Jump to content

BMW E60 525D 2007 modificat


dj_rzn

Recommended Posts

Frumos e60 ul cu cateva exceptii [ dupa parerea mea ]:

 

- Incearca sa scapi de grilele laterale de m5 sau completeaza pachetul de m5 cu oglinzi !

- Nu stiu daca poza e de vina sau tu chiar ai leduri si angel albastre , dar parerea mea e ca dadeau mai bine cele albe !

 

In privinta modificarilor tehnice , cred ca primul pe lista ar trebui sa fie acel LSD de la quaife ! Eu inca am regrete ca nu am facut-o ! pe mine ma chinuia la fel masina ,mai ales cand era alergata [ '05 530d m sport resoftat ]!

 

La turbo , daca e sa cumperi nou , mai bine cauti un GTB 2260VK [ cel cu actuator electronic ] , de soft nu are rost sa mai zic , am vazut ce iese de pe mana lui Dragos ! Intercooler de 535d am vazut ca deja ai trecut pe lista ! Incearca sa cauti si niste frane de 535d ! La suspensie daca e sa optezi pentru ceva , treci pe eibach pro kit [ la ce drumuri avem in IASI , nu cred ca e recomandata o suspensie dura ]

 

Daca vrei sugestii la imbunatatirile pentru e60 si la alte capitole , da mi un pm ! Nu are rost sa impartasesc cu totii variantele buna si eficiente din punct de vedere financiar [ asta din cauza modului in care sunt tratatii userii pe forum de catre unele persoane ]

 

Poti urca si o fisa dyno?

 

In rest sa ai bafta cu ea si multi kilometrii fara incidente !

 

 

PS : Tips uri de genul s-au mai pus si pe bmw urile din america ! Este doar o chestie de gust aici !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Pai la turbina ii poti face un asa zis upgrade. Exemplu aici : http://www.reconditi...rade-turbo.html. La turbinele Garret nu e asa greu de modificat. Si tu ai tot Garret.

 

Bine,implica niste costuri serioase dar nu atat de mari ca in cazul achizitionarii altei turbine de 530d spre exemplu.

 

Nu va recomand sa reconditionati turbine la cei de mai sus deoarece au adus kit-urile din China, unui cunoscut de-al meu i-a tinut turbina fix o luna dupa ce au reconditionat-o la ei, unui alt tip pe care l-am cunoscut ulterior pataniei astea i-au reconditionat-o de 3 ori. Aveti grija.

 

ON TOPIC: foarte frumoasa masina, iti urez succes cu "future mods"

Edited by mada_linn
Link to comment
Share on other sites

Bine,n-avea legatura cu reconditionatul.Era doar o idee de cum se face un upgrade pentru turbina in loc sa cumperi una noua de 530d.

 

 

E cea mai mare prostie sa pui turbo reconditionat mai ales cand nu esti sigur de sursa si mai ales cand urmaresti performante ridicate ! Iar ca sa faci hibrid fiabil , ai nevoie de oameni seriosi nu "glume" de genul linkului postat de tine !

 

PS : Te rog eu , nu mai da sfaturi si indrumari intr-o arie unde esti paralel [ fara suparare ]

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Turbo reconditionat inseamna cu totul altceva...eu zic de turbo modificat.

 

Modificarea presupune un fel de reconditionare cu alti "paleti" mai pe intelesul tau !

 

 

Ar insemna sa nu mai scrie deloc pe forum.

 

Nu de alta dar chiar nu are treaba baiatul cu partea tehnica , dar da sfaturi efectiv inutile si care pot face rau masinii, ca sa nu mai zic de riscul ca cineva ar putea lua de bun sfatul !

Link to comment
Share on other sites

Frumos e60 ul cu cateva exceptii [ dupa parerea mea ]:- Incearca sa scapi de grilele laterale de m5 sau completeaza pachetul de m5 cu oglinzi !- Nu stiu daca poza e de vina sau tu chiar ai leduri si angel albastre , dar parerea mea e ca dadeau mai bine cele albe !In privinta modificarilor tehnice , cred ca primul pe lista ar trebui sa fie acel LSD de la quaife ! Eu inca am regrete ca nu am facut-o ! pe mine ma chinuia la fel masina ,mai ales cand era alergata [ '05 530d m sport resoftat ]!La turbo , daca e sa cumperi nou , mai bine cauti un GTB 2260VK [ cel cu actuator electronic ] , de soft nu are rost sa mai zic , am vazut ce iese de pe mana lui Dragos ! Intercooler de 535d am vazut ca deja ai trecut pe lista ! Incearca sa cauti si niste frane de 535d ! La suspensie daca e sa optezi pentru ceva , treci pe eibach pro kit [ la ce drumuri avem in IASI , nu cred ca e recomandata o suspensie dura ]Daca vrei sugestii la imbunatatirile pentru e60 si la alte capitole , da mi un pm ! Nu are rost sa impartasesc cu totii variantele buna si eficiente din punct de vedere financiar [ asta din cauza modului in care sunt tratatii userii pe forum de catre unele persoane ]Poti urca si o fisa dyno?In rest sa ai bafta cu ea si multi kilometrii fara incidente !PS : Tips uri de genul s-au mai pus si pe bmw urile din america ! Este doar o chestie de gust aici !

 

In primul rand felicitari pentru mesaj, vad ca mai sunt oameni informati pe aici si nu doar comentatori de ocazie.

 

1. Am sa pun oglinzile de M5 in curand ca sa fie in ton cu grilele.

2. Ledurile la Angel sunt chiar f albe, mai albe decat xenon-ul masinii care e un pic albastrui (becuri 6000k aftermarket) , asta am si urmarit sa fie mai albe ca xenon-ul ca da putin mai bine. (aparatul foto e problema)

 

Fisa Dyno nu o am pentru ca nu am cerut-o , am vazut la fata locului atunci si nu mi-a trecut prin cap sa o cer.

 

 

Nice car!Galeria de evacuare ai schimbat-o? Stiu ca mai apar fisuri la E60 ....

 

Nu.

 

Cam asta iti este "targetu-ul" ?

 

Cam da, 600nm si cat mai multi cai, oricum daca iese pe dyno 260 - 270cp eu sunt multumit.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand felicitari pentru mesaj, vad ca mai sunt oameni informati pe aici si nu doar comentatori de ocazie.

 

1. Am sa pun oglinzile de M5 in curand ca sa fie in ton cu grilele.

2. Ledurile la Angel sunt chiar f albe, mai albe decat xenon-ul masinii care e un pic albastrui (becuri 6000k aftermarket) , asta am si urmarit sa fie mai albe ca xenon-ul ca da putin mai bine. (aparatul foto e problema)

 

Fisa Dyno nu o am pentru ca nu am cerut-o , am vazut la fata locului atunci si nu mi-a trecut prin cap sa o cer.

 

 

 

 

Nu.

 

 

 

Cam da, 600nm si cat mai multi cai, oricum daca iese pe dyno 260 - 270cp eu sunt multumit.

 

 

Asta pentru ca si al meu e m5 replica , imi lipsesc momentan oglinzile , ca modificari am si eu destule :

 

- Soft hamann

- Intercooler de 535d

- Frane de 535d

- Evacuare quad

- Lucrat softul pentru DTC si Cutia de viteze [ sa ma ajute la plecarea de pe loc mai bine ] , facute in Italia !

- Jante styling 166 cu et de seria 6 [ nu , nu am distantiere ]

- Angel Eyes marker + lumini numar pe led dedicate

- Difuzoarele inlocuite cu focal din seria POLYGLASS [ atat fata cat si spate ]

- Anulat swirl flaps

- Bara fata este de M sport + praguri si bara spate de M5

 

La suspensie nu am umblat decat la arcuri si am pus eibach pro kit pentru ca masina are Dynamic drive si Active steering

 

Probleme cu aderenta am si eu , ma gandeam totusi sa o pun pe dyno la Dragos , dar momentan masina e in italia , eu sunt in tara ca am mai am un proiect cu un e36 si trebuie sa ma pregatesc si pentru upgrade ul de turbo pentru e46 ele fratelui [ in mai ]. Tot la Dragos voi apela pentru soft si dyno !

Link to comment
Share on other sites

Asta pentru ca si al meu e m5 replica , imi lipsesc momentan oglinzile , ca modificari am si eu destule :

 

- Soft hamann

- Intercooler de 535d

- Frane de 535d

- Evacuare quad

- Lucrat softul pentru DTC si Cutia de viteze [ sa ma ajute la plecarea de pe loc mai bine ] , facute in Italia !

- Jante styling 166 cu et de seria 6 [ nu , nu am distantiere ]

- Angel Eyes marker + lumini numar pe led dedicate

- Difuzoarele inlocuite cu focal din seria POLYGLASS [ atat fata cat si spate ]

- Anulat swirl flaps

- Bara fata este de M sport + praguri si bara spate de M5

 

La suspensie nu am umblat decat la arcuri si am pus eibach pro kit pentru ca masina are Dynamic drive si Active steering

 

Probleme cu aderenta am si eu , ma gandeam totusi sa o pun pe dyno la Dragos , dar momentan masina e in italia , eu sunt in tara ca am mai am un proiect cu un e36 si trebuie sa ma pregatesc si pentru upgrade ul de turbo pentru e46 ele fratelui [ in mai ]. Tot la Dragos voi apela pentru soft si dyno !

 

Zi-mi si mie te rog:

1. Pe langa intercooler ai mai cumparat ceva care sa fi fost necesar? (furtune modificate\siliconate, prinderi etc.)

2. La upgrade-ul pt frane ai cumparat etrieri\discuri\placute si mai ce?

Link to comment
Share on other sites

Zi-mi si mie te rog:

1. Pe langa intercooler ai mai cumparat ceva care sa fi fost necesar? (furtune modificate\siliconate, prinderi etc.)

2. La upgrade-ul pt frane ai cumparat etrieri\discuri\placute si mai ce?

 

 

1 :Pe langa intercooler , daca tot am desfacut pe acolo din furtune , am hotarat sa cumpar furtune siliconice cu armatura in ele [ sunt si fara si sunt mai slabe ca rezistenta ] Daca nu ma insel , vrei nu vrei la furtunul dintre intercooler si turbo acolo ai nevoie de o mica adaptare !

 

2 : La frane am prins o ocazie buna , un amic de al meu din italia cu un 535d Touring a gasit un set de frane de M5 , In felul asta m am ales cu un set de frane de 535d la un pret de toata frumusetea : etrieri , port-etrierii [ suportii ] + discuri + placute , furtune nu stiu , pentru ca eu am luat un set de conducte metalice de la Goodridge direct !

Link to comment
Share on other sites

1 :Pe langa intercooler , daca tot am desfacut pe acolo din furtune , am hotarat sa cumpar furtune siliconice cu armatura in ele [ sunt si fara si sunt mai slabe ca rezistenta ] Daca nu ma insel , vrei nu vrei la furtunul dintre intercooler si turbo acolo ai nevoie de o mica adaptare !

 

 

Mai tii minte cumva de unde ai luat furtunele?

Link to comment
Share on other sites

Mai tii minte cumva de unde ai luat furtunele?

 

 

Din italia le am luat [ eram cu masina desfacut la acel moment ] , Dasesti si la noi in tara , dar kit dedicat pentru e60 diesel nu gasesti oricum ! trebuie sa iei tu separat pentru ce vrei tu si adaptate , ca plug n play nu ai sa gasesti !

Link to comment
Share on other sites

Nici macar pe F10 550d care este considerat M-ul diesel nu si-au permis sa puna sigla M pe ea.

 

 

nu este adevarat.

 

http://www.5seriesblog.com/wp-content/uploads/2012/02/bmw-m550d-xdrive-photos-19-1440x960.jpg

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: pentru bari si modificarile tehnice.

<_< pentru cutia automata

:sick: :wacko: :no: pentru tobe, led-urile mult prea puternice de la numar si in special grilele de M... Mai lipseste sa-i pui sigla de M5 pe stanga si sa lasi 525d pe dreapta. Wtf man? Nu te simti penibil cand mergi cu o masina cu badge de M pe ea si suna a tractor?! Last time I checked BMW facea M pe benzina. Nici macar pe F10 550d care este considerat M-ul diesel nu si-au permis sa puna sigla M pe ea.

Nu e pacat ca un proiect atat de frumos si reusit sa-l strici cu oua kinder pe antena si cd la parbriz?

 

In primul rand nu suna a tractor, suna cam ca aici:

In al doilea rand daca trec pe langa tine la 1400rpm (cam pe unde sta o cutie automata cel mai jos) eu zic ca nu iti vei da seama daca e diesel\benzina.

In al treilea rand, se vede ca esti un hater si un neinformat:

http://img.netcarshow.com/BMW-M550d_xDrive_2013_1600x1200_wallpaper_41.jpg

 

 

Masina se vrea a fi un M5 replica ca aici:

 

 

Daca in materie de design nu-ti place masina, inseamna ca nu-ti place nici M5-ul, daca vorbim de motor e altceva.. eu il prefer din diferite considerente mai ales fiind "a daily car".

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

suna cam ca aici:

Daca suna ca aici...zici ca e benzinar sa dea naiba...bine,o idee mai "gros" sunetul. Probabil ca are teava cap-coada inox (zice ca e modificat traseul si are toba finala Magnaflow).

Si cei de la Miltek din Belgia fac tobe finale cu sound similar pentru diesel dar tot nu se aude ca asta.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

My bad: am fost neatent la treaba cu 550d. Point taken.

 

Tot nu inteleg cum ai vrea ca un 2,5d cu mods sa fie replica M5??? babatie in haine de pisi? sau cum? sa-nteleg c-ar trebui sa aplaud isteric replica si nu originalul? how about: masina mea este asta si nu incerc sa-i dau o noua identitate, insa o condimentez. Ce e de preferat: un individ cu identitatea sa care se perfectioneaza sau unul care se perfectioneaza incercand sa copieze pe altul?

Cred ca mai frumos ar fi ca masina ta sa spuna clar ce este si sa surprinda printr-un comportament mult superior suratelor sale. Insa asta este doar parerea mea iar masina e a ta :) :drinks:

 

Masina mea a preluat elemente de pe M5 care mi-au placut mie in mod special, spoilerul spate (cel de M-packet este mult prea comun), grile M5 (ca arata bine si imi plac, initial nu am vrut sa scrie M5 pe ele, am specificat asta, dar cei de la service au gasit badge-urile si le-au pus, probabil le voi da jos) iar jantele sincer sunt un best-buy daca vrei niste jante concave (astea cica-s la moda :pinch: ) si care sa arate bine, jantele de tip Vossen, HRE sunt exorbitant de scumpe iar cele fake nu sunt tocmai ok din pct de vedere al calitatii.

Sper ca ai inteles ce vreau sa zic, nu e rau sa preiei anumite lucruri deja facute daca sunt bine facute, decat ca altii originali 100% dar care au esuat in proiectul lor, exemple fiind destule pe autovit. Uite , facem altfel, te provoc sa gasesti un seria 5 in RO modificat fara elemente de M5 care sa arate mai bine ca al meu, am vreo 2-3 in cap dar si ala are grile M5 pe lateral deci sigur nu va fi pe plac.. asa ca surprinde-ma!

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.