Jump to content

nu trage e36 1.8i


Recommended Posts

Salut..am un e36 din 1996 cu motor de 1.8 m43 si nu trage..

Am pus-o pe tester si nu imi da nici o eroare,desi cand accelerez in sarcina daca apas mai tare acceleratia se ineaca si da rateuri in admisie..si merge mai bine doar cand e cald,la rece nu poti pleca cu ea de pe loc ca nu are putere.Am luat testul de compresie si are 5-7-10-11 si azi am desfacut galeria de admisie cautand sa vad pe unde trage aer fals..crezand ca si asta e una din motive ,si am probat si pcv ul...nu functioneaza..membrana din el e facuta bucati..masina a stat pe dreapta cam aproximativ 1-2 ani ..Cu compresia asta mai poate functiona motorul o perioada?Ar trebui cat de cat sa mai traga? Compresia sa luat la rece si mufele la injectoare erau scoase sa nu influenteze valorile.Masina merge bai bine cu senzorul de la clapeta de acceleratie decuplat.Cand este cuplat senzorul..in 10km imi uda bujia nr 1,fiind si cel cu compresie 5,iar daca este decuplat nu uda nimic

Orice sfat e bine venit!

Link to comment
Share on other sites

Mai repede inclin spre segmenti.Incearca sa scoti joja si vezi daca face presiune.

am scos si joja..dar nu merge pcv ul (e sparta membrana) imi mai pot da sau nu seama?ca uleiul trece din motor prin furtunul ala din capac intra in pcv si in galeria de admisie...dar am vazut ca la capacu de la culbutori,pe langa garnitura a curs ulei in partea cu injectoarele ..deci o presiune o face,dar ma gandesc ca din cauza pcv ului sau a supapelor in caz ca e stricata chiloasa poate face presiune?sau doar de la segmenti?

Link to comment
Share on other sites

Ai probleme mari la compresie. Daca vrei sa stii daca problema e de la segmenti sau nu fara se desfaci motorul, trebuie repetat testul. Intai testezi cum ai facut, dar si cu clapeta admisie deschisa max, toate bujiile scoase, bobine decuplate. Apoi mai faci inca odata testul, dar inainte sa masori la un cilindru, introduci un pic de ulei in cilindru respectiv prin gaura de bujie. Daca valoarea de compresie creste significant, problema e de la segmenti. Daca nu creste, ai o problema la chiulasa (valve).

 

In mod normal, diferente mai mari de 10% intre compresie la cilindri se considere o problema. Ce ai tu acolo e deja dezastru (daca a fost masurat bine).

Edited by bartro2
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.