Jump to content

Accident 530xi e60


Kenbobo

Recommended Posts

cred ca o poza in cazurile astea are un impact mult mai mare decat ar putea avea un comentariu, e clar ca nu a ajuns asa facand o parcare cu spatele :)

 

Fusese pus un filmulet mai de mult cu un rus (parca) prins intre fiare dar inca viu. O filmare de vreo 10 minute cu matele lui pe afara, niste lichide cum ieseau din el iar el vaitandu-se. De mare efect...

 

Ideea e sa aflii ce a gresit, cum a evitat cat de cat un accident mai grav (nu pare a fi aici cazul) insa poze aruncate pe un topic sunt irelevante. Aceleasi poze se gasesc cu miile pe net. Doar sa te minunezi la ele e degeaba.

 

Dupa numar e de state...stupid americanz...

 

Mda. De parca un academician sau un olimpic la mate, nu face accidente :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Fusese pus un filmulet mai de mult cu un rus (parca) prins intre fiare dar inca viu. O filmare de vreo 10 minute cu matele lui pe afara, niste lichide cum ieseau din el iar el vaitandu-se. De mare efect...

 

 

 

sa nu cumva sa puneti asa ceva aici, doar ce am citit ce ai scris si m-a luat cu moliciune la genunchi. Doamne fereste.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

odata ce ai fost martor la un accident urat ti se cam ridica talpa de pe acceleratie, spun din proprie experienta, corp facut bucati, un picior sarit pe drum(nu am reusit sa il evit, l-am luat intre roti), corp fara cap, iar celalat picior doar os, masina ramasa pe parapeti dintre atutostrazi cu pavilionul despicat

odata ce vezi asa ceva te marcheaza si in momentul cand vrei sa apesi pedala te face sa te gandesti bine daca merita apasata sau nu

Link to comment
Share on other sites