Jump to content

BMW 530xd sau 535d?


sorcerer

Recommended Posts

Pareri pro si contra,X-ul la BMW la toate modelele e tot mai important eu unul daca as trai in Ro as lua ceva cu tractiune fata sau in cazul asta un Xd.Iar recent am vazut si eu ce face un BMW tractiune spate si ma las pagubas.In alta ordine de idei cu ani in urma a murit un amic de-al meu chiar fiindca a neutralizat toate sistemele electronice si avea experienta multa peste 15 ani pilot de incercare la BMW dar legea fizici nu tine cont de cine esti sau ce stii si daca 9.000 euro fac viata mea atunci noapte buna viata.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pareri pro si contra,X-ul la BMW la toate modelele e tot mai important eu unul daca as trai in Ro as lua ceva cu tractiune fata sau in cazul asta un Xd.Iar recent am vazut si eu ce face un BMW tractiune spate si ma las pagubas.In alta ordine de idei cu ani in urma a murit un amic de-al meu chiar fiindca a neutralizat toate sistemele electronice si avea experienta multa peste 15 ani pilot de incercare la BMW dar legea fizici nu tine cont de cine esti sau ce stii si daca 9.000 euro fac viata mea atunci noapte buna viata.

190627[/snapback]

 

Foarte corect. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pareri pro si contra,X-ul la BMW la toate modelele e tot mai important eu unul daca as trai in Ro as lua ceva cu tractiune fata sau in cazul asta un Xd.Iar recent am vazut si eu ce face un BMW tractiune spate si ma las pagubas.In alta ordine de idei cu ani in urma a murit un amic de-al meu chiar fiindca a neutralizat toate sistemele electronice si avea experienta multa peste 15 ani pilot de incercare la BMW dar legea fizici nu tine cont de cine esti sau ce stii si daca 9.000 euro fac viata mea atunci noapte buna viata.

190627[/snapback]

sunt de aceeasi parere ...xD este foarte important pentru viata ta , pentru siguranta ta

foarte mare putere si doar 2 roti motoare .. o caroserie destul de grea si cu masele repartizate neuniform ( doar in anumite conditii) .. sunt exact ce trebuie sa se intample ceea ce nu vrei..

Link to comment
Share on other sites

:blink: in conceptia unora. Nu uitati ca noi cei de pe forum mai stim cate ceva despre Bmw , traditie etc. Pt majoritatea soferilor Bmw e doar o masina. Asa ca daca are si X-drive sau "integrala" e ok. nu ii stirbeste din imagine. Eu nu mi-as mai lua ceva fara tractine integrala si fara garda mare la sol . Cel putin nu in urm 5-6 ani pana se pune tara la punct...am auzit ca vine urma X3 in 2009. mmm . 535d si 530xd sunt asemanatoare si foarte diferite. luati-o cum vreti. eu aleg 530xd cu ochii inchisi. Nu am chef sa fac o pirueta cand accelerez intr-o depasire pe asfalt ud.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am x3 3.0d 218 CP, dar dupa drivetestul de la Poiana Brasov + cicalelile nevestei ca vrea masina noua...

 

Mi s-a aprins beculetul...

X3 la nevasta, iar tati are nevoie de masina noua :)

 

Nu am experienta cu tractiunea spate si dupa ce am pus intr-un tabel performantele 530xd si 535d.. cred ca raman pe 530xd pentru stabilitate si senzatie :)

 

Astept sa vad seria 5 cu facelift, pt ca sincer masina mi se pare cam urata din exterior :blink:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dupa lungi deliberari m-am hotarat: 530xd

O problema insa tot mai exista. Nu m-am hotarat ce jante sa comand. Le prefer pe cele numite star spoke 124 de 245/40 pe 18" fata si 275/35 pe 18" pe spate.

Aveti cumva idee cat sunt de incomode? Nu vreau sa ajung sa evit zonele cu piatra cubica etc.?

Multumesc.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa lungi deliberari m-am hotarat: 530xd

O problema insa tot mai exista. Nu m-am hotarat ce jante sa comand. Le prefer pe cele numite star spoke 124 de 245/40 pe 18" fata si 275/35 pe 18" pe spate.

Aveti cumva idee cat sunt de incomode? Nu vreau sa ajung sa evit zonele cu piatra cubica etc.?

Multumesc.

207182[/snapback]

sunt ok pe 18, nu te zguduie foarte tare.zi-ne si noua, de ce ai ales xd?

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este sanatos ca la o masina cu tractione integrala sa ai cauciucurile din fata diferite de cauciucurile din spate(pe inaltime)

207241[/snapback]

Asa este.Trebuie sa fie toate 4 la fel.La mine cel putin asa sunt.Eu am vrut sa pun de m6 si au spus ca nu e ok.

Link to comment
Share on other sites

Asa este.Trebuie sa fie toate 4 la fel.La mine cel putin asa sunt.Eu am vrut sa pun de m6 si au spus ca nu e ok.

207248[/snapback]

La mine nu vor fi la fel...

235/50 R18 fata si 255/45 R18 spate. Din fabrica. Scrie pe comanda :blink:.

xDrive-ul are repartitie neuniforma a tractiunii (40% fata si 60% spate). Poate pentru cele de iarna conteaza, dar pt cele de vara.. nu.

Link to comment
Share on other sites

De ce am ales xd? Nu vreau sa traiesc in fiecare zi de iarna cu teama ca daca ninge sau e polei trebuie sa las masina acasa. Regret si acum dupa 535. Cat despre jante...le voi alege totusi pe cele 245/45 pe 17".

Am un prieten cu un 530d cu m-pachet si jante de 18. Nu vreau sa ajung ca el si sa evit zonele cu piatra cubica.

Sper sa nu regret.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ce am ales xd? Nu vreau sa traiesc in fiecare zi de iarna cu teama ca daca ninge sau e polei trebuie sa las masina acasa. Regret si acum dupa 535. Cat despre jante...le voi alege totusi pe cele 245/45 pe 17".

Am un prieten cu un 530d cu m-pachet si jante de 18. Nu vreau sa ajung ca el si sa evit zonele cu piatra cubica.

Sper sa nu regret.

207814[/snapback]

mpaket are suspensii sport.poate din cauza asta este mai rigida, dar este ok, cel putin pe mine nu ma deranjeaza.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este sanatos ca la o masina cu tractione integrala sa ai cauciucurile din fata diferite de cauciucurile din spate(pe inaltime)

207241[/snapback]

Hehehehe...pai de ce e nesanatos? Faci guturai? Astea-s basme de la supermecanicii AB...toate verisunile BMW cu tractiune integrala se pot echipa cu cauciucuri mixte. Singurul lucru de care trebuie avut grija e ca diametrele exterioare al cauciucurilor fata spate sa fie aproximativ egale...

 

 

Asa este.Trebuie sa fie toate 4 la fel.La mine cel putin asa sunt.Eu am vrut sa pun de m6 si au spus ca nu e ok.

207248[/snapback]

Cine a spus ca nu e OK? Tot "dealerii" sau mecanicii aia de la AB...care nu stiu bine nici sa-si citeasca ofertele? Daca tu ai acelasi tip de cauciuc si pe fata si pe spate nu inseamna ca alfel e gresit. Daca te uiti in oferta BMW pentru 330xi/xd, 530xi/xd, X3 ...sau X5-ul o sa vezi ca toate ofera ca optionale... cauciucuri mixte. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hehehehe...pai de ce e nesanatos? Faci guturai? Astea-s basme de la supermecanicii AB...toate verisunile BMW cu tractiune integrala  se pot echipa cu cauciucuri mixte. Singurul lucru de care trebuie avut grija e ca diametrele exterioare al cauciucurilor fata spate sa fie aproximativ egale...

Cine a spus ca nu e OK? Tot "dealerii" sau mecanicii aia de la AB...care nu stiu bine nici sa-si citeasca ofertele? Daca tu ai acelasi tip de cauciuc si pe fata si pe spate nu inseamna ca alfel e gresit. Daca te uiti in oferta BMW pentru  330xi/xd, 530xi/xd, X3 ...sau X5-ul o sa vezi ca toate ofera ca optionale... cauciucuri mixte. :blink:

208670[/snapback]

Asa este, ai dreptate, la x3 sunt diferite.Stiu ca cei de l;a AB sunt povestitori, ma gandeam ca 530xd a venit din fabrica cu toate 4 la fel si m-am gandit ca au dreptate de data asta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...
Alegerea e grea dar eu inclin tot spre 530xd. Tractiunea spate are avantajele ei pe uscat si pe drumuri bune, adica prea putin la noi. S-a vorbit ca xd nu merita pt 5 zile de iarna in Bucuresti. Eu am 525iE60 si cele 5 zile au fost aproape 2 luni. Nu ca mi-a parut rau dar asta e alta discutie..Ma refer la faptul ca au dat pe jos cu o solutie antiderapanta care avea calitatea ca desi nu era zapada sau polei, le simula perfect. De ex la Arcul de Trimf dinspre Casa Presei Libere spre Kiseleff, desi stiam ca aluneca, m-am invartit la 60km/h cu tot cu DSC si anvelope de iarna. Avantajele unui xd sunt majore si pe usacat (nu mai vorbesc de ploaie si nisip)daca e sa luam in calcul un viraj cu denivelari abordat tare, la xd va trage fata cand spatele e prin aer si va tine traiectoria. La fel si la o franare puternica cu frana de motor pe un drum denivelat sau cu ceva gropi. Dezavantajul initial la un xd, bineinteles, e acela ca va trebui sa uiti spiritul tractiune spate si sa inveti sa conduci o tractiune integrala, sub forma sa ajungi sa exploatezi beneficiile ei si sa nu ajunga sa te incurce la un mers sportiv sau supersportiv. Pt un sofer oarecum potolit clar alegerea este xd in opinia mea. Comparatia cu Audi quattro nu isi are rostul, e masina subviratoare in majoritatea cazurilor.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.