Jump to content

Problema turatii iregulare 316ti e46


Recommended Posts

Salut tuturor, am si eu de ceva vreme o problema cu turatiile iregulare, masina se accelereaza singura cand sta la relanti. Numai iarna imi face asa si nu stiu ce sa mai fac, am curatat CCV, la noi din cate am inteles i s-ar spune filtrul epurator, pana ieri nu am mai avut problema asta, am mai avut-o prin ianuarie, cat a fost cald saptamanile trecute nu s-a manifestat.

Am atasat si link cu video.

 

http://www.youtube.com/watch?v=41BYH3eVBOU

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut tuturor, am si eu de ceva vreme o problema cu turatiile iregulare, masina se accelereaza singura cand sta la relanti. Numai iarna imi face asa si nu stiu ce sa mai fac, am curatat CCV, la noi din cate am inteles i s-ar spune filtrul epurator, pana ieri nu am mai avut problema asta, am mai avut-o prin ianuarie, cat a fost cald saptamanile trecute nu s-a manifestat.

Am atasat si link cu video.

 

http://www.youtube.com/watch?v=41BYH3eVBOU

 

 

cam asa mi se intimpla si mie,la semafor se tureaza pina pe la 1000si peste cite odata.

cum ai rezolvat.(am 205000km).mersic

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Unele din cazuri pot fi:

1. E valvetronic? clapeta de acceleratie ( mai precis senzorul, e dus ) - comportamentul este similar celui din videoclipul postat

2. Verifica furtunele ce intra in valva PCV sa nu prezinte crapaturi.

3. Verifica capacul / furtunul ce intra in corpul filtrului de aer sa nu prezinte crapaturi.

4. Senzorul vilbrochen ( practic masina moare in relanti (sau in mers fiind scoasa pe nul ) sau e in limp mode sau ai senzatia ca iti mai merge masina in doua pistoane ( cu rateuri ) )

 

M-am confruntat cu situatiile din cazurile 1,2 si 4. Pe diagnoza ies in clar problemele de la 1 si 4.

 

Bafta la rezolvare!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut, am rezolvat skimband furtunele de la ccv, le-am inlocuit cu nise furtune rezistente cu acelasi diametru celor originale, de oscilat nu mai oscileaza, dar va trebui un ccv nou.

merci pt informatii.

Cum se prezenta CCV-ul? pe langa asta aveai consum de ulei sau fum dupa stationari la relanti de 7-8 minute la prima apasare a pedalei de acceleratie?

De obicei se schimba CCV-ul cu tot cu furtune pt ca sigur sunt coapte.

 

PS: e greu de ajuns la ccv? (separator ulei se mai zice)

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Cum se prezenta CCV-ul? pe langa asta aveai consum de ulei sau fum dupa stationari la relanti de 7-8 minute la prima apasare a pedalei de acceleratie?

De obicei se schimba CCV-ul cu tot cu furtune pt ca sigur sunt coapte.

 

PS: e greu de ajuns la ccv? (separator ulei se mai zice)

 

CCV-ul se prezenta ok, numai ca atunci cand m-am apucat sa il curat cu brake cleaner, a iesit din el tot ce vroiai si nu vroiai, am fost nevoit sa il spal de cel putin 12 ori, furtunele erau foarte rascoapte, paraiau si plesneau imediat la cea mai mica incercare de a indoi furtunul, eu am ales metoda cu curatatul pt ca nu am dispus de resurse economice pt a cumpara unul nou, nu as recomanda nimanui sa procedeze cum am procedat eu, cel mei sigur este sa fie inlocuit cu un ccv nou.

 

Este destul de greu de ajuns la el, tin sa precizez ca mie mi-a luat aproape 1 zi numai sa desfac admisia, asta din cauza ca admisia are doua suruburi torx la care se ajunge foarte greu, la mine au fost foarte greu de desfacut din cauza depunerilor de ulei si praf, erau foarte intepenite si foarte putin spatiu pt a baga vreo cheie, se mai poate da jos alternatorul pt a ajunge mai bine la suruburile respective, eu personal nu l-am dat jos pt ca deja am desfacut un sfert din masina.

post-56889-0-41431200-1366734686_thumb.jpg

post-56889-0-74392300-1366734686_thumb.jpg

post-56889-0-28552800-1366734687_thumb.jpg

post-56889-0-67287600-1366734687_thumb.jpg

post-56889-0-03598500-1366734688_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pt 150-170lei nu ai schimbat ccv-ul? Imi este peste mana sa desfac de mai multe ori ccv-ul,adica ai muncit 1 zi la desfacut, chinuiala.

Nu degeaba ai spus ca nu recomanzi la nimeni :) Oricum furtunele sunt mai scumpe. SUnt curios ce fel de furtune ai cumparat? Furtun de cauciuc universal pt.apa cumva?

 

L-a mine se tura de la 800 la 1700rpm, aveam o fisura pe la aer, tragea aer fals, pe tester ramanea un log si scria ceva de rateuri misfire.oricum rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Pt 150-170lei nu ai schimbat ccv-ul? Imi este peste mana sa desfac de mai multe ori ccv-ul,adica ai muncit 1 zi la desfacut, chinuiala.

Nu degeaba ai spus ca nu recomanzi la nimeni :) Oricum furtunele sunt mai scumpe. SUnt curios ce fel de furtune ai cumparat? Furtun de cauciuc universal pt.apa cumva?

 

L-a mine se tura de la 800 la 1700rpm, aveam o fisura pe la aer, tragea aer fals, pe tester ramanea un log si scria ceva de rateuri misfire.oricum rezolvat.

 

Nu l-am schimbat fiindca am probleme finaciare, cat despre furtune am pus furtune de cauciuc cu tesatura interioara, rezistente la temperatura si presiune (12bari mi se pare), oricum e ceva temporan, eu nu prea circul cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.