Jump to content

Frana de mana!


AFR

Recommended Posts

Personal nu cred ca se intampla nimic. Eu sunt obisnuit sa las masina in D cand sunt la semafor pentru ca asa mi se pare mai comod.

Multi mi-au zis ca in N si P pompa de ulei nu functioneaza si nu e ok pentru cutie.

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

La E32 trecea, m-a facut supriza asta cineva cand conducea masina mea si aplica niste teoriile de ale lui la oprire la un semafor.

S-a auzit cum isi cauta blocajul mechanic locasul, dar cred ca am tras maneta in D pana la oprirea totala. Daca acupa blocarea cand masina inca e in mers e potential nasol.

Link to comment
Share on other sites

Of. Pe rand.

 

 

 

 

Am parcat masina pe toate coclaurile existente de vreo cativa ani, zi de zi, doar in P, nu are absolut nimic.

 

 

 

 

 

Aiureli, dupa cum ti-a zis si Acero.

 

 

 

 

 

Nici nu ai de ce.

 

 

 

 

 

Iti fac azi pe lumina un film care sa-ti arate contrariul? Masina sta foarte cuminte in turatie pe "P" cu motorul pornit evident. Doar cand ajunge in "D" incepe motorul sa livreze mai multe rpm. Tu ce sugerezi sa fac? Sa cuplez "R" fara motiv? Normal ca ii dau direct pentru ca se opreste direct la "D". Nu se aude niciun "clonc" btw.

pai mai bine, ar fi sa tragi de maneta pe rand, nu sa tragi direct in "D" si ce spui acolo de rpm. nu mai inteles ce am vrut sa spun.

atunci cand treci direct,rapid din P in D si accelerezi practic sa pleci de pe loc, motorul se tureaza putin in gol, apoi cubleaza brusc. bine, asta evident se intampla la cativa, soferi inteligenti care executa aceasta manevra frecvent,....este mult mai bine, atunci cand treci in D sa tragi de maneta usor, si pe rand, apoi cand este D sa astepti un moment, apoi sa pleci. eu asa am procedat de fiecare data cand am avut cutie automata, si asa procedeaza multi cunoscuti de ai mei, care stiu cu ce se mananca cutia automata.

Link to comment
Share on other sites

pana la urma, nu v-ati intrebat care ar fi princapala cauza, care se defecteaza cutia automata, si dece unele cutii, cupleaza greu si isi schimba incorect treptele.

ca eu nu vad ,ca atunci cand mergi cu masina, si efectiv doar accelerezi si franezi sa se defecteze ceva. princala cauza este ca nu executi corect maneta.

de exemplu, o femeie, o cunostinta de a mea a reusit sa defecteze nu stiu ce, la cutia unui s klasse din 2007 . din cauza ca actiona brusc manetuta de viteze si schimbarile frecvente. din D in P.

Link to comment
Share on other sites

Nici nu cred ca ar vrea cineva sa experimenteze.wacko.gif

Am facut eu asa la touareg din greseala, eram aproape de oprire, ma grabeam si am dat mai repede din D in P , pana sa se opreasca masina, s-a auzit un carait si atat, masina inca functioneaza normal. Aveam cam 2-3 km/h.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.