Jump to content

motor subturat


Recommended Posts

Salut.

Mi-au aparut in bord, acum in jur de un an, doua indicatoare ( ambele in forma unui motor ).

Am oprit si repornit motorul iar erorile au disparut.

Peste ceva timp (1-2 luni) am avut aceeasi problema cu aceleasi erori, am facut aceeasi operatiune ca sa dispara din bord si m-am dus direct la reprezentanta bmw unde am pus-o pe tester.

Acolo mi-au zis ca e doar o eroare a computerului de bord, pe care l-au resetat si nu e nimic grav.

Totul a fost ok pana in urma cu cateva zile cand aceleasi erori au revenit si desi am repornit motorul de nenumarate ori, acestea nu mai dispar sau daca dispar se aprind in primii metri, uneori cativa km... marea problema nu ar fi ca ma deranjeaza vizual erorile din bord, ci faptul ca la pornire masina tremura fiind subturata, degaja noxe peste nivelul anterior pentru ca acum se simte mirosul imediat dupa pornirea motorului, viteza de turatie a motorului a scazut sub jumatate (cred ca ajunge de la 0-100 km/h in 20-25 sec) iar daca totusi o turez la 4000rpm dupa ce iau piciorul de pe pedala de acceleratie, in timp ce scade turatia motorului, se aud niste pocnituri la toba de esapament.

Am postat aici in speranta ca voi gasi niste persoane mai capabile decat cei de la reprezentanta bmw care au zis ca e eroare de soft...

Daca aveti idei despre ce ar putea fi, va rog sa lasati o parere.

Masina e un 116i.

Multumesc!

 

Aici o poza a bordului cu cele doua erori:

post-57078-0-11181700-1367687415_thumb.jpg

Edited by seam
Link to comment
Share on other sites

Salut! Cauze pot fi mai multe, cel mai indicat este un tester la momentul actual!

 

Printre cauze pot fi o bobina de aprindere, distributie sarita, etc.

 

Ce an de fabricatie este masina, cati km are?

 

Completeaza la profil localitatea, poate te ajuta vreun coleg de forum!

Link to comment
Share on other sites

masina este din 2006 si are 69.000 km

ce este foarte ciudat este ca uneori se aprinde la pornire alteori nu, uneori se aprinde in mers, sau pot merge toata ziua fara nicio problema...

Link to comment
Share on other sites

Poate ai vreo bujie care nu mai face scanteie, asa am patit eu la o astra h 1.6 benzina. A aparut martorul de la motor in bord, am pus masina pe tester si nu aveam scanteie pe cilndrul 3 de la o bujie. Nu se mai tura , mergea greu, iar martorul s-a aprins din cauza noxelor.
Link to comment
Share on other sites

Revenind pa problema topicului, sunt a 1000 oara surprins ca atunci cand li se strica masina, in loc sa mearga la un mecanic, unii dau buzna pe forum.

 

Oare s-or astepta ca le zica cineva de la distanta ce defect are masina si eventual si ce piesa trebuie sa schimbe?

 

La cum zici ca se comporta motorul ar fi necesar sa citesti erorile. Pana atunci nu te poate ajuta nimeni.

Link to comment
Share on other sites

Tot la 116i am avut bobina arsa,martorul galben in mini-display era gol,nu pe jumatate plin.Motorul vibra binisor,nu puteai sa mergi ok fara sa iti dai seama,mergea in 3.

 

Distributie sarita de la punct am avut,nu aparuse nici o eroare pana nu a crapat.

 

Tester zic si eu.

 

PS:uita-te in manual ce zice la acel simbol.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Poate ai vreo bujie care nu mai face scanteie

 

Am schimbat bujiile prin toamna la 63000 km...

 

Revenind pa problema topicului, sunt a 1000 oara surprins ca atunci cand li se strica masina, in loc sa mearga la un mecanic, unii dau buzna pe forum.

 

Oare s-or astepta ca le zica cineva de la distanta ce defect are masina si eventual si ce piesa trebuie sa schimbe?

 

La cum zici ca se comporta motorul ar fi necesar sa citesti erorile. Pana atunci nu te poate ajuta nimeni.

 

Am fost la reprezentanta, au pus-o pe tester si nu mi-au reperat nicio problema de mecanica ci de soft, desi e destul de evident ca nu au avut dreptate si masina se comporta din ce in ce mai aiurea. Propui sa ma duc iar sa imi zica acelasi lucru? In plus am mai fost la un service unde, de asemenea nu au reusit sa repereze cauza problemei si din cauza asta am postat, poate a mai avut cineva aceeasi problema si ma poate ajuta in orice fel. Daca te deranjeaza asa mult faptul ca se cere un sfat pe un forum menit acestor lucruri, nu inteleg de ce mai intri in anumite topicuri.

Link to comment
Share on other sites

Da, a dus-o la reprezentanta. Cand avea niste erori. Dar acum cand ii merge prost nu a mai dus-o nicaieri. Si nici nu o mai duce, ca de, a dus-o deja o data, de cate ori sa o duca?

 

Oricum, erorile nu-l deranjeaza.

Link to comment
Share on other sites

Va agitati si va bagati in seama degeaba, in acelasi timp nu am nevoie de ironii si sarcasm prost, tipic romanesc. Nu aveti nimic important de zis oricum, asa ca va rog sa nu mai postati in acest topic.
Link to comment
Share on other sites

Pe un forum trebuie sa accepti ca poti primi tot felul de recomandari, unele mai bune, altele mai putin bune.

 

Daca nu vrei dacat raspunsuri la obiect, da fuguta matale la service. Eventual acolo poti sa te ratoiesti la ei sa-ti dea numai raspunsuri la obiect. Si fara sarcasm prost, tipic romanesc. Ha ha. Tu fiind chinez.

 

Cum, aia la service cer bani? Asta e, nimeni nu e perfect.

 

Daca doresti sa primesti ajutor pe un forum, trebui sa oferi cat se poate de multe informatii cu putinta si sa prezinti toti pasii pe care i-ai intreprins tu pentru rezolvarea problemei.

 

In situatia ta, tu nu ai facut nimic ca sa te ajuti. Adica ai fost o data la un service cand se aprindea martorul check engine in bord. Nu ti-au gasit problema, desi au pus testerul pe masina, insa nu te-a afectat prea tare, ca masina mergea aparent normal.

 

Intre timp ti-a aparut un alt defect, si masina merge prost. Faptul ca se aprinde acelasi martor in bord nu inseamna nici pe departe ca ar fi vorba de acelasi defect. Acel martor se aprinde cand exista un defect care poate duce la cresterea noxelor emise de masina. Se poate aprinde si daca motorul da rateuri (din cauza bujiilor, bobinelor, ECU, etc.), si daca trage aer fals, si daca e o sonda lamba defecta, si daca e un senzor defect, si daca sunt probleme la alimentarea cu benzina - pompa, injectoare, regulator, etc. Orice defectiune care duce la cresterea noxelor aprinde acel martor.

 

Ca urmare ti s-a explicat ca trebuie sa mergi macar la un tester sa citesti erorile, sa vezi de unde e problema. Dar tu o tii una si buna, ca ai fost mai demult la service (cand probabil aveai alt defect) si nu ti-au gasit nimic. Si ai pretentia ca cineva de pe forum, care nu a vazut masina, sa ghiceasca ce defect are.

Link to comment
Share on other sites

Va agitati si va bagati in seama degeaba, in acelasi timp nu am nevoie de ironii si sarcasm prost, tipic romanesc. Nu aveti nimic important de zis oricum, asa ca va rog sa nu mai postati in acest topic.

 

a, am eu ceva important de spus. fii atent. esti atent? :popcorn:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

atent, da? asa, baiat bun

https://www.youtube.com/watch?v=mNkNhbDKt7g

 

da un click mai sus :console:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.