Jump to content

BMW 520 i 1992


Recommended Posts

am si eu un e34 din 92 motor 2000 benzina. de ceva vreme in timpul mersului imi palpaie becurile la bord, faruri etc. cam ce ar putea fi sau ce ar trebui sa verific?

inca o chestie:

dupa ce am luat-o am tot verificat sa vad daca pierde ulei sau alte lichide. nu pierde nimic, insa am obs ca daca scot joja de ulei sa verific nivelul uleiului, ma trezesc cu o pata de ulei sub masina. daca nu scot joja, nu apare nimic, aveti idee de ce? acu stiu ca cel mai simplu ar fi sa merg la un service, dar placerea de a remedia micile probleme este prea mare si nu vreau sa ii dau cu piciorul.

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

am si eu un e34 din 92 motor 2000 benzina. de ceva vreme in timpul mersului imi palpaie becurile la bord, faruri etc. cam ce ar putea fi sau ce ar trebui sa verific?

inca o chestie:

dupa ce am luat-o am tot verificat sa vad daca pierde ulei sau alte lichide. nu pierde nimic, insa am obs ca daca scot joja de ulei sa verific nivelul uleiului, ma trezesc cu o pata de ulei sub masina. daca nu scot joja, nu apare nimic, aveti idee de ce? acu stiu ca cel mai simplu ar fi sa merg la un service, dar placerea de a remedia micile probleme este prea mare si nu vreau sa ii dau cu piciorul.

va multumesc

188082[/snapback]

 

 

Cel mai indicat e sa contactezi un mecanic bun .Verifica alternatoru daca incarca corespunzator , iar cu pata de la joja fii putin mai explicit !

 

Ciao

Link to comment
Share on other sites

Cel mai indicat e sa contactezi un mecanic bun .Verifica alternatoru daca incarca corespunzator , iar cu pata de la joja fii putin mai explicit !

 

Ciao

188092[/snapback]

 

pai daca nu scot joja de la ulei sa verific nivelul la ulei, nu gasesc pete de ulei sub maisna, dar daca scot joja sa verific uleiul, , de ex, daca verific seara nivelul uleiului, dimineata sub masina am o pata de ulei, cam in dreptul jojei, iar daca nu verific uleiul, daca nu scot joja, nu gasesc ulei sub maisna, pata este cam de 4-5 cm2.

merci

Link to comment
Share on other sites

Pune pe borna de 12 volti de la motor un instrument de masura analogic pe scala de voltmetru corespunzatoare si porneste motorul...acul acela va indica imediat daca ai sau nu o variatie...prin simpla sa miscare. stanga dreapta in jurul valorii medii a tensiunii...daca nu are variatie dar tu ai inca la bord..inseamna ca e posibil sa nu ai masa buna la ceasurile din bord...daca variatia aia se simte si la instrumentul de masura...incearca, pentru inceput, sa schimbi cureaua aia de la alternator...58ron daca ai motorul M50. adica 2000cmc in 24 valve...si cureaua aia o poti schimba singur... :blink: eu am schimbat-o...mi-a luat o ora...ca am demontat intinzatorul de la AC..ca nu stiam ca are un dispozitiv cu imbus care il preseaza :)

Succes :) ..si bine ai venit :)

PS: se poate masura si cu un instrument digital...insa nu se va observa la fel de bine variatia :) ...va trebui sa interpretezi tu insuti, din cele citite pe lcd-ul instrumentului, daca ai sau nu variatie de tensiune:)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Pune pe borna de 12 volti de la motor un instrument de masura analogic pe scala de voltmetru corespunzatoare si porneste motorul...acul acela va indica imediat daca ai sau nu o variatie...prin simpla sa miscare. stanga dreapta in jurul valorii medii a tensiunii...daca nu are variatie dar tu ai inca la bord..inseamna ca e posibil sa nu ai masa buna la ceasurile din bord...daca variatia aia se simte si la  instrumentul de masura...incearca, pentru inceput, sa schimbi cureaua aia de la alternator...58ron daca ai motorul M50. adica 2000cmc in 24 valve...si cureaua aia o poti schimba singur... :blink: eu am schimbat-o...mi-a luat o ora...ca am demontat intinzatorul de la AC..ca nu stiam ca are un dispozitiv cu imbus care il preseaza :)

Succes :) ..si bine ai venit :D

PS: se poate masura si cu un instrument digital...insa nu se va observa la fel de bine variatia :D ...va trebui sa interpretezi tu insuti, din cele citite pe lcd-ul instrumentului, daca ai sau nu variatie de tensiune:)

188495[/snapback]

 

 

da, am verificat cu un aparat de masura digital. nu am avut nici o variatie de tensiune, nici macar de o,o1 v. la curea nu m-am gandit. cureaua de la alterantor este si pentru servo? ca atunci am gasit explicatia: cateodata cand virez strans stanga caraie putin servo, inseamna ca trebuie sa schimb cu reaua. si atunci poate nu mai trebuie sa schimb carbunii la alternator. pai cred ca incerc prima data asta cu cureaua si daca atunci mai face figuri ma uit si la carbuni, asta e mai complicat :D

merci mult pentru urare, chiar nu stiu de ce n-am intrat mai repede pe aici :D:D aflii lucruri interesante.

si ce imi place cel mai mult, si am observat acu de cand am iar bmw (am mai avut 2 pana acu :):D) noi, astia cu bmw-ul tare bine ne intelegem pe sosea :):D:D daca vezi un bmw care nu poate intra pe o strada ca e f circulata, il lasi imediat, am lasat si eu o multime si multi pe mine (DOAR UN EX). MASINI DEOSEBITE PT OAMENI DEOSEBITI. multumesc mult pt sfat :)

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul e M50 (adica deala "capsulat" :blink: , cu galeria de admisie din plastic si cu 24 valve ) atunci cureaua de la alternator e aceasi cu cea de la servodirectie si cu cea de la pompa de apa...si mai ai o curea muult mai mica la dimensiuni...dar la fel la pret :) pentru aerul conditionat...

Daca motorul e M20...adica in 12 valve si cu galeria de admisie metalica...atunci nu stiu cate curele ai :)

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul e M50 (adica deala "capsulat" :blink: , cu galeria de admisie din plastic si cu 24 valve ) atunci cureaua de la alternator e aceasi cu cea de la servodirectie si cu cea de la pompa de apa...si mai ai o curea muult mai mica la dimensiuni...dar la fel la pret :) pentru aerul conditionat...

Daca motorul e M20...adica in 12 valve si cu galeria de admisie metalica...atunci nu stiu cate curele ai :)

189079[/snapback]

 

da, ste cel cu 24 v. are 2 curele, ca e si compresorul de la clima. ca sa schimb cureaua de la alternator tre sa dau jos cea de la clima, dar e musai sa dau jos radiatorul? ca de asta mi groaza :)

merci

Link to comment
Share on other sites

da, ste cel cu 24 v. are 2 curele, ca e si compresorul de la clima. ca sa schimb cureaua de la alternator tre sa dau jos cea de la clima, dar e musai sa dau jos radiatorul? ca de asta mi groaza :)

merci

189144[/snapback]

nu trebuie sa dai jos nici vascocuplajul :) , se schimba foarte usor ( vezi manualul bentley daca il ai :blink: daca nu pm me :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.