Jump to content

Prologic 7


Recommended Posts

@RobyS:

Hai sa lasam teoria conspiratiei.

Te-am intrebat frumos, iar reactia ta e cel putin ciudata.

Nu e cu emotii, dar vad ca destui au sarit alaturi de tine.

Probabil un raspuns mai putin dramatic era mai putin pe placul publicului, dar mai potrivit.

 

Nu vad de ce te-as neutraliza pe tine. Nu suntem concurenti la nimic, locuim in orase diferite, nu as avea nimic de castigat.

Nici macar nu stiu daca aceste codari sunt pentru tine un hobby sau o mica afacere.

 

Stii cum e treaba... Nu-ti face iluzii ca sa nu ai deziluzii. :)

 

nu ma intereseaza cine si unde a sarit..... eu am discutat doar cu tine aici ! tu esti cel care recurent mai introduceai cate un partener in dialogul nostru, sau cel putin aduceai referiri.

hai ca-ti luminez eu curiozitatea......codarile sunt pentru mine doar un hobby, sau cred ca ii mult spus.... mai degraba o curiozitate... o provocare ! intelegi ?

 

intrebarea asta face parte tot din curiozitatile tale sau din nou nu te-ai putut abtine si ai lansat o subtilitate ?

Link to comment
Share on other sites

codarile sunt pentru mine doar un hobby, sau cred ca ii mult spus.... mai degraba o curiozitate... o provocare !

 

Te invidiez. Inseamna ca ai ff mult timp liber :p ( greu sa inveti asa ceva, mai ales daca esti autodidact. )

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

 

Te asigur ca parca am o reactie alergica atunci cand ma ia cate un client cu "am citit pe net".

 

 

pai ce-i rau in treaba asta ? tu de unde ai invatat "meserie" ????? nu tot de pe net ?

ca-n din destainuirile tale anterioare pe acest forum nu a reiesit niciodata ca ai frecventa cursuri de AR.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cand esti angajat nu prea te intereseaza ce se intampla cu firma. Daca-ti pierzi locul de munca te duci in alta parte.

 

serios ? uite o sa-mi printez morala asta si o s-o pun la loc de cinste.... e plina de optimism... si de ce nu.... realism ?

Link to comment
Share on other sites

Eu am dat afara oameni tocmai din cauza asta.

Sigur, poate tu esti mai destept si mai plin de experienta si in acest domeniu si eu nu ma pricep, dar asta e experienta mea.

Exista foarte multi angajati care vor sa fii corect cu ei si sa-i platesti la timp, dar nu prea isi dau interesul daca nu stai cu ochii pe ei non-stop.

Pe ei nu-i intereseaza ce se intampla cu business-ul tau, pe ei ii intereseaza doar sa fie platiti si sa ajunga la ora 6 acasa.

Eu ma duc la munca indiferent daca ma doare ceva, daca sunt bolnav sau daca n-am chef.

Angajatii pe care i-am dat afara aveau alte idei.

Nu gandesc pe termen lung, vor doar sa aiba bani in saptamana respectiva. Nu au nici asteptari prea mari de la viata, ii intereseaza ziua de maine si cam atat.

 

pai ce-i rau in treaba asta ? tu de unde ai invatat "meserie" ????? nu tot de pe net ?

ca-n din destainuirile tale anterioare pe acest forum nu a reiesit niciodata ca ai frecventa cursuri de AR.

Meseria nu am invatat-o de pe net, am furat-o de la alti mecanici experimentati.

Nu inveti la AR sa repari masini, cel putin nu BMW-uri.

Am petrecut foarte mult timp intr-un service specializat pe BMW pentru ca m-am imprietenit cu mecanicii si cu patronii.

Am mai lucrat si la masinile prietenilor din placere, am facut tot felul de chestii. Mi-a placut intotdeauna sa lucrez la masini.

De pe net nu prea ai ce invata. Sunt prea multe informatii false, din auzite.

Sigur, exista DIY-uri, dar tot mai mult invati din practica.

Ideea este ca daca te duci la un atelier, nu te apuci sa inveti omul ce sa faca pentru ca ai citit tu ceva pe net. Tu d-aia il platesti, ca stie sa faca acel lucru si sa ti-l faca si tie la masina.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu reduce importanta informatiilor gasite pe net. Indiferent in ce domeniu activezi, net-ul poate si trebuie sa devina o sursa de informatii. Depinde evident de cititor sa discearna intre informatia valoroasa si aiureli.
Link to comment
Share on other sites

Nu reduce importanta informatiilor gasite pe net. Indiferent in ce domeniu activezi, net-ul poate si trebuie sa devina o sursa de informatii. Depinde evident de cititor sa discearna intre informatia valoroasa si aiureli.

Este foarte adevarat.

Dar faza e ca forumurile auto nu sunt o sursa de informatie viabila.

Exista site-uri de specialiate, biblioteci online, surse de incredere. Foarte corect.

Dar forumurile nu sunt precum cele de mai sus.

 

Daca citesti un DIY, nu devii mecanic.

Ca mecanic conteaza foarte mult si cat de productiv esti.

Nu poti sa faci o lucrare intr-un week-end, cu berea in fata si cu niste amici.

Trebuie sa lucrezi oarecum contra timp.

Iar DIY-urile nu sunt pentru oricine. Trebuie sa ai si o oarecare pricepere, un simt tehnic macar. Daca ai doua maini stangi mai bine stai calm si platesti pe cineva.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Meseria nu am invatat-o de pe net, am furat-o de la alti mecanici experimentati.

Nu inveti la AR sa repari masini, cel putin nu BMW-uri.

Am petrecut foarte mult timp intr-un service specializat pe BMW pentru ca m-am imprietenit cu mecanicii si cu patronii.

Am mai lucrat si la masinile prietenilor din placere, am facut tot felul de chestii. Mi-a placut intotdeauna sa lucrez la masini.

De pe net nu prea ai ce invata. Sunt prea multe informatii false, din auzite.

Sigur, exista DIY-uri, dar tot mai mult invati din practica.

Ideea este ca daca te duci la un atelier, nu te apuci sa inveti omul ce sa faca pentru ca ai citit tu ceva pe net. Tu d-aia il platesti, ca stie sa faca acel lucru si sa ti-l faca si tie la masina.

 

o exista scoala de reparat BMW-uri si nu stiu eu ? mama ei ca n-am gasit-o ....

asta cu service specializat BMW tot timpul mi s-a parut haioasa.....probabil patronul crede ca-i un avantaj numele,.... insa in realitate se traduce "stim sa reparam doar bmw-uri... nu si alte masini"

legat de omul cu netul...... de ce crezi ca a venit la tine la atelier ? pentru ca stia ca la tine poate discuta cu mecanicul care-i umbla la masina, mai invata si el una alta cum si tu ai invatat de la altii, care nu te-au dat afara.

asta-i targetul tau... astia-ti sunt patronii tai ! pentru ei lucrezi ! datorita lor evoluezi !

Link to comment
Share on other sites

o exista scoala de reparat BMW-uri si nu stiu eu ? mama ei ca n-am gasit-o ....

asta cu service specializat BMW tot timpul mi s-a parut haioasa.....probabil patronul crede ca-i un avantaj numele,.... insa in realitate se traduce "stim sa reparam doar bmw-uri... nu si alte masini"

legat de omul cu netul...... de ce crezi ca a venit la tine la atelier ? pentru ca stia ca la tine poate discuta cu mecanicul care-i umbla la masina, mai invata si el una alta cum si tu ai invatat de la altii, care nu te-au dat afara.

asta-i targetul tau... astia-ti sunt patronii tai ! pentru ei lucrezi ! datorita lor evoluezi !

Atata timp cat la acel service se repara doar BMW-uri, se poate spune ca sunt specializati pe BMW.

Pai sa stii ca ori cunosti cate putin din nimic, ori cunosti ceva intr-adevar bine.

 

Eu, de exemplu, am facut un motor de Ford. Mi s-a parut groaznic. Nefiind obisnuit cu marca respectiva, a durat o gramada.

Daca la un BMW intr-o zi deja era dat jos motorul, ne-a luat vreo 3 ore sa-i dam jos galeria de evacuare si turbina din cauza pozitionarii acestora.

Era mai simplu sa dam jos motorul de la inceput.

Cand lucrezi doar o marca, ajungi sa cunosti toate problemele comune si sa fii foarte eficient.

Stie el de ce a venit la mine. Nu cred ca a venit la mine sa invete ceva. Eu am invatat de la altii pentru ca mi-a placut. Stai linistit ca asta nu e o meserie pentru oricine.

Doar faptul ca 90% din timp esti plin de ulei e descurajant pentru cei mai multi.

Nu, clientii nu sunt patronii mei. Clienti sunt clienti. Evoluez daca aleg eu sa evoluez. In business-ul asta poti sa te plafonezi doar pe revizii sau poti sa cresti. Depinde doar de tine si de modul in care iti stabilesti prioritatile.

Daca reusesti sa rezisti, asta inseamna ca ai stiut sa reinvestesti din profit, ai stiut sa vinzi si ti-ai ales niste oameni ok.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu, clientii nu sunt patronii mei. Clienti sunt clienti

 

GRESESTI AICI !

 

clientul iti spune ce ai de facut la masina lui

clientul te plateste

clientul te evalueaza

clientul te recomanda sau nu

clientul se uita la tine cum muncesti

 

deci in afara de un contract intre voie ce-l opreste sa-ti fie patron ?

Edited by RobyS
Link to comment
Share on other sites

Hai sa trecem peste cliseele astea de PR de customer service.

 

Vorbesti de parca e vorba de niste cadouri.

Sunt plati facute in schimbul prestarii unor servicii.

 

Intre un vanzator si client trebuie sa existe o relatie bazata pe respect reciproc, nu de subordonare.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Mama ciupa, ce teorie ai :) . Esti inca tanar si optimist si ai tendinta de a imparti lucrurile in alb si negru. Ori le idealizezi, ori le consideri de rahat.

Ia intreaba-l pe unul patimit in lumea afacerilor - cum ar fi Doru de exemplu, cum vede el afacerile acum si ce considera el ca este si ce nu este important :)

 

O sa-ti spuna probabil ca i-a trecut demult viziunea idilica din categoria:

"Nu, clientii nu sunt patronii mei. Clienti sunt clienti. Evoluez daca aleg eu sa evoluez. In business-ul asta poti sa te plafonezi doar pe revizii sau poti sa cresti. Depinde doar de tine si de modul in care iti stabilesti prioritatile.

Daca reusesti sa rezisti, asta inseamna ca ai stiut sa reinvestesti din profit, ai stiut sa vinzi si ti-ai ales niste oameni ok. "

Link to comment
Share on other sites

Se prea poate.

De la Doru sau altcineva care a avut vreodata un business propriu chiar nu ma deranjeaza sa primesc sfaturi.

 

Pe de alta parte, prefer sa ignor parerile celor care nu vorbesc din experienta.

 

Ceea ce am scris acolo reprezinta niste opinii pe care le am din trairile mele.

Pe scurt, succesul intr-un business depinde foarte mult de modul in care iti imparti banii si prioritatile. Daca rupi profitul din prima, esti mancat.

Conteaza foarte mult sa ai relatii, sa stii sa vorbesti cu clientii, sa stii sa-ti alegi angajatii.

Alta chestie importanta este sa fii cinic. Daca te apuca mila de vreun angajat mai lenes pentru ca are copii si familie, mai bine te lasi de meseria asta.

Rabdarea conteaza enorm.

Eu am venit cu bani de acasa in primele 6 luni. Mi-am platit facturile si chiria din banii mei, nu din profit.

Nu trebuie sa existe prietenie intr-o afacere, trebuie sa pastrezi niste limite.

Nu faci afaceri cu cei foarte apropiati pentru ca nu vor iesi ok.

 

Cam astea sunt experientele mele de pana acum.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Hai sa trecem peste cliseele astea de PR de customer service.

 

Vorbesti de parca e vorba de niste cadouri.

Sunt plati facute in schimbul prestarii unor servicii.

 

Intre un vanzator si client trebuie sa existe o relatie bazata pe respect reciproc, nu de subordonare.

 

exact asa e si la job-uri :)

prietenie, echipa, armonie, respect ......

Link to comment
Share on other sites

Ca idee, operatori foarte mari de telefonie din Europa sunt administrati de la distanta din Romania. Despre asta stiu despre asta vorbesc.

Asa ca nu m-as mira sa ajunga si dezvoltarea de soft prin Romania sau India.

 

Lol. La ce departament esti? (E serioasa intrebarea)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.