Jump to content

Pierdere putere E46 320d


Recommended Posts

Salut

Am facut un upgrade la soft la al meu E46 320CD FL 150 cai si trebuia sa ajunga lejer la 185 cai deoarece pe langa upgrade i-am mai schimbat si toata evacuarea cu una de inox,catalizator metalic+intermediara Magnaflow fara finale,filtru K&N,ulei schimbat + absolut toate filtrele posibile(ulei,motorina,epurator,aer,polen).

Am fost la resoftare si masina a ajuns doar la 170 cai,mi-au spus ca am un bost undeva,o pierdere de putere...

Am fost la Chippower sau ChipTuning nu mai stiu exact sa imi verifice turbina si a spus ca lucreaza in parametrii normali,am mai fost si la alt baiat care se ocupa cu reconditionari turbine si nu numai si la fel a spus si el...

Am pus testarul pe ea si absolut nici o eroare nimic de schimbat...

Cineva mi-a spus ca electrovalva de la turbo nu face presiune cum trebuie dar daca era lucrul asta nu aparea pe tester?

Acum am dat EGR-ul,intercoolerul,furtunele intercooler,galeria de admisie si senzorii motor,vibrochen si admisie jos sa le curat si sa vad daca este diferenta.

A mai intalnit cineva problema asta?

De la ce ar putea sa fie pierderea aia de putere?

Mentionez ca pe Dyno test inainte de a face resoftarea mi-au iesit 145 cai in situatia in care v-am spus ce am schimbat la masina si ar fi trebuit sa am lejer 155 cai,iar dupa resoftare 170.

Undeva este o pierdere de 10 cai(stock)-15 cai(dupa resoftare) dar unde?

O sa afisez si graficul sa vedeti unde este scaderea de putere.

post-60864-0-47339300-1363861831_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Resoftarea si Dyno l-am facut la cei de la Exelixis Bucuresti,am considerat ca sunt baieti seriosi si chiar au fost.Mi-au spus ca electrovalva de la turbina s-ar putea sa nu mai tina presiunea cat trebuie de asta am acel bost.Acum am terminat de curatat galeria de admisie si EGR-ul dar nu cred ca a rezultat vre-o schimbare...Poate pe viitor o sa schimb si componentele interne ale turbinei si electrovalva aceea care s-ar putea sa fie problema si o sa fac alt Dyno sa sper la alte rezultate.
Link to comment
Share on other sites

mie nu imi pare ca resoftarea a fost facuta ca lumea...

 

la mine, pe fisa dyno de dupa resoftare, curba de cuplu ramane in zona maxima de la 2250 rpm pana la 3250 rpm dupa care cade.

 

la tine, cuplul maxim de 398Nm il ai cam la 2250 rpm, dupa care scade. curba de cuplu trebuia sa fie mult mai liniara.

 

asta e parerea mea. nu sunt specialist, spun doar ce am observat, comparativ cu fisa mea dyno de dupa resoftare. ok, e vorba de alt motor, dar totusi..

post-14059-0-43961300-1363873007_thumb.jpg

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

mie nu imi pare ca resoftarea a fost facuta ca lumea...

 

la mine, pe fisa dyno de dupa resoftare, curba de cuplu ramane in zona maxima de la 2250 rpm pana la 3250 rpm dupa care cade.

 

la tine, cuplul maxim de 398Nm il ai cam la 2250 rpm, dupa care scade. curba de cuplu trebuia sa fie mult mai liniara.

 

asta e parerea mea. nu sunt specialist, spun doar ce am observat, comparativ cu fisa mea dyno de dupa resoftare. ok, e vorba de alt motor, dar totusi..

 

Tocmai asta este problema,d-asta am deschis si acest thread,am acea scadere de putere dupa care se vede ca urca iar si scade spre final cum este normal.Si inainte de resoftare aveam acea scadere si era mult mai in jos dusa decat este acum,deci problema este de undeva din presiune pentru ca era si inainte de resoftare.Asta vreau sa rezolv !!!!

 

pai sa nu fie problema din resoftare

 

Era si inainte de resoftare,am specificat lucrul asta.

 

pai eu cred ca e ok....cat ti-a iesit pe dynotest inainte masina nu mai e chiar noua ca sa aiba 150 cp

 

La alt motor ca al meu tot 320d 150 cai i-a iesit pe dyno 155 cai stock in situatia in care era normala fara toate cele schimbate de mine si dupa resoftare 185 cai...

Link to comment
Share on other sites

Salut!!! Am si eu un bmw 320D E46 Hidramat....am reconditionat turbina pentru ca nu mai tragea si scotea foarte mult fum albastru.Am fost la service am montat-o la loc pe masina si nimic tot nu trage partea buna e ca nu mai scoate deloc fum dar nu am putere si un autobuz ma intrece. Motorul porneste merge rotund doar ca nu trage. Astept un sfat ceva.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.