 442cp cu 625nm, asta ca sa aiba aderenta la plecare, ca se poate si peste 700nm) care bate M5-ul pe sfert de mila si merge in oras cu consum de 12 - 13, proaste rau diesel-urile astea..

 

Asa ca de ce nu un diesel potent cu elemente M? Si ca sa vezi, sunt de acord si cei de la BMW cu mine numai ca ei s-au trezit un pic mai tarziu si au scos pe urmatorul model varianta Diesel //M. (bineinteles ca au pus si X pe toate ca sa tina la atata cuplu, la naiba cu dieselurile astea, consum mic, putere mare.. si eu as fi hater daca as fi in locul tau cand vin eu cu consum de 11 si tu cu 16 in oras si plec de langa tine de nu-i adevarat, sa-ti mai zic ca in interior nu simt nicio vibratie si niciun sunet al motorului? gata ca te superi prea tare dupa...)

 

PS: Si zic eu ca nu suna rau

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Pune si tu un clip cu evacuarea ta, sa vedem cum se aude, nu tot clipu asta, l-ai mai pus....

 

Sa vedem cum se aude la tine

 

Iar pentru restul comentariilor facute de tine in postul de mai sus, mai bine o lasai asa, o dai in cocalarisme , taranisme, fara suparare, ca il faci, ca pleci de langa el si altele..nu-si au rostul..

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

Eu recunosc sincer ca nu am atatia bani sa bag in masina s-o fac cum vreau eu. Ca nu am zis ce am zis fiindca sunt strugurii acrii. Pot sa fiu critic si cu masina mea, pot sa fiu foarte critic si sunt multe chestii pe care le-as schimba.

 

 

Dar de masina ta ce sa zic? Are becuri albastre. Si foarte puternice. Imi plac jantele. Interiorul e cam plictisitor. E un E60, bufonul seriei 5 de la BMW. E diesel, deci orice i-ai face... ramane un diesel. Poti sa pui toba si tipsuri de Cayenne ca sa nu-l mai auzi, dar motorul tot hâr hâr hâr face.

 

 

E o masina ok, dar tu vrei s-o prezinti drept "M5 replica", cand ea e de fapt jumatate de M5. Motor, suspensii, frane, dotari... e jumatate de M5.

 

 

Te contrazic, daca si motorul de la bmw 6 linie diesel suna urat, atunci ai o problema, am avut si eu 525d si prefer de o suta de ori in locul unui 525i care consuma de rupe si trebuie sa il ti numai dupa 3500 de rotatii sa traga si o mare diferenta de sunet nu e.

Link to comment
Share on other sites

Te contrazic, daca si motorul de la bmw 6 linie diesel suna urat, atunci ai o problema, am avut si eu 525d si prefer de o suta de ori in locul unui 525i care consuma de rupe si trebuie sa il ti numai dupa 3500 de rotatii sa traga si o mare diferenta de sunet nu e.

 

Corect! Ca fapt divers, am un 525i E60 de vanzare cu 70.000km REALI (este pe forum), luat de noua din Iasi, cu o gramada de dotari (navi profi, xenon, scaune comfort, automata etc.) si la 9000 de euro nu suna lumea nici macar sa te injure ca nah, la mers la consum in oras merg cu 15.5, iar cu 525d merg cu 11 .. Sa mai pun ca si fac 525i-ul ? (eu stock, nemodificat) .. Daca mai punem ca mai am si soft e bye-bye de tot, iar la ala nu prea ai ce face din el ca fara kit turbo si modificari majore nu prea scoti nimic, adica o gramada de bani trebuie ca sa fuga..

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Har har dar cu 2000 de euro fac 535d (turbo hibride, evacuare directa inox, soft + EGR OFF, 442cp cu 625nm, asta ca sa aiba aderenta la plecare, ca se poate si peste 700nm) care bate M5-ul pe sfert de mila si merge in oras cu consum de 12 - 13, proaste rau diesel-urile astea..

 

Asa ca de ce nu un diesel potent cu elemente M? Si ca sa vezi, sunt de acord si cei de la BMW cu mine numai ca ei s-au trezit un pic mai tarziu si au scos pe urmatorul model varianta Diesel //M. (bineinteles ca au pus si X pe toate ca sa tina la atata cuplu, la naiba cu dieselurile astea, consum mic, putere mare.. si eu as fi hater daca as fi in locul tau cand vin eu cu consum de 11 si tu cu 16 in oras si plec de langa tine de nu-i adevarat, sa-ti mai zic ca in interior nu simt nicio vibratie si niciun sunet al motorului? gata ca te superi prea tare dupa...)

 

PS: Si zic eu ca nu suna rau

Cu 2000 euro scoti 442 cai dintr-un 525d? Bravo! Sper sa nu-ti explodeze motorul la puterea aia...

 

Vezi ca nu exista varianta "Diesel //M". E doar un "M performance", nu un M adevarat. Sincer... nici asa tunata la 235 cai cati zici ca ai nu cred ca pleci asa tare de langa mine. Si a mea e o vechitura obosita care a costat cred ca mai putin decat te costa pe tine tuning-ul...

 

Nu sunt cu strugurii. Sincer. E bine ca pe tine te multumeste masina si esti fericit cu ea. Mie nu-mi plac tips-urile.

 

PS: Eu am si gaz pe a mea. Tu mergi cu 11% eu merg cu 16% pe gaz. Ca si cum as merge cu 8%. :pardon:

 

Bafta la batut M5-uri pe sfert de mila! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Cu 2000 euro scoti 442 cai dintr-un 525d? Bravo! Sper sa nu-ti explodeze motorul la puterea aia...Vezi ca nu exista varianta "Diesel //M". E doar un "M performance", nu un M adevarat. Sincer... nici asa tunata la 235 cai cati zici ca ai nu cred ca pleci asa tare de langa mine. Si a mea e o vechitura obosita care a costat cred ca mai putin decat te costa pe tine tuning-ul...Nu sunt cu strugurii. Sincer. E bine ca pe tine te multumeste masina si esti fericit cu ea. Mie nu-mi plac tips-urile.PS: Eu am si gaz pe a mea. Tu mergi cu 11% eu merg cu 16% pe gaz. Ca si cum as merge cu 8%. :pardon: Bafta la batut M5-uri pe sfert de mila! :thumbsup:

 

Baiatul sa referit ca la un 535d daca se investesc 2000-2500 de euro pe partea tehnica ajunge si la 420 de cai si are dreptate , exista in finlanda unul de @420 de cai!

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=yEIgdjbFq50

 

 

el cred ca a zis ca face din 535d pe ala de 442cp si 625NM, desi si in cazul asta nu va avea fiabilitate plus ca 2k Eur nu sunt nici pe departe de ajuns, cat despre M5, 1/2 mile...don't think so... :rolleyes:

 

2000 de euro poate nu , dar cu 3000 iti zic eu cel mai sigur ! Fiabilitatea crede ma ca e super ok , iar daca cutia e menajata la capitolul cuplu rezista mult si bine !

 

Nu inteleg care e problema unora ca baiatul o face m5 replica , avem m sport si M replica mai pe toate modelele , ce daca e diesel, cumva e vreun 1.6 diesel sa se faca de rusine si nu stiu eu ? Filon , daca pentru tine masina reprezinta doar o masina , care te duce din punctul a in punctul b , nu inseamna ca toti trebuie sa procedam la fel ! si al meu tot replica M5 e si e un 530d automat si resoftat . Ce zici , ma fac de rusine cu 280 de cai sub capota? Numai aberati si nu va mai dati cunoscatori cand in curte aveti o masina complet stock si pe gaz inca ! Unii din noi investesc si dublu cat au dat pe masina , dar o fac pentru placerea lor ! Bafta la batut vag uri la consum :thumbsup:

 

PS : pun pariu ca habar nu ai cu "ce se mananca" nici macar motorul de sub capota masinii tale , dapoi sa iti dai cu parerea la altele ! E bine sa te intinzi atat cat iti permite patura [ asta daca e sa imi intelegi expresia ] ! Stima !

Edited by DEVIL's Style
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu-mi dau cu parerea legat de posesori, de abilitatile lor samd. Cred ca-i mai bine asa. :thumbsup:

 

 

Imi pare rau ca ati sarit toti ca arsi de la cateva comentarii. Am inteles acum, asta e topic de laudat E60-uri diesel. Ma retrag atunci.

 

PS: E o mica diferenta intre "440 cai cu 2000 euro" si "exista unul cu 420 cai" si "probabil ca vreo 3000 euro".

 

PPS: Ala n-are 420 cai.

 

PPPS: Imi place masina aia. E tunata cu bun gust. :getlost:

 

PPPPS: Imi place si ca "nu da cu fum" cand o calca... :laugh:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pleaca ma cu gazul tau d-aici! Esti paralel!

 

 

Iar te bagi ca musca-n lapte? Vezi-ti de chatul tau.

 

 

Priviti cel mai elocvent exemplu de user parazitar.

Le stie pe toate, le-a experimentat pe toate, nu suporta contraziceri, respinge orice pareri diferite de ale lui, se ia de toti, se baga in seama aiurea, debiteaza numai tampenii, da sfaturi total gresite etc etc etc !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu nu-mi dau cu parerea legat de posesori, de abilitatile lor samd. Cred ca-i mai bine asa. :thumbsup: Imi pare rau ca ati sarit toti ca arsi de la cateva comentarii. Am inteles acum, asta e topic de laudat E60-uri diesel. Ma retrag atunci.PS: E o mica diferenta intre "440 cai cu 2000 euro" si "exista unul cu 420 cai" si "probabil ca vreo 3000 euro".PPS: Ala n-are 420 cai.PPPS: Imi place masina aia. E tunata cu bun gust. :getlost: PPPPS: Imi place si ca "nu da cu fum" cand o calca... :laugh:

 

Aia e varianta extrema ... varianta safe pentru 535d e de 380 de cai cu dpf off si fara fum. E si normal sa sara lumea , ca la cum te exprimi tu , masina trebuia sa ramana absolut stock si nu inteleg pe ce baza ! Ok , eu cel putin am inteles , nu iti plac tipsurile , dar masina e departe de a fi considerata "fail" doar pentru ca e m5 replica si faptul ca se urmareste upgradarea ei pentru performante mai bune ! In plus , se vede clar ca nu ai cunostintele necesare in acest domeniu [ al modificarilor tehnice ] , dar tu iti dai cu parerea [ de ce? ]. Fara suparare , dar cand o sa investesti si tu in masina , atunci o sa discutam altfel ! Eu cunosc masina personal si crede ma , oglinzile de m5 ii mai lipsesc! Proprietarul nu a zis nicaieri ca are pretentii sa bata m5 ul pe 400 de metri asa ca hai sa ne rezumam doar la ceea ce stim , nu la ceea ce citim de pe google !

 

 

 

 

Asta e topic de laudat. Punct.

 

 

Criticati acolo unde va pricepeti nu acolo unde doar aveti impresia ! E simplu.

 

 

Acum sa nu fiu inteles gresit , apreciez orice bmw , fie el stock sau modificat , dar sa fie cu piese bune , calitative ! In domeniul modificarilor tehnice sunt multe variabile , iar daca nu stapaniti bine cunostintele , mai bine taceti si ascultati de la altii care au facut si mai invatati cateceva, decat sa deschideti gura si sa va faceti de ras ! Am fost invitat pe bmw club sa mi prezint masinile si modificarile suferite , dar nu vad rostul sa o fac din moment ce 90 la suta din membrii forumului nu pot sa isi dea cu parerea decat la cum arata si atat ! Am vazut pe atatea topicuri unde erau userii atacati de catre asa zisii cunoscatori , iar cand ma uitam sa vad ce masini aveau respectivii , incepeam sa rad ! de ce? simplu : respectivii au niste masini stock , cauta pana si gume sh cat mai ieftine [ de calitate nici nu mai vorbim ] ! Inteleg ca situatia din romania nu permite la multi sa isi intretina masinile corespunzator , dapoi sa le mai si modifice , dar nu o mai faceti macar pe lupul moralist , daca in curtea voastra zace un bmw complet stock ! Niciodata nu am sa rad de cel care nu stie si intreaba , il ajut si sfatuiesc daca e cazul , dar niciodata nu am sa inghit oamenii care dupa ce ca habar nu au sa inlocuiasca un bec pe masina , se dau cunoscatori ! Nu trebuie sa mi luati postul ca pe un afront personal , ci doar sa acceptati adevarul : UNDE NU STITI , nu va mai bagati frate ! e simplu !

 

PS : Andrei_vuv nu ar trebui sa razi de colegii tai , ca sincer nici tu nu esti mai departe , nici tu nu ai habar de cunostinte tehnice sau altele , intelegi?

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Eu nu-mi dau cu parerea legat de posesori, de abilitatile lor samd. Cred ca-i mai bine asa. :thumbsup:

 

 

Imi pare rau ca ati sarit toti ca arsi de la cateva comentarii. Am inteles acum, asta e topic de laudat E60-uri diesel. Ma retrag atunci.

 

PS: E o mica diferenta intre "440 cai cu 2000 euro" si "exista unul cu 420 cai" si "probabil ca vreo 3000 euro".

 

PPS: Ala n-are 420 cai.

 

PPPS: Imi place masina aia. E tunata cu bun gust. :getlost:

 

PPPPS: Imi place si ca "nu da cu fum" cand o calca... :laugh:

Of of, uite-te aici:

Despre masina asta e vorba si am gresit, masina are 847NM cuplu (nu 625, era trecut 625tq in unitati de masura diferite), si diferential LSD ca sa poata tina atata cuplu. Acum te intreb eu, cu atat cuplu si calutzi nu face M5-ul pe sfert de mila? Bai baiatule tu ar trebui sa te mai duci la dragrace-uri sa mai vezi ce se intampla..

 

Ai si topicul masinii aici: http://forums.5series.net/e60-parts-accessories-mods-22/2006-e61-535d-442hp-625tq-129561/

 

PS: Sa mai zic ca il tine cutia fara probleme?

 

PPS: Asta are 442 cai.

 

PPPS: Nu are sens sa discut de cai cu tine cand tu iti pui GPL pe masina (nu ma lua acuma ca e ceva bun si nu stiu cum, ca daca vrei cai nu mergi pe GPL ca nu ti-o modifica nimeni), e clara perspectiva ta deci nu avem vreoun punct comun asa ca asta va fi ultimul meu raspuns la mesajele tale.

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Bai nene, atatea polemici despre un BMW cocalarit ! Pai daca nu-i punea tiganelile alea grile si tips-urile gresite, nu zicea nimeni absolut nimic. Tine de gusturi iar unora nu ne plac anumite elemente puse pe masina. In loc sa accepte si critici el a sarit in sus ca suntem necunoscatori si strugurii sunt cum sunt !

 

Sa nu mai zic de comparatiile cu M5 ! De parca aia cu M5-uri au ca principala grija baterea unor diesel-uri cu tona de fum la cur !

Link to comment
Share on other sites

Domnilor, puneti prea mult suflet.

 

Pareri pot avea toti userii de pe acest forum. De asta si se numeste forum... Pe un blog ar fi altceva.

 

Este chiar aiurea sa nu fie acceptata parerea unui user doar pentru ca are alta masina sau ca merge pe GPL.

 

In al doilea rand, exista si modificari ale aspectului. Cred ca toti care postam aici pe forum avem ochi. Chiar nu conteaza daca ne-am modificat sau nu masina pentru a putea spune daca ne plac liniile la o masina sau nu. Nu cred ca cineva isi modifica masina pentru a se uita doar el la ea...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.